quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:40 schreef veldmuis het volgende:
Die ene buitelander met die stomme snor
Wat en leuk rouleersysteem in je ondertitel!quote:
ja toch gewoon exit? Ik geloof het nog steeds niet eigelijkquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:43 schreef BVO het volgende:
Maar Jennifer is dus echt exit? Ik dacht nog aan een matige grap ofzo. Ook vanwege die hyves die ze aangemaakt haddem.
Ja ik ben heel erg benieuwd naar de motivatie hier achter... hoe kun je iemand na een formidabele auditie én chorusline nu zo maar het programma uitflikkerenquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:43 schreef BVO het volgende:
Maar Jennifer is dus echt exit? Ik dacht nog aan een matige grap ofzo. Ook vanwege die hyves die ze aangemaakt haddem.
en als je dan ziet wie er wel allemaal doorgaan? Dan denk ik echt de jury spoort nietquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja ik ben heel erg benieuwd naar de motivatie hier achter... hoe kun je iemand na een formidabele auditie én chorusline nu zo maar het programma uitflikkerenen dat terwijl het trio ook gewoon goed was
Heeft het iets te maken met de verhouding jongens/meiden die ze willen overhoudenquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:45 schreef charmed_angel het volgende:
en als je dan ziet wie er wel allemaal doorgaan? Dan denk ik echt de jury spoort niet
precies. Ze laten mensen door die het echt volledig verkloten, en mensen die het keer op keer goed doen worden eruit gegooid.quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en als je dan ziet wie er wel allemaal doorgaan? Dan denk ik echt de jury spoort niet
Ik word er pisnijdig van.quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:47 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
precies. Ze laten mensen door die het echt volledig verkloten, en mensen die het keer op keer goed doen worden eruit gegooid.
ja maar stuur dan de slechte dames naar huisquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Heeft het iets te maken met de verhouding jongens/meiden die ze willen overhouden? Ik snap t ook niet.
Ze laten ook veel mindere vrouwen doorgaan. Misschien is ze ook niet zo goed, kan best, maar afgaande op alle reacties van de jury enzo verbaast me dit echt.quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Heeft het iets te maken met de verhouding jongens/meiden die ze willen overhouden? Ik snap t ook niet.
Ivar has potentialquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:47 schreef Zhenar het volgende:
Wat suf dat die wegloopIvar een tweede kans krijgt![]()
eens!quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:48 schreef Haunter het volgende:
Super verwarrend om al die namen te lezen hierde helft weet ik nog steeds niet bij naam.
Meer mensen zouden omschrijvingen moeten gebruiken als "stomme buitenlander met snor"quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:48 schreef Haunter het volgende:
Super verwarrend om al die namen te lezen hierde helft weet ik nog steeds niet bij naam.
Dat ze een ongeveer gelijk aantal mannen als vrouwen door willen laten kan ik enigzins begrijpen, maar er zijn een aantal vrouwelijke deelnemers die echt veel slechter waren, en WEL door zijn...quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:47 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze laten ook veel mindere vrouwen doorgaan. Misschien is ze ook niet zo goed, kan best, maar afgaande op alle reacties van de jury enzo verbaast me dit echt.
Ollie vind ik goed.quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Ivar has potential.
Wel eng hoe snel Ollie die 4 Idols kreeg.
Olliequote:Op zaterdag 1 december 2007 20:49 schreef Tinkepink het volgende:
Ja, dat Ollie door is snap ik ook niet.
Vind ik ook. Veel handiger om mensen mee te herkennen.quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Meer mensen zouden omschrijvingen moeten gebruiken als "stomme buitenlander met snor"
quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:51 schreef Zhenar het volgende:
OMG Charmed, wij zitten echt volledig op 1 lijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |