Who said romance is dead *zwijmel*quote:we hadden hartjes in onze msn namen enz..
Meer je "enter"-knop gebruiken.quote:Op zondag 2 december 2007 11:06 schreef tja-oke het volgende:
heeft iemand mischien tips ?
Inderdaad. Dat is meestal wel een indicatie dat je relatie dik aan isquote:Op zondag 2 december 2007 11:06 schreef tja-oke het volgende:het ging allemaal gewoon best goed, we hadden hartjes in onze msn namen enz..
Nou en. Als je dat als argument wil aanbrengen dat ze jou dan maar leuk moet vinden, dan zit er naast natuurlijkquote:Op zondag 2 december 2007 11:44 schreef tja-oke het volgende:
Maar ze heeft verder niemand die ze leuk vind.
Doe niet zo gek.quote:Op zondag 2 december 2007 12:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou en. Als je dat als argument wil aanbrengen dat ze jou dan maar leuk moet vinden, dan zit er naast natuurlijk [afbeelding]
Je kunt best niemand leuk vinden.
't kan allemaal, iemand vond mij vroeger leuk maar ik kon er niet aan denken om iets met haar te hebben, tot ik er verder over na ging denken, en uiteindelijk toch een kans gegeven en uiteindelijk verliefd geworden, en zijn een jaar samen geweest.. ja mischien heb jij dat nog nooit echt gehad dat iemand je leuk vond dus snap je het niet helemaal. Liefde kan opgebouwd worden.. en hoeft niet in 1 weekje al te gebeurenquote:Nou en. Als je dat als argument wil aanbrengen dat ze jou dan maar leuk moet vinden, dan zit er naast natuurlijk
Je kunt best niemand leuk vinden.
Wrong: grote zee, veel rotte visquote:
idem wat lieffffffffffquote:Op zondag 2 december 2007 11:36 schreef kwib het volgende:
oh, ik zag dit in eens
[..]
Who said romance is dead *zwijmel*
Nee malle jongen, je vergeet "rotte". Als de zee niet zo bevuild zou zijn, dan zouden er heel wat minder vrijgezellen rondlopen.quote:Op zondag 2 december 2007 15:44 schreef katerwater het volgende:
[..]
Ook wrong: grote zee, veel vis, maar TS vist op een plaats waar niets gevangen kan worden.
ja vind daar die zalm maar eens in...quote:
ook wrong: er is een visquota, dat maakt het lastig voor hedendaagse vissers.quote:Op zondag 2 december 2007 15:44 schreef katerwater het volgende:
[..]
Ook wrong: grote zee, veel vis, maar TS vist op een plaats waar niets gevangen kan worden.
dankzij rotte vis heb ik een soort bindingsangst nu....quote:Op zondag 2 december 2007 15:45 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Nee malle jongen, je vergeet "rotte". Als de zee niet zo bevuild zou zijn, dan zouden er heel wat minder vrijgezellen rondlopen.
Hoe verklaar je die hartjes in de msn naam dan? Bedoel dat is normaal gesproken toch de doorslaggevende factor.quote:Op zondag 2 december 2007 15:39 schreef OldJeller het volgende:
Ze vond je eerst leuk qua vertoning, maar na die paar keer afgesproken te hebben was ze dus teleurgesteld in wat er in de verpakking zat.
ja dat is erg bindend!quote:Op zondag 2 december 2007 15:48 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Hoe verklaar je die hartjes in de msn naam dan? Bedoel dat is normaal gesproken toch de doorslaggevende factor.
oeh, frustratiesquote:Op zondag 2 december 2007 15:45 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Nee malle jongen, je vergeet "rotte". Als de zee niet zo bevuild zou zijn, dan zouden er heel wat minder vrijgezellen rondlopen.
Dat maakt echt geen flikker uit. Dat wil je alleen maar weten zodat je kunt zeggen dat ze een hoer is.quote:Op zondag 2 december 2007 20:11 schreef Smart_ass het volgende:
En wie betaalde de uitjes die jullie samen maakten?
geweldgquote:ik hoop dat je een screenshot heb van 'r tieters. Anders bne je echt Facked en pwnt enzo
*maar waar is iequote:Op donderdag 6 december 2007 16:11 schreef maardatwasikniet het volgende:
broek laten zakken en je grote trots laten zien!
Tussen al die walvissenquote:Op zondag 2 december 2007 15:45 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ja vind daar die zalm maar eens in...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |