dat zijn geen vriendenquote:Op zondag 2 december 2007 00:44 schreef Ego8 het volgende:
Eens met TS.
Aanvullende klacht: Vrienden die je willen bekeren.
Prachtig lijkt mij dat.quote:Op zondag 2 december 2007 00:31 schreef zhe-devilll het volgende:
christenen die bij de ingang van een houseparty stonden te preken over de duivel enzo
"Zgn gelovigen"? Hoezo zijn het geen echte gelovigen?quote:Op zondag 2 december 2007 00:37 schreef McKillem het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die paar die hier in KLB komen ook niet helemaal zuiver hoor.
90% van de topics hier word kapotgemaakt door iedereen.(lees: Rellers, die zich een type aanmeten om maar te kunnen schoppen en slaan)
Reacties van zgn gelovigen hier neem ik zelf dus ook niet echt serieus, al reageer ik er vaak wel dermate op.
zo vaak gelachen om die pipo'squote:
heb je de rest van zijn post ook gelezen of is dat langs je heen gegaanquote:Op zondag 2 december 2007 00:47 schreef Waris7 het volgende:
[..]
"Zgn gelovigen"? Hoezo zijn het geen echte gelovigen?
Alsof er alleen maar mensen komen die doen alsof het gelovigen zijn om te kunnen rellen.quote:Op zondag 2 december 2007 00:49 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
heb je de rest van zijn post ook gelezen of is dat langs je heen gegaan
Is dit nu een serieuze vraag? Zo ja, dan wil ik er wel over praten, maar nu niet, want daar ben ik te moe voor.quote:Op zondag 2 december 2007 00:52 schreef newsman het volgende:
God ziet alles, zichzelf dus ook, wij zijn het evenbeeld van god, waarom zie ik god dan niet en alle mensen.
Neuh, niet echt, ik vind het jammer dat je je laat beinvloeden door groepen mensen die zich kapot bidden en nooit geen antwoord krijgen.quote:Op zondag 2 december 2007 00:53 schreef Waris7 het volgende:
[..]
Is dit nu een serieuze vraag? Zo ja, dan wil ik er wel over praten, maar nu niet, want daar ben ik te moe voor.
Je praat over dingen waar je geen moer vanaf weetquote:Op zondag 2 december 2007 00:56 schreef newsman het volgende:
[..]
Neuh, niet echt, ik vind het jammer dat je je laat beinvloeden door groepen mensen die zich kapot bidden en nooit geen antwoord krijgen.
dus altijdquote:Op zondag 2 december 2007 00:56 schreef newsman het volgende:
[..]
Neuh, niet echt, ik vind het jammer dat je je laat beinvloeden door groepen mensen die zich kapot bidden en nooit geen antwoord krijgen.
Ze heten toch zelf ook allemaal Mohammedquote:Op zondag 2 december 2007 00:58 schreef the_legend_killer het volgende:
iemand een teddybeer mohammed noemen en ze eisen de kogel tegen die vrouw
Ik zou niet te veel energie verspillen aan Newsman, ik heb hem nog nooit 1 begrijpelijke post zien plaatsen.quote:Op zondag 2 december 2007 00:53 schreef Waris7 het volgende:
[..]
Is dit nu een serieuze vraag? Zo ja, dan wil ik er wel over praten, maar nu niet, want daar ben ik te moe voor.
Ach ik denk jij nog veel minder ,ik was"ooit"Rooms Katholiek.Eer jij nu maar Julius Ceasar komt alles goed,jesus leeft klopt ja meestal in een inrichting.quote:Op zondag 2 december 2007 00:58 schreef Waris7 het volgende:
[..]
Je praat over dingen waar je geen moer vanaf weet
Er zijn verschillende soorten christendom. Mensen hier op FOK! (en wel meer op internet vermoed ik) denken bij christenen meteen aan zieke Amerikaanse/EO-fundi's die iedereen willen bekeren.quote:Op zondag 2 december 2007 01:02 schreef newsman het volgende:
[..]
Ach ik denk jij nog veel minder ,ik was"ooit"Rooms Katholiek.Eer jij nu maar Julius Ceasar komt alles goed,jesus leeft klopt ja meestal in een inrichting.
De joden hebben jezus vermoordquote:Op zondag 2 december 2007 01:02 schreef newsman het volgende:
[..]
Ach ik denk jij nog veel minder ,ik was"ooit"Rooms Katholiek.Eer jij nu maar Julius Ceasar komt alles goed,jesus leeft klopt ja meestal in een inrichting.
Ik post ook niet al te vaak begrijpelijkquote:Op zondag 2 december 2007 01:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik zou niet te veel energie verspillen aan Newsman, ik heb hem nog nooit 1 begrijpelijke post zien plaatsen.
Ja tochquote:Op zondag 2 december 2007 01:04 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
De joden hebben jezus vermoord
en ze gedragen zich als varkensquote:Op zondag 2 december 2007 00:58 schreef Waris7 het volgende:
[..]
Ze heten toch zelf ook allemaal Mohammed
Ooh je bent een chresten, zoek maar is lekker in de boeken van Julius Caesar waarom zijn papa niet thuis was en dat arme Julius door zijn mama werd opgevoed. Trouwens de openbaringen is wel echt een heel mooi toneelstuk om in een amfitheater op te voeren.quote:Op zondag 2 december 2007 01:04 schreef Waris7 het volgende:
[..]
Er zijn verschillende soorten christendom. Mensen hier op FOK! (en wel meer op internet vermoed ik) denken bij christenen meteen aan zieke Amerikaanse/EO-fundi's die iedereen willen bekeren.![]()
Ik heb een hekel aan bekeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |