JIj hebt het dus ook al door.quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:58 schreef schatje het volgende:
Amanda snapt de boze buurvrouw aka Deborah Flens niet.
Lieke vertelde eerder op de avond dat men extra betaald had om Jaap ook mee te laten komen naar de meet-and-greetquote:Op zaterdag 1 december 2007 23:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja Jaap mocht deaze keer ook mee. Ik weet niet of ie nog een act opvoert en of ie de volgende keren ook nog mee mag..
En Nadia wil daar ook bij zijnquote:Op zaterdag 1 december 2007 23:01 schreef Deisyy het volgende:
Nadia: Dennis weet alles wat ik ook weet, alleen wij beschikken over die informatie![]()
Waar gaat dit toch over?
O ja, en Dennis gaat maandag naar Jensen.
In totaal gaat Japio twee keer mee. Ik hoorde Brian zeggen dat de discotheek extra geld geboden had en perse Japio erbij wilde.quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja Jaap mocht deaze keer ook mee. Ik weet niet of ie nog een act opvoert en of ie de volgende keren ook nog mee mag..
Ik snap er helemaal niks van, aan het begin van deze COS staat dat Nadia blijft, en nu heeft ze haar 24 uur aangevraagd?quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:03 schreef Kaleddis het volgende:
Word zo ziek van dat vage gedoe. Het gaat toch helemaal nergens meer over
Nadia is zeker van haar zaak. Amanda ziet het ook en gaat niet verder met het ompraten van Nadia.quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:01 schreef schatje het volgende:
Nadia komt anders over.
''quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:02 schreef ToughLove het volgende:
Nadia gaat dus op slechte voet met de FEBO weg. Denk dat de leuke dingetjes (TMF enz.) ook niet door zullen gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |