Nogsteeds niet denk ik.quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik typte een '¾', maar blijkbaar komt die niet goed over.
Ik heb wel roxanna gezien, maar die is niet zo leuk.quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:35 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Die leukerd in een rolstoel? Die heb ik nog niet gezien.
quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:35 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik heb wel roxanna gezien, maar die is niet zo leuk.
Je bent niet de enigequote:Op zaterdag 1 december 2007 20:35 schreef Californian_dreamer het volgende:
WTF?!
die zag ik echt niet aankomen
Ik ook niet, als je ziet wat er wel doorgaat en hoe ze reageerden na Jennifers choruslinequote:Op zaterdag 1 december 2007 20:35 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap er echt geen fluit van
Inderdaad, Jennifer zat ook in de kamer die zonder problemen doorgingquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:36 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ook niet, als je ziet wat er wel doorgaat en hoe ze reageerden na Jennifers chorusline.
ja, precies, ik snap de jury niet helemaal, maar ze zullen wel goede redenen hebben voor de keuzes die ze makenquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:36 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ook niet, als je ziet wat er wel doorgaat en hoe ze reageerden na Jennifers chorusline.
Maar is wel doorquote:
Asnat bedoel ikquote:
Nog niet echt door naar de liveshows dus.quote:
Miranda is wel het minst.quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:37 schreef charmed_angel het volgende:
deze drie zijn echt goed... nigel, miranda en Charlene
Hij moet eerst wat minder wiet rokenquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:40 schreef TheVulture het volgende:
Ivar blijft een schatje... maar ik ben nog steeds in shock over Jennifer
Dat geschreeuw door de hele zaal.quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:40 schreef charmed_angel het volgende:
wat een overdreven gedoe allemaal dat gejuich... van kijk mij eens ik ben door
Imponeergedragquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:41 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dat geschreeuw door de hele zaal.
Laat mensen blij zijnquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:41 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dat geschreeuw door de hele zaal.
schatje idd....quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:42 schreef BVO het volgende:
Doet ze wel lief he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |