quote:Op zondag 2 december 2007 22:41 schreef Bibikuif22 het volgende:
Sorry hoor, even uit lurkstand voor dit toch wel héééél speciale super nieuws.
Lieve Bar (en ook Mar natuurlijk) Ontzettend gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!
Dikke kus,
Bianca
Ja, dat en wat mij betreft mogen de eerste 7 ook morgen van het lijstje af hoor! Puffen met die hap!quote:Op zondag 2 december 2007 22:59 schreef E.T. het volgende:
28 boven me en 18 (19) onder me.. En ik ben al over de helft...
Kom op! meer nieuwe zwangeren zijn nodig
quote:Op maandag 3 december 2007 10:04 schreef k_i_m het volgende:
Heb je die reclame met het zeehondje al gehad? It's a beautiful daaaaaaay.
.
De pampers-reclame!quote:Op maandag 3 december 2007 10:04 schreef k_i_m het volgende:
.
Probeer de nieuwe film van Halle Berry (Things we lost in the fire) maar eens te kijken zonder te moeten janken, is onmogelijk.quote:Op maandag 3 december 2007 10:04 schreef k_i_m het volgende:
.
Dan weet ik waar jouw man werkt.quote:Op maandag 3 december 2007 11:09 schreef Wennie het volgende:
Bar en Mar, wat een geweldig nieuws!Ontzettend gefeliciteerd!
![]()
![]()
Kaar, jij ook gefeliciteerd!
Ik ben helemaal brakIk ben afgelopen weekend 24 uur in Praag geweest met mijn man zijn werk. Erg leuk, maar ook heel erg vermoeiend. Ik heb afgelopen nacht 9 uur slapen en ik had nog wel een paar uur door gekund
![]()
En rond m'n heupen doet alles zeer
Maar het was wel leuk!
![]()
![]()
![]()
Overigens huil ik de laatste tijd bij alles films/series die ook maar een beetje emotioneel zijn
misschien een stomme opmerking. maar je hebt bij het tuincentrum en dierenwinkel een net dat je met klemmetjes kunt vastspannen over de ren van een konijn, dat die er niet uitkan. Misschien dat je daar wat aan hebt.quote:Op maandag 3 december 2007 11:42 schreef Brighteyes het volgende:
Oh trouwens (jaja, heb je haar weer met 'r box) weet iemand over er kant en klare hoezen te krijgen zijn die je over de bovenkant kan spannen? Ik wil er ook wel zelf eentje maken, maar als ze evt. zouden bestaan zou het mss toch wel handig zijn.
Mss iets van een klamboe-achtig ding?
of de boom in de boxquote:Op maandag 3 december 2007 12:00 schreef Pruk het volgende:
Gisteren hier ook al besproken wanneer de box kon, maar ik heb dus echt de neiging om hem alvast op te zetten en dan maar geen kerstboom te doen ofzo
quote:Op maandag 3 december 2007 11:39 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dan weet ik waar jouw man werkt.
Wij hebben maar even overgeslagen.Leek ons toch niet zo handig, Praag.
Ik had wrsch heel het vliegtuig niet ingemogen trouwens hoor.
Ik weet het, heb het al van de week van de verloskundige en in het ziekenhuis gehoord. Maar soms dan heb ik een half uur (of meer) meerdere keren kramp dat komt en gaat en dan heb je de hoop dat het doorzet maar niks is minder waar. En die 1e cm ontsluiting zegt ook al niks. Maar goed, misschien wil de verloskundige morgen even kijken of het er inmiddels meer dan 1 is dan heb ik tenminste het idee dat het niet voor niks is al die kramp. En bezig blijven probeer ik ook hoor.quote:Op maandag 3 december 2007 14:40 schreef Maneki.Neko het volgende:
Niet om je te ontmoedigen Faja, maar bij de bevalling van een tweede kun je veel meer en langer last hebben van voorwerk. Heel erg vermoeiend maar probeer gewoon bezig te blijven met kleine dingetjes. Ga niet te veel op het gerommel letten maar probeer je hoofd leeg te maken dan zulje zien dat het vanzelf doorzet als de tijd dáár is. Succes met de laatste loodjes
quote:Op maandag 3 december 2007 14:39 schreef amaranta het volgende:
Dat lijkt op nesteldrang! Oftewel, baby in aantocht!
Naar het schijnt neemt je nesteldrang toe naarmate de bevaldag dichterbij komt.quote:Op maandag 3 december 2007 14:53 schreef Pruk het volgende:
[..]
Ja, die baby is ook echt wel in aantocht, het komt er echt wel een keertje uit. Maar om nou te zeggen dat nesteldrang er ook voor zorgt dat het binnen nu en zoveel tijd gebeurd, nee dat niet, anders had ik er in middels al wel 20 uitgepoept
Dan wil ik niet weten wat echte nesteldrang bij mij isquote:Op maandag 3 december 2007 14:56 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, of je had gewoon niet de 'echte' nesteldrang Pruk...
Het gebeurt toch bijna te vaak om toeval te zijn dat mensen die midden in de nacht hun keuken staan te soppen ineens gaan bevallen.
Overigens, ga jij vannacht je keuken soppen, misschien helpt hetquote:Op maandag 3 december 2007 14:56 schreef Brighteyes het volgende:
Het gebeurt toch bijna te vaak om toeval te zijn dat mensen die midden in de nacht hun keuken staan te soppen ineens gaan bevallen.
Ik was dus nog van plan om de keukenkastjes aan de buitenkant te gaan poetsen straksquote:Op maandag 3 december 2007 14:56 schreef Brighteyes het volgende:
Keukenkastjes zijn ook leuk om te doen, omdat je daar echt resultaat van ziet... Alle zwarte vingers er weer af... En een lekkere schone uitstraling!quote:Op maandag 3 december 2007 15:10 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
Ik was dus nog van plan om de keukenkastjes aan de buitenkant te gaan poetsen straks
quote:Op maandag 3 december 2007 15:02 schreef Brighteyes het volgende:Pruk, mss ga jij wel dakpannen afwassen dan ofzo.
Ik was ook véél meer vermoeid met deze zwangercshap. Ik denk gewoon dat het elke keer anders is.quote:Op maandag 3 december 2007 21:35 schreef Mammietje het volgende:
Herkent iemand dit, dat het al zo vroeg begint, of is er iets mis?Kan het me van de vorige zwangerschappen niet herinneren dat het zo vroeg begon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |