Heel vervelende speler is het. Duikelaar eerste klas.quote:Op zondag 2 december 2007 23:20 schreef Robertje het volgende:
Probeer toch ff de Spurs te kijken maar zit me direct te ergeren aan Manu. Die ligt meer op de grond dan die loopt. Is het wel een Argentijn? Lijkt meer op een Duitser
Ik ook. Echt ontzettend veel gemiste kansen. Dit is wel een van hun slechtste wedstrijden. Normaliter spelen ze als underdog best redelijk maar ze zijn vandaag een beetje van slag.quote:Op zondag 2 december 2007 23:28 schreef Colplay het volgende:
heb het kijken beetje opgegeven, wat valt Portland tegen zeg. Had wel meer van Aldridge en Roy verwacht.
Nope, heb het gevoel dat er iets gaat gebeuren vanacht.quote:Op maandag 3 december 2007 00:30 schreef BitetheBullet het volgende:
tvp,
en vanavond onderuit tegen Denver
je bent al vast begonnen met slapen en dromen?quote:Op maandag 3 december 2007 00:43 schreef D-Wade het volgende:
[..]
Nope, heb het gevoel dat er iets gaat gebeuren vanacht.
Wade 40+,Shaq big-DD,bench contributing big time......dunno.
Just watch.quote:Op maandag 3 december 2007 00:56 schreef jmac het volgende:
[..]
je bent al vast begonnen met slapen en dromen?
Das jammer. Phoenix halverwege vier voor op bezoek in de Garden.quote:Op maandag 3 december 2007 02:03 schreef popolon het volgende:
Kidd en Carter op de pijnbank in Detroit.
Nee da's mooi juist. De hele bank staar er weer in, alle starters uit 't veld.quote:Op maandag 3 december 2007 02:04 schreef Colplay het volgende:
[..]
Das jammer. Phoenix halverwege vier voor op bezoek in de Garden.
Helaas, dat jullie binnenkort maar flink onderuit gaan.quote:Op maandag 3 december 2007 02:03 schreef popolon het volgende:
Kidd en Carter op de pijnbank in Detroit.
Zo mag ik het graag horen.quote:Op maandag 3 december 2007 02:07 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Helaas, dat jullie binnenkort maar flink onderuit gaan.
Sheed doet elke week wel iets raars.quote:Op maandag 3 december 2007 12:26 schreef no-look het volgende:
Sheed is awesome:
http://www.need4sheed.com/videos/target_practice.html
Jesus christ..quote:Op maandag 3 december 2007 13:52 schreef popolon het volgende:
[..]
Sheed doet elke week wel iets raars.Need4Sheed staan trouwens een aantal leuke filmpjes op.
Kobe i love you
quote:One Heat person expects the team to try to trade him when he becomes eligible Dec. 15. Besides struggling on the court, Parker has had a tough adjustment to the Heat's culture, associates say. Parker admitted last month that Pat Riley's style is ``real demanding -- different from Phil Jackson and what I'm used to. Phil didn't yell at all. Here, the locker room is made for people who yell.''
Waarom zie ik een trade van Williams, Blount en Parker voor Marbury + draft pick toch dichterbij komen?quote:
quote:Op donderdag 6 december 2007 14:09 schreef no-look het volgende:
New Orleans leek de sensatie van het (vroege) seizoen te worden, het kakt wel enorm in zo
vannacht ga ik Miami kijken. Portland zou toch meoten lukken
quote:Op donderdag 6 december 2007 18:04 schreef no-look het volgende:
Jij bent straks ook online? Wordt nog leuk dan
morgen lekker vrijquote:Op donderdag 6 december 2007 21:40 schreef jmac het volgende:
[..]
om 4.30 begint die wedstrijd.. Jij draait zeker nachtdiensten? Aan 't eind van die wedstrijd moet ik opstaan dus ik sla over.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 05:40 schreef no-look het volgende:
[..]
morgen lekker vrij
enig probleem is dat er geen beeld is, alleen geluid. En het klinkt niet goed wat ik hoor
Hopelijk kom je nog op tijd aanquote:Op vrijdag 7 december 2007 18:36 schreef D-Wade het volgende:
Vanavond naar Golden State.........als dat maar goed gaat.
Zal me niet verrassen als ze hier hard op hun bek gaan.
Shaq klaagt over het feit dat hij weinig ballen krijgt inside en als gevolg hiervan zou hij niet met sommige ploegmaten spreken.quote:''I don't discuss those things, but those things happen,'' said Riley.
38-22 in het vierde kwart en GS wint gewoon thuis met zeven verschil.quote:Op zaterdag 8 december 2007 05:31 schreef no-look het volgende:
Miami staat Golden State te OWNEN! Nice!
Daar heb je wel gelijk in, na Williams hebben ze niks. Parker is een drol zonder enig karakter dus die hoef je niet eens op te stellen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:24 schreef no-look het volgende:
Ze misten J-Will in de tweede helft. Dat zeg ik niet als fan, maar Miami heeft na hem geen goede, betrouwbare PG die een offence in balans kan houden. Turnover Wade telt niet, dames en heren. Die man neemt slechte beslissingen als hij de aanval op moet zetten.
Die gozer zit wel vaker in die situatie. Toch speelt hij een super seizoen.quote:Op zondag 9 december 2007 21:37 schreef D-Wade het volgende:
Jamaal Tinsley van de Pacers werd vanochtend beschoten toen hij samen met ze broer en nog wat vrienden in de auto zaten.
Ze werden eerst lastig gevallen en daarna achervolgd.
Tinsley's broer zou hierbij hebben terug geschoten.
Niemand gewond oid tho.
Ben aan t zoeken naar streams maar kan ze niet vinden. Tis of heel traag of t doet t niet. Jammer, want had em wel willen zien. beste kans voor Heat op zege aan de westkust.quote:Op zondag 9 december 2007 22:09 schreef D-Wade het volgende:
30-26 Miami 1ste kwart.
Leuke start van die Quinn met 4/4 voor 9pts.
Zie je de wedstrijd ook of alleen de boxscore? Shaq creeert allemaal makkelijke schoten met passjes en screens.quote:Op zondag 9 december 2007 22:32 schreef D-Wade het volgende:
Niet normaal meer die Clippers, 67% op FG en 49-44 voorsprong.
Shaq heeft niks gedaan behalve 3 easy lay-ups en zoals gewoonlijk 0/4 op vrije worpen.
Allebei beetje, stream loopt steeds vast.quote:Op zondag 9 december 2007 22:45 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Zie je de wedstrijd ook of alleen de boxscore? Shaq creeert allemaal makkelijke schoten met passjes en screens.
Morgen gelijk naar Phoenix for some Run&Gun.quote:Op maandag 10 december 2007 00:14 schreef BitetheBullet het volgende:
Degelijke wedstrijd.
Wel een klote road-trip, had 3-3 moeten zijn met wedstrijden tegen GS en Portland.
normaal gesproken wel ja, maar vorig jaar een split over het seizoen en gezien de krachtsverhoudingen overall geen overtuigend record. Dus misschien ligt Charlotte Detroit niet zo.quote:Op maandag 10 december 2007 02:04 schreef popolon het volgende:
Pistons hebben weinig moeite met de Bobcats, ook wel te verwachten natuurlijk.
Benchtime !
Uit de boxscore kan ik dat niet afleiden hoor, de Bucks missen gewoon een schot met 2 seconden te gaan.quote:Op maandag 10 december 2007 02:41 schreef jmac het volgende:
spannend bij mijn cluppie
WOOOHOOO gewonnen omdat die kneuzen van de bucks er 8 seconde over doen om te foulen![]()
ROY![]()
[ afbeelding ]
nee ze schoten een FT expres mis om nog een kans te krijgen e.d. Als je de laatste tien seconde zou zien dan had je wel genotenquote:Op maandag 10 december 2007 20:02 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Uit de boxscore kan ik dat niet afleiden hoor, de Bucks missen gewoon een schot met 2 seconden te gaan.
Ik hoor nu pas dat Ford een vervelende geschiedenis heeft met z'n nek. Da's andere koek.quote:Op woensdag 12 december 2007 23:18 schreef D-Wade het volgende:
TJ Ford ligt er weer uit voor Toronto met dank aan AL Horford.
SCHANDALIGE actie van die snotneus.
Ongelooflijk ook dat niemand van de Raptors er wat van zegt tegen die gast.
Zou wel willen zien wat er zou gebeuren als hij dit bij Billups of Baron Davis had gedaan, for example.
en van golden state. We're hot babyquote:Op woensdag 12 december 2007 07:40 schreef jmac het volgende:
Das fijn wakker worden. Portland wint van UTAH zonder z'n topscorer aldridge!
quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:57 schreef popolon het volgende:
Kidd weer bezig geweest? Of de helft van de andere NBA spelers?
Horford zat drie uur in het ziekenhuis na de wedstrijd om te kijken of het goed ging met Ford,quote:Op woensdag 12 december 2007 23:18 schreef D-Wade het volgende:
TJ Ford ligt er weer uit voor Toronto met dank aan AL Horford.
SCHANDALIGE actie van die snotneus.
Ongelooflijk ook dat niemand van de Raptors er wat van zegt tegen die gast.
Zou wel willen zien wat er zou gebeuren als hij dit bij Billups of Baron Davis had gedaan, for example.
2 centers voor een center. Tja.quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:13 schreef D-Wade het volgende:
Pistons traden Nazr Mohammed naar Bobcats voor Hermann en Prezec.
Goede deal voor de Stons lijkt me.
Dat weet ik wel zeker. Aan Mohammed heb je sowieso weinig.quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:13 schreef D-Wade het volgende:
Pistons traden Nazr Mohammed naar Bobcats voor Hermann en Prezec.
Goede deal voor de Stons lijkt me.
Aan Brezec ook.quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:43 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker. Aan Mohammed heb je sowieso weinig.
Het is ook gewoon een goede basketballer, jammer dat de bobcats hem wegdoen. Eind vorig seizoen had hij hele goede statts, volgens mij heeft hij dit jaar last van blessures.quote:Op zaterdag 15 december 2007 03:16 schreef popolon het volgende:
Zo zeg, dat verhaal van Walter Hermann, niet te geloven. Hoeveel tegenspoed kun je verdragen?![]()
On a sunny afternoon in July 2003, Herrmann lost the three most important women in his life: his fiancee, his mother and his younger sister. Exactly one year later, on a day Herrmann played one of his greatest games, his father died.
Ik ben fan, meteen. Dat moet wel een kerel met karakter zijn.
Dat is wel meesterlijkquote:Op zaterdag 15 december 2007 11:15 schreef no-look het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=cVgfx6VtFHo
Herrmann is een held
Op dit moment is Miami helaas niks meer dan "zo'n" team.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:45 schreef D-Wade het volgende:
Miami moet echt winnen van Pacers.
Veels te vaak al verloren van dit soort teams.
Makkelijk praten natuurlijk, maar ze moeten echt aan een run gaan beginnen.
Iemand trouwens nog wat rumours gehoord over een trade?
Allebei.quote:Op zondag 16 december 2007 01:16 schreef BazzieK het volgende:
Even een vraagje. Waar kijken jullie de wedstrijden? Sport1 of ergens online?
En waar online als ik vragen mag.quote:Op zondag 16 december 2007 01:27 schreef D-Wade het volgende:
[..]
Allebei.
Ik online en sommge hier hebben Sport 1.
Hier.quote:
Bedanktquote:Op zondag 16 december 2007 01:33 schreef D-Wade het volgende:
[..]
Hier.
Of je kan ook een League pass aanmaken bij NBA.com en dan kun je ALLE duels zien maar weet niet helemaal hoe dat gaat.
Goed nieuws dus.quote:Op zondag 16 december 2007 04:08 schreef BitetheBullet het volgende:
Miami verprutst een onverwachtse comeback in het vierde kwart.
Shaq maakt een geweldige steal waarna Ricky Davis onvoorstelbaar travelt. Gevolgd door een harde en 6de frustatiefout van Shaq
New Orleans.....quote:Op zondag 16 december 2007 04:40 schreef popolon het volgende:
En de Suns verliezen ook gewoon van Charlotte.
De meest tenenkrommende plays van gisteren vond ik toch dat Shaq de bal naar buiten passt, J-will en Ricky Davis open driepunters niet willen schieten en vervolgens de bal met nog 4 seconden te gaan naar Wade passen.quote:Op zondag 16 december 2007 13:40 schreef no-look het volgende:
D-Wade wordt gewoon zwaar overschat. Ik weet niet wat tenenkrommen-der is, zijn slechte schoten, kutpasses, gokken in de defence of turnovers overall. Mijn God wat forceert hij zijn spel zeg... En Shaq zit te bitchen over de bal krijgen, meer schoten etc. Laat die man eerst eens rebouden. 3 Boards, dat is evenveel als Jason Williams
Toch zie ik Miami wel graag basketballen. Gisteren Detroit-Atlanta zitten kijken, geen idee van welke datum, en dat was erg gaaf.
8 turn-overs is natuurlijk te veel, maar het is waar dat hij die turn-overs bijna altijd creeert in de laatste 5 seconden (net zoals de slechte schoten).quote:Op zondag 16 december 2007 13:57 schreef D-Wade het volgende:
Jouw mening over Wade weten we al no-look, maar de meeste argumenten van je vind ik CRAP.
Waar was J-Will ,toen Wade gebleseerd was, om die play te maken tegen Pacers of tegen de Bobcats die we allebei verloren omdat er niemand opstond in de laatste minuut.
Ook toen liet Williams de bal aan Ricky Davis voor die kansloos 3-p en turnover.
Van Wade krijg je tenminste sowieso een goede performance per duel.
Gisteer ook gewoon netjes met 24pts,9ass en 4rebs.
Die turnovers horen erbij en sowieso zijn de meeste daarvan van het travellen en daar krijgt hij (te) vaak de call tegen.
Als SG hoor je ook niet de bal te hebben, maar ja bij gebrek aan een echte PG moet het wel.
Gaaf!quote:Op zondag 16 december 2007 18:53 schreef no-look het volgende:
voor de HaTeRs:
http://broadband.nba.com/cc/playa.php?content=lpintl&url=http://boss.streamos.com/wmedia/nbacom/lp_archives/20071215_343.asx&gid=343#
kijk even de eerste paar minuten en zeg dan dat J-Will geen goeie guard is. Kijk vervolgens de hele wedstrijd en zeg me dat D-Wade niet forceert.
ik heb Brezec één keer zien spelen, en ik vond hem best goed eigenlijkquote:Op zondag 16 december 2007 20:41 schreef popolon het volgende:
Nou, Brezec mag zelfs even meedoen, die's net 1 dag in Detroit.
Maar valt het jou dan ook niet op dat de twee wedstrijden die Williams weer eens door een blessure mist worden geworden? Bij de Clippers en de Suns? En Williams komt terug in de starting lineup en ze verliezen twee keer thuis van ploegen waar ze van moeten winnen. En nu bedoel ik niet te zeggen dat het allemaal alleen maar door Williams komt, maar het is natuurlijk wel een teken. Zeker omdat hij op de belangrijkste positie in het veld staat.quote:Op zondag 16 december 2007 15:33 schreef no-look het volgende:
niet waar. Die turnovers zijn bijna altijd het geval als hij de lucht in springt voor een moeilijk schot, ziet dat het volledig kansloos is, en dan nog wil gaan passen. Dan gooit hij de bal vaak te ver, te hoog of in handen van de tegenstander.
Wade in '05 was een geweldenaar, iemand die in z'n eentje een team kampioen maakte. Na de blessure is hij gewoon niet meer zichzelf. Hij moest het altijd van zijn fysieke durf hebben, atletisch vermogen. Dat is minder geworden, waardoor hij eigenlijk meer schutter zou moeten worden. Maar verder dan mid-range jumpers neemt hij ze niet omdat zijn schot gewoon niet goed genoeg is.
En waar was J-Will toen Wade geblesseerd was? Toen speelde hij prima basketball en was er niemand die eraan twijfelde of hij gezond was. Toen zat iedereen op de verschillende fora 'WOW Jason Williams is gezond man! Hij speelt echt goed!' Zelfde was het geval vorig jaar maart. Miami won toen alle wedstrijden, zonder Wade, en het was gewoon een goed team. Dat lag o.a. aan Shaq en Williams, die gewoon sterk speelden toen. Maar nu Wade suckt en Shaq ook geen reet uitvoert, blijft er weinig over in Miami ja.
Ik denk wel dat Miami niet optimaal speelt als hij erin staat. Maar dat komt door de wisselwerking tussen hem en Wade. Als je iemand in het veld hebt staan die de bal zo veel nodig heeft als Wade, maak je een echte guard als J-WIll vrij overbodig. Chris Quinn is daar makkelijker in, die gaat ergens staan, wacht of hij misschien de bal krijgt en schiet dan. Jason Williams kan ook creëren voor zichzelf en anderen, maar dat zie je (bijna) niet als Wade er ook in staat.quote:Op zondag 16 december 2007 23:52 schreef Colplay het volgende:
[..]
Maar valt het jou dan ook niet op dat de twee wedstrijden die Williams weer eens door een blessure mist worden geworden? Bij de Clippers en de Suns? En Williams komt terug in de starting lineup en ze verliezen twee keer thuis van ploegen waar ze van moeten winnen. En nu bedoel ik niet te zeggen dat het allemaal alleen maar door Williams komt, maar het is natuurlijk wel een teken. Zeker omdat hij op de belangrijkste positie in het veld staat.
Ze passen gewoon niet bij elkaar in een team.quote:Op maandag 17 december 2007 09:10 schreef no-look het volgende:
[..]
Ik denk wel dat Miami niet optimaal speelt als hij erin staat. Maar dat komt door de wisselwerking tussen hem en Wade. Als je iemand in het veld hebt staan die de bal zo veel nodig heeft als Wade, maak je een echte guard als J-WIll vrij overbodig. Chris Quinn is daar makkelijker in, die gaat ergens staan, wacht of hij misschien de bal krijgt en schiet dan. Jason Williams kan ook creëren voor zichzelf en anderen, maar dat zie je (bijna) niet als Wade er ook in staat.
Roy is toch wel dé man daar.quote:Op maandag 17 december 2007 06:41 schreef jmac het volgende:
Het is fijn... Om Portland fan te zijn![]()
![]()
[ afbeelding ]
Nog steeds zonder de topscoorder en we blijven maar winnen. 116-105![]()
![]()
Super hoe al die jonge gastjes 't oppikken. Nu was het frye weer die opleefde.
dat was inderdaad een play waar je de potentie van Wade en Williams ziet. Maar Wade zou nooit met Nash of Kidd kunnen spelen. Wade moet de actie 9 op 10 keer beginnen, hij is niet de man die de bal vangt als het werk al gedaan is zoals Marion, Stoudamire, Howard, etc. Zulke mensen leven op bij een goede guard, Wade dus niet.quote:Op maandag 17 december 2007 15:19 schreef D-Wade het volgende:
[..]
Ze passen gewoon niet bij elkaar in een team.
Maar ik zou wel eens willen zien wat Wade zou doen als Miami een echte dominante PG had zoals een Steve Nash of AI.
Ik denk dat Wade J-Will gewoon niet 'vertrouwt' en daarom zo vaak de bal heeft.
Toch zie je af en toe dat ze elkaar heel goed kunnen vinden, met bv alley-oops.
Tegen de Pacers deden ze ook exact hetzelfde, Wade met de loopactie,Shaq de block,J-Will de pass en Wade met de throw down.
Dat zou ik wel wat vaker willen zien, zoals in het kampioensjaar maar toen was Shaq ook veel dominanter.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 08:04 schreef D-Wade het volgende:
Heat maar net gewonnen van T-Wolves.
Met dank aan Zo en Wade die 18/20 is op FT.
Verder ook 4 blocks van Wright.
Start is echt veel beter dan iedereen had verwacht, maar record is nog wel heel ver weg. Boston heeft nog geen enkele uitwedstrijd in het westen gespeeld en nog geen enkel topteam uit het westen op bezoek gehad.quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:51 schreef no-look het volgende:
hoe lang zal het nog duren voordat mensen het over het 72-10 record gaan hebben? Celtics winnen meer dan 90% van hun games op het moment. Dat zou resulteren in 74-75 wins
Morgen. DET @ BOSquote:
Is idd donderdag, maar morgen eerst naar Hawks(B2B dus).quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:36 schreef no-look het volgende:
Staat morgen op het programma toch?
Wat heb je tegen Chicago? Die bungelen toch ergens onderaan.quote:Op woensdag 19 december 2007 04:44 schreef popolon het volgende:
Lakers gaan winnen in Chicago. Goede zaak.
Michigan vs. Illinois. Een grote rivaliteit op elk sportgebied, niet alleen basketball.quote:Op woensdag 19 december 2007 09:57 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Wat heb je tegen Chicago? Die bungelen toch ergens onderaan.
Ach, er was ook altijd een Indiana - Knicks rivaliteit, dat heeft er vaak ook mee te maken hoe goed de teams draaien.quote:Op woensdag 19 december 2007 12:57 schreef popolon het volgende:
[..]
Michigan vs. Illinois. Een grote rivaliteit op elk sportgebied, niet alleen basketball.
Dat zou goed klote zijnquote:Op donderdag 20 december 2007 01:56 schreef D-Wade het volgende:
En juist nu loopt Mourning naar het schijnt een zware knie blessure op na een sleche landing.
Erg? Dat gun ik hem helemaal niet.quote:Op donderdag 20 december 2007 01:56 schreef D-Wade het volgende:
En juist nu loopt Mourning naar het schijnt een zware knie blessure op na een sleche landing.
Geen man overboord if not.quote:Op donderdag 20 december 2007 02:10 schreef F1Bas het volgende:
Pistons mogen voor 1x winnen van de gehypte Celtics.
Zeker al gaven jullie het op het einde alsnog bijna weg.quote:Op donderdag 20 december 2007 03:48 schreef popolon het volgende:
Indrukwekkende game, erg spannend.
Celtics bijna de hele tijd op voorsprong en dan toch winnen. Love it.
Ik was er wel bang voor.quote:Op donderdag 20 december 2007 03:51 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Zeker al gaven jullie het op het einde alsnog bijna weg.
lottery....quote:
Yep, maar ook in ze eentje het kampioenschap gewonnen.quote:Op donderdag 20 december 2007 20:24 schreef no-look het volgende:
Ja en dat heeft Wade nog nooit gedaan
quote:Op donderdag 20 december 2007 20:33 schreef D-Wade het volgende:
[..]
Yep, maar ook in ze eentje het kampioenschap gewonnen.
Kunnen niet veel zeggen.
Popo, maak je nu niet zo druk om de Bullsquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:18 schreef popolon het volgende:
Here we go, Bulls @ Celtics. Rock on Boston.
Even je eerste thuisnederlaag tegen de Pistons goedmaken.
Druk niet hoor. Ik mag ze graag zien verliezen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 02:04 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Popo, maak je nu niet zo druk om de Bulls
Nogal jaquote:Op zaterdag 22 december 2007 09:51 schreef no-look het volgende:
als iemand me gezegd had dat de Blazers dit seizoen een streak van +5 zouden hebben, zou ik hem voor gek hebben verklaard
En vanavond winnen ze iig ook (imo)quote:Op zondag 23 december 2007 01:25 schreef F1Bas het volgende:
Over een paar dagen back-to-back tegen Detroit, makkie
Netjes ja. But it ain't over yetquote:Op zondag 23 december 2007 02:17 schreef D-Wade het volgende:
8-0 Miami in het 2de kwart en 29-23.
Shaq met al 10pts en 6rebs.
Dat lijkt me wel, appeltje eitje voor de Pacers.quote:Op zondag 23 december 2007 01:25 schreef F1Bas het volgende:
Over een paar dagen back-to-back tegen Detroit, makkie
Utah geloof ik al 5-14 FT!!quote:Op zondag 23 december 2007 02:33 schreef D-Wade het volgende:
Earl Barron!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
46-38 Miami.
Utah schiet rond de 40% op ft en Boozer heeft nog niks geraakt.
5-15 zelfs...33%.quote:Op zondag 23 december 2007 02:44 schreef Colplay het volgende:
[..]
Utah geloof ik al 5-14 FT!!
Hopelijk dat het tweede helft veranderd en dat ze de wedstrijd nog om kunnen draaien, maar gezien de vorm van de Jazz van de laatste weken heb ik er eigenlijk weinig vertrouwen in.
Yep, maar dit bewijst wel dat je als team duels wint.quote:Op zondag 23 december 2007 03:12 schreef Colplay het volgende:
Vooral verrassende voorsprong Heat omdat Wade ook pas 7 pnt en 4 fouten heeft.
Nope, geen bets voor mij dezer dagen.quote:Op zondag 23 december 2007 03:22 schreef jmac het volgende:
Lol en toronto maakt fout na fout.
Zit je ook op de over d-wade?
Dat is best grappig van iemand die beweerde dat Wade in z'n eentje een titel heeft gewonnen.quote:Op zondag 23 december 2007 03:22 schreef D-Wade het volgende:
[..]
Yep, maar dit bewijst wel dat je als team duels wint.
Wade kan wel leuk 40pts maken, maar als ze teamgenoten niet mee helpen heb je er niks aan.
In die vorm ja, maar die heeft hij nog niet constant zoals toen die wel had.quote:Op zondag 23 december 2007 03:28 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat is best grappig van iemand die beweerde dat Wade in z'n eentje een titel heeft gewonnen.
Kijk dat is al wat subtieler. Zelfs Jordan kon het niet in z'n eentje.quote:Op zondag 23 december 2007 03:34 schreef D-Wade het volgende:
[..]
In die vorm ja, maar die heeft hij nog niet constant zoals toen die wel had.
En die titel in ze eentje was ook niet bedoeld dat er nienamnd een aandeel in had, maar dat hij de dingen deed die ze kampioen maakte.
Nee, niet daarom.quote:Op zondag 23 december 2007 03:34 schreef jmac het volgende:
17-24 suns en zoveel fouten voor tor. I'll take some of the -10.5 handicap. mooi moment.
Geld op wade?
*hopelijk komt utah nog terug. maar ziet er niet naar uit*. Miami moet toch n keer volhouden
Verschil bij Utah is nog maar zeven met meer dan 5 mnuten te spelen.quote:Op zondag 23 december 2007 03:34 schreef jmac het volgende:
17-24 suns en zoveel fouten voor tor. I'll take some of the -10.5 handicap. mooi moment.
Geld op wade?
*hopelijk komt utah nog terug. maar ziet er niet naar uit*. Miami moet toch n keer volhouden
Zou je dan toch zelf ook doen? Zo werkt het nu eenmaal.quote:Op zondag 23 december 2007 15:14 schreef popolon het volgende:
Tja, de Pistons boden 48 miljoen wat ik eigenlijk al teveel vond. De Bulls rond de 60.
Weet ik, heb er ook geen problemen mee. 't Maakte een plek vrij voor Maxiell wat heel erg goed uitpakt dit seizoen.quote:Op zondag 23 december 2007 15:30 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Zou je dan toch zelf ook doen? Zo werkt het nu eenmaal.
Probeer de volgende keer eens de Pistons en Maxiell niet in één post te noemen.quote:Op maandag 24 december 2007 01:04 schreef popolon het volgende:
Pistons lopen nu wat op op de Rockets, Maxiell is weer aanwezig.
Amir -straight from highschool- Johnson blokt de vijfenzestig jaar oude Mutombo !quote:Op maandag 24 december 2007 01:55 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Probeer de volgende keer eens de Pistons en Maxiell niet in één post te noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |