rustig aan he, Urby is shit ja. Maar het is niks mooier dan een kind hebben, je komt thuis na een klote dag en je houd je kindje vast en ze lacht naar je dan vergeet je allesquote:Op zondag 2 december 2007 17:29 schreef Jasza het volgende:
Sinds Urby vader is heeftie geen 1 normale wedstrijd meer gespeeld, kutkinderen
quote:Op zondag 2 december 2007 17:33 schreef BonJovi het volgende:
[..]
rustig aan he, Urby is shit ja. Maar het is niks mooier dan een kind hebben, je komt thuis na een klote dag en je houd je kindje vast en ze lacht naar je dan vergeet je alles.Zo zie je maar dat veel dingen niet belangrijk zijn, als je familie maar gezond is.
Vanavond ff tilten in HC?quote:Op zondag 2 december 2007 17:29 schreef Jasza het volgende:
Heb jij ook kinderen dan?quote:Op zondag 2 december 2007 17:33 schreef BonJovi het volgende:
[..]
rustig aan he, Urby is shit ja. Maar het is niks mooier dan een kind hebben, je komt thuis na een klote dag en je houd je kindje vast en ze lacht naar je dan vergeet je alles.Zo zie je maar dat veel dingen niet belangrijk zijn, als je familie maar gezond is.
Gister al gedaan in HCU, er is een kans dat ik kom ja, maar dan moet maatje me ff 60 euro lenen ofzo, dan kom ik wel ffquote:
Nop dat niet is niet van mij, maar ik ben wel elke dag met haar dus ik zorg ook wel voor haar. Maar Pazen altijd leuk tohquote:Op zondag 2 december 2007 17:36 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Heb jij ook kinderen dan?
Wel gezellig lijkt me, vooral tijdens de feestdagen, pazen enzo.
quote:Op zondag 2 december 2007 17:33 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Haha jaquote:Op zondag 2 december 2007 17:29 schreef Jasza het volgende:
What else is newquote:Op zondag 2 december 2007 17:47 schreef denthemen het volgende:
Wat maakte 410 zich weer belachelijk, eerst amper zingen, als Zuid begint kunnen zij het opeens ook, 2 minuten. Dan is er gezeik met Blom en dan hoor je ze allemaal
Toen lag ie er 24 uur op bij sylviequote:Op zondag 2 december 2007 17:40 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Haha ja
Was met Van der Vaart ook
Sinds hij iets met Sylvie ging die slechter spelen bij AJAX
Gast, kan jij nu gewoon even inhoudelijk een keer iets nuttigs posten?quote:Op zondag 2 december 2007 17:39 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Nop dat niet is niet van mij, maar ik ben wel elke dag met haar dus ik zorg ook wel voor haar. Maar Pazen altijd leuk toh![]()
Lul,quote:Op zondag 2 december 2007 17:36 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Heb jij ook kinderen dan?
Wel gezellig lijkt me, vooral tijdens de feestdagen, pazen enzo.
Deed ik toch ook op het begin, moet ik het heletijd herhalen ofzo.quote:Op zondag 2 december 2007 17:49 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Gast, kan jij nu gewoon even inhoudelijk een keer iets nuttigs posten?
Met gemak.quote:Op zondag 2 december 2007 17:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Op dit moment laat zelfs een speler van HBOK 7 Urby alle hoeken van t veld zien.
Dat zou beter zijn dan de overige rommel die je post.quote:Op zondag 2 december 2007 17:53 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Deed ik toch ook op het begin, moet ik het heletijd herhalen ofzo.
Via Handige Voetbal Linkjes! (met uitgebreide topiclijst)quote:
Dankequote:Op zondag 2 december 2007 18:38 schreef RayMania het volgende:
[..]
Via Handige Voetbal Linkjes! (met uitgebreide topiclijst)
kom je bij Het grote Klaas Jan Huntelaar topic #17: 74 goals.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |