abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54992888
quote:
Op zondag 2 december 2007 16:22 schreef twi het volgende:
De F-Side leek trouwens na de 0-3 compleet leeg. En dat is dan het meest trouwe deel van de aanhang...
Mja, liever zo je ongenoegen laten blijken dan door de scheidsrechter uit te schelden.
pi_54992889
Zo wat een klote wedstrijd, Furby is echt een drama en dit is geen vormcrisis maar gebrek aan kwaliteit imho, als we hem kunnen verkopen aan Roma of Fiorentina dan ben ik dolblij.

Overigens gewoon goed gecounterd van nac en slecht gevoetbald door heel Ajax, terechte uitslag.
  zondag 2 december 2007 @ 16:27:10 #28
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_54992903
quote:
Op zondag 2 december 2007 16:19 schreef BonJovi het volgende:
Ja boeiuh we zijn geen calimero is wel klote maar we moeten gewoon winnen klaar.Luque had gewoon moeten pazen dan was het 1-1 maar daar koop je niks voor jezus.Montana had ook al gelijk met dat Suarez zijn rendement niet meer haalt.
pazen
Jawel, je keek.
pi_54992905
quote:
Op zondag 2 december 2007 16:22 schreef twi het volgende:
De F-Side leek trouwens na de 0-3 compleet leeg. En dat is dan het meest trouwe deel van de aanhang...
Jank niet. Die gasten zijn er week in week uit, jij zit hier op FOK! een beetje te kankeren.
pi_54992929
quote:
Op zondag 2 december 2007 16:25 schreef MaxC het volgende:

[..]

Publiek was nog slechter dan de spelers

Uur lang is 't stil daarna gaat de helft weg en de rest Blom, je moeder is een hoer zingen. Die echt niet slecht floot hoor.

Huntelaar was nog het slechste erger nog dan die kut urby
Blom die niet slecht floot.
Jij hebt dus geen ene malle moer verstand van voetbal.
Sportieve inbreng
  zondag 2 december 2007 @ 16:28:47 #32
3185 Adelante
To let it go now
pi_54992948
Misschien moeten ze KJH nog eens uitleggen hoe de buitenspelval werkt
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_54992949
quote:

[..]

Uur lang is 't stil daarna gaat de helft weg en de rest Blom, je moeder is een hoer zingen. Die echt niet slecht floot hoor.

Maar goed dat jij zo hard hebt zitten juichen dan
No bitch to me
pi_54992959
!
pi_54992960
quote:
Op zondag 2 december 2007 16:27 schreef Gijsbrecht2 het volgende:

[..]

Jij hebt dus geen ene malle moer verstand van voetbal.
Niemand bij hem in de familie.
pi_54992988
Die Furby heb ik nooit een goeie voetballer gevonden, wat hij in godsnaam bij Ajax doet??? Met die slaperige kop van hem ook altijd, die ogen staan altijd op half zes.
  zondag 2 december 2007 @ 16:30:15 #37
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_54992994
quote:

[..]

Laat ik nogmaals voorop stellen dat Blom aan de uitslag niets direct heeft veranderd. Maar niet slecht fluiten? Kom op zeg, die man die probeert zijn kaarten op zak te houden bij overtredingen die gewoon een kaart verdienen. Dat noem ik niet fluiten, dat noem ik gewoon jezelf zo positief mogelijk in de statistiekjes terug laten komen.

Vasthouden is gewoon geel wanneer je een aanval belemmerd. Evenzo wanneer je iemand met je heup compleet ondersteboven loopt. Wat Huntelaar flikt ten opzichte van Blom is niet slim, maar het is ten eerste belachelijk dat dat slechts de eerste gele kaart van de partij was en ten tweede was Blom wederom iemand met de Allestegenhuntelaarfluiteritis. Dan kan ik wel begrijpen wanneer je zo uit je dak gaat.

Voor de rest zag Stekelenburg er slecht uit bij de 2e goal, hij kwam een beetje onverholpen in. Maargoed, bij een 1-tegen-1 situatie wordt van een keeper niet verwacht om alle ballen te pakken.
  zondag 2 december 2007 @ 16:31:12 #38
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_54993012
PAZEN!
pi_54993018
Wat een wanvertoning. Urby is de eerste die er gelijk uit moet, voor altijd.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_54993031
quote:
Op zondag 2 december 2007 16:30 schreef twi het volgende:

[..]

Laat ik nogmaals voorop stellen dat Blom aan de uitslag niets direct heeft veranderd. Maar niet slecht fluiten? Kom op zeg, die man die probeert zijn kaarten op zak te houden bij overtredingen die gewoon een kaart verdienen. Dat noem ik niet fluiten, dat noem ik gewoon jezelf zo positief mogelijk in de statistiekjes terug laten komen.

Vasthouden is gewoon geel wanneer je een aanval belemmerd. Evenzo wanneer je iemand met je heup compleet ondersteboven loopt. Wat Huntelaar flikt ten opzichte van Blom is niet slim, maar het is ten eerste belachelijk dat dat slechts de eerste gele kaart van de partij was en ten tweede was Blom wederom iemand met de Allestegenhuntelaarfluiteritis. Dan kan ik wel begrijpen wanneer je zo uit je dak gaat.

Voor de rest zag Stekelenburg er slecht uit bij de 2e goal, hij kwam een beetje onverholpen in. Maargoed, bij een 1-tegen-1 situatie wordt van een keeper niet verwacht om alle ballen te pakken.
Oké Blom floot belabberd en had misschien 2 keer geel moeten trekken maar dat veranderd niks aan het feit dat Ajax gewoon slecht speelde. Huntelaar was laaste 20 minuten alleen maar aan het vallen dan kan ik begrijpen dat je hem niet geeft na de 8e keer
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  zondag 2 december 2007 @ 16:33:13 #41
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_54993035
quote:
Op zondag 2 december 2007 16:27 schreef Nashje het volgende:

[..]

Jank niet. Die gasten zijn er week in week uit, jij zit hier op FOK! een beetje te kankeren.
Jank zelf niet man, ten eerste constateer ik alleen iets en ten tweede heb ik mezelf nog nooit een trouwe supporter genoemd, in tegenstelling tot het volk wat daar staat.
pi_54993040
Echt verkopen die kneus
Hopen dat Davids snel terug is, in de tussentijd mag Adri iedereen wel een kilo peper in de reet stoppen.
pi_54993074
quote:
Op zondag 2 december 2007 16:34 schreef Tommeke het volgende:
Echt verkopen die kneus
welke van de 23??
No bitch to me
  zondag 2 december 2007 @ 16:36:41 #44
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_54993089
quote:
Op zondag 2 december 2007 16:31 schreef Zwansen het volgende:
PAZEN!
toch een kleine glimlach na deze kutwedstrijd.
Jawel, je keek.
  zondag 2 december 2007 @ 16:36:42 #45
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_54993091
quote:
Op zondag 2 december 2007 16:32 schreef MaxC het volgende:

[..]

Oké Blom floot belabberd en had misschien 2 keer geel moeten trekken maar dat veranderd niks aan het feit dat Ajax gewoon slecht speelde.
Dat ben ik met je eens, maar verdedigers met geel op zak spelen ook anders dan spelers zonder geel die denken dat ze alles mogen doen.
quote:
Huntelaar was laaste 20 minuten alleen maar aan het vallen dan kan ik begrijpen dat je hem niet geeft na de 8e keer
Het is echt niet zo dat hij 8 keer voor jan lul valt hoor, hij wordt gewoon ontieglijk vaak vastgehouden en daar moet gewoon voor worden gefloten. Dat je niet 8 keer voor Huntelaar fluit is normaal, maar dat je 8 keer tegen Huntelaar fluit (en dit gebeurt week in week uiit) is gewoon doorgestoken kaart.
pi_54993098
Moest er natuurlijk een keer van komen. De laatste paar weken gewonnen door toevalligheden ipv automatismen en goed spel, en als het dan een keer niet mee zit verlies je gewoon.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  zondag 2 december 2007 @ 16:37:44 #47
160473 Rossoneri
Daar hoorden zij engelen zinge
pi_54993111
Kut kut kut!!

Collectieve wanprestatie :(

Maar niet meer dan terecht NAC terechte winnaar.
Zulke dagen heb je er tussen zitten, volgende week gewoon beter.
En oh ja:

Jaake opzouten!!
AJAX AJAX AJAX!!
PSN: Rossoneri15
  zondag 2 december 2007 @ 16:38:05 #48
197512 Joe.
Super Joe.
pi_54993119
quote:
Op zondag 2 december 2007 00:02 schreef Joe. het volgende:
Hij doet het super op dit moment. Alleen zit ik wel met de vraag: Hoelang kan dit goed gaan.

Nja, afwachten maar, hopen dat het zo doorgaat!
Spider Pig, Spider Pig. Does whatever a Spider Pig does
Can he swing, From a web? No he can't. He's a pig.
Look out! He's a Spider Pig!
pi_54993122
quote:

[..]

Ben je door je broer in je reet geneukt ofzo? Jeez
Geef mij maar Amsterdam
  zondag 2 december 2007 @ 16:38:32 #50
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_54993130
quote:
Op zondag 2 december 2007 16:37 schreef zjroentje het volgende:
Moest er natuurlijk een keer van komen. De laatste paar weken gewonnen door toevalligheden ipv automatismen en goed spel, en als het dan een keer niet mee zit verlies je gewoon.
Dat is waar. Eerlijk gezegd had ik tot de 0-2 ook niet het idee dat we zouden verliezen. Als je ziet watvoor kansen er worden verprutst, daar moeten er vroeger of later toch wel twee van binnen vallen.

Valt die 1-1, loop je er overheen. Maar die werd gemist en hij lag er aan de andere kant in.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')