Tsjechië - Turkije toch? Dat was precies hetzelfde dat ik me afvroeg toen ik de stand zagquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:06 schreef MaxC het volgende:
Wat gebeurt er als Tsjechië - Zwitserland gelijk wordt? Penalty's? Of worden de resultaten tegen Zwitserland weggestreept? Jack zei ook als dat het beslist zou worden op UEFA ranglijst, lijkt me heel raar
ZDF zegt penalty's, jack van gelder zegt penalty's dus dat zal wel dan...quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:17 schreef Irving het volgende:
[..]
Tsjechië - Turkije toch? Dat was precies hetzelfde dat ik me afvroeg toen ik de stand zagVorig EK kon ik me herinneren dat er geloot zou worden, maar volgens mij is het deze keer penalties, hoewel dat volgens mij niet kan omdat je voor hetzelfde geldt niet tegen elkaar speelde die wedstrijd en toch gelijk eindigt
Een oersaai en overschat ouwelullen team. Dobro bye bye.quote:Op zondag 15 juni 2008 22:47 schreef Dos37 het volgende:
Jezus he wat een wedstrijd, achteraf wel verdiend, Tsjechië speelde te berekenend
Maar Tsjechië won van Zwitserland.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:31 schreef Ixnay het volgende:
Tsjechie toch 3e dus, maar het doelsaldo is -2 en Zwitersland heeft 0.
Tsjechie heeft onderling van Zwitserland gewonnen.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:31 schreef Ixnay het volgende:
Tsjechie toch 3e dus, maar het doelsaldo is -2 en Zwitersland heeft 0.
Ja en ik hoor iedereen zeggen dat onderling resultaat niet meetelt dit toernooi.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:33 schreef sjimz het volgende:
[..]
Tsjechie heeft onderling van Zwitserland gewonnen.
Niet naar iedereen luisteren dan.quote:Op maandag 16 juni 2008 00:01 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ja en ik hoor iedereen zeggen dat onderling resultaat niet meetelt dit toernooi.
Eerst bekijken ze doelsaldo, dan aantal gemaakte doelpunten, en als het een beslissing is om uitschakeling/niet-uitschakeling gaan ze penalty schieten, zo niet dan kijken ze naar de FIFA Wereldranglijst.
Dat was wat ik dus begrepen had.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |