Southpark?quote:Op zondag 2 december 2007 01:04 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
De joden hebben jezus vermoord
Oh faja, laat die Sudanezen dit maar niet lezen (dat rijmt lol, over Sinterklaas gesproken <_<), dan word je dodelijk gestenigd!quote:Op zondag 2 december 2007 01:08 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
en ze gedragen zich als varkens
Ja echt he XDquote:
Ook gij Brutus ?euhhhhhhhhhhhh Judasquote:Op zondag 2 december 2007 01:04 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
De joden hebben jezus vermoord
http://tinyurl.com/2k8rq2quote:Op zondag 2 december 2007 00:31 schreef zhe-devilll het volgende:
christenen die bij de ingang van een houseparty stonden te preken over de duivel enzo
Wtf, een van die gasten heet DJ Mangaquote:
ik heb hem niet verlinkt aan de joden.quote:Op zondag 2 december 2007 01:13 schreef newsman het volgende:
[..]
Ook gij Brutus ?euhhhhhhhhhhhh Judas
ga jij eens gauw naar bedquote:Op zondag 2 december 2007 01:28 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik heb wel een probleem met religieuze mensen.
Geloof boeit me geen zak, al geloof je in kabouters, boeit mij wat, maar zodra er een boek, geschrift of wat dan ook jou gaat vertellen wat je moet doen, denken en vinden is het absolute hersenspoeling en propaganda.
ik seconde datquote:Op zondag 2 december 2007 01:29 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ga jij eens gauw naar bed
verkapte-ik-ben-wel-uniek-en-de-rest-van-de-wereld-niet-postquote:Op zondag 2 december 2007 01:28 schreef OFfSprngr het volgende:
Geloof boeit me geen zak, al geloof je in kabouters, boeit mij wat, maar zodra er een boek, geschrift of wat dan ook jou gaat vertellen wat je moet doen, denken en vinden is het absolute hersenspoeling en propaganda.
Rome zijn een paar mensen die het gelooof in jezus kapot maken met hun ideeenquote:Op zondag 2 december 2007 01:33 schreef newsman het volgende:
Eric Cartman verwend door Mammie, Hitler verwend door Mammie, Julius Caesar verwend door Mammie. Nero te zwaar verwend door Mammie, hij ging zelfs met haar naar bed. wheheheehehheehehehehehehehehehe.
Romulus en Remulus, Kaïn en Abel ach geschiedenis is bijna voorspelbaar.
Het grote Rome gaat kapot, maar waar staat het nu. Ja Noord Armerika zelfs Capitol Hill is weer terug.
Ze zijn wel grappig met al die heiligen etc.quote:Op zondag 2 december 2007 01:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Rome zijn een paar mensen die het gelooof in jezus kapot maken met hun ideeen
Het is een slechte tak
Maar niet dat ie de zoon van God etc. is/was?quote:Op zondag 2 december 2007 01:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik geloof in het feit dat Jezus bestond ja.
je hebt zoveel takken die over jezus gaan en elke tak zegt weer wat andersquote:Op zondag 2 december 2007 01:37 schreef Waris7 het volgende:
[..]
Ze zijn wel grappig met al die heiligen etc.
Ja toch, precies wat ik zegquote:Op zondag 2 december 2007 01:38 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
je hebt zoveel takken die over jezus gaan en elke tak zegt weer wat anders
Waar hebben we het toch over ?
ik geloof alleen in jezus in de dingen waarvoor hij stond.quote:Op zondag 2 december 2007 01:37 schreef Waris7 het volgende:
[..]
Maar niet dat ie de zoon van God etc. is/was?
Ja heb ik een probleem mee, dat word niet meer geaccepteerd in de Westerse maatschappij, je moet intergeren en als een robot zonder gevoel meedoen aan alles wat de reclame je dicteert.Vergeet niet dat alle Multi Nationals winst moeten maken. Doe geen stap verkeerd ze vinden je.Het product is het belangrijkste. Kom je teveel in opstand, kan de burgemeester je gek laten verklaren.quote:Op zondag 2 december 2007 01:34 schreef Waris7 het volgende:
Stel ik geloof in kabouters, dan wat, heb je daar problemen mee?
Dat laatste sowieso, met jou kan ik wel praten geloof ik. (Viel ook wel te verwachten met Snake als avatar.)quote:Op zondag 2 december 2007 01:41 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ik geloof alleen in jezus in de dingen waarvoor hij stond.
Je krijgt je antwoord wel als je onder de grond ligt
Rolf, de pausquote:Op zondag 2 december 2007 01:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
en de paus is de rotste appel
Maar als jij niet gelooft dat Jezus de zoon van God was, geloof je dus ook niet in God? Of begrijp ik dat verkeerd?quote:Op zondag 2 december 2007 01:43 schreef the_legend_killer het volgende:
Je mag geloven in Jezus op de manier hoe jij dat wil.
Je hoeft helemaal niet naar zo'n kerk te luisteren
hoe willen we er anders achter komen.quote:Op zondag 2 december 2007 01:43 schreef Waris7 het volgende:
[..]
Dat laatste sowieso, met jou kan ik wel praten geloof ik. (Viel ook wel te verwachten met Snake als avatar.)
Hier in KLB?quote:Op zondag 2 december 2007 00:50 schreef Waris7 het volgende:
[..]
Alsof er alleen maar mensen komen die doen alsof het gelovigen zijn om te kunnen rellen.
Dus.quote:
Vijf weesgegroetjes en dan lullen we er niet meer over <__<quote:
Heb je hem weer met zn Caesar, je kunt het niet eens goed schrijven manquote:Op zondag 2 december 2007 01:49 schreef newsman het volgende:
[..]
Ja man gaat over de sm dood van Julius Ceasar
Geil.quote:Op zondag 2 december 2007 01:49 schreef newsman het volgende:
[..]
Ja man gaat over de sm dood van Julius Ceasar
Nee ik geloof niet in de kerk verhalen.quote:Op zondag 2 december 2007 01:44 schreef Waris7 het volgende:
[..]
Maar als jij niet gelooft dat Jezus de zoon van God was, geloof je dus ook niet in God? Of begrijp ik dat verkeerd?
Het was gewoon een nozem uit nazarethquote:Op zondag 2 december 2007 01:52 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nee ik geloof niet in de kerk verhalen.
Al praten de mensen al sinds hun bestaan over goden,
Dat koningen gekozen zijn door god enzo.
Vroeger wisten ze niet anders, maar het waren gewoon mensen die 'god' gebruiken om de macht te nemen.
Zoals je nu vaak tegenkomt van," Ik moest met mijn dochter trouwen van Allah of Ik moest hem vermoorden van Allah' op zo onder je straf uit te komen.
De kruistochten van vroeger was puur om meer onderdanen te krijgen.
T waren gewoon een paar Hitlers en daar zal die 'god' vast wel niet voor staan.
Ik geloof niet in dingen waar de mensen misbruik van maken en Jezus is qua verhaal wel een feit en 'god' is meer een sprookje
Das eigenlijk meer katholieke stylo.quote:Op zondag 2 december 2007 01:52 schreef Petertje81 het volgende:
Vijf weesgegroetjes en met onze lullen er over.
Daarover verschillen we dan van mening, maar jij hebt tenminste respectquote:Op zondag 2 december 2007 01:52 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nee ik geloof niet in de kerk verhalen.
Al praten de mensen al sinds hun bestaan over goden,
Dat koningen gekozen zijn door god enzo.
Vroeger wisten ze niet anders, maar het waren gewoon mensen die 'god' gebruiken om de macht te nemen.
Zoals je nu vaak tegenkomt van," Ik moest met mijn dochter trouwen van Allah of Ik moest hem vermoorden van Allah' op zo onder je straf uit te komen.
De kruistochten van vroeger was puur om meer onderdanen te krijgen.
T waren gewoon een paar Hitlers en daar zal die 'god' vast wel niet voor staan.
Ik geloof niet in dingen waar de mensen misbruik van maken en Jezus is qua verhaal wel een feit en 'god' is meer een sprookje
Sorry, ik woonde vroeger in een klooster.quote:Op zondag 2 december 2007 01:52 schreef Petertje81 het volgende:
Vijf weesgegroetjes en met onze lullen er over.
Ja nou en ?, wat ga je er aan doen. Een Teddybeer kopen die Mohammed heet, of ga je naar kabouter plop kijken. Chresten dat "type"ik overgens goed.quote:Op zondag 2 december 2007 01:50 schreef Waris7 het volgende:
[..]
Heb je hem weer met zn Caesar, je kunt het niet eens goed schrijven man
Yay, met mn teddybeer Mohammed op de bank Kabouter Plop kijkenquote:Op zondag 2 december 2007 01:55 schreef newsman het volgende:
[..]
Ja nou en ?, wat ga je er aan doen. Een Teddybeer kopen die Mohammed heet, of ga je naar kabouter plop kijken. Chresten dat "type"ik overgens goed.
Fuck niet eens gedacht dat ik kon "typen"
Jups, heb je goed gelezen, want het draait om een ding geld, KV Mechelen wil in de autorace sport. Sinds de duit is uitgevonden, draait het erom in deze wereld.quote:Op zondag 2 december 2007 01:56 schreef Waris7 het volgende:
[..]
Yay, met mn teddybeer Mohammed op de bank Kabouter Plop kijken
(Off-topic: Die gasten van studio 100 willen een voetbalclub overnemen btw)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |