abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54988367
quote:
Op zondag 2 december 2007 13:16 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Zo dan!

[ afbeelding ]
thanx Deisyy
valt mij nog mee, twijfel zelfs of het een tongzoen is
  Moderator zondag 2 december 2007 @ 13:30:45 #127
184769 crew  Deisyy
pi_54988378
quote:
Op zondag 2 december 2007 13:28 schreef blomst het volgende:

[..]

Het ziet err meer uit als fan kust Huub.
Inderdaad, zo heftig is het niet.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_54988390
edit lukt me niet
  † In Memoriam † zondag 2 december 2007 @ 13:31:10 #129
135305 beequeen
Lost.
pi_54988391
quote:
Op zondag 2 december 2007 13:28 schreef blomst het volgende:

[..]

Het ziet err meer uit als fan kust Huub.
Zo zie ik het dus ook, maar goed. Jaap is iig behoorlijk populair gezien het grote aantal foto's van hem.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54988418
quote:
Op zondag 2 december 2007 13:31 schreef Flabberguest het volgende:
deze wil ik jullie niet onthouden

[ afbeelding ]
je onthoud em me wel....... want ik zie em niet
  † In Memoriam † zondag 2 december 2007 @ 13:33:10 #131
135305 beequeen
Lost.
pi_54988444
quote:
deze wil ik jullie niet onthouden

[ afbeelding ]
Leuk , wat moet ik zien dan?
― Mark Twain
  Moderator zondag 2 december 2007 @ 13:33:52 #132
184769 crew  Deisyy
pi_54988455
quote:
edit lukt me niet
Natuurlijk wel, je kan het!!!
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  † In Memoriam † zondag 2 december 2007 @ 13:33:54 #133
135305 beequeen
Lost.
pi_54988456
quote:
edit lukt me niet
Opslaan en dan via b.v. Photobucket hier plaatsen.
― Mark Twain
pi_54988465
quote:
Op zondag 2 december 2007 13:32 schreef Desii het volgende:

[..]

je onthoud em me wel....... want ik zie em niet
ik weet het, lukt me niet om hem hier te plaatsen maar is foto DSC_0984.jpg uit dat album.
Die kop van brian
pi_54988492
pi_54988504
  zondag 2 december 2007 @ 13:36:04 #137
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_54988512
quote:
Op zondag 2 december 2007 12:56 schreef marky het volgende:
Huub is mi nog steeds een van de meest oprechte spelers. Hij geeft altijd toe wanneer hij een vies spelletje heeft gespeeld en laat soms wel eens te veel weten hoe hij iets speelt. Huub is altijd nog een van de weinig die toegeeft als hij iets fout heeft gedaan en ook altijd opzoek gaat naar de fouten bij hemzelf. Lieke kan en doet dat absoluut niet want als Lieke zich kut voelt is het de schuld van Huub. En moet Huub veranderen om haar kutgevoel op te laten lossen.
Wat een gelul dat het feit dat hij toegeeft smerige spelletjes te spelen hem de "meest oprechte speler" zou maken... Desi Bouterse heeft ook meerdere malen toegegeven verantwoordelijk te zijn voor het bloedbad in 1982, maar ondertussen is hij zelfs te verrot om bij de eerste zitting van het proces aanwezig te zijn.

Ik ben dat gelul een beetje zat dat iemand "oprecht" zou zijn omdat hij toegeeft fout te hebben gezeten.
Als je fout zit dan zit je fout, en iemand die regelmatig fout zit maar dat wel toegeeft is nog steeds een grotere hufter dan iemand die minder vaak fout zit.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_54988581
quote:
Op zondag 2 december 2007 13:37 schreef beequeen het volgende:

[..]

Deze dus.

[ afbeelding ]
JA die Thxxxxx ben ook maar een leek die net wakker is
pi_54988639
quote:
Op zondag 2 december 2007 13:39 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Let vooral op de hand van Jaap
die had ik nog niet gezien
ja voor dat ze vallen moet je ze wel ff ondersteunen hé
  zondag 2 december 2007 @ 13:41:49 #140
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_54988656
quote:
Op zondag 2 december 2007 13:36 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wat een gelul dat het feit dat hij toegeeft smerige spelletjes te spelen hem de "meest oprechte speler" zou maken... Desi Bouterse heeft ook meerdere malen toegegeven verantwoordelijk te zijn voor het bloedbad in 1982, maar ondertussen is hij zelfs te verrot om bij de eerste zitting van het proces aanwezig te zijn.
Deze vergelijking gaat wel heel erg mank vind jezelf ook niet?
quote:
Ik ben dat gelul een beetje zat dat iemand "oprecht" zou zijn omdat hij toegeeft fout te hebben gezeten.
Als je fout zit dan zit je fout, en iemand die regelmatig fout zit maar dat wel toegeeft is nog steeds een grotere hufter dan iemand die minder vaak fout zit.
Je moet het eens vergelijken met andere in het spel die zitten fout doen fout maar geven dan nog een ander de schuld.
  † In Memoriam † zondag 2 december 2007 @ 13:44:24 #141
135305 beequeen
Lost.
pi_54988731
quote:
Op zondag 2 december 2007 13:36 schreef Leandra het volgende:

Het punt is Leandra dat hij de enige in dat hok is die durft toe te geven dat zij fout zit, de rest is wars van elke vorm van zelfreflectie. Dat Huub geen heilige is weten we allemaal maar de rest leeft in een schijnwereld, wat DGK natuurlijk ook is. Huub kan tot op zekere hoogte nog relativeren iets wat de rest absoluut niet meer kan.

En Huub vergelijken met Desi Bouterse gaat wel heel ver.
― Mark Twain
pi_54988782
ff een vraagje
jaap was toch ook mee ?
wat heeft hij daar gedaan ?

want z'n plaatje is toch nog niet af >
ik ben niet dislekties ....maar ik tiep alleen een beetje raar
pi_54988803

[ Bericht 100% gewijzigd door Flabberguest op 02-12-2007 13:48:29 ]
pi_54988832
pagina 9 foto 212 zie je Huub weer zoenen!!
  zondag 2 december 2007 @ 13:49:34 #145
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_54988867
quote:
Op zondag 2 december 2007 13:44 schreef beequeen het volgende:

[..]

Okay Ronnie Brunswijk dan
Ik hou van Cossen en de Cossers en hun waardevolle reacties
Mijn liefde voor "de mens" is zo groot dat het soms beter is te negeren
  zondag 2 december 2007 @ 13:49:55 #146
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_54988882
quote:
Op zondag 2 december 2007 13:41 schreef marky het volgende:
[..]
Deze vergelijking gaat wel heel erg mank vind jezelf ook niet?
[..]
Je moet het eens vergelijken met andere in het spel die zitten fout doen fout maar geven dan nog een ander de schuld.
Die vergelijking gaat misschien mank maar ik kots het inmiddels echt uit dat Huub nog oprecht wordt genoemd omdat hij zijn fouten toegeeft... Huub is gewoon een etterbakje wat precies doet wat achter hem opdraagt, en ongeacht wie hij daarmee kwetst doet hij dat braaf.

Er is niets meer over van het opstandige kutpubertje wat een jaar geleden binnenkwam, hij is gewoon een marionet die doet wat hem opgedragen wordt. Dus wat je hem noemt maakt niet uit, maar oprecht is hij niet.

Er zitten ook anderen in het spel die vrij weinig fout doen... Brian is een hufter en speelt die rol met verve, Nadia is een achterbaks kutwijf en die rol gaat haar ook vrij goed af, en verder hebben we Amanda nog die weinig echt nare dingen uithaalt (ja, ja, ja, ik weet nog wel dat ze ooit een hak in de schouder van heilige Huub gezet heeft) en dan Jaap en Lieke nog..... en die laatste 2 doen ook echt zoveel dingen die "fout" zijn en anderen beschadigen....

Je bedoelt dus feitelijk met die "anderen" waarmee je wilt vergelijken dat je vergelijkt met Brian...
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 2 december 2007 @ 13:54:33 #147
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_54989001
quote:
Op zondag 2 december 2007 13:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het punt is Leandra dat hij de enige in dat hok is die durft toe te geven dat zij fout zit, de rest is wars van elke vorm van zelfreflectie. Dat Huub geen heilige is weten we allemaal maar de rest leeft in een schijnwereld, wat DGK natuurlijk ook is. Huub kan tot op zekere hoogte nog relativeren iets wat de rest absoluut niet meer kan.

Wat de vergelijking is maakt niet uit...... Huub wordt constant de hand boven het hoofd gehouden omdat hij regelmatig toegeeft fout te zitten... ik heb alleen ff een voorbeeld genomen van een ander die ook regelmatig toegegeven heeft verantwoordelijk te zijn geweest.

Het wordt gewoon tijd dat het eens een beetje duidelijk wordt dat Huub niet heilig is.
Het is toch te gek voor woorden dat de halve COS hem geweldig vindt omdat hij regelmatig toegeeft fout te zitten?? Hij zit dus regelmatig fout.... dat is wat het gros kennelijk niet wil zien.

En in die hele fucking kutvilla is er maar 1 persoon die vaker fout is dan Huub, dus die vergelijking met "de rest" die het niet zou toegeven is nogal verrot.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_54989027
In het Goudenkooispel heb ik het meest hekel aan de Febo oftewel De RedAktie. Hun rol is mij iets te groot.
Goedemorgen :W
  zondag 2 december 2007 @ 13:57:45 #149
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_54989083
quote:
Op zondag 2 december 2007 13:55 schreef blomst het volgende:
In het Goudenkooispel heb ik het meest hekel aan de Febo oftewel De RedAktie. Hun rol is mij iets te groot.
Die zijn dan ook achterbakser dan alle bewoners bij elkaar, en het ergste: ze geven het nooit toe....
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_54989090
quote:
Op zondag 2 december 2007 13:54 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wat de vergelijking is maakt niet uit...... Huub wordt constant de hand boven het hoofd gehouden omdat hij regelmatig toegeeft fout te zitten... ik heb alleen ff een voorbeeld genomen van een ander die ook regelmatig toegegeven heeft verantwoordelijk te zijn geweest.

Het wordt gewoon tijd dat het eens een beetje duidelijk wordt dat Huub niet heilig is.
Het is toch te gek voor woorden dat de halve COS hem geweldig vindt omdat hij regelmatig toegeeft fout te zitten?? Hij zit dus regelmatig fout.... dat is wat het gros kennelijk niet wil zien.

En in die hele fucking kutvilla is er maar 1 persoon die vaker fout is dan Huub, dus die vergelijking met "de rest" die het niet zou toegeven is nogal verrot.
denk om je hart
Goedemorgen :W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')