Appartementje in de PC Hooft...het blijft een ongeloofwaardig verhaalquote:Op zondag 2 december 2007 01:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
(Was even in de keuken) ..... Volgens mij heeft Natasia de sleutel niet van Nadia gekregen. Ze wimpelde het op het allerlaatst af "Mijn moeder en haar vriendin zijjn nogal vaak in mijn appartement en m'n vriendin wil er ook gebruik van maken"
Nog niet, maar Richard komt over drie minutenquote:Op zondag 2 december 2007 02:33 schreef Kinga het volgende:
LOL zouden ze het door hebben, dat we ze horen?
LOLquote:Op zondag 2 december 2007 02:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nog niet, maar Richard komt over drie minuten
quote:Op zondag 2 december 2007 02:36 schreef Kaleddis het volgende:
Gvd man, er klopt niets van de audio, ze konden ons horen op de streams. Het zingt overal rond gvd. Doe je zender dan af
quote:Op zondag 2 december 2007 02:36 schreef mazaru het volgende:
We zijn gesnapt!!!
Duidelijk, weekend-bemanning van een uitzendburo ......quote:Op zondag 2 december 2007 02:36 schreef Kaleddis het volgende:
Gvd man, er klopt niets van de audio, ze konden ons horen op de streams. Het zingt overal rond gvd. Doe je zender dan af
Nou daarvoor was ze al bijna 40, dus nu eind vijftig .?quote:Op zondag 2 december 2007 02:39 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Kind is sinds het heengaan van d'r haar in een paar dagen 20 jaar ouder geworden
Ja, dat gaat weer gezellig wordenquote:Op zondag 2 december 2007 02:41 schreef BsJanssen het volgende:
Ik voel een ruzie tussen Huub en Lieke aankomen....
quote:Op zondag 2 december 2007 02:42 schreef BsJanssen het volgende:
nou volgend weekend wordt weer leuk voor de streamers!!
vrijdag 1 optreden, zaterdag 2 optredens dus weer girl-talk
maar het klopt wel, iedereen kent toch terror-Jaap!quote:Op zondag 2 december 2007 02:44 schreef akveor het volgende:
Huub: Jaap is ubercult buiten....
(6% in de PP)
quote:Op zondag 2 december 2007 02:45 schreef BsJanssen het volgende:
[..]
maar het klopt wel, iedereen kent toch terror-Jaap!
bij streamers ja, maar op tv is daar niet zoveel aandacht aan besteedquote:Op zondag 2 december 2007 02:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar nog meer bekend is 100% knallen Dennix !!![]()
Anders Huub welquote:Op zondag 2 december 2007 02:54 schreef Kinga het volgende:
Volgens mij geilt Brian op die ene danseres.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |