Je bedoelt op Telemark ski'squote:Op maandag 10 december 2007 11:59 schreef Rnej het volgende:
en nu: Optimistic? .. <-- heb m al binnen, ook vet, Terje Haakonsen op langlaufskis die front en backflips doet...
Optimistic pas geleden gezien. Vette film ja.quote:Op maandag 10 december 2007 11:59 schreef Rnej het volgende:
alle absinthe films zijn geil.. definately mn favo films
vivid
pop
futureproof
more
en nu: Optimistic? .. <-- heb m al binnen, ook vet, Terje Haakonsen op langlaufskis die front en backflips doet...
Als je al een jas en broek enzo hebt gewoon beginnen met een stel boots; is wel 't fijnst om zelf te hebben. De rest boeit niet heel erg in 't begin.quote:Op maandag 10 december 2007 13:34 schreef murderH het volgende:
ik heb wel eens gesnowboard @ landgraaf, en een week lang italië (passo del tonale) maar ben hierna overgestapt op skateboarden. omdat het weer nu zo *positief* aan het veranderen is, wil ik het nog eens proberen. iemand suggesties over wat ik moet aanschaffen, waarmee ik moet beginnen?
nee, langlauf ski's . kijk maar..quote:
juist aan de lengte ligt het... ze werken een hele dag voor 20-30 seconden materiaal voor 1 dude... denk je dat die 1080 double backflip shit gelijk lukt en dat die kickers zichzelf bouwen en dat die spots in een boekje staan?quote:Op maandag 10 december 2007 12:18 schreef EnactedChaos het volgende:
Snap niet dat ze er geen 1,5 uur van maken. Aan de lengte van t beeldmateriaal zal t toch niet liggen.
Uhm, ja. Het zijn toch geen amateurs. Beetje paar keer alles overdoenquote:Op maandag 10 december 2007 15:55 schreef Rnej het volgende:
juist aan de lengte ligt het... ze werken een hele dag voor 20-30 seconden materiaal voor 1 dude... denk je dat die 1080 double backflip shit gelijk lukt en dat die kickers zichzelf bouwen en dat die spots in een boekje staan?![]()
Dat vind ik het minst leuke stuk uit die film, beetje triestquote:Op maandag 10 december 2007 15:55 schreef Rnej het volgende:
enne bolter, t heet sprayen en het is jouw taak om dat ook te doen met elke skier die je tegenkomt![]()
Heb je helemaal gelijk in. Ik had pas geleden ook Picture This gedownload en wilde er lekker voor gaan zitten. Toen ik er eindelijk voor zat was hij l afgelopen..quote:Op maandag 10 december 2007 12:18 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Optimistic pas geleden gezien. Vette film ja.
Ik vind alleen de lengte van de films wel een discutabel punt. Je (zoals ik) betaald best veel geld (20+) voor een half uur tot 3 kwartier film. Snap niet dat ze er geen 1,5 uur van maken. Aan de lengte van t beeldmateriaal zal t toch niet liggen.
en paar sprays zijn terecht... skier die voor de afzet van een rail stilstaat... en eentje die de afzet aan t verpesten is en niet eens de rail pakt... die prutsers moeten gewoon t park uit... geen problemen met beginners, ben er zelf ook nog voor een groot deel eentje, maar als je er niets te zoeken hebt, ga dan aan de kant :pquote:Op maandag 10 december 2007 16:13 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Dat vind ik het minst leuke stuk uit die film, beetje triest
Dat zijn er maar weinig dan, de meetse staan gewoon op de piste en die gozer kan er makkelijk langs. In een park staan de meeste sowieso niet volgens mijquote:Op maandag 10 december 2007 18:11 schreef Rnej het volgende:
[..]
en paar sprays zijn terecht... skier die voor de afzet van een rail stilstaat... en eentje die de afzet aan t verpesten is en niet eens de rail pakt... die prutsers moeten gewoon t park uit... geen problemen met beginners, ben er zelf ook nog voor een groot deel eentje, maar als je er niets te zoeken hebt, ga dan aan de kant :p
en ik ben t wel eens met t feit dat het weinig minuten zijn voor de hoeveelheid geld die je neerlegt idd... maarja.. ze moeten er ook genoeg verkopen om quitte te draaien gok ik... lage budgetten enzo...
mjaa, t zijn er ook maar 2quote:Op maandag 10 december 2007 18:37 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Dat zijn er maar weinig dan, de meetse staan gewoon op de piste en die gozer kan er makkelijk langs. In een park staan de meeste sowieso niet volgens mij![]()
Maar je zou zeggen dat ze dat zelf ook wel inzien. Dus dat ze met 1,5 uur wellicht veel meer verkopen. En dus in verhouding meer erop verdienen...quote:Op maandag 10 december 2007 20:32 schreef ForumGek het volgende:
Ik denk ook dat het niet opvalt hoeveel tricks je ziet in een film. Ik ga het niet doen, maar als je ze eens zou tellen zijn het er honderden denk ik. En dat kost allemaal heel veel werk ben ik bang, en dus ook veel geld.
Neemt niet weg dat ik ¤35 voor 30 effectief beeldmateriaal veel te veel vind, en dus ook de piratenbaai afstruin naar de nieuwste movies!
De een kan er wel tegen, de ander niet.quote:Op maandag 10 december 2007 21:17 schreef Rnej het volgende:
[..]
mjaa, t zijn er ook maar 2
maar kom op, men moet tegen een grapje kunnen.. ik vind t doorgaans niet zo heel erg als ik een spraytje in mn bakkes krijg
... wel flauw dattie alleen maar skiers pakt... maar ach
ieder z'n dingquote:Op maandag 10 december 2007 21:24 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
De een kan er wel tegen, de ander niet.
Ik vind t persoonlijk vrij nutteloosIets te veel van: kijk mij eens tof doen... Ik hou daar nooit zo van, doe dat dan met een mooie trick ofzo
Het maakt mij eerlijk gezegd ook niet zo veel uit hoor, of ze er nou wel of niet op zitten.quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:56 schreef Vanyel het volgende:
Hoe belangrijk zijn die pads nou eigenlijk?
Ik had er wel een op mijn vorige board en twijfel nu of ik er weer een moet plakken. Nooit zonder geboard, dus geen idee hoeveel effect ze eigenlijk hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |