Hij is terug voordat je het weet.quote:Op zaterdag 8 december 2007 02:28 schreef broer het volgende:
Met jouw tikfouten hou je de herinnering wél levend. Dat is wel positief.
Ja, dat gaat nu wel een beetje (te) lang duren.quote:Op zaterdag 8 december 2007 02:29 schreef broer het volgende:
De invloed van Lamon blijft merkbaar.
Het zou wel een leuke stunt zijn als hij gewoon nooit meer terug zou komen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 02:30 schreef Wickedangel het volgende:
Hij is terug voordat je het weet.
Die komt volgens mij echt niet meer terug.quote:Op zaterdag 8 december 2007 02:31 schreef Wickedangel het volgende:
Ja, dat gaat nu wel een beetje (te) lang duren.
Dan zou FOK! FOK! niet meer zijnquote:Op zaterdag 8 december 2007 02:32 schreef broer het volgende:
Het zou wel een leuke stunt zijn als hij gewoon nooit meer terug zou komen.
Hmmm, het lijkt er eigenlijk wel op.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 03:20 schreef Lamon het volgende:
Om het natuurlijke maar inmiddels ook een beetje zielige patroon van weggaan en weer terugkomen te doorbreken, ga ik nu mijn email in iets niet bestaands veranderen, zodat ik mezelf niet meer lastig kan vallen met het inloggen op dit forum.
Done, over, uit...
Sommige mensen zien daar een topic in TRU in.quote:Op zaterdag 8 december 2007 02:48 schreef broer het volgende:
Grappig genoeg shuffelt mijn iTunes nu langs een nummer uit de soundtrack van Requiem for a Dream.
Volgens de laatste geruchten die ik gehoord heb is Lamon nu als rogue ninja de forces of evil aan het bestrijden in een ver uitheems oord. Hetzelfde wat hij hier deed dus, maar met meer werpsterren en in het rond vliegende ledematen. Dus we kunnen trots op hem zijn.quote:Op zaterdag 8 december 2007 02:32 schreef broer het volgende:
[..]
Het zou wel een leuke stunt zijn als hij gewoon nooit meer terug zou komen.
Wat je citeert ging over tong.quote:Op zaterdag 8 december 2007 05:34 schreef Marble het volgende:
Volgens de laatste geruchten die ik gehoord heb is Lamon nu [...]
Wie?quote:
Ik zag ze net nog zelf het topic uitlopenquote:Op zondag 9 december 2007 03:52 schreef broer het volgende:
Zou ik wel doen. De laatste keer dat ik stukjes banaan in dit topic gooide was I.R. er nog, dus dat is alweer even geleden. Als je ze niet bakt zitten ze zonder twijfel onder de bacteriën.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |