- Spelende Vrouw, wat heb je nu geleerd?quote:Op zondag 2 december 2007 21:54 schreef afcajos het volgende:
Hij mag best dicht ja
quote:Op zondag 2 december 2007 22:07 schreef bloodacolyte het volgende:
ik zal mn hond dr niet van af trappen, en ik heb niet eens een hond..... *zucht*
nu nog een rode neus en ze i shet zusje bassie gewordenquote:
quote:Op zondag 2 december 2007 22:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
nu nog een rode neus en ze i shet zusje bassie geworden
en het was al zo'n kutdag vandaagquote:Op zondag 2 december 2007 22:25 schreef afcajos het volgende:
Mn zusje heeft nu dus mijn fokaccount gevondenGodzijdank dat ik niet in topics post zoals: "show hier je piemel" ofzo
Je hebt geluk dat ik je zusje niet ben, want dan was ik babyfoto's gaan posten op hier van jouquote:Op zondag 2 december 2007 22:25 schreef afcajos het volgende:
Mn zusje heeft nu dus mijn fokaccount gevondenGodzijdank dat ik niet in topics post zoals: "show hier je piemel" ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 december 2007 22:29 schreef bhm het volgende:
Ik zeg KAAL
ik denk smal streepje, en ze geeft aan beffen heerlijk te vindenquote:Op zondag 2 december 2007 22:29 schreef bhm het volgende:
Ik zeg KAAL
Dat dusquote:Op zondag 2 december 2007 22:01 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
- Spelende Vrouw, wat heb je nu geleerd?
- Nooit foto's van mn zusje op internet zetten, meneer Kaktus!
quote:Op zondag 2 december 2007 22:30 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Je hebt geluk dat ik je zusje niet ben, want dan was ik babyfoto's gaan posten op hier van jouKrabbel het evenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk dat ik al genoeg veroorzaakt hebquote:
en verkapte hier_heb_je_bier_en_neuq_mijn_zusje postquote:
ja hoe zit datquote:Op zondag 2 december 2007 22:33 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ik denk dat ik al genoeg veroorzaakt heb, vraag maar een TS dattie ff verteld over het stuk dat z'n zusje en moeder z'n kamer binnen kwamen...
heeft remlof een lekker zusje danquote:Op zondag 2 december 2007 22:34 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
en verkapte hier_heb_je_bier_en_neuq_mijn_zusje post
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |