abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 december 2007 @ 18:14:17 #1
198921 mchill
...geen mening vandaag
pi_54995296
Via de grote organisatie www.ciao-shopping.nl , met een bereik van 30 miljoen kopers, ze zijn in heel europa te vinden, zie www.ciao.be en bijvoorbeeld www.ciao.fr kwam ik een prijsvergelijk tegen voor mijn te kopen camera : een dure Canon Camcorder. Ciao heeft heel veel prijsvergelijkien o de site staan, ik ga er derhalve vanuit dat dit wel goed zit. En kwam uit bij www.bharea.com in Amerika. Ik betaal daar middels e-Gold bijna euro 2000,- voor die camera. Echter de camera is nooit verzonden, sterker het blijken criminelen te zijn !

Ciao blijkt niet aan een kleine screening te doen, men kijk of er een geldige URL is en een prductenlijst, en zo komt de link op hun site. Google maar eens op Ciao en op Bharea dan zie je de ellende.

Omdat wij aan Ciao melden opgelicht te zijn, gooien ze de link van www.bharea.com direct van alle landen eraf ! Ze danken ons, ik heb een bedrijf DC Incasso, voor de medewerking en dat is het.
Het volgende heb ik geschreven na alle bevindingen van Ciao :
================================================================================

Wat ik alle leden zal willen meegeven is het volgende : Ciao is laks als het om controle gaat, er is geen controle echter ze vangen wel geld van de criminelen, mijn mening is dat dat vervuild geld is en zeker niet gebruikt mag en kan worden door Ciao. Hierover zal ik vragen laten stellen in de 2e kamer. De leden, zijn, zonder dat jullie het weten, slachtoffer van de Greenfield organisatie, die te laf zijn om met een officiele reactie te komen in deze zaak. Ciao wordt op dit moment onderworpen aan een onderzoek naar haar handelswijze, dan richten wij ons met name aan de bestuurderskant, en de kant van de werving van adverteerders. Tevens zal de rol worden bekeken naar de onpartijdigheid die Ciao heeft mbt Bharea, door toedoen van DC Incasso is de website uit de lucht en hebben wij inmiddels tal van bedreigingen mogen ontvangen. De nieuwe vervangende site van www.bharea.com is www.dciland.com draait inmiddels en zal ook worden aangepakt door zowel ons kantoor als de Ciao tak in Amerika. Mijn verzoek aan Ciao is om de ontvangen gelden van Bharea direct openbaar te maken en niet te ge-misbruiken aan derden.
=================================================================================

Enfin door mijn inzet zijn de website : www.bharea.com de lucht uit en hun copy site nu ook : www.dciland.com, ik heb nog wel een mail ontvangen van de oplichter toen ik hun site uit de lucht haalde :

RE: Our order 1157 !!!! I want it now or the money back !!!‏
Van: Brenda Riddell (brendariddell656@yahoo.com)
Verzonden: woensdag 28 november 2007 16:35:47
Aan: ghendrikus@live.nl
CC: cham@hillenius.nl

You bastards!!!
You have damaged my entire WORK Fucking holidays are coming!!!
I don't have fucking paypal !
I will return you 1200 euro to your e-gold account in a few days when i will have funds!
Then you fuckers can go away !
================================================================================
pi_54995361
Dus, en. wat wil je hiermee
pi_54995399
uh?
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_54995413
oh het is ook zijn eerste post
pi_54995434
uuh oke
pi_54995451
Koekje erbij?
pi_54995454
Ik snap d'r geen moer van.
Scheren is voor schapen!
pi_54995539
goede op!

Op zaterdag 27 januari 2007 23:12 schreef Broekpaling het volgende:
Jij moet vaker drank nuttigen, bij elke slok word je leuker. :D
  zondag 2 december 2007 @ 18:40:38 #9
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_54995841
En dit is Topic waardig omdat !??

Feit dat jij een prijs indexeerder gelooft aan authenticeit en verder geen vooronderzoek doet voordat jij via E-gold (zowieso 99% gebruikt door criminelen) maakt van jou een koe die minstens 100 meter van een internet aansluiting moet wegblijven.

Take ur loss and get over it.

kamervragen
  zondag 2 december 2007 @ 18:49:32 #10
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_54996078
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  zondag 2 december 2007 @ 19:13:07 #11
23218 Blue-eyes
Spanning & sensatie
pi_54996623
Mensen die 2000 euro overmaken aan een totaal onbekend bedrijf in het buitenland
Verder snap ik geen bal van het topic...
Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, blijven er 3 schroefjes over.
pi_54996770
ciao-shopping is niet betrokken bij de fraude, zij hebben alleen een link naar de webwinkel. Dat die webwinkel slecht is had je kunnen weten door even wat wat meer moeite te doen.

Zie bijv: http://www.ciao-shopping.nl/bharea_com__Review_101000
<b><a href="http://www.123caravanhuren.nl" rel="nofollow" target="_blank">123caravanhuren.nl</a></b>
  zondag 2 december 2007 @ 19:21:07 #13
198921 mchill
...geen mening vandaag
pi_54996791
mensen ik kom denk ik even niet helemaal over, ik zal een nieuw topic opnenen met een simpele stelling, dan hoeven jullie niet alles door te lezen en bent u sneller klaar.
pi_54996833
of je edit je OP gewoon....

Of gaat weg
pi_54996881
Wat zeur je trouwens ? Je hebt zelf onder je nickname "internet fraude is normaal" gezet
<b><a href="http://www.123caravanhuren.nl" rel="nofollow" target="_blank">123caravanhuren.nl</a></b>
  zondag 2 december 2007 @ 19:29:22 #16
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_54996921
quote:
Op zondag 2 december 2007 18:24 schreef DutchErrorist het volgende:
Koekje erbij?
  zondag 2 december 2007 @ 19:30:48 #17
198921 mchill
...geen mening vandaag
pi_54996955
I ordered online through www.bharea.com a new Canon XH-A1 video camera. The camera, as well as having it Express Shipped Internationally to Australia using UPS, cost US$2919.20. I used www.me-gold.com to bank wire that amount and convert it into e-gold which is bharea.com's payment method.
Right up until I paid them they constantly sent me emails reminding me to pay etc. I asked them if there was a small change in the exchange rate between the day I sent the money through me-gold.com until the day it was received by me-gold.com and transfered to my e-gold account, what would happen. They quickly and happily responded that they would give me a small discount.

On October 18 2007 I successfully transferred my money from my e-gold account into bharea.com's e-gold account as they instructed. I then received a automatically generated 'Payment Confirmation'; email which gave me a link to check my 'Order Status' on their website. According to their website this is also the area that they provide the tracking number for the shipment. Upon checking my 'Order Status' I found that it said my payment had been received and my parcel 'sent'. But I received no tracking number. Ever since I have been trying to contact them asking for my tracking number and I haven't got any response. They have gone completely dark.
Just to check it out, on October 23 2007 I emailed them from another email account with a bogus product inquiry to see how quickly they would respond (hoping that their email system was down and that was why they weren't replying to my other emails). But they responded within 15 minutes. I sent them a few more emails pretending to be interested in purchasing their product all with quick replies. I then sent another email but this time I mentioned that I was the same person who owned the bundy_899@hotmail.com account and I was waiting for my tracking number. The replies from bharea.com stopped. I have not heard back from them since.

The physical warehouse address they supply (according to Google) is actually an Asian restaurant. On their site they have a link to their company information as recognised by the 'US Securities and Exchange Commission' so at the time I thought it was legitimate.
I just want my money back because I have saved really hard for it. If anyone wants to help me out feel free. I find it amazing that this kind of thing can so freely exist in the U.S. I mean everyone knows about the fraud and ripoffs through Chinese merchants online, but to be so explicitly fraudulent being based in America and being able to get away with it amazes me.

I hope this protects other people from my stupid mistake, and that hopefully I and the other victims of Beverly Holdings and their affiliated companies can receive financial compensation.
pi_54997011
Ik ben ook me doekoes kwijt door die Ciao. Echt dikke drol man
pi_54997013
quote:
Op zondag 2 december 2007 19:29 schreef Evil_Koekje het volgende:

[..]

Alweer zo'n lap tekst... terwijl het je eigen schuld is

wie koopt er uberhaupt bij een zaak met de naam bharea
  zondag 2 december 2007 @ 19:40:33 #20
198921 mchill
...geen mening vandaag
pi_54997165
Dit link is ontstaan door ONZE negatieve ervaringen te melden, ja simpel dus.!!!
quote:
Op zondag 2 december 2007 19:19 schreef mvc het volgende:
ciao-shopping is niet betrokken bij de fraude, zij hebben alleen een link naar de webwinkel. Dat die webwinkel slecht is had je kunnen weten door even wat wat meer moeite te doen.

Zie bijv: http://www.ciao-shopping.nl/bharea_com__Review_101000
  zondag 2 december 2007 @ 19:42:05 #21
198921 mchill
...geen mening vandaag
pi_54997204
Luister is broekje uit 1988, het is mijn schuld niet, lees even en oordel dan pas
quote:
Op zondag 2 december 2007 19:33 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Alweer zo'n lap tekst... terwijl het je eigen schuld is

wie koopt er uberhaupt bij een zaak met de naam bharea
pi_54997215
quote:
Op zondag 2 december 2007 19:40 schreef mchill het volgende:
Dit link is ontstaan door ONZE negatieve ervaringen te melden, ja simpel dus.!!!
[..]
Donder op man. Prutser. ;')
pi_54997303
Volgens mij bestaat je behahaar site al niet meer.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
  zondag 2 december 2007 @ 19:48:15 #24
198921 mchill
...geen mening vandaag
pi_54997386
ik doe zaken met van allerlei namen : bijvoorbeeld REDCOON dan zou je dat van hun ook kunnen zeggen waarom doe je met die naam zaken ?
  zondag 2 december 2007 @ 19:49:00 #25
198921 mchill
...geen mening vandaag
pi_54997415
Doorgestoken kaart : waarom doe je zo nagetaief tegen mij ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')