Gaatie weer hoorquote:Op zondag 23 december 2007 14:28 schreef Dj-Flash het volgende:
Willy84 ik hoorde dat er af en toe een gelede bus op lijn 41 rijdt weet jij of het echt zo is ? want toen het vroeger lijn 59 was toen reed er soms een gelede op die lijn maar op de 41 heb ik nooit een gelede gespot.
Maar DJ-Flash weet jij dit? Waarom geef je geen antwoord op mijn vraag?quote:Op zondag 23 december 2007 14:31 schreef Willy84 het volgende:
Dat heb ik dus ook gehoord maar ik weet niet of dat waar is. Heb jij op lijn 41 weleens een geledebus gespot? want ik heb dat nooit gezien
quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:31 schreef Dj-Flash het volgende:
ik gebruik die soort shits helemaal niet en waarom loop je op alle sites te vertellen wat ik doet het is stalkerij en kan je antwoord op mijn bericht geven op het busfreaks-forum dan stop ik over dat gedoe
waarom geef jij geen antwoord op mijn vragen?quote:Op zondag 23 december 2007 18:39 schreef Dj-Flash het volgende:
Willy84 wat kopieer je mijn teksten ben je een papegaai ofzo ?
Ik ga nooit met lijn 41 hoezo ? en wordt er soms een gelede bus ingezet op die lijn ? meestal als ik in de bijlmer bent zie ik Standaardbussen op die lijn rijden maar ik heb nooit een gelede erop zien rijdenquote:Op zondag 23 december 2007 18:20 schreef Willy84 het volgende:
[..]
Maar DJ-Flash weet jij dit? Waarom geef je geen antwoord op mijn vraag?
En hoe vaak ga jij met lijn 41?
Ik ga altijd met lijn 47quote:Op zondag 23 december 2007 18:44 schreef Willy84 het volgende:
Met welke lijn ga jij dan? Ik heb er ook nooit een gelede bus op zien rijden. Heb jij er weleens een Citaro op zien rijden?
Die staat den ik weer een gelede te swaffelen.quote:Op zondag 23 december 2007 18:25 schreef OG-Loco het volgende:
je bent ook al niet meer op bussenfappers.com
weet iemand waar willy is????
Die rijdt in de ochtendspits met 8 wagens om de 10 minuten. Zie jij daar weleens een gelede bus of een Citaro?quote:
Houd tog je mond het slaat nergens op wat je aan het zeggen bentquote:Op zondag 23 december 2007 18:50 schreef OG-Loco het volgende:
Dj-Flash, als je wilt fappen op gelede Benzo-bussen moet je naar Amersfoort verhuizen en in de spitsen bij het busstation gaan zitten. Je trekt jezelf leeg binnen een uur.
lijn 44 is gekoppeld aan lijn 45 en niet aan de 47 en ik zie er nooit een gelede bus op rijdenquote:Op zondag 23 december 2007 18:53 schreef Willy84 het volgende:
[..]
Die rijdt in de ochtendspits met 8 wagens om de 10 minuten. Zie jij daar weleens een gelede bus of een Citaro?
Maar s avonds rijdt lijn 47 maar ieder halfuur en is dan gekoppeld met lijn 44.
Maar woon jij dan in Gaasperdam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |