Het is heul veul puinhoop met de audio .......quote:Op zondag 2 december 2007 02:58 schreef Kinga het volgende:
De regie is moe zo te horen, we horen nog steeds Selene op 1.
Al vanaf de eerste avondquote:Op zondag 2 december 2007 02:59 schreef Kinga het volgende:
Amanda slaapt dus toch met die pruik op.
Nee, ik heb nou ook niet echt het idee dat het zo leuk is geweestquote:Op zondag 2 december 2007 02:55 schreef chufi het volgende:
Ik heb het idee dat ze flink geinstrueerd zijn of dat er iets niet zo leuks gebeurt is .. De stemming is niet echt van "Jongens wat hebben we genoten"
Gespannen voor het optreden, dan de meet-and-greet, beetje drank op en daarna anderhalf uur in de auto ..... Kan wel kloppen dat ze een beetje gaar zijn om drie uur 's-nachts.quote:Op zondag 2 december 2007 03:02 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nee, ik heb nou ook niet echt het idee dat het zo leuk is geweest
Selene hoorde het van Huub zelf en ze vroeg Lieke om een toelichting.quote:Op zondag 2 december 2007 03:04 schreef KimiK het volgende:
Lieke is weer goed bezig met de teambuilding, ze heeft Selene verteld dat tegen Huub werd gezegd dat ze niet te vertrouwen is.
Aman en Nad vertellen aan Liek dat Huub met een meisje heeft gezoend.
Dat van Selene hadden ze al open en bloot met z'n allen besproken aan tafel boven dus het was niets nieuwsquote:Op zondag 2 december 2007 03:04 schreef KimiK het volgende:
Lieke is weer goed bezig met de teambuilding, ze heeft Selene verteld dat tegen Huub werd gezegd dat ze niet te vertrouwen is.
Aman en Nad vertellen aan Liek dat Huub met een meisje heeft gezoend.
Kan natuurlijk, maar de vorige keren waren ze uitgelaten.quote:Op zondag 2 december 2007 03:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Gespannen voor het optreden, dan de meet-and-greet, beetje drank op en daarna anderhalf uur in de auto ..... Kan wel kloppen dat ze een beetje gaar zijn om drie uur 's-nachts.
quote:Op zondag 2 december 2007 03:07 schreef BsJanssen het volgende:
[..]
Dat van Selene hadden ze al open en bloot met z'n allen besproken aan tafel boven dus het was niets nieuws
Dat wordt dus weer gezeik..... al deed LIeke vanavond haar best ik vond d'r niet gezellig....quote:Op zondag 2 december 2007 03:19 schreef chufi het volgende:
Lieke heeft een heel raar gevoel en dat komt niet door haar zegt ze nu net
Denk dat Huub haar weer het bed uit gaat schreeuwen straks.quote:Op zondag 2 december 2007 03:21 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat wordt dus weer gezeik..... al deed LIeke vanavond haar best ik vond d'r niet gezellig....
dat is haar styloquote:Op zondag 2 december 2007 03:21 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat wordt dus weer gezeik..... al deed LIeke vanavond haar best ik vond d'r niet gezellig....
quote:Op zondag 2 december 2007 03:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub loopt naar de piano en praat in zichzelf : "Lieve schat, het was een grapje. We hadden net opgetreden en het was een gekkenhuis. Het was maar een grapje .... "
Alvast oefenen wat hij Lieke gaat vertellen over het zoenen ?
Volgens mij omgekeerd, Huub kwam naar beide dames en begon het gesprek .......quote:Op zondag 2 december 2007 03:58 schreef Prospera het volgende:
Even kijken en de jongens zijn er weer.
Amanda geeft allemaal gilletjes en is blij met Brian.
Lieke en Selene zetten Huub samen onder vuur.
Logisch. Huub begint iedere keer de zware gesprekken, Brian kietelt z'n bruid ......quote:
quote:Op zondag 2 december 2007 04:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Logisch. Huub begint iedere keer de zware gesprekken, Brian kietelt z'n bruid ......
Ik word gek van Liekequote:Op zondag 2 december 2007 04:05 schreef Prospera het volgende:
[..]
![]()
Lieke zit te zeiken, laat hem zijn leuke avond hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |