Via de grote organisatie
www.ciao-shopping.nl , met een bereik van 30 miljoen kopers, ze zijn in heel europa te vinden, zie
www.ciao.be en bijvoorbeeld
www.ciao.fr kwam ik een prijsvergelijk tegen voor mijn te kopen camera : een dure Canon Camcorder. Ciao heeft heel veel prijsvergelijkien o de site staan, ik ga er derhalve vanuit dat dit wel goed zit. En kwam uit bij
www.bharea.com in Amerika. Ik betaal daar middels e-Gold bijna euro 2000,- voor die camera. Echter de camera is nooit verzonden, sterker het blijken criminelen te zijn !
Ciao blijkt niet aan een kleine screening te doen, men kijk of er een geldige URL is en een prductenlijst, en zo komt de link op hun site. Google maar eens op Ciao en op Bharea dan zie je de ellende.
Omdat wij aan Ciao melden opgelicht te zijn, gooien ze de link van
www.bharea.com direct van alle landen eraf ! Ze danken ons, ik heb een bedrijf DC Incasso, voor de medewerking en dat is het.
Het volgende heb ik geschreven na alle bevindingen van Ciao :
================================================================================
Wat ik alle leden zal willen meegeven is het volgende : Ciao is laks als het om controle gaat, er is geen controle echter ze vangen wel geld van de criminelen, mijn mening is dat dat vervuild geld is en zeker niet gebruikt mag en kan worden door Ciao. Hierover zal ik vragen laten stellen in de 2e kamer. De leden, zijn, zonder dat jullie het weten, slachtoffer van de Greenfield organisatie, die te laf zijn om met een officiele reactie te komen in deze zaak. Ciao wordt op dit moment onderworpen aan een onderzoek naar haar handelswijze, dan richten wij ons met name aan de bestuurderskant, en de kant van de werving van adverteerders. Tevens zal de rol worden bekeken naar de onpartijdigheid die Ciao heeft mbt Bharea, door toedoen van DC Incasso is de website uit de lucht en hebben wij inmiddels tal van bedreigingen mogen ontvangen. De nieuwe vervangende site van
www.bharea.com is
www.dciland.com draait inmiddels en zal ook worden aangepakt door zowel ons kantoor als de Ciao tak in Amerika. Mijn verzoek aan Ciao is om de ontvangen gelden van Bharea direct openbaar te maken en niet te ge-misbruiken aan derden.
=================================================================================
Enfin door mijn inzet zijn de website :
www.bharea.com de lucht uit en hun copy site nu ook :
www.dciland.com, ik heb nog wel een mail ontvangen van de oplichter toen ik hun site uit de lucht haalde :
RE: Our order 1157 !!!! I want it now or the money back !!!‏
Van: Brenda Riddell (brendariddell656@yahoo.com)
Verzonden: woensdag 28 november 2007 16:35:47
Aan: ghendrikus@live.nl
CC: cham@hillenius.nl
You bastards!!!
You have damaged my entire WORK Fucking holidays are coming!!!
I don't have fucking paypal !
I will return you 1200 euro to your e-gold account in a few days when i will have funds!
Then you fuckers can go away !
================================================================================