Volgens mij heeft dat vriendje Amans zus gewoon verboden om nog contact te hebben zolang ze in de Kooi . En mogelijk heeft ie haar mobiel afgepakt of gemold ..quote:
Ze denken rond de klok van 03.00 uur, ben je dan nog wakker?quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:14 schreef farscapevr6 het volgende:
ff geen zin om trug te lezen maar hoelaat worden de mannen trug verwacht?
Uurtje of 3.quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:14 schreef farscapevr6 het volgende:
ff geen zin om trug te lezen maar hoelaat worden de mannen trug verwacht?
Die zal het wel goed kunnen vinden met Mamanda.quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij heeft dat vriendje Amans zus gewoon verboden om nog contact te hebben zolang ze in de Kooi . En mogelijk heeft ie haar mobiel afgepakt of gemold ..
Het is net of ik Sylvia hoor praten...quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:13 schreef Deisyy het volgende:
Pfff, Lieke zit weer overduidelijk in haar ik-modus
Ook al de partitie getekend?quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:17 schreef blomst het volgende:
er is nu al een http://boycotdgkstreams.hyves.nl/ en er zijn al 4 leden
Jammer had haar maar laten gaan.quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Lieke in gesprek met Nadia : "..... en toen mocht ik m'n 24-uur niet aanvragen. Waarschijnlijk dezelfde reden, dat jij ook je 24-uur niet mocht aanvragen. Ze wilden met me verder gaan"
Ja, dat zal helpen en dat woord partitie......* beequeen ligt in een deuk.quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:17 schreef blomst het volgende:
er is nu al een http://boycotdgkstreams.hyves.nl/ en er zijn al 4 leden
Maar bij Sylvia kwam het natuurlijk over, en bij Lieke niet.quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:18 schreef Meganog het volgende:
[..]
Het is net of ik Sylvia hoor praten...
Geloof ik niet, Brian heeft geen andere back up meer.quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:15 schreef riri het volgende:
Na Nadia gaat Amanda weg denk ik
De tent in Greonlo sluit in ieder geval om 3 uur.quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze denken rond de klok van 03.00 uur, ben je dan nog wakker?
Het laatste denk ik, want Lieke luisterd het liefst naar haar eigen verhalen.quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:21 schreef Kaleddis het volgende:
Probeert Lieke nu Nadia over te halen om te blijven of heeft ze gewoon weer iemand gevonden die naar haar gelul wil luisteren ?
Dat laatstequote:Op zaterdag 1 december 2007 23:21 schreef Kaleddis het volgende:
Probeert Lieke nu Nadia over te halen om te blijven of heeft ze gewoon weer iemand gevonden die naar haar gelul wil luisteren ?
En ook geen.....ehm, hoe zal ik het zeggen.quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:21 schreef 2live het volgende:
[..]
Geloof ik niet, Brian heeft geen andere back up meer.
quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze denken rond de klok van 03.00 uur, ben je dan nog wakker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |