quote:
Dank u.quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:13 schreef Svensational het volgende:
Let wel dat de kaarten wel zelf gekocht moeten worden, wil Mark ze weer gaan uitdelen moet dit via de PR gaan.
Snel een datum bepalen en dan kaartjes kopen zelf.:Yquote:Op zaterdag 1 december 2007 23:15 schreef Re het volgende:
en dat houdt in?
komt er een bepaald aantal kaarten op een dag die opgekocht worden?
Is dat omdat we vorige keer zo rebels met onze bordjes waren?quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:13 schreef Svensational het volgende:
Let wel dat de kaarten wel zelf gekocht moeten worden, wil Mark ze weer gaan uitdelen moet dit via de PR gaan.
Nee, vanwege het gezeur achter met Danny en de PR dames.quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:17 schreef Zhenar het volgende:
Is dat omdat we vorige keer zo rebels met onze bordjes waren?
http://www.ticketmaster.nl/html/searchResult.htmI?keyword=idols&l=NL&x=0&y=0quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:15 schreef Re het volgende:
en dat houdt in?
komt er een bepaald aantal kaarten op een dag die opgekocht worden?
dat lijkt me wel evident ja...quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Snel een datum bepalen en dan kaartjes kopen zelf.:Y
De FOK-bordjesquote:Op zaterdag 1 december 2007 23:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]
praat me eens bij.quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Vorig jaar, en het jaar daarvoor gingen we tijdens de halve finale, en dat beviel mij persoonlijk eigenlijk prima. Ik ben dus eigenlijk voor een wat latere show, maar dat is mijn mening/voorkeurquote:Op zaterdag 1 december 2007 23:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nou gewoon een liveshow aan het begin, dan kunnen we veel optredens zien
Zijn die erover gevallen? Tjemig, get a grip zeg.quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee, vanwege het gezeur achter met Danny en de PR dames.
quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:23 schreef Zhenar het volgende:
Ik weet trouwens niet of ik het 17,50 e waard vind
Externe contacten moeten nu eenmaal via de PR lopen, simple as that.quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, dat dus!quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:21 schreef Zhenar het volgende:
Ik wil trouwens naar een van de eerdere liveshows, dan zien we meer verschillende optredens en kandidaten... dus ook grotere kans dat ieders favoriet er nog in zit [afbeelding] In plaats van dat je naar een show gaat waar je niemand echt tof vindt [afbeelding]
Nee, niet over die bordjes.quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:24 schreef BVO het volgende:
[..]
Zijn die erover gevallen? Tjemig, get a grip zeg.
quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:26 schreef MissBliss het volgende:
Wat was er met bordjes?
Veel meerquote:Op zaterdag 1 december 2007 23:25 schreef Re het volgende:
[..]
avondje zuipen ben je ook 70 euro kwijt
De mensen hadden de bordjes versierd met het FOK!logo, Zhenar had zijn bordje zelfs aan mij opgedragen, maar toen werden ze afgepakt door de beveiligingquote:Op zaterdag 1 december 2007 23:26 schreef MissBliss het volgende:
Wat was er met bordjes?
"zelfs"?! Niet meer dan logischquote:Op zaterdag 1 december 2007 23:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
De mensen hadden de bordjes versierd met het FOK!logo, Zhenar had zijn bordje zelfs aan mij opgedragen, maar toen werden ze afgepakt door de beveiliging.
Is iedereen van 't theater daar voor uitgenodigd?quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:40 schreef Eeyvah het volgende:
Ik ga naar de eerste liveshow!
Ik ook, erg overdreven. Voelden ze zich gepasseerd vorige keer.quote:Op zondag 2 december 2007 00:18 schreef sbientje het volgende:
dat van die pr vind ik best overdreven![]()
quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:13 schreef Svensational het volgende:
quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee, vanwege het gezeur achter met Danny en de PR dames.
Don't get me started..
als het zo moet dan haak ik af... wat is dat nou voor onzin zeg!quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Externe contacten moeten nu eenmaal via de PR lopen, simple as that.
ja idd.... daarom, heb ik zoiets van dag dan nietquote:Op zondag 2 december 2007 17:35 schreef sbientje het volgende:
dan wordt het zeker een prijsvraag op de fp
Het probleem van vorig jaar was dat het vanuit de moderators geregeld werd. Snappie het verschil?quote:Op zondag 2 december 2007 21:55 schreef Zhenar het volgende:
Mark heeft altijd de kaartjesbeloftes waargemaakt en zelfs al was dat niet zo: so what?!Er is geen enkele (rechts)geldigheid bij een claim van iemand die zegt: "Die gebruiker op dat forum heeft mij dingen beloofd en is dat niet nagekomen, dus nu moet het forum dat goedmaken." En als je daar toch bang voor bent, dan is dat makkelijk te fixen door de gebruikersovereenkomst (of hoe heet dat) aan te passen.
Waar het op neer komt, is het reclame-deel van het verhaal. Dat Fok! hier meer uit zou kunnen halen als het via de PR loopt en dus dit soort acties niet door users zelf mogen worden geregeld. Heel jammer, want het waren superleuke acties waar ik Mark en CDP nogmaals hartelijk voor wil bedanken![]()
Maar goed, als dit dus buiten Fok! om geregeld zou worden, is het geen probleem? Waarom doen we dat dan niet?
OK, dus dan kan het dit jaar gewoon wel aangezien CDP geen mod meer isquote:Op zondag 2 december 2007 22:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het probleem van vorig jaar was dat het vanuit de moderators geregeld werd. Snappie het verschil?
Als het vanuit de moderators is, is het via FOK! dát was het punt. Als users zelf iets regelen is het prima, maar vanuit de crew is het een ander verhaal...
Overigens is IDO/XFA niet het enige forum, om een forum van het formaat van FOK! een beetje fatsoenlijk te kunnen coördineren dien je standaard afspraken te maken voor dit soort dingen, je kunt niet zeggen de ene wel en de andere niet... Maar nogmaals, vorig jaar kwam het vanuit de crew en dan ligt het verhaal gewoon anders...
En nee, het punt is absoluut niet dat we er 'meer' uit zouden willen slepen, sterker nog dit soort akties vinden we juist erg leuk en mensen kunnen zichzelf altijd bij ons melden, we doen over het algemeen gewoon mee, alleen de afspraken moeten goed zijn.
Dat zie je helemaal goed, maar zoals gezegd was CDP vorig jaar nog crew en dan wordt het iets anders omdat crew voor een buitenstaander gewoon crew is en dús FOK!...quote:Op zondag 2 december 2007 22:12 schreef sbientje het volgende:
ik snap et idee wel, maar nou ja, ik snap niet wat er aan te coördineren is. Als mark die kaartjes aan cdp geeft zeg maar, dan heeft fok daar toch niets mee te maken? en als cdp ze uitdeelt, mag ie nog zelf weten aan wie ook. Nou ja, maakt ook niet uit... ik zie het wel, thuiskijken is ook leuk
En dan een noot van mijn zijde... Als Mark is afgeknapt zal dat vast niet gelegen hebben aan een simpele doorverwijzing van jouw zijde. Het is namelijk tamelijk normaal om even te zeggen: "Goh, leuk idee Mark, ik laat de PR even contact met je opnemen"... Jij maakte er echter een drama van wereldformaat van en ik snap dat iemand geen zin heeft in die hommeles...quote:Op zondag 2 december 2007 22:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Even een noot van mij:
Er is nooit een garantie geweest dat er dit jaar weer kaarten zijn. Er is dit jaar uberhaupt nog geen eens contact geweest tussen Mark en mij, wat ik ook wel begrijp door het gedoe vorig jaar. Ik snap goed dat m'n positie vorig jaar anders lag als mod, maar ik vrees wel dat het er voor heeft gezorgd dat Mark een beetje is afgeknapt op FOK!. Niet qua kaarten als primair iets, maar meer in het geheel wat ik toch jammer vind. Zijn inzichten in het progamma zo af en toe waren erg interessant.
FYI: het is die simpele verwijzing geweest waar het is misgelopen. Dus ga me nu niet de schuld in de schoenen schuiven.quote:Op zondag 2 december 2007 22:30 schreef flugeltje het volgende:
En dan een noot van mijn zijde... Als Mark is afgeknapt zal dat vast niet gelegen hebben aan een simpele doorverwijzing van jouw zijde. Het is namelijk tamelijk normaal om even te zeggen: "Goh, leuk idee Mark, ik laat de PR even contact met je opnemen"... Jij maakte er echter een drama van wereldformaat van en ik snap dat iemand geen zin heeft in die hommeles..
Lastig te begrijpen allerminst. Ubertriest is een beter woord.quote:Op zondag 2 december 2007 21:17 schreef flugeltje het volgende:
Als het lastig is om dat begrijpen vind ik dat jammer, maar zo is het nu eenmaal geregeld
Ik schuif je niets in de schoenen beeb, ik geef alleen aan dat het ook erg makkelijk is om het bij ons neer te leggen en vervolgens ook helemaal geen hand in eigen boezem te steken.quote:Op zondag 2 december 2007 23:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
FYI: het is die simpele verwijzing geweest waar het is misgelopen. Dus ga me nu niet de schuld in de schoenen schuiven.
Met als verschil dat de juffrouw verantwoordelijk is voor die kids en daar ook voor betaald wordt.quote:Op maandag 3 december 2007 06:48 schreef flugeltje het volgende:
Grappige van dit soort zaken is dat je het toch nooit goed doet als crew/PR. Tótdat het een keer echt misgaat dan is het ineens 'goed dat jullie daaraan gedacht hadden'. Het is hetzelfde als de juffrouw die het niet goedvind dat er snoepzakken uitgedeeld worden op het schoolplein door een vreemde, maar aangeeft zelf eerst met de snoepzakkenverspreider te willen babbelen. Het zal altijd de schooljuf zijn die het boegeroep krijgt, tót een keertje blijkt dat het geen snoep, maar een kat in de zak is...
quote:Op zondag 2 december 2007 22:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik snap goed dat m'n positie vorig jaar anders lag als mod, maar ik vrees wel dat het er voor heeft gezorgd dat Mark een beetje is afgeknapt op FOK!.
Lees anders even het hele topic.quote:
dat heb ik gedaan... maar snap niet wat CDP gedaan heeft t.o.v. Markquote:Op dinsdag 4 december 2007 18:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Lees anders even het hele topic.
Hij heeft de kaartenuitdeel actie niet via de PR geregeld. Boehoequote:Op woensdag 5 december 2007 18:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat heb ik gedaan... maar snap niet wat CDP gedaan heeft t.o.v. Mark
Das zo weinigquote:Op woensdag 5 december 2007 20:21 schreef superhero87 het volgende:
We kiezen gewoon een datum uit wanneer we de meet willen gaan houden en kopen de kaartjes zelf!
Het is maar 17,50, kom op hé!![]()
Ik stel voor dat we gaan als er 4 kandidaten over zijn
Als er 4 over zijn, moeten ze allemaal 2 keer optredenquote:Op woensdag 5 december 2007 20:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Das zo weinigIk zou liever gaan als er nog lekker veel ingaan, lekker veel optredens
Mja oke, ik bedoel meer veel verschillende kandidaten nog, diversiteitquote:Op woensdag 5 december 2007 20:26 schreef MisterO het volgende:
[..]
Als er 4 over zijn, moeten ze allemaal 2 keer optreden![]()
Nou, ja als er 4 over zijn vind ik het veel spannender...quote:Op woensdag 5 december 2007 20:26 schreef MisterO het volgende:
[..]
Als er 4 over zijn, moeten ze allemaal 2 keer optreden![]()
quote:Op woensdag 5 december 2007 20:21 schreef flugeltje het volgende:
Ik volsta dus nu met de mededeling dat het gewoon zo ís
Amen.quote:Op woensdag 5 december 2007 20:21 schreef superhero87 het volgende:
We kiezen gewoon een datum uit wanneer we de meet willen gaan houden en kopen de kaartjes zelf!
Het is maar 17,50, kom op hé!![]()
Mee eens. in het begin zijn er altijd kandidaten die niemand echt kunnen boeien, en deze zullen zeer waarschijnlijk ook als eerste afvallen. dit haalt natuurlijk een klein beetje de spanning van de resultshow weg. Daarbij zijn de optredens vaak beter en langer later in de liveshows.quote:Op woensdag 5 december 2007 20:29 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Nou, ja als er 4 over zijn vind ik het veel spannender...
selectie: 1 kaartjequote:Op vrijdag 7 december 2007 15:57 schreef Together het volgende:
Wat is je selectie dan? Ik kan me voorstellen dat je geen 10 kaartjes tegelijk meer kunt bestellen voor de eerste liveshow.
Neuh, hij heeft voor één avond gekeken. Als wij nou even een avond prikken waar nog kaarten voor beschikbaar zijn komt het wel goedquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:11 schreef MissBliss het volgende:
WTF, nu al?
Okquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Neuh, hij heeft voor één avond gekeken. Als wij nou even een avond prikken waar nog kaarten voor beschikbaar zijn komt het wel goed
Ik heb nog gekeken en een aantal avonden zijn nog ruim kaarten voor.
Begin Januari?quote:
quote:
19 komt voor mij het beste uit.quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
IDOLS 5 JANUARI 2008 muziek Geplande data
IDOLS 12 JANUARI 2008 muziek Geplande data
IDOLS 19 JANUARI 2008 muziek Geplande data
Make your choice.
Hijquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Neuh, hij heeft voor één avond gekeken. Als wij nou even een avond prikken waar nog kaarten voor beschikbaar zijn komt het wel goed
Zij. En misschien handig als iedereen die mee wilt dit even aangeeft nuquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Kan je niet een sticky maken met een Poll ofzo?quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zij. En misschien handig als iedereen die mee wilt dit even aangeeft nu.
Sticky's worden minder gelezen, en wat is het nut van een poll? 19 januari, ja of nee?quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Kan je niet een sticky maken met een Poll ofzo?
quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Sticky's worden minder gelezen, en wat is het nut van een poll? 19 januari, ja of nee?
Ja,quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maakt niet uit![]()
Ben wel benieuwd waarom je dat dacht... ik gok avatar... GoW
Alsof die paar tientjes zo'n verschil makenquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:41 schreef Svensational het volgende:
Ik denk overigens dat 26 januari handiger is. Studerende mensen hebben dan net StuFi gehad, dus grotere kans dat er dan meer mensen komen.
Dus je hoeft pas te betalen bij de ingang?quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:41 schreef Svensational het volgende:
Ik denk overigens dat 26 januari handiger is. Studerende mensen hebben dan net StuFi gehad, dus grotere kans dat er dan meer mensen komen.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:56 schreef Re het volgende:
[..]
Dus je hoeft pas te betalen bij de ingang?
Hoi Re,quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:56 schreef Re het volgende:
[..]
Voor mij wel. Ik kijk na de decembermaand wel even hoe ik er financieel voor sta.quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Alsof die paar tientjes zo'n verschil maken.
Ja.quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Alsof die paar tientjes zo'n verschil maken.
Ik ben geen Harry Potter die op zijn bezemsteel naar de studio vliegt.quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:56 schreef Re het volgende:
[..]
Dit zijn van die goede, essentiele vragen. Net zoals: Waarom heb jij een tampon als icon?quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:56 schreef Re het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Ik ben geen Harry Potter die op zijn bezemsteel naar de studio vliegt.
Ja, maar het zou wel tof zijn als we met z'n allen op dezelfde datum zouden gaan..quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
Gewoon nu je kaartje bestellen, dan merk je er niets van dat het begin Januari is
True, maar daarom kunnen we nu wel een data gaan bespreken?quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar het zou wel tof zijn als we met z'n allen op dezelfde datum zouden gaan..
doe dan niet van die gekke suggestiesquote:Op vrijdag 7 december 2007 18:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Ik ben geen Harry Potter die op zijn bezemsteel naar de studio vliegt.
mja, ik zie het verband nietquote:Op vrijdag 7 december 2007 18:25 schreef Marble het volgende:
[..]
Dit zijn van die goede, essentiele vragen. Net zoals: Waarom heb jij een tampon als icon?
kan wel toch?quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:45 schreef Together het volgende:
Waarom kan de 12e eigenlijk niet?
quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
IDOLS 5 JANUARI 2008 muziek Geplande data
IDOLS 12 JANUARI 2008 muziek Geplande data
IDOLS 19 JANUARI 2008 muziek Geplande data
Make your choice.
Er werd een aantal data genoemd, die heb ik in de TT gezet.quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:00 schreef Together het volgende:
[..]
Vast wel, maar ik vroeg me af waarom die er niet bij staat in de TT.
26 januariquote:Op vrijdag 7 december 2007 18:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
True, maar daarom kunnen we nu wel een data gaan bespreken?
5 Januari:
MB
Re
D_A
quote:
Ach so. Ik ga nog even in beraad of en wanneer ik kan.quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Er werd een aantal data genoemd, die heb ik in de TT gezet.
doe niet zo suf manquote:Op vrijdag 7 december 2007 19:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Op 26 januari heb ik geld om met de trein naar Hilversum te gaan, en daar evt. wat te eten, wat voor gekke suggestie heb je het over?
Het maandverband?quote:
Sorry, niet iedereen heeft een baan waarin we de mogelijkheid hebben om te klagen als we in Milaan moeten lunchen.quote:
Nou sorry hoor maar elke keer weer Milaan word ook zo saai, een keertje Toronto of Shanghai is ook wel eens leukquote:Op vrijdag 7 december 2007 20:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Sorry, niet iedereen heeft een baan waarin we de mogelijkheid hebben om te klagen als we in Milaan moeten lunchen.
daar doelde ik niet opquote:Op vrijdag 7 december 2007 20:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Sorry, niet iedereen heeft een baan waarin we de mogelijkheid hebben om te klagen als we in Milaan moeten lunchen.
Het is op een Zaterdag, waar de week OV's niet geldig zijnquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:35 schreef Re het volgende:
[..]
daar doelde ik niet op... ik zat meer aan het moment van de kaartjes kopen en betalen te denken
, en studenten hebben toch een OV enzo?
Maar mij lijkt een van de vroegere live shows gewoon leuker en wie weet als dat erg leuk is kunnen we altijd nog een keer
Jij begon zelf met sneren hoor:quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:35 schreef Re het volgende:
maar goed die sneer zal ik wel verdiend hebben..
quote:
40% kortingquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Het is op een Zaterdag, waar de week OV's niet geldig zijn
Maar goed genoeg studenten hebben auto's tegenwoordig en wie weet zijn er wel wat carpool mogelijkheden te regelen tussen wat FOK! users.
Goed planquote:
ja ja, en hij begon ook nog over tampons...quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:45 schreef Marble het volgende:
[..]
Jij begon zelf met sneren hoor:
[..]
quote:Op donderdag 13 december 2007 22:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
IDOLS 15 DECEMBER 2007 UITVERKOCHT
IDOLS 22 DECEMBER 2007 UITVERKOCHT
IDOLS 29 DECEMBER 2007 UITVERKOCHT
IDOLS 30 DECEMBER 2007 UITVERKOCHT
IDOLS 5 JANUARI 2008 UITVERKOCHT
IDOLS 12 JANUARI 2008 UITVERKOCHT
IDOLS 19 JANUARI 2008 UITVERKOCHT
IDOLS 26 JANUARI 2008 UITVERKOCHT
IDOLS 2 FEBRUARI 2008 UITVERKOCHT
IDOLS 9 FEBRUARI 2008 UITVERKOCHT
IDOLS 16 FEBRUARI 2008 UITVERKOCHT
IDOLS 23 FEBRUARI 2008 UITVERKOCHT
Hèhè, en ik wij hebben kaarten
Ja, daar kan je nog wel kaarten voor bestellen. Later volgens mij.quote:Op donderdag 13 december 2007 22:43 schreef Together het volgende:
30 december? Dan wordt dit opgenomen, neem ik aan: Oudejaarsavond: Idols Celebrates 2007.
quote:Op donderdag 13 december 2007 22:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
IDOLS 15 DECEMBER 2007 UITVERKOCHT
IDOLS 22 DECEMBER 2007 UITVERKOCHT
IDOLS 29 DECEMBER 2007 UITVERKOCHT
IDOLS 30 DECEMBER 2007 UITVERKOCHT
IDOLS 5 JANUARI 2008 UITVERKOCHT
IDOLS 12 JANUARI 2008 UITVERKOCHT
IDOLS 19 JANUARI 2008 UITVERKOCHT
IDOLS 26 JANUARI 2008 UITVERKOCHT
IDOLS 2 FEBRUARI 2008 UITVERKOCHT
IDOLS 9 FEBRUARI 2008 UITVERKOCHT
IDOLS 16 FEBRUARI 2008 UITVERKOCHT
IDOLS 23 FEBRUARI 2008 UITVERKOCHT
Hèhè, en ik wij hebben kaarten
dat komt toch de 31ste?quote:Op donderdag 13 december 2007 22:43 schreef Together het volgende:
30 december? Dan wordt dit opgenomen, neem ik aan: Oudejaarsavond: Idols Celebrates 2007.
Jup maar dat gaat de dertigste opgenomen worden.quote:
Dat hebben wij toch even goed geregeldquote:
Wij bestelden gistermiddag en gisteravond was alles compleet uitverkochtquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:12 schreef charmed_angel het volgende:
Was er dan al een datum geprikt? Want danhebben jullie gelukt gehad! Best wel snel uitverkocht vind ik...
quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Wij bestelden gistermiddag en gisteravond was alles compleet uitverkocht
2 februariquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Misschien vonden veel mensen het wel een leuk idee voor onder de kerstboom![]()
Ach ja.. ik was toch niet van plan om te gaan, tenzij ik kaartjes win of krijg
Wanneer gaan jullie?
Dat is nog wat anders dan de kaartverkoop van Xfactor. Daar waren een week voor de finale nog kaarten van verkrijgbaar.quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:54 schreef sbientje het volgende:
vlotjes uitverkocht zeg...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |