Is een 12" PB wel goed genoeg als DJ laptop?quote:Op dinsdag 4 december 2007 23:28 schreef Sjoewe het volgende:
Ik zit te bieden op ibooks en 12" powerbooks
iBook voor mn zusje. Powerbook als dj laptop. Nu ik steeds vaker met met m'n mbp ga slepen, begin ik wel een beetje bang voor de gezondheid ervan te worden.
Goedkope 12" als gooi en smijt laptop zou wel prima zijn
Kan iemand mij aub helpenquote:Op dinsdag 4 december 2007 17:34 schreef Drumpie het volgende:
nahaj ik wil dus en Iphone gaan kopen maar wat kan ik dan het beste doen gewoon wachten tot de release of gewoon kopen, Nederlands maken etc... en waar zit ik dan mee als ik hem anders koop dan wachten tot de release.
En heb ook en Hi! kaartje....
Zo zwaar is die software nou ook weer niet. Met voldoende geheugen gaat het wel goedkomen denk ik, en zo niet, dan doe ik hem wel weer van de hand, of slijt ik 'm wel aan m'n moeder.quote:Op dinsdag 4 december 2007 23:34 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Is een 12" PB wel goed genoeg als DJ laptop?
quote:Op dinsdag 4 december 2007 23:28 schreef Sjoewe het volgende:
Ik zit te bieden op ibooks en 12" powerbooks
iBook voor mn zusje. Powerbook als dj laptop. Nu ik steeds vaker met met m'n mbp ga slepen, begin ik wel een beetje bang voor de gezondheid ervan te worden.
Goedkope 12" als gooi en smijt laptop zou wel prima zijn
DJ's hebben jarenlang met gedaan, waarom nu niet meer?quote:Op dinsdag 4 december 2007 23:34 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Is een 12" PB wel goed genoeg als DJ laptop?
...dus ik zo van: MAAR IK HEB HEM TOCH GEKOCHT!!!!11111quote:Op dinsdag 4 december 2007 23:49 schreef nietzman het volgende:
Doe het niet, hij gaat er mee gooien en smijten.
Dan laat maar.quote:Op dinsdag 4 december 2007 23:50 schreef Sjoewe het volgende:
Ik wil er vast minder voor geven dan jij ervoor wil
Als ik een crowd moet vermaken door met mijn Macbook drie audiokanalen met muziek naar een meningpaneel te sturen.... ik zou behoorlijk zweten.quote:Op dinsdag 4 december 2007 23:51 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
DJ's hebben jarenlang met gedaan, waarom nu niet meer?
Oh, dat moest eigenlijk een reactie op nietz' post zijn.quote:
Meningpaneelquote:Op dinsdag 4 december 2007 23:57 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Als ik een crowd moet vermaken door met mijn Macbook drie audiokanalen met muziek naar een meningpaneel te sturen.... ik zou behoorlijk zweten.
Ik gun je gewoon een betere prijs.quote:
externe geluidskaart..quote:Op dinsdag 4 december 2007 23:57 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Als ik een crowd moet vermaken door met mijn Macbook drie audiokanalen met muziek naar een meningpaneel te sturen.... ik zou behoorlijk zweten.
Dank jequote:
Succes, zelfs half kapotte Macs zijn nog aardig duur tweedehands...quote:Ik zit ook ook kapotte en gedeukte te bieden etc. Mil er niet meer dan 300 euro voor kwijt. Want ik ben verder al voorzien.
Ja een externe geluidkaart.quote:Op woensdag 5 december 2007 00:01 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
externe geluidskaart..
sowieso, je laptop in en uit pluggen in een set, zal de geluidsman leuk vinden
Ik heb er geen last van , en jullie ?quote:Sinds de nieuwe iMac werd geïntroduceerd, klagen bezitters over de onregelmatige helderheid van het scherm. Helpdeskmedewerkers van Apple suggereren dat alleiMacs het probleem hebben, maar het bedrijf weet officieel van niets.
Freudquote:
Niet zozeer de geluidskaart, eerder dat er midden in een optreden iets geks in je systeem gebeurt en je even mag gaan rebooten / uitloggen / debuggen.quote:
Ja, I know. Ik heb ook geen haast. Het is een luxe, maar ik denk er wel serieus over na, want al dat gesleep naar rokerige holen doet m'n mbp ook geen goed. En aangezien ik die wle echt helemaal op wil gebruiken, moet ie nog wel even mee.quote:Op woensdag 5 december 2007 00:02 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dank je
[..]
Succes, zelfs half kapotte Macs zijn nog aardig duur tweedehands...
liever een pb dan een macbook...quote:Op woensdag 5 december 2007 00:07 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Freud![]()
[..]
Niet zozeer de geluidskaart, eerder dat er midden in een optreden iets geks in je systeem gebeurt en je even mag gaan rebooten / uitloggen / debuggen.
Mja daarom staan er twee van zulke dingen naast:quote:Op woensdag 5 december 2007 00:07 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Freud![]()
[..]
Niet zozeer de geluidskaart, eerder dat er midden in een optreden iets geks in je systeem gebeurt en je even mag gaan rebooten / uitloggen / debuggen.
Ja ik weet dat sommige mensen totaal geen problemen met hun Macs hebben, maar ik heb dagelijks nog wel iets geks her en der. Heb medelijquote:Op woensdag 5 december 2007 00:12 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja daarom staan er twee van zulke dingen naast:
[ afbeelding ]
En als ik alleen met de mbp ben, heb ik altijd nog mn mp3 ding altijd klaar liggen met wat no-risk nummers erop. Maar for real het is niet alsof ik bluray disks aan elkaar sta te mixen verder.
Ehm een verzekering die intensief gebruik dekt?quote:Op woensdag 5 december 2007 00:09 schreef Geqxon het volgende:
Sjoewe, wat als je voor die 300-400 euro een luxe notebookverzekering koopt?
CDJ800 mk2quote:Op woensdag 5 december 2007 00:13 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ja ik weet dat sommige mensen totaal geen problemen met hun Macs hebben, maar ik heb dagelijks nog wel iets geks her en der. Heb medelij
Mooie speler, CDJ1000 oid? Die mag ik soms ook aanraken.![]()
http://www.youtube.com/watch?v=Pe0KS2C2JIAquote:
Ik heb daar laatst nog een MMC kaartje voor mogen bestellen. En erin klikken. Hoge aaibaarheidsfactor.quote:
Wat ik er van weet is dat zo'n beetje elke opkomende (C)DJ er mee draait.quote:Op woensdag 5 december 2007 00:37 schreef Maidenfan het volgende:
Zijn die Pioneers zo speciaal? Heb daar ooit vakantiewerk gedaan, moest iets aan die dozen veranderd worden.
quote:Op dinsdag 4 december 2007 23:54 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Toch mooi dat Sobchakken een vrij geaccepteerd begrip begint te worden in de SC...
Basicly het verkopen van je hardware voordat de garantie vervalt, zodat je geen extra garantieplan af hoeft te sluiten. Met als doel dat de afschrijving goedkoper is dan het garantieplan.quote:Op woensdag 5 december 2007 01:28 schreef Junkie het volgende:
[..]
En ik weet nog steeds niet wat het betekent.. Neem aan iets uit The Big Lebowski.
Onderdeel van. Het minimaliseren van de afschrijving, niks mis mee.quote:Op woensdag 5 december 2007 01:46 schreef broer het volgende:
O, ik dacht altijd dat het was: je hardware voor nét iets te veel verkopen aan iemand die niet weet dat er over twee weken een upgrade komt.
Tijden niet meer in dit topic geweest, post hij weer eens en doet hij gelijk z'n bijnaam eer aanquote:Op woensdag 5 december 2007 01:51 schreef TwyLight het volgende:
[ link | afbeelding ]
(04.Dec.07) Agua Gets Refreshed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |