Mee eens, maar ik denk niet dat Kennedy in een 4-4-2 gelijk staat aan beter voetballend Ajax.quote:Op maandag 3 december 2007 11:58 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Tsja.. maar zo kun je alles beargumenteren..Natuurlijk zijn er geen garanties in het voetbal.. maar je kunt wel toewerken naar vertrouwen
Niet direct.. maar wat mij betreft is het wel een beginquote:Op maandag 3 december 2007 12:02 schreef JanVanHalst het volgende:
[..]
Mee eens, maar ik denk niet dat Kennedy in een 4-4-2 gelijk staat aan beter voetballend Ajax.
Briljante opmerkingquote:Op maandag 3 december 2007 11:59 schreef Suijk het volgende:
Was voetbal maar een wetenschap, dan zouden al deze theorieen ook nog nut hebben. [afbeelding]
Klopt. Had voor Bakircioglu gekozen omdat die aanvallender is ingesteld. Maar Gabri zou ook goed op die plek kunnen passen, omdat die de plek van Ogararu nog beter kan overnemen.quote:
Inderdaad. Dat is ook min of meer wat ik probeer te zeggen. Één plus één is niet altijd twee in de voetballerij. Maar goed, als men hier wil geloven dat de oplossing voor dit Ajax is om simpelweg de poppetjes vier, vijf meter anders neer te zetten, dan zij het zo. Ik weet wel een beetje waar ik over praat gezien mijn werkverleden, maar ik heb niet het idee dat men hier gehinderd wordt door enige kennis. Het enige wat ik dan ook nog kan zeggen is: succes met de lijntjes en de FIFA 2008 opstellingen.quote:Op maandag 3 december 2007 11:59 schreef Suijk het volgende:
Was voetbal maar een wetenschap, dan zouden al deze theorieen ook nog nut hebben.
Ik heb de videopaint niet bij de hand.quote:Op maandag 3 december 2007 12:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Laats ons eens wat situaties met je computer zien Jan!
Kennedy kwam gisteren ook totaal niet voor bij zijn man.quote:Op maandag 3 december 2007 12:04 schreef Nashje het volgende:
[..]
Klopt. Had voor Bakircioglu gekozen omdat die aanvallender is ingesteld. Maar Gabri zou ook goed op die plek kunnen passen, omdat die de plek van Ogararu nog beter kan overnemen.
Wederom kortzinning.. ik denk dat er hier genoeg mensen zitten die zijn/haar opstelling persoonlijk en tactisch kunnen onderbouwen..quote:Op maandag 3 december 2007 12:09 schreef JanVanHalst het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat is ook min of meer wat ik probeer te zeggen. Één plus één is niet altijd twee in de voetballerij. Maar goed, als men hier wil geloven dat de oplossing voor dit Ajax is om simpelweg de poppetjes vier, vijf meter anders neer te zetten, dan zij het zo. Ik weet wel een beetje waar ik over praat gezien mijn werkverleden, maar ik heb niet het idee dat men hier gehinderd wordt door enige kennis. Het enige wat ik dan ook nog kan zeggen is: succes met de lijntjes en de FIFA 2008 opstellingen.
Jat dat ding dan stiekem mee bij RTL voetbal, Humberto heeft het toch niet in de gatenquote:Op maandag 3 december 2007 12:10 schreef JanVanHalst het volgende:
[..]
Ik heb de videopaint niet bij de hand.
Tuurlijk is ie het niet.quote:Op maandag 3 december 2007 12:39 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Jat dat ding dan stiekem mee bij RTL voetbal, Humberto heeft het toch niet in de gaten
Trouwens, lijkt me sterk dat je de echte JvH bent. Om dat te bewijzen, PM zijn adres eens, want ik weet namelijk waar hij woont (breng soms de post wel eens langs).
quote:Op maandag 3 december 2007 12:39 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Jat dat ding dan stiekem mee bij RTL voetbal, Humberto heeft het toch niet in de gaten [afbeelding]
Trouwens, lijkt me sterk dat je de echte JvH bent. Om dat te bewijzen, PM zijn adres eens, want ik weet namelijk waar hij woont (breng soms de post wel eens langs).
quote:Op maandag 3 december 2007 11:35 schreef Nashje het volgende:
Zou zoiets niet leuk zijn op dit moment?
----------------- Stekelenburg -----------------
------------ Heitinga ----- Vermaelen ----------
Ogararu ------------ Gabri------------- Davids
---- Bakircioglu --- De Jong ---- Leonardo---
------------ Huntelaar ---- Suarez -------------
Emanuelson niet meer laten aanfrotten daar achterin. Op deze positie mag ie lekker risico's nemen en mee opkomen. Davids die z'n gekut dan alsnog kan herstellen.
.
quote:Op maandag 3 december 2007 11:35 schreef Nashje het volgende:
Zou zoiets niet leuk zijn op dit moment? [afbeelding]
----------------- Stekelenburg -----------------
------------ Heitinga ----- Vermaelen ----------
Ogararu ------------ Maduro ------------- Davids
---- Bakircioglu --- Luque ---- Rommedahl---
------------ Huntelaar ---- Suarez -------------
Emanuelson niet meer laten aanfrotten daar achterin. Op deze positie mag ie lekker risico's nemen en mee opkomen. Davids die z'n gekut dan alsnog kan herstellen.
Moet ik hier nou elke dag posten dat het maar een pseudoniem is?quote:Op maandag 3 december 2007 12:39 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Jat dat ding dan stiekem mee bij RTL voetbal, Humberto heeft het toch niet in de gaten
Neenquote:Op maandag 3 december 2007 12:23 schreef N.i.c.k het volgende:
Die Bojan doet et toch niet eens zo slecht bij Barcelona. Zou die nog te huur zijn ?
quote:Olaf Lindenbergh lijkt zijn mislukte avontuur bij Ajax slecht te hebben verteerd. Op het middenveld van Sparta onderscheidt de linkspoot zich vooral door keer op keer geïrriteerd te solliciteren naar rode kaarten. Lindenbergh kreeg zijn zin niet tegen FC Utrecht. Ondanks als een kamikaze in te gaan op Leroy George, bleef rood, of zelfs geel, uit.
Lieve sinterklaas,quote:Op maandag 3 december 2007 12:58 schreef w00h00 het volgende:
Lieve sinterklaas ook dit jaar heb ik weer een verlanglijstje:
- Aissatie
- Linksback
- Centrum verdediger
- 100% inzet van de selectie.
- Kampioen worden![]()
Bedankt alvast en tot volgend jaar.
Als je het over Olaf hebt.. idd.. diep rood.. denk dat de aanklager er nog wel iets aan gaat doen..quote:Op maandag 3 december 2007 13:16 schreef Houniet het volgende:
heb je dat gezien [afbeelding] belachelijk man
heb ik het idd over. ging helemaal nergens overquote:Op maandag 3 december 2007 13:18 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Als je het over Olaf hebt.. idd.. diep rood.. denk dat de aanklager er nog wel iets aan gaat doen..
en dan doel je op het uitfluiten van je eigen spelers en een kwartier voor tijd weggaan?quote:Op maandag 3 december 2007 13:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Kunnen we niet eerst natuurlijke selectie houden op onze "fans"? Want wat een teringpubliek hebben wij toch zeg.
Hatseflats. En het aanhoudende negativisme. Al bij de eerste foute bal. Je eigen spelers zelfs uitschelden. Ik kan daar met m'n hoofd niet bij...quote:Op maandag 3 december 2007 13:37 schreef Houniet het volgende:
[..]
en dan doel je op het uitfluiten van je eigen spelers en een kwartier voor tijd weggaan?
ja sommige figuren vinden dat nodig. ik snap het zelf ook nietquote:Op maandag 3 december 2007 13:39 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hatseflats. En het aanhoudende negativisme. Al bij de eerste foute bal. Je eigen spelers zelfs uitschelden. Ik kan daar met m'n hoofd niet bij...
Tsja.. maar wat doen we eraan?quote:Op maandag 3 december 2007 13:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Kunnen we niet eerst natuurlijke selectie houden op onze "fans"? Want wat een teringpubliek hebben wij toch zeg [afbeelding].
Eén en al frustratie. Ik snap het wel, maar doe dat dan thuis.quote:Op maandag 3 december 2007 13:42 schreef Houniet het volgende:
[..]
ja sommige figuren vinden dat nodig. ik snap het zelf ook niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |