JIj hebt het dus ook al door.quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:58 schreef schatje het volgende:
Amanda snapt de boze buurvrouw aka Deborah Flens niet.
Lieke vertelde eerder op de avond dat men extra betaald had om Jaap ook mee te laten komen naar de meet-and-greetquote:Op zaterdag 1 december 2007 23:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja Jaap mocht deaze keer ook mee. Ik weet niet of ie nog een act opvoert en of ie de volgende keren ook nog mee mag..
En Nadia wil daar ook bij zijnquote:Op zaterdag 1 december 2007 23:01 schreef Deisyy het volgende:
Nadia: Dennis weet alles wat ik ook weet, alleen wij beschikken over die informatie![]()
Waar gaat dit toch over?
O ja, en Dennis gaat maandag naar Jensen.
In totaal gaat Japio twee keer mee. Ik hoorde Brian zeggen dat de discotheek extra geld geboden had en perse Japio erbij wilde.quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja Jaap mocht deaze keer ook mee. Ik weet niet of ie nog een act opvoert en of ie de volgende keren ook nog mee mag..
Ik snap er helemaal niks van, aan het begin van deze COS staat dat Nadia blijft, en nu heeft ze haar 24 uur aangevraagd?quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:03 schreef Kaleddis het volgende:
Word zo ziek van dat vage gedoe. Het gaat toch helemaal nergens meer over
Nadia is zeker van haar zaak. Amanda ziet het ook en gaat niet verder met het ompraten van Nadia.quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:01 schreef schatje het volgende:
Nadia komt anders over.
''quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:02 schreef ToughLove het volgende:
Nadia gaat dus op slechte voet met de FEBO weg. Denk dat de leuke dingetjes (TMF enz.) ook niet door zullen gaan.
Zo snel gaat het dus. Don't shoot the messenger.quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:05 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik snap er helemaal niks van, aan het begin van deze COS staat dat Nadia blijft, en nu heeft ze haar 24 uur aangevraagd?
Nadia komt anders op mij nu heel vastberaden over.quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:07 schreef neehe het volgende:
Zal er daar iemand geloven dat ze morgen oprot ?
Ik geloof het nog niet, morgen heeft ze weer een ander verhaal.
Zo hoort het toch te gaan in een soap ........quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:07 schreef T-lex het volgende:
Leuk...Amanda wou niks tegen Lieke zeggen over dat het niet zo goed ging met die zus.
En nu gaat Nadia ff alles vertellen.
Wordt die vermist dan ?quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:07 schreef Meganog het volgende:
Nadia gaat de zus van Amanda zoeken??
Ik zou niet durven.quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zo snel gaat het dus. Don't shoot the messenger.
Lullen zonder zender onder de dekens, hoe origineel.quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:09 schreef Kaleddis het volgende:
Lieke heeft haar balans wel gevonden hoe ze het spel moet spelen en de show moet maken
Komt er op neer dat iedereen boos is op het hokje, behalve Amanda, maar die weet ook van niets...quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:10 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik zou niet durven.![]()
Ik probeer het een beetje te volgen, maar ik kan er niks van maken.
Iedereen is boos en niemand weet waarom, zoiets?
Nou ik hoop dat Huub haar gauw door gaat krijgen.Ze verteld alleen maar slechte dingen over hem aan Amanda en Selene.quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:09 schreef Kaleddis het volgende:
Lieke heeft haar balans wel gevonden hoe ze het spel moet spelen en de show moet maken
Maar voor mij heel vermoeiendquote:Op zaterdag 1 december 2007 23:11 schreef Meganog het volgende:
Fijn.
Weer een zeververhaal van Lieke. Die is echt onvermoeibaar de laatste dagen.
Schat, het is zo verwarrend maar in a nutshell. Naad heeft een gesprek gehad met Polo en Flens en wil nu naar huis.quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:10 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik zou niet durven.![]()
Ik probeer het een beetje te volgen, maar ik kan er niks van maken.
Iedereen is boos en niemand weet waarom, zoiets?
Ik snap het...ze geeft het stokje van "beste vriendin" ff door aan lieke...quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zo hoort het toch te gaan in een soap ........
quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:07 schreef T-lex het volgende:
Leuk...Amanda wou niks tegen Lieke zeggen over dat het niet zo goed ging met die zus.
En nu gaat Nadia ff alles vertellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |