Ik heb de meeste hekel aan, mijzelf, omdat ik het nog steeds niet kan laten om deze zesde rangs soap te volgen.quote:Op zondag 2 december 2007 13:55 schreef blomst het volgende:
In het Goudenkooispel heb ik het meest hekel aan de Febo oftewel De RedAktie. Hun rol is mij iets te groot.
hear hearquote:Op zondag 2 december 2007 13:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die vergelijking gaat misschien mank maar ik kots het inmiddels echt uit dat Huub nog oprecht wordt genoemd omdat hij zijn fouten toegeeft... Huub is gewoon een etterbakje wat precies doet wat achter hem opdraagt, en ongeacht wie hij daarmee kwetst doet hij dat braaf.
Er is niets meer over van het opstandige kutpubertje wat een jaar geleden binnenkwam, hij is gewoon een marionet die doet wat hem opgedragen wordt. Dus wat je hem noemt maakt niet uit, maar oprecht is hij niet.
Er zitten ook anderen in het spel die vrij weinig fout doen... Brian is een hufter en speelt die rol met verve, Nadia is een achterbaks kutwijf en die rol gaat haar ook vrij goed af, en verder hebben we Amanda nog die weinig echt nare dingen uithaalt (ja, ja, ja, ik weet nog wel dat ze ooit een hak in de schouder van heilige Huub gezet heeft) en dan Jaap en Lieke nog..... en die laatste 2 doen ook echt zoveel dingen die "fout" zijn en anderen beschadigen....
Je bedoelt dus feitelijk met die "anderen" waarmee je wilt vergelijken dat je vergelijkt met Brian...
Ik heb nergens last van... aan de reacties te lezen zijn er anderen die het er moeilijker mee hebbenquote:
Volgens mij is hier al lang duidelijk dat Huub niet heilig is, dus ik begrijp niet helemaal wat je nou eigenlijk wil vertellenquote:Op zondag 2 december 2007 13:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat de vergelijking is maakt niet uit...... Huub wordt constant de hand boven het hoofd gehouden omdat hij regelmatig toegeeft fout te zitten... ik heb alleen ff een voorbeeld genomen van een ander die ook regelmatig toegegeven heeft verantwoordelijk te zijn geweest.
Het wordt gewoon tijd dat het eens een beetje duidelijk wordt dat Huub niet heilig is.
Het is toch te gek voor woorden dat de halve COS hem geweldig vindt omdat hij regelmatig toegeeft fout te zitten?? Hij zit dus regelmatig fout.... dat is wat het gros kennelijk niet wil zien.
En in die hele fucking kutvilla is er maar 1 persoon die vaker fout is dan Huub, dus die vergelijking met "de rest" die het niet zou toegeven is nogal verrot.
Dat dus.... en wat mij betreft is dan meer dan prima, maar het gros van de streamers vindt Lieke daarom een zeikerd.quote:Op zondag 2 december 2007 13:58 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
hear hear
vanwege de zgn eerlijkheid en z'n zgn consequent zijn word hij door lieke aangepakt
daarom kan hij ook nooit een discussie laten rusten en MOET er gepraat worden om het recht te breien(st brian trekjes)
want stel je voor dat z'm imago naar de klote gaat
maar ik moet zeggen hij doet het goed want hij weet z'n leugens ect aardig voor de streamers te verbergen
Ik denk dat jij de laatste tijd geen streams meer kijkt anders zou je weten dat Huub de enige is die het spel wil spelen maar niet mag spelen van het hokje. Om de haverklap wordt hij teruggefloten dus die kutpuber , zoals jij hem noemt, wil wel maar mag niet, jammer maar het is wel zo.quote:Op zondag 2 december 2007 13:54 schreef Leandra het volgende:
En in die hele fucking kutvilla is er maar 1 persoon die vaker fout is dan Huub, dus die vergelijking met "de rest" die het niet zou toegeven is nogal verrot.
ik niet ze zorgen voor redelijk leuke streamsquote:Op zondag 2 december 2007 13:55 schreef blomst het volgende:
In het Goudenkooispel heb ik het meest hekel aan de Febo oftewel De RedAktie. Hun rol is mij iets te groot.
Tijd voor therapie, maak maar een afspraak met mijn afsprakenbureau, wacht lijst is iets van een halfjaar.quote:Op zondag 2 december 2007 13:58 schreef DrsH het volgende:
[..]
Ik heb de meeste hekel aan, mijzelf, omdat ik het nog steeds niet kan laten om deze zesde rangs soap te volgen.![]()
![]()
![]()
Aangepakt door Lieke haar gevoel, die een probleem heeft met zichzelf en daar het probleem van Huub wil maken.quote:Op zondag 2 december 2007 13:58 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
hear hear
vanwege de zgn eerlijkheid en z'n zgn consequent zijn word hij door lieke aangepakt
daarom kan hij ook nooit een discussie laten rusten en MOET er gepraat worden om het recht te breien(st brian trekjes)
maar ik moet zeggen hij doet het goed want hij weet z'n leugens ect aardig voor de streamers te verbergen
Ik heb idd al tijden geen streams meer omdat het programma te triest voor woorden is geworden... maar dat neemt niet weg dat ik de COSsen wel lees... ik lees dus "het boek" en zo heb ik dat tijden gedaan en over het algemeen was dat een prima manier om het programma te volgen.quote:Op zondag 2 december 2007 14:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat jij de laatste tijd geen streams meer kijkt anders zou je weten dat Huub de enige is die het spel wil spelen maar niet mag spelen van het hokje. Om de haverklap wordt hij teruggefloten dus die kutpuber , zoals jij hem noemt, wil wel maar mag niet, jammer maar het is wel zo.
In je qoute naar Marky schrijf je dat Brian zijn rol met verve speelt. Dan vraag ik me af welke rol.....de gluiperd spant iedereen voor zijn karretje en als het hem moeilijk gemaakt wordt roept het hokje hem naar achter voor zijn dagelijke dosis pammetje en dan zeg jij dat alleen Huub de hand boven het hoofd gehouden wordt, no way.
Gelukt.quote:Op zondag 2 december 2007 14:05 schreef Flabberguest het volgende:
Nou deze leek gaat het nogmaals proberen
[ afbeelding ]
Yesssssss t is me gelukt.![]()
Dank je voor het aanbod, maar ik mag geen vreemde bloemen plukken dus ik ga wel in behandeling bij mezelfquote:Op zondag 2 december 2007 14:01 schreef blomst het volgende:
[..]
Tijd voor therapie, maak maar een afspraak met mijn afsprakenbureau, wacht lijst is iets van een halfjaar.
quote:Op zondag 2 december 2007 14:05 schreef Flabberguest het volgende:
Nou deze leek gaat het nogmaals proberen
[ afbeelding ]
Yesssssss t is me gelukt.![]()
ach die kijken gewoon niet goedquote:Op zondag 2 december 2007 14:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat dus.... en wat mij betreft is dan meer dan prima, maar het gros van de streamers vindt Lieke daarom een zeikerd.
Maar met Jaap? En waar dan? En wanneer dan?quote:Op zondag 2 december 2007 14:07 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Huub die lekker aan het tongen is
Kijk...dit bedoel ik dus.....zonder dat Lieke erbij is zo praten....dat doet huub veel vaker...quote:Op zondag 2 december 2007 13:03 schreef Dreamboy het volgende:
De twee ‘zangers’ van de Villa praten honderduit met de danseressen. Eerst over het optreden van gisteravond maar dan al snel over het spel. “Jullie hebben eigenlijk dubbel kans om te vinden”, vindt Deante. “Hoe kom je daar nou bij?”, vraagt Huub. “Nou gewoon, als Lieke wint dan win jij eigenlijk ook”, legt zij uit. “Nou nee hoor, als Lieke wint dan heb ik hoogstens een rijke vriendin”, zegt hij sarcastisch. “Dan ben ik alsnog diegene die elke dag moet werken", vervolgt hij. " In de liefde deel ik mijn geld niet maar ook in dit spel zal ik mijn geld nooit delen”, aldus een vastberaden Huub. “En trouwens nummer twee is de slechtste plek die je maar kan krijgen! Als je hier tweede wordt in het spel, het gaat dan niet alleen maar om het geld maar ook om de eer! Nee, dat zou ik echt niet willen!” Nou we zijn benieuwd of Lieke daar al van op de hoogte is, Huub!
Villa vandaag
Gisteravond tijdens dat optreden van Huub en Brian ergens in groenlo dacht ikquote:Op zondag 2 december 2007 14:10 schreef Taurus het volgende:
[..]
Maar met Jaap? En waar dan? En wanneer dan?
denk dat het precies andersom isquote:Op zondag 2 december 2007 14:04 schreef blomst het volgende:
[..]
Aangepakt door Lieke haar gevoel, die een probleem heeft met zichzelf en daar het probleem van Huub wil maken.
Lieke is de enige die er niet intrapt en bij wie het rechtbreien van leugens niet lukt...en Huub weet datquote:Op zondag 2 december 2007 13:58 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
hear hear
Dat bedoel ik dus... maar het heet hier "zeiken" wat Lieke doetquote:Op zondag 2 december 2007 14:17 schreef riri het volgende:
[..]
Lieke is de enige die er niet intrapt en bij wie het rechtbreien van leugens niet lukt...en Huub weet dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |