Voetbal.quote:
Ohquote:
een vraagje, wat versta jij onder intelligent/intellectueel bezig zijn?, kan ik mij daaro p aanpassenquote:Op woensdag 2 januari 2008 03:51 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Oh![]()
Waarom post je het dan niet in een relevant topic in het desbetreffende forum?
Hier zijn we intelligent bezig namelijk, en voetbal is niet bepaald een sport voor intellectuelen![]()
tong, het is een vrouw, die horen standaard niks van voetbal te snappenquote:
ook een vraagje, wat snap je niet aan deze smiley??quote:Op woensdag 2 januari 2008 03:53 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
een vraagje, wat versta jij onder intelligent/intellectueel bezig zijn?, kan ik mij daaro p aanpassen
quote:Op woensdag 2 januari 2008 03:55 schreef tong80 het volgende:
Ik vind het nogal snobistisch wat ER zegt.
Ik hou van sport, ik kijk naar alle soorten sporten, ik ben waarschijnlijk de enige persoon die weet wie de beste Finse schansspringer van de jaren 90 wasquote:Op woensdag 2 januari 2008 03:56 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
ook een vraagje, wat snap je niet aan deze smiley??
![]()
Gelukkig heb ik een man die ook al niet van voetbal houdtDe laatste keer dat ik Studio Sport gezien heb was denk ik in 1972
Studio sport zendt al 2 jaar geen voetballen uit.quote:Op woensdag 2 januari 2008 03:56 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
ook een vraagje, wat snap je niet aan deze smiley??
![]()
Gelukkig heb ik een man die ook al niet van voetbal houdtDe laatste keer dat ik Studio Sport gezien heb was denk ik in 1972
Matty Niykainenquote:Op woensdag 2 januari 2008 03:57 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ik hou van sport, ik kijk naar alle soorten sporten, ik ben waarschijnlijk de enige persoon die weet wie de beste Finse schansspringer van de jaren 90 was
Ik vind Janne Ahonen beter.quote:
Ieder zijn ding hoorquote:Op woensdag 2 januari 2008 03:57 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ik hou van sport, ik kijk naar alle soorten sporten, ik ben waarschijnlijk de enige persoon die weet wie de beste Finse schansspringer van de jaren 90 was
quote:Op woensdag 2 januari 2008 03:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Studio sport zendt al 2 jaar geen voetballen uit.
quote:
hoi, hoe is het met jou?quote:Op woensdag 2 januari 2008 04:02 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
Tong80 +1
Tussenstand deel 100
Tong80 1
Jodelen ja. Ik werd uit bed gehaald door mijn ouders om het WK-jodelen te mogen kijken.quote:Op woensdag 2 januari 2008 04:03 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Als kind keek ik naar formule 1 en wintersporten, denk hierbij aan biatlon, jodelen
Buzzerrrrrquote:
ik vond het free-style jodelen altijd het leukste onderdeelquote:Op woensdag 2 januari 2008 04:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jodelen ja. Ik werd uit bed gehaald door mijn ouders om het WK-jodelen te mogen kijken.
Whehehehe....quote:Op woensdag 2 januari 2008 04:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jodelen ja. Ik werd uit bed gehaald door mijn ouders om het WK-jodelen te mogen kijken.
Rodelen dus, Hoe ze zulke sporten verzinnen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 04:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat heb ik vanaf jeugds af aan al last vanquote:Op woensdag 2 januari 2008 04:09 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Whehehehe....
Hij bedoelt natuurlijk rodelen?
Ik verslikte me serieus in mijn glaasje wijn!!
klinkt goed zegquote:Op woensdag 2 januari 2008 04:08 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Buzzerrrrr
Erg goed!! We wonen erg mooi, aan een meer en tussen de bergen, in een kapitale villa. Ik heb een erg leuke baan, mijn man is zijn jeugddroom aan het waarmaken door op de universiteit van Galway te studeren om wetenschapper te worden in Earth & Ocean Science, mijn zoon doet het perfect op een Ierse secundary school, en mijn dochter woont erg gelukkig samen in Nederland. Morgen vliegen we voor een weekje naar NL om iedereen weer eens te zien, en ik ben eigenlijk poepgelukkig!
En ik hoop dat de zon voor jou ook weer een beetje schijnt?? Hoe is het met de meisjes?
Dat hebbie fout!!quote:Op woensdag 2 januari 2008 04:10 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Rodelen dus, Hoe ze zulke sporten verzinnen.
Ik weet nog, in 1998, toen eerst het wereldrecord op de 5 km schaatsen voor mannen verbroken werd door iemand waarvan ik de naam vergeten ben, de rit daarna door Bart Veldkamp meteen weer verbroken werd, en toen weer die rit erna Gianni Romme eroverheen donderde
Dat waren pas eens tijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |