Zou ik ook doenquote:Op zondag 2 december 2007 04:14 schreef Kaleddis het volgende:
Huub schenkt maar een Safari cola voor zichzelf in.
Sterker nog, heb ook nog maar ff een borrel ingeschonkenquote:
tegen Selene zeg ik het iets genuanceerder, om haar niet meteen tegen me in het harnas te jagen.quote:Op zondag 2 december 2007 04:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub geeft uitleg aan Brian : "Tegen Lieke zeg ik het wel heel hard, tegen Selene doe ik dat niet"
Hoeveel zie je er ?quote:Op zondag 2 december 2007 04:24 schreef Prospera het volgende:
Ik hou ze niet meer uit elkaar![]()
[ afbeelding ]
Dat vind ik ook heel normaal trouwens.quote:Op zondag 2 december 2007 04:25 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
tegen Selene zeg ik het iets genuanceerder, om haar niet meteen tegen me in het harnas te jagen.
Dus Lieke wel in het harnas jagen .........quote:Op zondag 2 december 2007 04:25 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
tegen Selene zeg ik het iets genuanceerder, om haar niet meteen tegen me in het harnas te jagen.
Ik ook !quote:Op zondag 2 december 2007 04:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat vind ik ook heel normaal trouwens.
Hoezo ?quote:Op zondag 2 december 2007 04:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dus Lieke wel in het harnas jagen .........
Huub is gewoon in paniek dat Selene in de villa zit om hem te pakken .......quote:Op zondag 2 december 2007 04:33 schreef Kaleddis het volgende:
Lieke noemt Selene nu al een vriendin van haar![]()
huub struikelt hierover ook. Hoe lang ken je haar nou ? Het is een vage kennis.
Geen paniek, verdenkingen. Dus zou Lieke ook verzichtig moeten zijn. Maar nee, ze ziet haar als een vriendin en vertrouwd haar...quote:Op zondag 2 december 2007 04:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huub is gewoon in paniek dat Selene in de villa zit om hem te pakken .......
Topquote:Op zondag 2 december 2007 04:39 schreef Prospera het volgende:
Heb een nieuwe gemaakt [COS 2947] Meidenavondje...
Duurt nog ff voordat de OP klaar is.
Primaquote:Op zondag 2 december 2007 04:39 schreef Prospera het volgende:
Heb een nieuwe gemaakt: [COS # 2948] De jongens zijn weer thuis en Lieke zeikt
Duurt nog ff voordat de OP klaar is.
Klopt, daar komt hij nu pas meequote:Op zondag 2 december 2007 04:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Toch verdraait Huub hier het gesprek, het ging in eerste instantie niet
over een verhaal van Selene aan Amanda om Lieke zwart te maken.
In dit tempo meestal maar net op tijd ......quote:Op zondag 2 december 2007 04:42 schreef remlof het volgende:
Ow jullie zetten de vervolgtopics al lang van te voren klaar?
Remlof heeft mijn OP gesloten, maar ik was pas een paar post te vroegquote:Op zondag 2 december 2007 04:40 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Top![]()
Heb er vertrouwen in dat het weer een mooie OP wordt.
Jammer, Remlof heeft waarschijnlijk niet door dat we hier tijd besteden aan een goede samenvattende OPquote:Op zondag 2 december 2007 04:44 schreef Prospera het volgende:
[..]
Remlof heeft mijn OP gesloten, maar ik was pas een paar post te vroeg
Hij is weer open: [COS # 2948] De jongens zijn weer thuis en Lieke zeiktquote:Op zondag 2 december 2007 04:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
In dit tempo meestal maar net op tijd ......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |