Zou ze dat serieus gedaan hebben? Dan moet je echt onnozel en knettergek zijn.quote:Op zondag 2 december 2007 01:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nada heeft de sleutel van dat appartement aan Natasja gegeven.
Dan moet ze nodig gaanquote:Op zondag 2 december 2007 01:24 schreef Varen het volgende:
n zit vies vol
Die tic heb ik nog nooit zo heftig gezien.quote:Op zondag 2 december 2007 01:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
En met Brian gaat het ook prima
[ afbeelding ]
Ah een midnightsnack?quote:Op zondag 2 december 2007 01:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
(Was even in de keuken) ..... Volgens mij heeft Natasia de sleutel niet van Nadia gekregen. Ze wimpelde het op het allerlaatst af "Mijn moeder en haar vriendin zijjn nogal vaak in mijn appartement en m'n vriendin wil er ook gebruik van maken"
Ik vond het al zo idioot. Maar ja, ze hield zooo veel van Natasia.quote:Op zondag 2 december 2007 01:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
(Was even in de keuken) ..... Volgens mij heeft Natasia de sleutel niet van Nadia gekregen. Ze wimpelde het op het allerlaatst af "Mijn moeder en haar vriendin zijjn nogal vaak in mijn appartement en m'n vriendin wil er ook gebruik van maken"
Nu niet meer hoor, gisteren gaf ze toe Nathasia best wel eng te vinden.quote:Op zondag 2 december 2007 01:28 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik vond het al zo idioot. Maar ja, ze hield zooo veel van Natasia.
Ik vond het iid toen al een niet verstandige actie om te doen..Maar volledig uitsluitsel hebben we nooit gekregen..quote:Op zondag 2 december 2007 01:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nah, dan heeft ze toch nog een beetje common sense. Valt weer mee.quote:Op zondag 2 december 2007 01:29 schreef Prospera het volgende:
[..]
Nu niet meer hoor, gisteren gaf ze toe Nathasia best wel eng te vinden.
Het verschil tussenb Selene en Amanda en Nadia is hemelsbreed, ze komt aardig wat doortastender over...quote:Op zondag 2 december 2007 01:30 schreef ruby het volgende:
Selene wil hier echt niet acteren, ze wil zichzelf zijn.
Toen Jaap zn 24 uur aanvroeg gingen die meteen in, maar ja het Hokje verandert elk moment hun zienswijze t.o.v. de regelsquote:Op zondag 2 december 2007 01:30 schreef Rotterdammert het volgende:
die 24 uur gaan trouwens pas in als ze met de psycholoog heeft gesproken
dus morgen is ze er nog
Ik denk eerder op de markt, kwa financien..........quote:Op zondag 2 december 2007 01:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vond het iid toen al een niet verstandige actie om te doen..Maar volledig uitsluitsel hebben we nooit gekregen..
Heeft iemand Natas regelmatig in de PC gespot ??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |