quote:Op zondag 2 december 2007 23:21 schreef Sonique het volgende:
Ricardo zou er ook goed in kunnen gegooid worden.
Hahhahahaha, die zijn mooi opgeblazen!quote:Op zondag 2 december 2007 23:32 schreef IkWeetNiets het volgende:
Ik heb nog twee glamourshots van Nadia, for old time's sake
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doet Dr. Laban ook aan ruggegraat extractie?
quote:Op zondag 2 december 2007 23:26 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, maar anders wordt het wel een hele lange uitzending.
Mijn idee, waarom was Dennis er dan om haar op te wachten en keken ze zo opgelucht en blij...quote:Op zondag 2 december 2007 23:30 schreef Sonique het volgende:
[..]
Nadia is gewoon nog steeds zwanger... Ze kon kiezen of ze in het huis wilde blijven of eruit gaan en daar het kind krijgen...
sweet dreamsquote:Op zondag 2 december 2007 23:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
Na het aanschouwen van Brian die de tepels van Manny met zijn voeten bewerkstelligt hou ik het even voor gezien.
Als je Nadia echt haat kan je ook zeggen:quote:Op zondag 2 december 2007 23:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn idee, waarom was Dennis er dan om haar op te wachten en keken ze zo opgelucht en blij...
Nu tijdelijk een TMF contractje voor een maand en dan op hun zelf ! Misschien Dennis als zanger in de backing vocals bij Dries Roelvink in Ahoy ? Of ging dat nou weer niet door ?
In elk geval blij dat ze pleite zijn !!
He die bovenste lijkt op de mijne maar dan aangepast qua belichtingquote:Op zondag 2 december 2007 23:34 schreef IkWeetNiets het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou nou. Dan zal toch eerst Amanda er ook nog uit moeten.quote:Op zondag 2 december 2007 22:48 schreef jassy het volgende:
Nadia has left the building!
Het Niveau krabbelt langzaamaan omhoog!
Gephotoshopt? mag ik voor haar hopen.quote:Op zondag 2 december 2007 23:34 schreef IkWeetNiets het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is deze bovenste echt?? Of ook geshopt???quote:Op zondag 2 december 2007 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
He die bovenste lijkt op de mijne maar dan aangepast qua belichting
Door de afwezigheid van Dennis en Nadia hebben Brian en Amanda geen aanspreekpunten meer en zijn volledig op elkaar aangewezen, en gezien ze geen enkel raakvlak hebben behalve sex...quote:Op zondag 2 december 2007 23:40 schreef ruba het volgende:
ok, WTF zijn ze in godsnaam aan het doen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |