quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:28 schreef debuurvrouw het volgende:
Hoe komen we nou weer op Gilette?
In de aanbiedingquote:Op zaterdag 1 december 2007 23:28 schreef debuurvrouw het volgende:
Tour de la Gilette.quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:28 schreef debuurvrouw het volgende:
ik had ergens Loba pim ingevuld anders...quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:30 schreef pimmutjuh het volgende:
[..]
--------------------------------------------------------------------------------
Users:
De all-round leukste/ gezelligste topicopener en poster:
De all-round interessantste user om te volgen op FOK!:
De all-round origineelste topicopener:
Wie is de grootste 'dorpsgek' van FOK!?: Baajguardian
Waardevolste aanwinst voor FOK!:
Minst waardevolle aanwinst voor FOK!:
Welke user verdient het meeste respect?:
Grootste baggeraar van FOK!: Tong80
Grootste FB-Huillie: Disana
Leukste relschopper: Ian_Nick
Meest integere user:Talitha
User met de meeste kwaliteitstopics en posts:
Meest behulpzame user: Ian_Nick
De populairste user:
Creatiefste user:Nachtzuster
Meest humorvolle user:
Meest serieuze user:
Liefste user:Talitha
De vriendelijkste/ aardigste user:Belana
Beste discussievoerder op FOK!:Leandra
De intelligentste user:
User met de meest pakkende, originele topictitels en/of posts:Neo_Skorrem
User met de meeste leerzame/nuttige/informatieve posts:
De geloofwaardigste user:
Beste nieuwkomer 2007:
Meest irritante user:Disana
Meest aandachtsgeile user:KleinZusje
Meest crewinlikkende user:Ian_Nick
De meest trouwe user:
Fanatiekste nachtbraker op FOK!:Nachtzuster
Meest ondergewaardeerde user:Soury
Meest overgewaardeerde user:PCeend
Meestbelovende user voor het komend jaar:
De creatiefste plaatjes/smileys/foto's poster:Kleinzusje
Grootste FOK!Slet ( man /vrouw) 2007:
Zuurste Ex-crewlid :
Profielen
Leukste/origineelste username:
Leukste/origineelste ondertitel:She
Mooiste avatar:Muus
Grappigste avatar:
Origineelste avatar:
Leukste signature:
Interessantste/leukste FOK!-fotoboekprofiel (mannen):
Interessantste/leukste FOK!-fotoboekprofiel (vrouwen):
WTFquote:Op zaterdag 1 december 2007 23:31 schreef pimmutjuh het volgende:
[..]
APK moet op de kleintjes letten..
Bij wat dan, vertel...quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik had ergens Loba pim ingevuld anders...![]()
nah, who cares...
da's ongecontroleerd al fietsend je benen scheren?quote:
Ben je over 10 dagen weer kwijt, ouwe gokkerquote:Op zaterdag 1 december 2007 23:33 schreef APK het volgende:
[..]
WTF
ik heb net een opdracht gedaan en 7K op de bank.
meest drankhoudende userquote:
Ik vind iedereen even liefquote:Op zaterdag 1 december 2007 23:34 schreef -Blurk- het volgende:
Ben benieuwd naar jullie lijstjes
ik stuur wel een SMS.quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:34 schreef pimmutjuh het volgende:
[..]
Ben je over 10 dagen weer kwijt, ouwe gokker
Dan hadden ze dat ook wel ff in het lijstje mogen opnemen. Ik kom met een alternatieve lijst, waar alleen maar plaats is voor positiviteitquote:Op zaterdag 1 december 2007 23:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
meest drankhoudende user![]()
geen idee skattie, geen idee...
een knuffel kroel lijstje??quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:37 schreef pimmutjuh het volgende:
[..]
Dan hadden ze dat ook wel ff in het lijstje mogen opnemen. Ik kom met een alternatieve lijst, waar alleen maar plaats is voor positiviteit
Dat vind ik zo ontzettend lief van je...gewoon in je sexvakantie nog aan mij denken..quote:
Nee de hele avond al onvindbaarquote:Op zaterdag 1 december 2007 23:40 schreef APK het volgende:
ik wil geile telefoonsex met Lobasca, maar ze is in geen velden of wegen te bekennen.
zeg!quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:42 schreef Soury het volgende:
Meest ondergewaardeerde user:Soury
Meest overgewaardeerde user:PCeend
Whahahahahahhahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
BV. de buurvrouw meest huishoudelijke userquote:
Gedraag je eens in het openbaar!quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:40 schreef APK het volgende:
ik wil geile telefoonsex met Lobasca, maar ze is in geen velden of wegen te bekennen.
Ben ik niet eens de beste moederquote:Op zaterdag 1 december 2007 23:43 schreef pimmutjuh het volgende:
[..]
BV. de buurvrouw meest huishoudelijke user
soury meest asielvriendelijke user
veulen meest diervriendelijke user
blurkie beste aanwinst 2007
apk is bekend![]()
NMNS meest volhoudende user
disana meest intelligente user
gert beste mod
leandra beste moeder
ian nick best vader
pavement meest creatieve user
Laat maar tis de combinatiequote:Op zaterdag 1 december 2007 23:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
zeg!Mijn privacy, wat doe je!
dus jij ziet mij niet zitten/ staan/ liggen?quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:43 schreef -Blurk- het volgende:
Ik vind Pimmetjuh wel een lekker ding maar ja, het moet van beide kanten komen nietwaar?
heb ik twee keer live gezien...quote:
ook, jij bent eigenlijk allesquote:Op zaterdag 1 december 2007 23:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ben ik niet eens de beste moeder![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en wel meest huishoudelijk?![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:
Nog eens lezen schatje, dan kom je tot een andere gevolgtrekkingquote:Op zaterdag 1 december 2007 23:45 schreef pimmutjuh het volgende:
[..]
dus jij ziet mij niet zitten/ staan/ liggen?
Waar?quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
heb ik twee keer live gezien...
Ahoy en Kuipquote:
Helemaal niks in tegendeelquote:
quote:
Die lippen.quote:
Ze belt je om 24.00 u, gaan jullie dan weer samen een liedje zingen?quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:48 schreef APK het volgende:
[..]
Die lippen.
Jammer dat ze het nummer van mijn GSM niet heeft.
jammer dat ze geen brilletje wil voor +0.25quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:48 schreef APK het volgende:
[..]
Die lippen.
Jammer dat ze het nummer van mijn GSM niet heeft.
Neequote:Op zaterdag 1 december 2007 23:49 schreef pimmutjuh het volgende:
[..]
Spreek jij hem nog weleens virtueel?
Maar gelukkig ben jij daar om de idylle (hoe schrijft men dat?) te doorbrekenquote:Op zaterdag 1 december 2007 23:50 schreef Veulen het volgende:
Wat een ontzettend klef knuffelig topic is dit aan het worden
Ik heb er ooit één gehad, maar ergens laten liggen, zat mij wel gebakken..quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
jammer dat ze geen brilletje wil voor +0.25
soury! was jij heel lang mijn favo user?!quote:
Ja, en nog steeds geen antwoord van Nick ehh Pimmetjuhquote:Op zaterdag 1 december 2007 23:50 schreef Veulen het volgende:
Wat een ontzettend klef knuffelig topic is dit aan het worden
AND THROUGH IT AAAAAALLLLLL....quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:50 schreef pimmutjuh het volgende:
[..]
Ze belt je om 24.00 u, gaan jullie dan weer samen een liedje zingen?
Ik zag hem laatst nog in een flits voorbij komen, heeft waarschijnlijk een andere hobbyquote:
It's me, your girlfriendquote:Op zaterdag 1 december 2007 23:51 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, en nog steeds geen antwoord van Nick ehh Pimmetjuh
Hmmz, ik denk dat ze het wel doet als ik haar verordoneer dat ze een brilletje moet dragen.quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
jammer dat ze geen brilletje wil voor +0.25
Wel nee, vind het alleen vermakelijk om te zien wat die lijstjes te weeg brengen.quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:51 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar gelukkig ben jij daar om de idylle (hoe schrijft men dat?) te doorbreken
Desnoods zet ik de pleebril voor je op...quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:53 schreef APK het volgende:
[..]
Hmmz, ik denk dat ze het wel doet als ik haar verordoneer dat ze een brilletje moet dragen.
quote:
Neo, Nick en Pimmetjuh hebben het te druk met elkaar te spelen.quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:51 schreef -Blurk- het volgende:
Ja, en nog steeds geen antwoord van Nick ehh Pimmetjuh
quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:55 schreef Veulen het volgende:
[..]
Neo, Nick en Pimmetjuh hebben het te druk met elkaar te spelen.
Ze hebben geen tijd voor vragen
quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:54 schreef pimmutjuh het volgende:
[..]
Desnoods zet ik de pleebril voor je op...
Nee, denk het ook Veulen, nou ja, dan niet. Ik ga lekker stappen nu tot morgen allemaal!quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:55 schreef Veulen het volgende:
[..]
Neo, Nick en Pimmetjuh hebben het te druk met elkaar te spelen.
Ze hebben geen tijd voor vragen
Hoezo WASquote:Op zaterdag 1 december 2007 23:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
soury! was jij heel lang mijn favo user?!
Come on, come on, come on come on!quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=IgXfjOMusUo&feature=related
dit is live het grootste kippevel nummer
Als PC Eend zijnde...quote:
quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:57 schreef debuurvrouw het volgende:
Als PC Eend zijnde...![]()
je bent lief....
Ga verder...quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:43 schreef pimmutjuh het volgende:
[..]
BV. de buurvrouw meest huishoudelijke user
soury meest asielvriendelijke user
veulen meest diervriendelijke user
blurkie beste aanwinst 2007
apk is bekend![]()
NMNS meest volhoudende user
disana meest intelligente user
gert beste mod
leandra beste moeder
ian nick best vader
pavement meest creatieve user
Ik was niet echt Fan, ging voor de gein mee naar een concert. Met de bus enzoquote:
ik niemandquote:Op zondag 2 december 2007 00:11 schreef Talitha het volgende:
[..]
Wie ga je dan bellen om 10 over 12?
Nee joh, dat lijkt alleen maar zo. Iedereen zit druk te F5-en.quote:Op zondag 2 december 2007 00:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik niemand![]()
de rest: elkaar geloof ik...
Ik nietquote:Op zondag 2 december 2007 00:12 schreef Talitha het volgende:
Nee joh, dat lijkt alleen maar zo. Iedereen zit druk te F5-en.
Trusten buuf.quote:Op zondag 2 december 2007 00:15 schreef debuurvrouw het volgende:
nou, on that bombshell....
goodnight!![]()
Truste buuvquote:Op zondag 2 december 2007 00:15 schreef debuurvrouw het volgende:
nou, on that bombshell....
goodnight!![]()
Herfst en lente.quote:Op zondag 2 december 2007 00:16 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik niet![]()
Ik was lekker warme chocomel aan het maken.
Warme chocomel met speculaasbrokken![]()
Wie houd er nou niet van de herfst
Heerlijke tijden.quote:Op zondag 2 december 2007 00:17 schreef Talitha het volgende:
Herfst en lente.![]()
Ik geloof dat we alleen zijn Veulert?
Nope, APK is er ook nog... denk ik dan...quote:Op zondag 2 december 2007 00:24 schreef Veulen het volgende:
[..]
Heerlijke tijden.
Ik geloof ook dat we alleen zijn ja
Je gaat naar bed?quote:Op zondag 2 december 2007 00:44 schreef Talitha het volgende:
Nope, APK is er ook nog... denk ik dan...![]()
![]()
De twee mooiste jaargetijden, inderdaad. Er gebeurt dan tenminste wat.....quote:
NMNSquote:Op zondag 2 december 2007 01:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De twee mooiste jaargetijden, inderdaad. Er gebeurt dan tenminste wat.....![]()
Goeienacht overigens....
Ik ben onschuldigquote:Op zondag 2 december 2007 02:05 schreef Veulen het volgende:
Ik ben in kerststemming![]()
Net heerlijk wat kerstmuziek gedownload. Allemaal de schuld van die gene die vanmiddag een linkje van kerstmuziek poste hier
Vast niet erg lang. Krijg je zo'n naalden regen over je heen als je hem mee neemt.quote:Op zondag 2 december 2007 02:08 schreef Leandra het volgende:
Ik ben onschuldig![]()
Ik zag gisteren bij de Praxis al wel een stuk of 1500 (minimaal) kerstbomen liggen... en kennelijk liggen ze al 2 weken bij strand Nulde in de buurt....
Wat mij deed afvragen hoe lang zo'n kerstboom zonder kluit overleeft, als ze nu al (ingepakt en op elkaar gepropt) bij de Praxis op de parkeerplaats liggen... terwijl ze nog niet eens te koop zijn.
Ik ben bang in het donkerquote:
Hier ieder jaar een boom met kluit... die na de kerst (lees: half januari...) naar de schuur verhuist, om daarna (als het weer wat milder is) naar de tuin te verhuizen...quote:Op zondag 2 december 2007 02:11 schreef Veulen het volgende:
[..]
Vast niet erg lang. Krijg je zo'n naalden regen over je heen als je hem mee neemt.
Maar hier al jaren een kunstboom, met kunstsneeuw
Geeft niks, daar hebben ze lampen voor uitgevonden.quote:
http://nl.youtube.com/watch?v=pZAJv3dCxuUquote:Op zondag 2 december 2007 02:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik ben bang in het donker
Heyquote:
En voordat ze lampen hadden, hadden ze al kaarsen en fakkels... ergo: SF heeft een heel ouderwetse angstquote:Op zondag 2 december 2007 02:19 schreef Veulen het volgende:
[..]
Geeft niks, daar hebben ze lampen voor uitgevonden.
Ojaquote:Op zondag 2 december 2007 02:19 schreef Veulen het volgende:
[..]
Geeft niks, daar hebben ze lampen voor uitgevonden.
Ik wist dat die het moest zijnquote:Op zondag 2 december 2007 02:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=pZAJv3dCxuU
quote:Op zondag 2 december 2007 02:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ojagelukkig heb ik er 2
Idd... onze tijd hèquote:Op zondag 2 december 2007 02:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kan niet missen hé.....en hij blijft gewoon altijd weer aardig om naar te luisteren vind ik
Goeie ouwe tijd...... Overigens, mijn leukste/dolste/gekste periode was tussen de 22 en 28 jaar, als ik zo terugkijk.quote:
Blauw licht welquote:Op zondag 2 december 2007 02:23 schreef Leandra het volgende:
![]()
Jij als pliesiefiets zou moeten weten dat die knipperlampjes niet mogen
Ik als pliesiefiets heb overal vrijstelling voorquote:Op zondag 2 december 2007 02:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Jij als pliesiefiets zou moeten weten dat die knipperlampjes niet mogen
Ehm... ik weet t zo niet... 19 tot 24 ongeveer denk ik.quote:Op zondag 2 december 2007 02:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Goeie ouwe tijd...... Overigens, mijn leukste/dolste/gekste periode was tussen de 22 en 28 jaar, als ik zo terugkijk.
Discrimidingesquote:Op zondag 2 december 2007 02:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik als pliesiefiets heb overal vrijstelling voor![]()
Preciesquote:
Slaap lekker.......quote:Op zondag 2 december 2007 02:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Schandalig!!
Ik kan het niet meer aan, ik ga m'n bed in![]()
Truste all![]()
![]()
quote:Op zondag 2 december 2007 02:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Pas op dat je geen RSI oploopt......
http://www.youtube.com/watch?v=-NwqN-xj9Xsquote:Op zondag 2 december 2007 02:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Pas op dat je geen RSI oploopt......
Lul, ik krijg je voicemail!quote:Op zondag 2 december 2007 02:45 schreef APK het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=-NwqN-xj9Xs
Was het maar live.....quote:Op zondag 2 december 2007 02:45 schreef APK het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=-NwqN-xj9Xs
I've been therequote:Op zondag 2 december 2007 02:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zet hem op repeat, kun je ook vast wel van "komen".... >:)
Heb het over je 06. Dus..regel eerst je zaken en trek dan je muil open.quote:
06 doet het weer weer.quote:Op zondag 2 december 2007 02:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Heb het over je 06. Dus..regel eerst je zaken en trek dan je muil open.
Weet je het zeker Tarzan?quote:Op zondag 2 december 2007 02:54 schreef APK het volgende:
[..]
06 doet het weer weer.
Hmmmmmz, roze lipstick.
quote:Op zondag 2 december 2007 03:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Is dat niet een beetje seniel, via Fok melden dat je elkaar gaat bellen.....
Dat komt deze week ff niet zo goed uit... ik heb nogal wat afspraken enzo....quote:
Eind januari dan maar, ik ga eerst nog een maand op vakantie.quote:Op zondag 2 december 2007 13:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat komt deze week ff niet zo goed uit... ik heb nogal wat afspraken enzo....
Na oud en nieuw heb ik meer ruimte, zullen we dan ff een datum prikken??
Dan na de 28ste graag, dan wordt m'n nieuwe kroon geplaatst (staat een beetje slordig als ik met een noodkroon opgebaard lig natuurlijk)quote:Op zondag 2 december 2007 13:43 schreef APK het volgende:
[..]
Eind januari dan maar, ik ga eerst nog een maand op vakantie.
Skatjequote:Op zondag 2 december 2007 15:44 schreef -Blurk- het volgende:
Middag!
Lekker nummer Lobascaquote:Op zondag 2 december 2007 15:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
SkatjeWas net op zoek naar een nrtje...
http://www.youtube.com/watch?v=GzRwK79SkCU
Jaquote:Op zondag 2 december 2007 15:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Was je de stad nog in gegaan vannacht?
Het was hartstikke leuk, en lekkere muziekquote:
quote:Op zondag 2 december 2007 16:08 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Het was hartstikke leuk, en lekkere muziekalleen nu een klein katertje
Denk dat ik dat katertje naar Soury stuur![]()
Als je niet groet, stem ik ook niet op jequote:Op zondag 2 december 2007 16:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Assen ~O>
Huh?quote:Op zondag 2 december 2007 16:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Assen ~O>
Hey Lobascaquote:Op zondag 2 december 2007 16:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als je niet groet, stem ik ook niet op je
Jeweetsquote:
Ik ben ook kater vrijquote:Op zondag 2 december 2007 16:35 schreef Lobasca het volgende:
Ben ik dan de enige zonder kater?
http://www.youtube.com/watch?v=z4nKflHwX3Y
..ik denk hetquote:Op zondag 2 december 2007 16:35 schreef Lobasca het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=z4nKflHwX3Y
Hij is nog niet begonnen.quote:Op zondag 2 december 2007 16:35 schreef Lobasca het volgende:
Ruzie met de buurvrouw is niet zo handig.quote:
M'n rechterhand. O nee, de kater.quote:
Ou est le Finimal..quote:Op zondag 2 december 2007 16:40 schreef Lobasca het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=75qXUfp4wtw
In het medicijnkastje....quote:
Moet je dan eerst weer een half uur fietsen? Of heb je een gezellig stamcafé in de buurt waar ze een uitstekende CB schenken?quote:Op zondag 2 december 2007 16:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
In het medicijnkastje.... >:O
Ik duik zo ff de kroeg in..![]()
sigaretten halen
Er zijn hier 2 café's, zal er toch wel één van open zijn?quote:Op zondag 2 december 2007 16:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Moet je dan eerst weer een half uur fietsen? Of heb je een gezellig stamcafé in de buurt waar ze een uitstekende CB schenken?
Normaal of super ?quote:Op zondag 2 december 2007 16:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Er zijn hier 2 café's, zal er toch wel één van open zijn?![]()
En anders een benzinepomp, kwartier fietsen..
Snert dan!quote:Op zondag 2 december 2007 17:51 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wil je het nog even niet over erwtensoep hebben?
Dat is een jeugdtrauma.quote:
Huilliesquote:Op zondag 2 december 2007 17:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jeempie, wat hebben jullie vandaag?
G etv ertquote:Op zondag 2 december 2007 17:59 schreef Lobasca het volgende:
Het begint met een G en eindigt op ert en is
Bedoel je mij?quote:Op zondag 2 december 2007 17:59 schreef Lobasca het volgende:
Het begint met een G en eindigt op ert en is
Grootmoeders snertquote:Op zondag 2 december 2007 18:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Bedoel je mij?![]()
Of dat enge baasje van Samson?
Nou, klinkt beter dan erwtensoep in ieder geval, een lekkere vette bamischijf misschienquote:Op zondag 2 december 2007 17:53 schreef Gert het volgende:
Ik heb zin in snackbar voer.
Of is dat ook niet OK, white Betty?
Ik hoop dat de café's dicht zijn.quote:
En een patatje oorlog.quote:Op zondag 2 december 2007 18:05 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou, klinkt beter dan erwtensoep in ieder geval, een lekkere vette bamischijf misschien
Goed plan Gertquote:Op zondag 2 december 2007 18:05 schreef Gert het volgende:
[..]
En een patatje oorlog.
Dan laten we Tabasco die groene meuk van mevrouw Smith wel weghappen.![]()
Die lijst van jou komt nooit af op deze manierquote:Op zondag 2 december 2007 18:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als we zo gaan doen trek ik mijn stem voor jou weer in...
Jamaar jamaar jij begon.quote:Op zondag 2 december 2007 18:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als we zo gaan doen trek ik mijn stem voor jou weer in...
Die lijst heb ik allang al klaar juffie..quote:Op zondag 2 december 2007 18:09 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Die lijst van jou komt nooit af op deze manier
Ik zat eigenlijk te denken om lopend naar die benzinepomp te gaan. Heb wel zin in een stevige wandeling. Maar eerst ff de buienradar tjekken..quote:Op zondag 2 december 2007 18:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Jamaar jamaar jij begon.![]()
En ik bedoelde het niet gemeen alleen om te plagen.![]()
Toch wel kut, een half uur moeten fietsen voor een pakje sigaretten.
O, leuk, ga ik even lezen! Is het jou wel gelukt om alles VET te schrijven? Mij niet, ben uren bezig geweest, met allerlei raadgevingen van Veulen, maar nee hoor,quote:Op zondag 2 december 2007 18:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die lijst heb ik allang al klaar juffie..
Ieder z'n hobby.quote:Op zondag 2 december 2007 18:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik zat eigenlijk te denken om lopend naar die benzinepomp te gaan. Heb wel zin in een stevige wandeling. Maar eerst ff de buienradar tjekken..
Gewoon [ b][/b] gebruiken (zonder spatie) en dan het woord er tussen plaatsen.quote:Op zondag 2 december 2007 18:16 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
O, leuk, ga ik even lezen! Is het jou wel gelukt om alles VET te schrijven? Mij niet, ben uren bezig geweest, met allerlei raadgevingen van Veulen, maar nee hoor,
lukte niet. Alles staat nu tussen haakjesZe hadden eigenlijk nog een item aan die lijst toe moeten voegen: de onhandigste user
Bedankt APK, ga het weer veranderen! Dat is dus net zoiets als met dat streepje door de zin met [s] alleen dan met een B, dát snap ikquote:Op zondag 2 december 2007 18:22 schreef APK het volgende:
[..]
Gewoon [ b][/b] gebruiken (zonder spatie) en dan het woord er tussen plaatsen.
Computerhulp van Veulen.![]()
Staat in mijn Favorieten Gert, thanks!quote:Op zondag 2 december 2007 18:27 schreef Gert het volgende:Hier vind je allerlei tips&tricks m.b.t. posten op FOK!
Als je toch chips bij me komt eten kun je gelijk wel sigaretten meenemen...quote:Op zondag 2 december 2007 18:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Ieder z'n hobby.
Kun je ook wat chips meenemen? Heb trek.![]()
Gelukt.quote:Op zondag 2 december 2007 18:26 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Bedankt APK, ga het weer veranderen! Dat is dus net zoiets als met dat streepje door de zin met [s] alleen dan met een B, dát snap ik
Heb je nog steeds die sigaretten niet gehaald?quote:Op zondag 2 december 2007 18:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als je toch chips bij me komt eten kun je gelijk wel sigaretten meenemen...
Je staat bij mij op de nominatie voor meest irritante userquote:Op zondag 2 december 2007 18:16 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
O, leuk, ga ik even lezen! Is het jou wel gelukt om alles VET te schrijven? Mij niet, ben uren bezig geweest, met allerlei raadgevingen van Veulen, maar nee hoor,
lukte niet. Alles staat nu tussen haakjesZe hadden eigenlijk nog een item aan die lijst toe moeten voegen: de onhandigste user
Daar gaat een gedegen geestelijke voorbereiding aan vooraf jongeman.quote:Op zondag 2 december 2007 18:32 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je nog steeds die sigaretten niet gehaald?
Precies, gewoon genoeg inslaan voor het weekend.quote:Op zondag 2 december 2007 18:35 schreef Lobasca het volgende:
Daar gaat een gedegen geestelijke voorbereiding aan vooraf jongeman.
Joh, kom even brengen die Pringles.quote:Op zondag 2 december 2007 18:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als je toch chips bij me komt eten kun je gelijk wel sigaretten meenemen...
Het is jouw schuld dat ze op zijn.quote:Op zondag 2 december 2007 18:36 schreef APK het volgende:
[..]
Precies, gewoon genoeg inslaan voor het weekend.
Maar ja, dat zal wel weer iets typisch mannelijks zijn.
Je moederquote:Op zondag 2 december 2007 18:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je staat bij mij op de nominatie voor meest irritante user
quote:Op zondag 2 december 2007 18:38 schreef APK het volgende:
Blurk gaat gewoon twee keer op Gert stemmen.
En de aanslagen op 9/11waren ook mijn schuld.quote:
Ga je toch gewoon lopen.quote:Op zondag 2 december 2007 18:39 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Station Den Haag is door de storm onbereikbaar geworden
Holland Spoor niet.quote:Op zondag 2 december 2007 18:39 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ga jij helemaal in Den Haag je sigaretten halen?quote:Op zondag 2 december 2007 18:39 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Daar zou jij best eens achter kunnen zitten, naar mannetjequote:Op zondag 2 december 2007 18:40 schreef APK het volgende:
[..]
En de aanslagen op 9/11waren ook mijn schuld.
Tering.quote:Het jongetje van 8 uit Maastricht dat gisteren dood werd gevonden in Eijsden, is omgekomen door een ongeluk. Dat zegt de politie na onderzoek.
Een vrouw reed het jongetje vrijdag aan in Maastricht. Hij bleef onder haar auto hangen en werd meegesleurd tot aan haar huis in Eijsden. De vrouw zegt dat ze niets heeft gemerkt, ook niet toen ze de auto in de garage zette. Ze is door de politie gehoord, maar niet aangehouden.
Hoe het jongetje ongemerkt 10 kilometer kon worden meegesleurd is een raadsel, vooral omdat het geen zogenoemde SUV was, maar een normale personenauto. De politie onderzoekt dat nog.
Eigenlijk heet ik Pim Laden.quote:Op zondag 2 december 2007 18:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Daar zou jij best eens achter kunnen zitten, naar mannetje
En dat is nog maar het kortste bericht, moet ik die lange nog doen...zuchtquote:Op zondag 2 december 2007 18:43 schreef -Blurk- het volgende:
APK, hoe krijg ik nou dat tweede bericht weer weg? Schaam me dood en begrijp ook niet dat het er twee keer staat
Misschien wil Gert wel even helpen?quote:Op zondag 2 december 2007 18:43 schreef -Blurk- het volgende:
APK, hoe krijg ik nou dat tweede bericht weer weg? Schaam me dood en begrijp ook niet dat het er twee keer staat
Effe op ditquote:Op zondag 2 december 2007 18:43 schreef -Blurk- het volgende:
3 keer??? Ben er vandoor mensenquote:Op zondag 2 december 2007 18:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
Misschien wil Gert wel even helpen?
Je hebt trouwens 3 keer op Gert gestemd. Stukkie naar boven sta je nog een keer.
Hoi Taatjequote:Op zondag 2 december 2007 18:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
Misschien wil Gert wel even helpen?
Je hebt trouwens 3 keer op Gert gestemd. Stukkie naar boven sta je nog een keer.
[FOK!Awards 2007] Crew & FOK! hiero begint het.quote:Op zondag 2 december 2007 18:46 schreef Gert het volgende:
Ik kan wel berichten wegtiefen ja, zeg maar waar en welke.
p.s. alleen berichten van jezelf.![]()
En je vrouw woont in Eijsden toch?quote:
Moeten die onderste twee weg Blurk?quote:Op zondag 2 december 2007 18:48 schreef APK het volgende:
[..]
[FOK!Awards 2007] Crew & FOK! hiero begint het.
Kan je er wat mee winnen of is het voor de eer?quote:Op zondag 2 december 2007 18:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Moeten die onderste twee weg Blurk?
Hmm.. ze heeft nu wel drie keer op mij gestemp. Misschien maar laten staan, wie weet trapt de crewjostie die dit zaakje optelt er in.
En je oom kon heel goed doktertje spelen in het kamp.quote:Op zondag 2 december 2007 18:49 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
En mijn opa kon heel mooi dansen: [ afbeelding ]
Nee, de eerste, want die is niet VET en die laatste twee wél....quote:Op zondag 2 december 2007 18:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Moeten die onderste twee weg Blurk?
Hmm.. ze heeft nu wel drie keer op mij gestemp. Misschien maar laten staan, wie weet trapt de crewjostie die dit zaakje optelt er in.
Wil je die eerste niet gewoon vet maken dan? Die andere twee posts staan als quote, dat staat ook een beetje uhh... apart.quote:Op zondag 2 december 2007 18:53 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nee, de eerste, want die is niet VET en die laatste twee wél....
De winnaar wordt Admin.quote:Op zondag 2 december 2007 18:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Kan je er wat mee winnen of is het voor de eer?
Een link in de OP zou trouwens helpen.quote:Op zondag 2 december 2007 19:04 schreef Lobasca het volgende:
[SC # 497] Geeft je stem aan Gert!!!!!
We gooien alles in de strijd!!!
Jij houd wel van krassen hè?quote:Op zondag 2 december 2007 19:06 schreef APK het volgende:
[..]
Een link in de OP zou trouwens helpen.
[ afbeelding ]
Die staat er al eeuwen hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |