abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55002648
quote:
Op zondag 2 december 2007 21:08 schreef MrX1982 het volgende:
Waarom vallen ze hem niet aan op argumenten maar moet dit soort kinderachtigs worden bedacht.
Heb je de 'debatten' dus hem en Pechthold wel eens gezien?! Met Wilders valt niet te discussiëren. Natuurlijk, om de schijn hoog te houden en om hem niet de kans te geven over een 'cordon sanitaire' te blaten, moet je zo nu en dan in zijn richting praten, maar meer ook niet.
  zondag 2 december 2007 @ 22:43:34 #182
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_55002662
quote:
Op zondag 2 december 2007 22:40 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja tuurlijk. Maar dat geeft hem toch geen vrijbrief om dingen te roepen waardoor de beveiliging steeds verder opgevoerd moet wordne. HIj misbruikt zijn beveiliging. Hij zou een stoere jongen zijn als ie al die dingen ook zonder beveiliging nog roept.
Nou, nee, dat zou ik liever niet zien. Ik zou Wilders ietwat stoerder vinden als hij daadwerkelijk een keer echt in debat zou gaan, bijvoorbeeld.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  zondag 2 december 2007 @ 22:44:46 #183
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_55002707
ik zou wilders al stoer vinden als ie met oplossingen komt inplaats van gewauwel in de marge.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_55002717
quote:
Op zondag 2 december 2007 22:40 schreef SCH het volgende:

Hij zou een stoere jongen zijn als ie al die dingen ook zonder beveiliging nog roept.
Wij moeten allemaal de straat op met een ratel om onze afkeer van Wilders aan de dag te leggen, maar jij kunt dit soort zinnetjes publiceren zonder de bedreigers te veroordelen?

[ Bericht 0% gewijzigd door Apropos op 02-12-2007 22:52:54 ]
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
  zondag 2 december 2007 @ 22:48:19 #185
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_55002823
quote:
Op zondag 2 december 2007 22:39 schreef Yildiz het volgende:

Hoewel ik het niet eens ben met Wilders (en wow nee! dit is géén doodsverwensing) vind ik niet dat je de beveiliging van de persoon Wilders op moet heffen. Ook hij vertegenwoordigd een aantal mensen in Nederland.
Ja, en? Op diezelfde manier kun je ook Michiel Smit wel beveiliging geven. En z'n tegenpool bij de antifa. Allemaal leuk en aardig, dat puberale gedoe, maar 't zou wel zo handig zijn als mensen eens nadachten wat ze nou opschieten met dat gerel.

Daarnaast, wilders hele media-strategie is gebaseerd op provocatie. Feitelijk is die beveiling staatssteun die in de verkiezingskas van wilders verdwijnt.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  zondag 2 december 2007 @ 22:53:19 #186
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_55002974
quote:
Op zondag 2 december 2007 22:44 schreef zoalshetis het volgende:
ik zou wilders al stoer vinden als ie met oplossingen komt inplaats van gewauwel in de marge.
Of dat, inderdaad.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_55003018
quote:
Op zondag 2 december 2007 22:48 schreef gronk het volgende:
Op diezelfde manier kun je ook Michiel Smit wel beveiliging geven.
Wat-ie dan ook zal krijgen.
  zondag 2 december 2007 @ 23:00:41 #188
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_55003212
Links mag zich in de handjes wrijven met een paljas als Wilders op uiterst rechts. Want het potentieel voor die stroming is vele, vele malen groter onder het Nederlandse volk. Enkel een dwaas als W., die zichzelf ook nog eens niet onder controle heeft en zó gemakkeljik te weerleggen is, voorkomt dat Rechts (echt rechts) in Nederland een ruime meerderheid behaalt. Alleen dat kapsel en dat accent zijn alweer 15 kamerzetels minder...

Wanneer er hier een de Winter gezeten had, zag het er allemaal heel anders uit. Wat dat betreft kan mij Links Wilders niet snel genoeg ausradiern. Berouw komt ná de zonde.
The End Times are wild
pi_55003241
quote:
Op zondag 2 december 2007 22:34 schreef SCH het volgende:

[..]

Wilders en de PVV suggereren telkenmale dat ze de meerderheid van de nederlanders achter zich hebben. Het is goed om te laten zien dat dat je reinste kolder is.
Met een demonstratie van 100 moslims, 100 medewerkers van de publieke omroep en 100 gedementeerde kneuzen die vanuit hun bejaardentehuis Wilders als de nieuwe Hitler zien kun je dat wel aantonen, ja. Als je dat combineert met een demonstratie tegen Israhell haal je de maximale opkomst en heb je die bejaarden ook weer gelucht.

[ Bericht 2% gewijzigd door DrWolffenstein op 02-12-2007 23:52:23 ]
pi_55003259
Wilders smult natuurlijk van zo'n demonstratie, zo'n tegenbeweging, en dat lijkt mij zo duidelijk, dat ik niet snap WAAROM?!?!?!?!? men het dan toch lekker doet.
  zondag 2 december 2007 @ 23:03:29 #191
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_55003264
Nah, d'r is een kliek in nederland die vooral in pappen en nathouden gelooft, maar zowel links als rechts zitten mensen die 't daar inderdaad wel mee gehad hebben. Alleen de oplossingsrichting verschilt vrij drastisch...

26 tot 30 zetels lijkt me 't maximale. Niet geheel toevalligerwijs zo'n beetje de grootte van D66.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  zondag 2 december 2007 @ 23:09:26 #192
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_55003380
quote:
Op zondag 2 december 2007 23:03 schreef Monidique het volgende:
Wilders smult natuurlijk van zo'n demonstratie, zo'n tegenbeweging, en dat lijkt mij zo duidelijk, dat ik niet snap WAAROM?!?!?!?!? men het dan toch lekker doet.
dat dus.
pi_55004202
quote:
Op zondag 2 december 2007 22:43 schreef GB734 het volgende:

[..]

Heb je de 'debatten' dus hem en Pechthold wel eens gezien?! Met Wilders valt niet te discussiëren. Natuurlijk, om de schijn hoog te houden en om hem niet de kans te geven over een 'cordon sanitaire' te blaten, moet je zo nu en dan in zijn richting praten, maar meer ook niet.
Maar wat bereik je hiermee?

Ik zie terpstra ook weinig zeggen behalve de standaard protestorganisaties achter zich krijgen.
  zondag 2 december 2007 @ 23:40:11 #194
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_55004267
misschien wil ie wel gaan rellen? samen met die volgepompte stichting islam en burgerschap. ze rijden daar vanaf een lichte managementfunctie in een dikke audi...
pi_55004392
Dit doet me een beetje denken aan die rare stuiptrekkingen van de politiek van vlak voordat Pim Fortuin op het toppunt van zijn populariteit zat.

Beetje kinderachtig allemaal. Eigenlijk zeg je hiermee dus dat de andere politieke partijen niet in staat zijn Wilders de wind uit de zeilen te nemen. Bovendien vraag ik me af wat ze hier nu mee willen gaan bereiken? Denken ze nu echt dat de Wilders-stemmers nu ineens van mening gaan vernaderen?
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
pi_55004581
Lekker beide kanten Wilders en Terpstra , kunnen elkaar fijn op de spits drijven, tot de bom barst.Ze gaan maar lekker door.Ik doe niet mee. Ik heb altijd gestemd, maar ik heb hier echt geen geloof meer in.
  zondag 2 december 2007 @ 23:56:44 #197
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_55004727
ik zou het idd pas gaaf vinden als er een politieke partij zou komen die met tegenargumenten en daadkracht de misstanden recht zou zetten die wilders&cs nu ziet.

maar ja die is er wel, ruim vertegenwoordigd in elke gemeente, maar de pvda durft niet omdat het bang is voor electoraal verlies. stel zielige, zelfingenomen en kortetermijn denkertjes zijn het, die pvda'ers.
pi_55005002
Wilders moet heel snel gestopt worden
dit is een goede zaak.

en er zijn veel hyprocrieten hier die woedend zijn op Terpstra
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_55005019
quote:
Op zondag 2 december 2007 23:56 schreef zoalshetis het volgende:
ik zou het idd pas gaaf vinden als er een politieke partij zou komen die met tegenargumenten en daadkracht de misstanden recht zou zetten die wilders&cs nu ziet.

maar ja die is er wel, ruim vertegenwoordigd in elke gemeente, maar de pvda durft niet omdat het bang is voor electoraal verlies. stel zielige, zelfingenomen en kortetermijn denkertjes zijn het, die pvda'ers.
Wilders weigert met oplossingen te komen
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_55005067
quote:
Op maandag 3 december 2007 00:07 schreef Meki het volgende:

[..]

Wilders weigert met oplossingen te komen
Dat staat in de Koran.

[ Bericht 1% gewijzigd door Apropos op 03-12-2007 00:14:56 ]
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')