Ja geef eens antwoord. Ik zit hier verdorie al 1 minuut op dat antwoord van jou te wachtenquote:
Arriva stad bestaat niet. Groningen stad bedoel je, alleen worden de (stads)lijnen 11 en 15 volgens de nieuwe dienstregeling streeklijnen. De geledes blijven er natuurlijk rijden.quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:36 schreef RealZeus het volgende:
Ik las dat lijn 15 van Arriva-stad ook met geledes wordt gereden.
Uiteraardquote:Is het toegestaan om bij de bushalte te gaan rukken en de bus een facial te geven?
Dude. http://images.google.com/images?q=gelede+bus&ie=UTF-8&oe=utf-8&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a&um=1&sa=N&tab=wi .quote:
Dat laatste klopt. Mijn vader rijdt bij streek en die mag ze ook gaan doen en is daar heel blij mee.quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Arriva stad bestaat niet. Groningen stad bedoel je, alleen worden de (stads)lijnen 11 en 15 volgens de nieuwe dienstregeling streeklijnen. De geledes blijven er natuurlijk rijden.
Dat kan ik dan beter toch maar niet doen. Sta ik te fappen bij de bushalte en sproei ik die bus onder, zie ik ineens mijn vader achter het stuur met zo'n blik vanquote:[..]
Uiteraard
Maar ik hoorde dat het voorlopig niet doorgaat maar wordt het later nog een gelede lijn denk je ?quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:48 schreef Willy84 het volgende:
Niet het HOV-RN lopen afzeiken! Zij hebben geen zitting in de hoofddirectie van het GVB ofzo. Zij schrijven ook maar wat de berichten zijn.
Het plan was ook om de 41 geleed te laten rijden. Met de nadruk op WAS.
Start een handtekeningenactie!quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:12 schreef Dj-Flash het volgende:
en waarom rijdt de 41 niet geleed
quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Start een handtekeningenactie!
"Actiecomité maak lijn 41 geleed"
Maar ik hoorde dat er af en toe een gelede bus op de 41 rijdt maar gebeurd het soms echt weleens dat er een gelede ingezet wordt op de 41? ik heb nooit een gelede bus zien rijden op die lijn.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:45 schreef Willy84 het volgende:
1 handtekening van mij![]()
waarom 41 niet geleed is lijkt me duidelijk. Zolang er dus niet nogeens nieuwe bussen worden besteld wordt de 41 niet geleed. Wellicht in de toekomst, geen idee wanneer..
Nee joh. Dinsdag om 9.00 voor het gemeentehuis te Amsterdam. Heb het net doorgekregenquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:40 schreef OG-Loco het volgende:
Maandagochtend 07:00 demonstratie @ bussenclub HQ Amsterdam.
Een Dj-Flashmobquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nee joh. Dinsdag om 9.00 voor het gemeentehuis te Amsterdam. Heb het net doorgekregen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |