quote:Op zondag 2 december 2007 21:08 schreef MrX1982 het volgende:
Waarom vallen ze hem niet aan op argumenten maar moet dit soort kinderachtigs worden bedacht.
Nou, nee, dat zou ik liever niet zien. Ik zou Wilders ietwat stoerder vinden als hij daadwerkelijk een keer echt in debat zou gaan, bijvoorbeeld.quote:Op zondag 2 december 2007 22:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Maar dat geeft hem toch geen vrijbrief om dingen te roepen waardoor de beveiliging steeds verder opgevoerd moet wordne. HIj misbruikt zijn beveiliging. Hij zou een stoere jongen zijn als ie al die dingen ook zonder beveiliging nog roept.
Wij moeten allemaal de straat op met een ratel om onze afkeer van Wilders aan de dag te leggen, maar jij kunt dit soort zinnetjes publiceren zonder de bedreigers te veroordelen?quote:Op zondag 2 december 2007 22:40 schreef SCH het volgende:
Hij zou een stoere jongen zijn als ie al die dingen ook zonder beveiliging nog roept.
Ja, en? Op diezelfde manier kun je ook Michiel Smit wel beveiliging geven. En z'n tegenpool bij de antifa. Allemaal leuk en aardig, dat puberale gedoe, maar 't zou wel zo handig zijn als mensen eens nadachten wat ze nou opschieten met dat gerel.quote:Op zondag 2 december 2007 22:39 schreef Yildiz het volgende:
Hoewel ik het niet eens ben met Wilders (en wow nee! dit is géén doodsverwensing) vind ik niet dat je de beveiliging van de persoon Wilders op moet heffen. Ook hij vertegenwoordigd een aantal mensen in Nederland.
Of dat, inderdaad.quote:Op zondag 2 december 2007 22:44 schreef zoalshetis het volgende:
ik zou wilders al stoer vinden als ie met oplossingen komt inplaats van gewauwel in de marge.
Wat-ie dan ook zal krijgen.quote:Op zondag 2 december 2007 22:48 schreef gronk het volgende:
Op diezelfde manier kun je ook Michiel Smit wel beveiliging geven.
Met een demonstratie van 100 moslims, 100 medewerkers van de publieke omroep en 100 gedementeerde kneuzen die vanuit hun bejaardentehuis Wilders als de nieuwe Hitler zien kun je dat wel aantonen, ja. Als je dat combineert met een demonstratie tegen Israhell haal je de maximale opkomst en heb je die bejaarden ook weer gelucht.quote:Op zondag 2 december 2007 22:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Wilders en de PVV suggereren telkenmale dat ze de meerderheid van de nederlanders achter zich hebben. Het is goed om te laten zien dat dat je reinste kolder is.
dat dus.quote:Op zondag 2 december 2007 23:03 schreef Monidique het volgende:
Wilders smult natuurlijk van zo'n demonstratie, zo'n tegenbeweging, en dat lijkt mij zo duidelijk, dat ik niet snap WAAROM?!?!?!?!? men het dan toch lekker doet.
Maar wat bereik je hiermee?quote:Op zondag 2 december 2007 22:43 schreef GB734 het volgende:
[..]Heb je de 'debatten' dus hem en Pechthold wel eens gezien?! Met Wilders valt niet te discussiëren. Natuurlijk, om de schijn hoog te houden en om hem niet de kans te geven over een 'cordon sanitaire' te blaten, moet je zo nu en dan in zijn richting praten, maar meer ook niet.
Wilders weigert met oplossingen te komenquote:Op zondag 2 december 2007 23:56 schreef zoalshetis het volgende:
ik zou het idd pas gaaf vinden als er een politieke partij zou komen die met tegenargumenten en daadkracht de misstanden recht zou zetten die wilders&cs nu ziet.
maar ja die is er wel, ruim vertegenwoordigd in elke gemeente, maar de pvda durft niet omdat het bang is voor electoraal verlies. stel zielige, zelfingenomen en kortetermijn denkertjes zijn het, die pvda'ers.
Dat staat in de Koran.quote:Op maandag 3 december 2007 00:07 schreef Meki het volgende:
[..]
Wilders weigert met oplossingen te komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |