Ik snap wat je bedoelt maar ik heb er niks meequote:Op dinsdag 4 december 2007 10:08 schreef KaheemSaid het volgende:
Een computer kan inderdaad prima een instrument nabootsen, maar wees nou eerlijk... Als je een gitaar hoort, dan wil je toch ook iemand met een gitarist op het podium zien? Al zitten er dan soms foutjes in, dat hoort er toch bij wanneer men live speelt.
Ben er ook niet echt blij mee, maar heb wel het idee dat deze stage mijn gedachte steeds meer bevestigd. Maar wat ik nu wel wil, dat weet ik nietquote:Op dinsdag 4 december 2007 10:15 schreef Etcetera het volgende:
dat lijkt me nog minder eigenlijk
ik weet dan wel niet wat ik word, maar ik weet wel dat ik wat ik kan leuk vind om te doen
ouch, dat klinkt zekers goedquote:Op dinsdag 4 december 2007 09:03 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik wil naar Trance Energy... wat een line up. Tiesto wist ik al, want hij zei dat tijdens Club Life. Als ik kan ga ik zeker bij de Hard Stage staan.. Nic Chagall, Marcel Woods, Rank 1
. Met Tiesto, Ferry Corsten en Marco V op Mainstage..
Dit herken ik ook wel een beetje, ik lees ook wel eens iets op internet waar ik graag heen wil, maar dan zal ik alleen moeten en dat is ook niks!quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:41 schreef HansU het volgende:
[..]
ouch, dat klinkt zekers goed![]()
Helaas houden mijn vrienden daar dus niet van, dus ga ik eigenlijk nooit naar zo'n feestje
een jaar geleden was ik een complete trance junkquote:Op dinsdag 4 december 2007 11:03 schreef HostiMeister het volgende:
Ik luister tegenwoordig sowieso bijna geen trance meer, hoogstens in bed. Meestal luister ik voornamelijk metal, maar deze week ben ik bijvoorbeeld heel erg into Bjork, vraag me niet waarom
Toch leuk dat je even een weekje met een bepaald thema hebt ingelast!quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:03 schreef HostiMeister het volgende:
Ik luister tegenwoordig sowieso bijna geen trance meer, hoogstens in bed. Meestal luister ik voornamelijk metal, maar deze week ben ik bijvoorbeeld heel erg into Bjork, vraag me niet waarom
Bjork is dan ook best leuk, je moet er alleen voor in de stemming zijn om het te kunnen luisteren. Heb haar een keer zien optreden, echt wazige shizzlequote:Op dinsdag 4 december 2007 11:11 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Toch leuk dat je even een weekje met een bepaald thema hebt ingelast!
Ja weet je wat het is over een week heb ik waarschijnlijk zoveel geluisterd dat ik geen zin meer heb in de muziek die ik die week heb geluisterd, dus vind ik weer iets nieuws om naar te luisteren... vorige week heb ik alleen maar Chimaira geluisterd, schril contrast met Bjork, imho.quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:11 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Toch leuk dat je even een weekje met een bepaald thema hebt ingelast!
Het doet me allebij niet echt veel, maar ik herken me hier wel wat in.quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja weet je wat het is over een week heb ik waarschijnlijk zoveel geluisterd dat ik geen zin meer heb in de muziek die ik die week heb geluisterd, dus vind ik weer iets nieuws om naar te luisteren... vorige week heb ik alleen maar Chimaira geluisterd, schril contrast met Bjork, imho.
quote:Op maandag 3 december 2007 17:03 schreef ChatGirl het volgende:
Mn begeleider gaat morgen naar Spanje, heeft een auto gehuurd, maar is zn rijbewijs kwijt![]()
Langzaam ? leg uit...quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:09 schreef HansU het volgende:
[..]
een jaar geleden was ik een complete trance junk![]()
Op het moment luister ik eigenlijk liever naar house en techno. De echte prog en uplifting trance waar ik vroeger zoveel naar luisterde begin ik een beetje te langzaam te vinden.
quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:09 schreef HansU het volgende:
Op het moment luister ik eigenlijk liever naar house en techno. De echte prog en uplifting trance waar ik vroeger zoveel naar luisterde begin ik een beetje te langzaam te vinden.
tsja, na een jaar of 5 aandachtig luisteren vind ik het nog steeds leuk. Maar op het moment vind ik vooral de onvoorspelbaarheid en funkyness in de house en techno gewoon lekkerder om te beluisteren. Minuten lange intro's komen daar ook niet zoveel voor waardoor het makkelijker te beluisteren is.quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:47 schreef jackson het volgende:
[..]
Langzaam ? leg uit...
Qua bpm zit uplifting trance toch wel een standje hoger dan house en techno, hard-techno daargelaten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |