Mja, liever zo je ongenoegen laten blijken dan door de scheidsrechter uit te schelden.quote:Op zondag 2 december 2007 16:22 schreef twi het volgende:
De F-Side leek trouwens na de 0-3 compleet leeg. En dat is dan het meest trouwe deel van de aanhang...
pazenquote:Op zondag 2 december 2007 16:19 schreef BonJovi het volgende:
Ja boeiuh we zijn geen calimero is wel klote maar we moeten gewoon winnen klaar.Luque had gewoon moeten pazen dan was het 1-1 maar daar koop je niks voor jezus.Montana had ook al gelijk met dat Suarez zijn rendement niet meer haalt.
Jank niet. Die gasten zijn er week in week uit, jij zit hier op FOK! een beetje te kankeren.quote:Op zondag 2 december 2007 16:22 schreef twi het volgende:
De F-Side leek trouwens na de 0-3 compleet leeg. En dat is dan het meest trouwe deel van de aanhang...
Blom die niet slecht floot.quote:Op zondag 2 december 2007 16:25 schreef MaxC het volgende:
[..]
Publiek was nog slechter dan de spelers
Uur lang is 't stil daarna gaat de helft weg en de rest Blom, je moeder is een hoer zingen. Die echt niet slecht floot hoor.
Huntelaar was nog het slechsteerger nog dan die kut urby
Maar goed dat jij zo hard hebt zitten juichen danquote:Op zondag 2 december 2007 16:25 schreef MaxC het volgende:
[..]
Uur lang is 't stil daarna gaat de helft weg en de rest Blom, je moeder is een hoer zingen. Die echt niet slecht floot hoor.
Niemand bij hem in de familie.quote:Op zondag 2 december 2007 16:27 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
[..]
Jij hebt dus geen ene malle moer verstand van voetbal.
Laat ik nogmaals voorop stellen dat Blom aan de uitslag niets direct heeft veranderd. Maar niet slecht fluiten? Kom op zeg, die man die probeert zijn kaarten op zak te houden bij overtredingen die gewoon een kaart verdienen. Dat noem ik niet fluiten, dat noem ik gewoon jezelf zo positief mogelijk in de statistiekjes terug laten komen.quote:Op zondag 2 december 2007 16:25 schreef MaxC het volgende:
[..]
Oké Blom floot belabberd en had misschien 2 keer geel moeten trekken maar dat veranderd niks aan het feit dat Ajax gewoon slecht speelde. Huntelaar was laaste 20 minuten alleen maar aan het vallen dan kan ik begrijpen dat je hem niet geeft na de 8e keerquote:Op zondag 2 december 2007 16:30 schreef twi het volgende:
[..]
Laat ik nogmaals voorop stellen dat Blom aan de uitslag niets direct heeft veranderd. Maar niet slecht fluiten? Kom op zeg, die man die probeert zijn kaarten op zak te houden bij overtredingen die gewoon een kaart verdienen. Dat noem ik niet fluiten, dat noem ik gewoon jezelf zo positief mogelijk in de statistiekjes terug laten komen.
Vasthouden is gewoon geel wanneer je een aanval belemmerd. Evenzo wanneer je iemand met je heup compleet ondersteboven loopt. Wat Huntelaar flikt ten opzichte van Blom is niet slim, maar het is ten eerste belachelijk dat dat slechts de eerste gele kaart van de partij was en ten tweede was Blom wederom iemand met de Allestegenhuntelaarfluiteritis. Dan kan ik wel begrijpen wanneer je zo uit je dak gaat.
Voor de rest zag Stekelenburg er slecht uit bij de 2e goal, hij kwam een beetje onverholpen in. Maargoed, bij een 1-tegen-1 situatie wordt van een keeper niet verwacht om alle ballen te pakken.
Jank zelf niet man, ten eerste constateer ik alleen iets en ten tweede heb ik mezelf nog nooit een trouwe supporter genoemd, in tegenstelling tot het volk wat daar staat.quote:Op zondag 2 december 2007 16:27 schreef Nashje het volgende:
[..]
Jank niet. Die gasten zijn er week in week uit, jij zit hier op FOK! een beetje te kankeren.
Dat ben ik met je eens, maar verdedigers met geel op zak spelen ook anders dan spelers zonder geel die denken dat ze alles mogen doen.quote:Op zondag 2 december 2007 16:32 schreef MaxC het volgende:
[..]
Oké Blom floot belabberd en had misschien 2 keer geel moeten trekken maar dat veranderd niks aan het feit dat Ajax gewoon slecht speelde.
Het is echt niet zo dat hij 8 keer voor jan lul valt hoor, hij wordt gewoon ontieglijk vaak vastgehouden en daar moet gewoon voor worden gefloten. Dat je niet 8 keer voor Huntelaar fluit is normaal, maar dat je 8 keer tegen Huntelaar fluit (en dit gebeurt week in week uiit) is gewoon doorgestoken kaart.quote:Huntelaar was laaste 20 minuten alleen maar aan het vallen dan kan ik begrijpen dat je hem niet geeft na de 8e keer
quote:Op zondag 2 december 2007 00:02 schreef Joe. het volgende:
Hij doet het super op dit moment. Alleen zit ik wel met de vraag: Hoelang kan dit goed gaan.
Nja, afwachten maar, hopen dat het zo doorgaat!
Ben je door je broer in je reet geneukt ofzo?quote:Op zondag 2 december 2007 16:25 schreef MaxC het volgende:
[..]
Dat is waar. Eerlijk gezegd had ik tot de 0-2 ook niet het idee dat we zouden verliezen. Als je ziet watvoor kansen er worden verprutst, daar moeten er vroeger of later toch wel twee van binnen vallen.quote:Op zondag 2 december 2007 16:37 schreef zjroentje het volgende:
Moest er natuurlijk een keer van komen. De laatste paar weken gewonnen door toevalligheden ipv automatismen en goed spel, en als het dan een keer niet mee zit verlies je gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |