abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58669939
Ik wil dat Turkije door gaat, maar ze verdienen het niet. Dus ik ga voor:

1. Portugal
2. Tsjechie
3. Zwitserland
4. Turkije
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
  woensdag 14 mei 2008 @ 19:17:40 #77
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_58670214
Selectie Tsjechie:

Doelmannen

Petr Cech (Chelsea), Jaromir Blazek (FC Nürnberg), Daniel Zitka (Anderlecht).

Verdedigers
Zdenek Grygera (Juventus), Marek Jankulovski (AC Milan), Michael Kadlec (Sparta Praag), Radoslav Kovac (Spartak Moskou), Zdenek Pospech (FC Kopenhagen), David Rozehnal (Lazio Roma), Tomas Sivok (Sparta Praag), Tomas Ujfalusi (Fiorentina).

Middenvelders
Tomas Galasek (FC Nürnberg), David Jarolim (Hamburger SV), Marek Matejovski (Reading), Jaroslav Plasil (Osasuna), Jan Polak (Anderlecht), Daniel Pudil (Slavia Praag), Libor Sonko (FC Kopenhagen), Stanislav Vlcek (Anderlecht).

Aanvallers
Milan Baros (Portsmouth), Jan Koller (FC Nürnberg), Martin Fenin (Frankfurt), Vaclav Sverkos (Banik Ostrava).

Slechts 1 Slavia-speler, hoewel Vlcek wel half meetelt.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_58670446
Ik ben bang dat Portugal gewoon doorgaat. Ik hoop dat in ieder geval Tsjechië doorgaat
pi_58688749
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 19:17 schreef Aanvoerder het volgende:
Selectie Tsjechie:
-selectie Tsjechië-
Redelijke selectie vind ik. Gaan we gewoon de finale mee halen
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_58723756
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zondag 18 mei 2008 @ 09:48:18 #81
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_58738785
Slavia Praag voor het eerst in 12 jaar kampioen. Laatste keer was 1996. Hoever kwam Tsjechie toen op het EK? Volgens mij is het een teken...
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_58738823
quote:
Op zondag 18 mei 2008 09:48 schreef Aanvoerder het volgende:
Slavia Praag voor het eerst in 12 jaar kampioen. Laatste keer was 1996. Hoever kwam Tsjechie toen op het EK? Volgens mij is het een teken...
Kut, worden die Duitsers dus weer kampioen

Gefeli Aanvoerder
pi_58963710
Selecties uit Poule A:
  • Onderstreepte spelersnamen hebben ooit in de Nederlandse Eredivisie gespeeld.
  • Onderstreepte en vetgedrukte spelersnamen spelen nu in de Nederlandse Eredivisie.

Tsjechië:
    quote:
    Doelmannen: Petr Cech (Chelsea), Jaromir Blazek (FC Nürnberg), Daniel Zitka (Anderlecht).

Verdedigers: Zdenek Grygera (Juventus), Marek Jankulovski (AC Milan), Michael Kadlec (Sparta Praag), Radoslav Kovac (Spartak Moskou), Zdenek Pospech (FC Kopenhagen), David Rozehnal (Lazio Roma), Tomas Sivok (Sparta Praag), Tomas Ujfalusi (Fiorentina).

Middenvelders: Tomas Galasek (FC Nürnberg), David Jarolim (Hamburger SV), Marek Matejovski (Reading), Jaroslav Plasil (Osasuna), Jan Polak (Anderlecht), Daniel Pudil (Slavia Praag), Libor Sionko (FC Kopenhagen).

Aanvallers: Milan Baros (Portsmouth), Jan Koller (FC Nürnberg), Martin Fenin (Frankfurt), Vaclav Sverkos (Banik Ostrava), Stanislav Vlcek (Anderlecht).
    Portugal:
    quote:
    Doelmannen: Ricardo (Real Betis Balompié), Quim (SL Benfica), Rui Patrício (Sporting Clube de Portugal)

Verdedigers: Paulo Ferreira (Chelsea FC), Ricardo Carvalho (Chelsea FC), Bosingwa (FC Porto), Bruno Alves (FC Porto), Jorge Ribeiro (Boavista FC), Miguel (Valencia CF), Fernando Meira (VfB Stuttgart), Pepe (Real Madrid CF)

Middenvelders: Petit (SL Benfica), Deco (FC Barcelona), Raul Meireles (FC Porto), Miguel Veloso (Sporting Clube de Portugal), João Moutinho (Sporting Clube de Portugal)

Aanvallers: Nuno Gomes (SL Benfica), Simão Sabrosa (Club Atlético de Madrid), Cristiano Ronaldo (Manchester United FC), Nani (Manchester United FC), Hugo Almeida (Werder Bremen), Ricardo Quaresma (FC Porto), Hélder Postiga (Panathinaikos FC)
    Turkije:
    quote:
    Doelmannen: Tolga Zengin (Trabzonspor), Volkan Demirel (Fenerbahçe), Rüstü Recber (Besiktas).

Verdedigers: Hamit Altintop (Bayern München, Dui), Emre Asik (Ankaraspor), Servet Cetin (Galatasaray), Gökhan Zan (Besiktas), Emre Güngör (Galatasaray), Hakan Kadir Balta (Galatasaray), Ugur Boral (Fenerbahçe), Sabri Sarioglu (Galatasaray).

Middenvelders: Mehmet Topal (Galatasaray), Ayhan Akman (Galatasaray), Mehmet Aurélio (Fenerbahçe), Emre Belözoglu (Newcastle United, Eng), Tümer Metin (Larissa, Gri), Arda Turan (Galatasaray), Tuncay Sanli (Middlesbrough, Eng).

Aanvallers: Gökdeniz Karadeniz (Rubin Kazan (Rus), Mevlüt Erding (FC Sochaux, Fra), Nihat Kahveci (Villarreal, Spa), Kazim-Kazim (Fenerbahçe), Semih Sentürk (Fenerbahçe).
    Zwitserland:
    quote:
    Doelmannen: Eldin Jakupovic (Grasshoppers), Diego Benaglio (VfL Wolfsburg), Pascal Zuberbühler (Neuchâtel Xamax)

Verdedigers: Philipp Degen (Borussia Dortmund), Johan Djourou (Arsenal), Stéphane Grichting (AJ Auxerre), Stephan Lichtsteiner (Lille), Ludovic Magnin (VfB Stuttgart), Patrick Müller (Olympique Lyon), Philippe Senderos (Arsenal), Christoph Spycher (Eintracht Frankfurt).

Middenvelders: Tranquillo Barnetta (Bayer Leverkusen), Valon Behrami (Lazio), Ricardo Cabanas (Grasshoppers), Daniel Gygax (FC Metz), Benjamin Huggel (FC Basel), Gökhan Inler (Udinese), Gelson Fernandes (Manchester City), Johan Vonlanthen (Red Bull Salzburg), Hakan Yakin (Young Boys).

Aanvallers: Eren Derdiyok (FC Basel), Alexander Frei (Borussia Dortmund), Marco Streller (FC Basel).
  • Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
    [b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
    Ray's Statshoekje - 2009/2010.
    pi_59087711
    Iemand enig idee was de basisopstelling van Portugal zal zijn?
    pi_59088000
    Ik heb in al mijn pooltjes Zwitserland en Turkije door laten gaan, puur omdat ik het Portugal niet gun ... Tsjechie zie ik ook wel voortijdig exit gaan...
    Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
    Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
      dinsdag 3 juni 2008 @ 13:12:27 #86
    57068 Bomenverzameling
    Can come an end
    pi_59088077
    quote:
    Op woensdag 28 mei 2008 14:11 schreef RayMania het volgende:
    Selecties uit Poule A:
  • Onderstreepte spelersnamen hebben ooit in de Nederlandse Eredivisie gespeeld.
  • Onderstreepte en vetgedrukte spelersnamen spelen nu in de Nederlandse Eredivisie.

[..]

[ afbeelding ] Zwitserland:
    [..]

• Vonlanthen moet ook onderstreept worden
    "Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
    pi_59101439
    quote:
    Op dinsdag 3 juni 2008 13:09 schreef TheVulture het volgende:
    Ik heb in al mijn pooltjes Zwitserland en Turkije door laten gaan, puur omdat ik het Portugal niet gun ... Tsjechie zie ik ook wel voortijdig exit gaan...
    pi_59125834
    Mijn voorspelling:
    1. Portugal
    2. Turkije
    3. Zwitserland
    4. Tsjechië

Portugal gaat makkelijk winnen, Turkije gaat stunten en Tsjechië gaat blunderen.
      woensdag 4 juni 2008 @ 20:08:52 #89
    30220 Barca
    ~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
    pi_59126038
    Portugal 1e, Tsjechië 2e.
    Retro is mode, metro ook!
    'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
    pi_59126187
    Portugal maakt een goede kans om zowiezo de halve finales te halen.
    Ik tip Zwitserland als nummer 2 omdat zij gewoon een leuk team hebben wat ook aanvallend durft te voetballen en als thuisland een voordeel hebben.
    X
      woensdag 4 juni 2008 @ 20:33:14 #91
    30220 Barca
    pi_59126780
    quote:
    Op woensdag 4 juni 2008 20:14 schreef Alulu het volgende:
    Portugal maakt een goede kans om zowiezo de halve finales te halen.
    Ik tip Zwitserland als nummer 2 omdat zij gewoon een leuk team hebben wat ook aanvallend durft te voetballen en als thuisland een voordeel hebben.
    Portugal haalt denk ik de finale tegen Italië.
    pi_59129968
    quote:
    Op woensdag 4 juni 2008 20:01 schreef stefan_1 het volgende:
    Mijn voorspelling:
    1. Portugal
    2. Turkije
    3. Zwitserland
    4. Tsjechië

Portugal gaat makkelijk winnen, Turkije gaat stunten en Tsjechië gaat blunderen.
      donderdag 5 juni 2008 @ 07:57:21 #93
    38559 WheeledWarrior
    More than meets the eye
    pi_59135975
    Van Turkije verwacht ik helemaal niets, IMO één van de minste ploegen dit EK samen met Oostenrijk en Griekenland. Portugal moet deze poule kunnen winnen en de Zwitsers gaan op thuisvoordeel door als tweede. Tsjechië komt net iets tekort en wordt derde.
      zaterdag 7 juni 2008 @ 20:36:37 #94
    113682 WeebI
    Wee Bull
    pi_59202034
    Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
    Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
      zaterdag 7 juni 2008 @ 20:52:43 #95
    30220 Barca
    pi_59202450
    Zo, die Turk gooit Ronaldo ff op zijn gezicht.

Ah ... nu al geel voor 2 spelers (1 Portugees en 1 Turk).

Eerder al gele kaarten voor drie Zwitsers.
      zaterdag 7 juni 2008 @ 22:48:41 #96
    113682 WeebI
    Wee Bull
    pi_59205690
    Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
    Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
      zaterdag 7 juni 2008 @ 22:58:03 #97
    165720 Aanvoerder
    Fascist Jew!
    pi_59205941
    2e helft vond ik Turkije nog best leuk ballen. 2-0 was mooi.

Portugal blijft echter een schijtploeg.
    pi_59239901
    quote:
    Op zaterdag 7 juni 2008 22:58 schreef Aanvoerder het volgende:
    2e helft vond ik Turkije nog best leuk ballen. 2-0 was mooi.

Portugal blijft echter een schijtploeg.
    Huilie
    Alle mine.nu-domeinen werken weer o/
    pi_59241548
    Bosingwa is een goeie verdediger .
    pi_59321949
    Wat gebeurt er als Tsjechië - Zwitserland gelijk wordt? Penalty's? Of worden de resultaten tegen Zwitserland weggestreept? Jack zei ook als dat het beslist zou worden op UEFA ranglijst, lijkt me heel raar
    If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')