abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55112276
hehe, heb weer ff gekeken, ziet er echt mooi uit !

Waar wij voorheen altijd naartoe gingen was ook een luxe hotel met alles d'r op en eraan (http://www.ferienhotel-alber.at/). Ik heb 1 jaar iemand uit de les gehad die daar ook zat. Maar toen ik daar was, ontbrak een beetje de gezellig oostenrijkse sfeer. Het is er allemaal zo netjes en stijf. Maar dat is maar net wat je gewend kan zijn.

Wij overnachtten altijd bij duitsers die hun 3e huisje in Oostenrijk hebben. Dat is dan een fruhstückpension. En dan komen ze voor ons naar dat huisje toe, en dan is het altijd gezellig lekker Kaffee mit Kuchen eten en lekker bijpraten. En dan verzorgen zij een net ontbijt met alles wat je nodig hebt (eitje woensdag en zondag, toastbrood, 5 soorten muesli, diverse yoghurt bekers, diverse soorten vlees / kaas, gehaktballetjes ). En 's avonds gaan we dan uit eten, dus dan kunnen we zelf kiezen waar/wat we eten. i.p.v. vast te zitten aan een keuze menu. Maar dat zal jij ongetwijfeld niet hebben.

En wanneer ik de skibus gemist hebt wordt ik door die kerel naar de voet van de berg toe gebracht enzo. Dus het is an sich wel luxe, maar neit qua zwembaden en sauna's en michelin sterren en luxe ambiance. Maar het is (naar mijn idee) wel een stuk gezelliger.

Dan was het 1 kamer appartement in Val Tho met mijn zus afgelopen seizoen wel wennen. Maar uiteindelijk gaat het toch om de sneeuw !
Fingerspitzgefühl
  vrijdag 7 december 2007 @ 22:13:55 #212
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_55112913
ForumGek: klinkt zeker niet slecht. Vooral je ontbijt klinkt beter dan menig hotel.

Ik zit voor mjn 2e week ook te kijken voor erg goedkoop via Husk... dan moet je je ook behelpen denk ik met een zak met stro genaamd matras. Vooral als er staat: "Zeer basic, budget". Tja daar kan je ook niets van maken. Kentaro maakt zich zorgen of zijn auto dan wel/niet geparkeerd gaat worden. Ik zou me dan zorgen moeten maken of ik niet beter in mijn auto kan slapen.

(Bijna) alles om te boarden.. that's true boarder style... gewoon een kut excuus, omdat je het goede niet kan betalen.....
Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
pi_55114278
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 22:13 schreef WaSTeiL het volgende:
ForumGek: klinkt zeker niet slecht. Vooral je ontbijt klinkt beter dan menig hotel.

Ik zit voor mjn 2e week ook te kijken voor erg goedkoop via Husk... dan moet je je ook behelpen denk ik met een zak met stro genaamd matras. Vooral als er staat: "Zeer basic, budget". Tja daar kan je ook niets van maken. Kentaro maakt zich zorgen of zijn auto dan wel/niet geparkeerd gaat worden. Ik zou me dan zorgen moeten maken of ik niet beter in mijn auto kan slapen.

(Bijna) alles om te boarden.. that's true boarder style... gewoon een kut excuus, omdat je het goede niet kan betalen.....
Maak me geen zorgen hoor. Het gaat me nog altijd om het boarden. Ik ben nu in de omstandigheid dat ik het war luxer kan doen. Toen ik met boarden begon zat ik altijd in het goedkoopste van het goedkoopste, van die busreizen van een paar tientjes. We zijn zelfs wel lange weekenden naar Oostenrijk gegaan met een oud brik zonder accomodatie. Dat je 3 nachten in de auto sliep.
pi_55115043
Toen Osdorp Posse nog in was, de harde kern zullen we maar zeggen
Fingerspitzgefühl
  zaterdag 8 december 2007 @ 00:23:50 #215
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_55116220
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 23:01 schreef Kentaro het volgende:

[..]

Maak me geen zorgen hoor. Het gaat me nog altijd om het boarden. Ik ben nu in de omstandigheid dat ik het war luxer kan doen. Toen ik met boarden begon zat ik altijd in het goedkoopste van het goedkoopste, van die busreizen van een paar tientjes. We zijn zelfs wel lange weekenden naar Oostenrijk gegaan met een oud brik zonder accomodatie. Dat je 3 nachten in de auto sliep.
Meesterlijk, gewoon in de auto slapen bij -10?

Zou ik zelf ook nog wel durven, gewoon zorgen dat je een Slopel Combo bij je hebt ofzo
Life's like music, get the rhythm..
  zaterdag 8 december 2007 @ 12:30:01 #216
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_55122331
Het dumpt al stevig in Laax. Is Kentaro dadelijk weer de eerste met dikke restaurantfoto's.
Gelukkig valt het in Tignes ook hard!
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  zaterdag 8 december 2007 @ 15:17:12 #217
71115 Rnej
I walk the line
pi_55124867
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 12:30 schreef XL het volgende:
Het dumpt al stevig in Laax. Is Kentaro dadelijk weer de eerste met dikke restaurantfoto's.
er ligt een meter in valfrejus, dus k zal ff kijken of ik een mooie foto kan maken
pi_55125551
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 12:30 schreef XL het volgende:
ziet er goed uit inderdaad en het is nog een rustige week, dus dat komt wel goed denk ik. Camera is ingepakt, ik zal op zoek gaan naar een mooie off piste restaurant foto
  zaterdag 8 december 2007 @ 17:59:19 #219
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_55128009
Is geloof ik tegen de policy, maar op dit moment wordt IsenSeven - Übermovie gepost op usenet.

Beschrijving is alleen een beetje gay...

quote:
15 lovely Euro-boys and marvelous athletes doing grandiose trips all over the world during this super awesome tropical season - all captured with superb camera work and presented with magnificent editing styles. Thats Übermovie. Well,... actually, its just an entertaining snowboarding movie. Not more, but also not a bit less. Our home-turf bananas Andre Tröltzsch, Basti Kuhn, Marco Smolla, Chris Patsch, André Kuhlmann, Xaver Hoffmann, Christophe Schmidt, the Strauss-Twins and Michi Zirngibl together with the Scandinavians Fredrik Evensen, Daniel Ek, Erik Botner and HC Bergheim were filming in Germany, Austria and Switzerland. Sponsors and partners: Pleasure, Oakley, Nitro, Burton, Forum, ONeill, Venue, Flow, Rome and Q-Parks.
linkje naar NZB
  zaterdag 8 december 2007 @ 20:30:53 #220
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_55131742
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 17:59 schreef WaSTeiL het volgende:
Is geloof ik tegen de policy, maar op dit moment wordt IsenSeven - Übermovie gepost op usenet.

[ afbeelding ]
[..]
Er mag hier wel meer wat de policy niet toejuicht, ben je goed in Rolskien?
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  zaterdag 8 december 2007 @ 20:47:44 #221
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_55132181
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 20:30 schreef XL het volgende:

[..]

Er mag hier wel meer wat de policy niet toejuicht, ben je goed in Rolskien?
Rol skieen is toch zoiets als skeelers vermomd als skies?
  zaterdag 8 december 2007 @ 21:02:45 #222
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_55132608
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 20:47 schreef WaSTeiL het volgende:

[..]

Rol skieen is toch zoiets als skeelers vermomd als skies?
Hier hadden we een uitje met wat mensen uit dit topic: snowboarden of skiën
pi_55133191
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 21:02 schreef XL het volgende:

[..]

Hier hadden we een uitje met wat mensen uit dit topic: snowboarden of skiën
te grappig om weer terug te lezen. en al weer meer dan 2 jaar geleden
  zaterdag 8 december 2007 @ 21:33:23 #224
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_55133529
Ik vind er niets van terug dat er een uitje door heeft plaatsgevonden. Wel tof om te doen.

Op Extreme Channel zende ze een tijdje geleden een serie uit genaamd Groms tour USA.
Allemaal jonge gastjes die in de toekomst zeker bekend gaan worden op een tour door de USA. De groep bevatte zowel skieers als boarders. Hadden ze 1 dag een opdracht om te wisselen, boarders moesten skieen en natuurlijk andersom.

Dat was om het stigma te doorbreken wat je ook weer in dat topic tegenkomt. Je creert er een hoop begrip mee. Bashen was daarna ook vrijwel helemaal over.
  zaterdag 8 december 2007 @ 21:44:06 #225
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_55133841
Overigens blijft het leuk om skiers voor homo's uit te maken. De meeste happen toch wel..
Verder geen hekel aan skiers behalve die gasten in van die Spider© kleding.. denken dat de piste van hun is.
pi_55134710
Net dat Rolski topic weer doorgelezen. Echt tranen van het lachen, echt te grappig hoe die antwoorden elkaar opvolgen
  zaterdag 8 december 2007 @ 22:20:43 #227
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_55134871
Dat er mensen nog serieus reageerde verbaasd me eigenlijk..
  zaterdag 8 december 2007 @ 22:40:09 #228
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_55135319
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 19:04 schreef NoComment het volgende:

[..]

Het klinkt wel alsof het wat kan zijn eigenlijk.. Waarom je staalkanten in de sneeuw hebben als je toch rechtuit gaat
De voordelen zijn vooral minder wrijving en meer draagkracht in de poeder
en als je het bordje op z'n kant zet dan is het raakoppervlak met de sneeuw al een beetje gebogen waardoor je gemakkelijker kunt carven.
Age of fruity enlightenment!
  zaterdag 8 december 2007 @ 22:41:13 #229
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_55135353
Zo te zien is het zo'n beetje overal in de alpen aan het dumpen
Morgennacht weer zo'n 20cm erbij in Val Tho.
Age of fruity enlightenment!
  zaterdag 8 december 2007 @ 22:42:36 #230
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_55135379
pi_55136416
quote:
au.
pi_55137680
Damn, ik herkende het stukje al. Maar zoals ik las is ie van Technical Difficulties (Mack Dawg) ! The Resistance (ook van Mack Dawg) is toch wel een klassieker die wij allen gezien dienen te hebben.

Met Peter Line die aan het begin in elkaar wordt geslagen op muziek van Orff - Carmina Burana
Fingerspitzgefühl
  zondag 9 december 2007 @ 10:16:02 #233
71115 Rnej
I walk the line
pi_55140761
quote:
Op zondag 9 december 2007 00:25 schreef ForumGek het volgende:
Damn, ik herkende het stukje al. Maar zoals ik las is ie van Technical Difficulties (Mack Dawg) ! The Resistance (ook van Mack Dawg) is toch wel een klassieker die wij allen gezien dienen te hebben.

Met Peter Line die aan het begin in elkaar wordt geslagen op muziek van Orff - Carmina Burana
moet je toch beter kijken....

the Resistance is van Forum en Peter Line schopt de hele forum crew (toen ook nog met Jeremy Jones) in elkaar
pi_55150871
ohw
Fingerspitzgefühl
pi_55150893
quote:
Op zondag 9 december 2007 18:50 schreef ForumGek het volgende:
ohw
Ohja ! Dan wordt JP Walker in elkaar geslagen als ie met z'n dikke merc aan het cruisen is bij zijn liquor store ofzo !
Fingerspitzgefühl
  zondag 9 december 2007 @ 18:54:03 #236
71115 Rnej
I walk the line
pi_55150928
quote:
Op zondag 9 december 2007 18:51 schreef ForumGek het volgende:

[..]

Ohja ! Dan wordt JP Walker in elkaar geslagen als ie met z'n dikke merc aan het cruisen is bij zijn liquor store ofzo !
idd.... zie je zo 2 niggaz chillen, gaatie tof lopen doen, wordt ie in mekaar gemept...
heel zn bek bebloed, allemaal tanden eruit

volgende shot zittie in zn merc, heeftie in plaats van gare tanden een nieuwe Grill gekocht.. dikke grijns op z'n bek. te mooi

pi_55154527
o nigga please!
  zondag 9 december 2007 @ 21:48:46 #238
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_55155090
Ik ben hier denk ik ondertussen te oud voor..
  zondag 9 december 2007 @ 22:42:20 #239
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_55156751
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 17:59 schreef WaSTeiL het volgende:

[ afbeelding ]
[..]
Ik vind hem wel amusant
  maandag 10 december 2007 @ 07:58:25 #240
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_55162070
quote:
Op zondag 9 december 2007 22:42 schreef XL het volgende:

[..]

Ik vind hem wel amusant
Ik moet hem nog kijken..
Ben ook nog bezig met het "kopen" van Future Proof.. ziet er erg vet uit:
http://www.youtube.com/watch?v=W9F5Y1qb_Oo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')