Off Topic - deel 2quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:59 schreef Borga het volgende:
Off -Topic Ik zei vanmiddag: ' Hé Dennis ', tegen iemand met een ''dennix coupe''. Hij werd gelijk kwaad... Maar deed verder uiteraard niets.
Die wil nu natuurlijk bewijzen dat de dames ook tv kunnen makenquote:Op zaterdag 1 december 2007 22:05 schreef Starlie het volgende:
Oooo bah ik kan er echt niet tegen hoe Lieke nu doet... zoooooooo overdreven en nep!
Of een lesbi-night... daar zie ik ze eerder voor aan !!quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:07 schreef avonne het volgende:
Dit is een recept voor een bitchfight van hier tot gunter !
Ze hebben net afgesproken met zijn vieren nog 2 glaasjes te gaan drinken.
Dus ze blijven bij elkaar én ze worden dronken
quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:09 schreef FSR het volgende:
[..]
Of een lesbi-night... daar zie ik ze eerder voor aan !!
Vandaar dat ik heb open heb gelaten.quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:05 schreef KimiK het volgende:
Als aanvulling op de TT
....... kunnen de streams uit
Alle vier, dat weet ik wel zeker. Een paar shotjes en tadaaaa.quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:10 schreef Starlie het volgende:
[..]
Daar is Lieke wel voor in denk ik!!
Alleen amanda bedekt ze nooit ! De rest doet angstvallige pogingen om niets te onthullenquote:Op zaterdag 1 december 2007 22:14 schreef Borga het volgende:
Ik vindt het echt te preuts voor woorden dat Lieke nog steeds haar borstjes bedekt. Bulachuluk
Van mij mag ze daar wel blijven hoorquote:Op zaterdag 1 december 2007 22:15 schreef chufi het volgende:
Is Nadia nu alweer achter
Waarom zou je met je blote tieten op de streams willen? Amanda doet dit ter meerdere glorie van Flens en de cameraboys, zoveel is inmiddels wel duidelijk. Naad heeft hangtieten, niet interessant dus en Lieke doet dit al vanaf dag een niet, net als Nena, niks mee mis imho.quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Alleen amanda bedekt ze nooit ! De rest doet angstvallige pogingen om niets te onthullen
Geweldig topic.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |