Ik hoop het met je mee te begrijpen !!quote:Op zondag 2 december 2007 23:10 schreef Adothehague het volgende:
Begrijp ik dat er geen vervanger voor Nadia komt?
1%quote:Op zondag 2 december 2007 23:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
Tering, wat een hoop fans hier van Naad zeg.
quote:Op zondag 2 december 2007 23:16 schreef petraa het volgende:
Is Naad echt opgepleurd ?????voorzichtig juich ik
jaquote:Op zondag 2 december 2007 23:16 schreef petraa het volgende:
Wie ?quote:Op zondag 2 december 2007 23:16 schreef petraa het volgende:
quote:Op zondag 2 december 2007 23:16 schreef petraa het volgende:
Ze heeft al een hele zooi rose op en net een bel van een ander goedje en nu weer champagnequote:Op zondag 2 december 2007 23:16 schreef joanie het volgende:
Brian kurkt de champagnefles open amanda mag eindelijk drinken en uit haar dak gaan om het te vieren
Nou net schonk ze zich boven nog een witte wijn met ijs volquote:Op zondag 2 december 2007 23:16 schreef joanie het volgende:
Brian kurkt de champagnefles open amanda mag eindelijk drinken en uit haar dak gaan om het te vieren
Oke 3x bevestiging, dat betekent dat ik voluit kan juichen.quote:
nee johquote:Op zondag 2 december 2007 23:18 schreef Prospera het volgende:
Maar ze kan natuurlijk altijd terugkomen als nieuwe miljonair
- Romance met 0%quote:Op zondag 2 december 2007 23:19 schreef Taurus het volgende:
Wat zei Huub nou?
"Wat ik tegen Selene zei meen ik wel, de twee mooiste vrouwenverhaallijnen zijn pleiten"???
Vindt ie serieus Nadia mooier dan Lieke?Ik vind Amanda nog mooier dan Nadia, echt.
En wie is die tweede vrouw; Dennis?quote:Op zondag 2 december 2007 23:19 schreef Taurus het volgende:
Wat zei Huub nou?
"Wat ik tegen Selene zei meen ik wel, de twee mooiste vrouwen zijn pleiten"???
Vindt ie serieus Nadia mooier dan Lieke?Ik vind Amanda nog mooier dan Nadia, echt.
Sorry heb er ff geen zin in ! TV staat al uitquote:Op zondag 2 december 2007 23:21 schreef Peter6000 het volgende:
Mensen, vergeten jullie de compilatie-uitzending niet?
De compilatie-uitzending van zondag 2 december
Neequote:Op zondag 2 december 2007 23:21 schreef Sonique het volgende:
Ricardo zou er ook goed in kunnen gegooid worden.
Ze had wel een mooie kop en hele mooie ogen, dat vind ik wel. Dat is puur oppervlakkig bekeken. Alles daaronder zag er echt niet uit en haar karakter maakte haar er ook niet mooi op. Qua gezicht vond ik haar ook mooier dan Amanda en ook Lieke.quote:Op zondag 2 december 2007 23:19 schreef Taurus het volgende:
Wat zei Huub nou?
Tv kijk ik niet naar, een en al geknip en geplak.quote:Op zondag 2 december 2007 23:21 schreef Peter6000 het volgende:
Mensen, vergeten jullie de compilatie-uitzending niet?
De compilatie-uitzending van zondag 2 december
Ja, maar anders wordt het wel een hele lange uitzending.quote:Op zondag 2 december 2007 23:25 schreef petraa het volgende:
[..]
Tv kijk ik niet naar, een en al geknip en geplak.
Zou goed kunnen.quote:Op zondag 2 december 2007 23:26 schreef ruba het volgende:
hoop niet dat die twee met elkaar gaan lopen rommelen onder het sop.![]()
en er weer uit....quote:Op zondag 2 december 2007 23:21 schreef Sonique het volgende:
Ricardo zou er ook goed in kunnen gegooid worden.
quote:Op zondag 2 december 2007 23:20 schreef Sonique het volgende:
Zal de nieuwe miljonair nog komen vandaag?
Nadia is gewoon nog steeds zwanger... Ze kon kiezen of ze in het huis wilde blijven of eruit gaan en daar het kind krijgen...quote:Op zondag 2 december 2007 23:28 schreef Dark het volgende:
My ten cents...........
Misschien moest Naad er wel uit, omdat Huub al een paar keer heeft aangegeven misschien niet terug te komen na zijn jaardag.
Hij zegt net weer, dat hij blij is, dat hij met zijn vader en Joris kan praten om even dingen op een rijtje te krijgen.
Naad was ergens erg boos over, niet verdrietig, voelde alleen maar woede, maar kon niets zeggen.
De situatie nu = 3 tegen 2, aantrekkelijk voor Huub, dus leuker om te blijven!
Zou het..........?
Dat zullen Nena en Sylvia dan zijn.quote:Op zondag 2 december 2007 23:19 schreef Taurus het volgende:
Wat zei Huub nou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |