Daar geloof ik niks van, ze zuipt gewoon nog steeds elke dag.quote:Op maandag 3 december 2007 11:09 schreef Swiffer het volgende:
Ze is dus toch zwanger...Kan niet anders.
ik ga er van uit dat Talpa het risico niet wil lopen dat ze een rechtszaak aan de broek hebben als Nadia helemaal doordraait en publiekelijk een nutcase is geworden.quote:Op zondag 2 december 2007 23:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Allemaal leuk en aardig, maar waarom ineens? Staat er ergens een verslag voor de niet-streamer?
Ik denk dat ze daar ook al weggelopen is, binnen DGK ging ze zich ook opgesloten voelen en wegwilde.quote:Op maandag 3 december 2007 16:16 schreef avonne het volgende:
[..]
ik ga er van uit dat Talpa het risico niet wil lopen dat ze een rechtszaak aan de broek hebben als Nadia helemaal doordraait en publiekelijk een nutcase is geworden.
Ze was natuurlijk al geschift van hier tot gunter, maar kon tot vorige week nog wel aardig de schijn van "normaal' of "doortrapt" ophouden.
Maar met de merkwaardige krassen op haar rug (zelfmutilatie?) en het blijven volhouden van tegenstrijdige uitspraken (wel zwanger, niet zwanger) ligt een ritje naar een psychiatrische kliniek wel heel erg dichtbij.
Kortom: geweldige tv om naar te kijken, maar een financieel risico voor Talpa.
Helaas.... ik vond haar "the one you love to hate" en ik had graag nog weken zitten puzzelen op haar leugens, en willen genieten van gebash naar haar toe. (oh, slechte ik)
Dat viel mij ook op en ook op het moment dat ze aangevallen werd door Selene? Ze leek niet verbaasd en ik kreeg het idee dat ze aan het acteren was.quote:Op dinsdag 4 december 2007 23:02 schreef roque79 het volgende:
Ze riep vanavond toch ook zoiets tegen Dennis : Ik kan de leugens niet meer volhouden. Wie weet is het gewoon allemaal een grote show, moest ze net als Jaap een tiepetje spelen...
Tuurlijk moest ze allerlei verhaallijntjes maken en in stand houden, maar ze is wel getypecast.quote:Op dinsdag 4 december 2007 23:02 schreef roque79 het volgende:
Ze riep vanavond toch ook zoiets tegen Dennis : Ik kan de leugens niet meer volhouden. Wie weet is het gewoon allemaal een grote show, moest ze net als Jaap een tiepetje spelen...
i still would do herquote:Op woensdag 5 december 2007 16:20 schreef SatanicWarrior het volgende:
eindelijk opgerot, wat was dat een kuthoer zeg de laatste tijd!
quote:
WHAT IS DAT NADIA?quote:Op donderdag 6 december 2007 22:05 schreef ukga het volgende:
[..]
![]()
![]()
der kop gaat dan nog wel(al is die dik)
heb je der lijf nooit gezien ofzo?
[ afbeelding ]
die tieten![]()
om over der 3 navels met littekens en rimpels nog neit te hebben, en der brede torso
[ afbeelding ]
ik zou der nog niet met een stokkie van 2 meter willen aanraken
quote:Op donderdag 6 december 2007 22:33 schreef Noshiba het volgende:
[..]
WHAT IS DAT NADIA?laat maar zitten doe ik amanda wel
quote:Op donderdag 6 december 2007 22:33 schreef Noshiba het volgende:
[..]
WHAT IS DAT NADIA?laat maar zitten doe ik amanda wel
Ik zeg: gatverdammequote:Op donderdag 6 december 2007 22:05 schreef ukga het volgende:
[..]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
die tieten![]()
om over der 3 navels met littekens en rimpels nog neit te hebben, en der brede torso
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 december 2007 22:05 schreef ukga het volgende:
[..]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
die tieten![]()
[ afbeelding ]
Als ik naaad lees, moet ik altijd aan haar denkenquote:Op donderdag 6 december 2007 23:36 schreef makkie88 het volgende:
daag naaad
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |