Off Topic - deel 2quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:59 schreef Borga het volgende:
Off -Topic Ik zei vanmiddag: ' Hé Dennis ', tegen iemand met een ''dennix coupe''. Hij werd gelijk kwaad... Maar deed verder uiteraard niets.
Die wil nu natuurlijk bewijzen dat de dames ook tv kunnen makenquote:Op zaterdag 1 december 2007 22:05 schreef Starlie het volgende:
Oooo bah ik kan er echt niet tegen hoe Lieke nu doet... zoooooooo overdreven en nep!
Of een lesbi-night... daar zie ik ze eerder voor aan !!quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:07 schreef avonne het volgende:
Dit is een recept voor een bitchfight van hier tot gunter !
Ze hebben net afgesproken met zijn vieren nog 2 glaasjes te gaan drinken.
Dus ze blijven bij elkaar én ze worden dronken
quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:09 schreef FSR het volgende:
[..]
Of een lesbi-night... daar zie ik ze eerder voor aan !!
Vandaar dat ik heb open heb gelaten.quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:05 schreef KimiK het volgende:
Als aanvulling op de TT
....... kunnen de streams uit
Alle vier, dat weet ik wel zeker. Een paar shotjes en tadaaaa.quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:10 schreef Starlie het volgende:
[..]
Daar is Lieke wel voor in denk ik!!
Alleen amanda bedekt ze nooit ! De rest doet angstvallige pogingen om niets te onthullenquote:Op zaterdag 1 december 2007 22:14 schreef Borga het volgende:
Ik vindt het echt te preuts voor woorden dat Lieke nog steeds haar borstjes bedekt. Bulachuluk
Van mij mag ze daar wel blijven hoorquote:Op zaterdag 1 december 2007 22:15 schreef chufi het volgende:
Is Nadia nu alweer achter
Waarom zou je met je blote tieten op de streams willen? Amanda doet dit ter meerdere glorie van Flens en de cameraboys, zoveel is inmiddels wel duidelijk. Naad heeft hangtieten, niet interessant dus en Lieke doet dit al vanaf dag een niet, net als Nena, niks mee mis imho.quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Alleen amanda bedekt ze nooit ! De rest doet angstvallige pogingen om niets te onthullen
Geweldig topic.quote:
Lang leve polo.Er worden gemene spelletjes gespeeld door Flens.quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:28 schreef beequeen het volgende:
Naad heeft met Polo gesproken en ik begrijp dat hij het niet eens is met de beslissing van Flens?
Ze vraagt nu haar 24 uur aan.
Idd! Eerst zien en dan gelovenquote:Op zaterdag 1 december 2007 22:28 schreef Scandalous het volgende:
24 uurmaar ik geloof er nog niks van
Hoe komen ze aan die cap, wat een onzin?quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:30 schreef Inukshuk het volgende:
Op mamjo zie ik het volgende staan, Dennis was op bezoek bij Nadia in het kantoor? zie linkje
WTF is Dennis in tha house?
Nadia zei dat hij nu z'n eigen kleren droeg en z'n haren weer gewoon had. Hij zag er heel anders uit. Op die cap zie je er niets van, het zal dus wel een oude cap zijn.quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoe komen ze aan die cap, wat een onzin?
of misschien helemaal geen onzin en wordt er flink gefuckt met de streamers?quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoe komen ze aan die cap, wat een onzin?
Bron VV dus.quote:
Hetzelfde jurkje, oorbellen, haar style?quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nadia zei dat hij nu z'n eigen kleren droeg en z'n haren weer gewoon had. Hij zag er heel anders uit. Op die cap zie je er niets van, het zal dus wel een oude cap zijn.
Nou, ik verheug me er erg opquote:Op zaterdag 1 december 2007 22:36 schreef avonne het volgende:
Ik geloof er allemaal geen ruk van.
Nadia wil gewoon niet bij Lieke en Selene zitten vanavond![]()
aarggghhh .... dit wordt nog leuk de komende dagen.
Ze zit er anders wel nu....quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:36 schreef avonne het volgende:
Ik geloof er allemaal geen ruk van.
Nadia wil gewoon niet bij Lieke en Selene zitten vanavond![]()
aarggghhh .... dit wordt nog leuk de komende dagen.
'k had het bij mamjo weg, sjemig zeg die kunnen snel quotenquote:
Dennix met jurkje en oorbellenquote:Op zaterdag 1 december 2007 22:38 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Hetzelfde jurkje, oorbellen, haar style?
I know dear, Sherlock had hem al gevonden.quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
@beequeen ...... Even gekeken : De cap staat op de DGK site !
Zie het ook net, maar geloof er geen hol van dat die van daarstraks is. (Hoewel ik nu het verhaal van Naad geloof, Dennis z'n eigen kleren, eigen haardracht)quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
@beequeen ...... Even gekeken : De cap staat op de DGK site !
'k Denk dat er de keuze is tussen een ontevreden Nadia of een muitende Huub en Brianquote:Op zaterdag 1 december 2007 22:28 schreef beequeen het volgende:
Naad heeft met Polo gesproken en ik begrijp dat hij het niet eens is met de beslissing van Flens?
Ze vraagt nu haar 24 uur aan.
Het zal hem goed staanquote:Op zaterdag 1 december 2007 22:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dennix met jurkje en oorbellen![]()
![]()
ze rende er ook echt naar toe, ze kickt er volgens mij echt op om het begripvolle vrouwenmeisje uit te hangen..quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:42 schreef Meganog het volgende:
Amanda barst in tranen uit.
Lieke: "ah meissie toch"...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |