Maak me geen zorgen hoor. Het gaat me nog altijd om het boarden. Ik ben nu in de omstandigheid dat ik het war luxer kan doen. Toen ik met boarden begon zat ik altijd in het goedkoopste van het goedkoopste, van die busreizen van een paar tientjes. We zijn zelfs wel lange weekenden naar Oostenrijk gegaan met een oud brik zonder accomodatie. Dat je 3 nachten in de auto sliep.quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:13 schreef WaSTeiL het volgende:
ForumGek: klinkt zeker niet slecht. Vooral je ontbijt klinkt beter dan menig hotel.
Ik zit voor mjn 2e week ook te kijken voor erg goedkoop via Husk... dan moet je je ook behelpen denk ik met een zak met stro genaamd matras. Vooral als er staat: "Zeer basic, budget". Tja daar kan je ook niets van maken. Kentaro maakt zich zorgen of zijn auto dan wel/niet geparkeerd gaat worden. Ik zou me dan zorgen moeten maken of ik niet beter in mijn auto kan slapen.
(Bijna) alles om te boarden.. that's true boarder style... gewoon een kut excuus, omdat je het goede niet kan betalen.....
Meesterlijk, gewoon in de auto slapen bij -10?quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:01 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Maak me geen zorgen hoor. Het gaat me nog altijd om het boarden. Ik ben nu in de omstandigheid dat ik het war luxer kan doen. Toen ik met boarden begon zat ik altijd in het goedkoopste van het goedkoopste, van die busreizen van een paar tientjes. We zijn zelfs wel lange weekenden naar Oostenrijk gegaan met een oud brik zonder accomodatie. Dat je 3 nachten in de auto sliep.
er ligt een meter in valfrejus, dus k zal ff kijken of ik een mooie foto kan makenquote:Op zaterdag 8 december 2007 12:30 schreef XL het volgende:
Het dumpt al stevig in Laax. Is Kentaro dadelijk weer de eerste met dikke restaurantfoto's.
Gelukkig valt het in Tignes ook hard!
ziet er goed uit inderdaad en het is nog een rustige week, dus dat komt wel goed denk ik. Camera is ingepakt, ik zal op zoek gaan naar een mooie off piste restaurant fotoquote:Op zaterdag 8 december 2007 12:30 schreef XL het volgende:
Het dumpt al stevig in Laax. Is Kentaro dadelijk weer de eerste met dikke restaurantfoto's.
Gelukkig valt het in Tignes ook hard!
quote:15 lovely Euro-boys and marvelous athletes doing grandiose trips all over the world during this super awesome tropical season - all captured with superb camera work and presented with magnificent editing styles. Thats Übermovie. Well,... actually, its just an entertaining snowboarding movie. Not more, but also not a bit less. Our home-turf bananas Andre Tröltzsch, Basti Kuhn, Marco Smolla, Chris Patsch, André Kuhlmann, Xaver Hoffmann, Christophe Schmidt, the Strauss-Twins and Michi Zirngibl together with the Scandinavians Fredrik Evensen, Daniel Ek, Erik Botner and HC Bergheim were filming in Germany, Austria and Switzerland. Sponsors and partners: Pleasure, Oakley, Nitro, Burton, Forum, ONeill, Venue, Flow, Rome and Q-Parks.
linkje naar NZB
Er mag hier wel meer wat de policy niet toejuicht, ben je goed in Rolskien?quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:59 schreef WaSTeiL het volgende:
Is geloof ik tegen de policy, maar op dit moment wordt IsenSeven - Übermovie gepost op usenet.
Beschrijving is alleen een beetje gay...
[ afbeelding ]
[..]
Rol skieen is toch zoiets als skeelers vermomd als skies?quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:30 schreef XL het volgende:
[..]
Er mag hier wel meer wat de policy niet toejuicht, ben je goed in Rolskien?
Hier hadden we een uitje met wat mensen uit dit topic: snowboarden of skiënquote:Op zaterdag 8 december 2007 20:47 schreef WaSTeiL het volgende:
[..]
Rol skieen is toch zoiets als skeelers vermomd als skies?
te grappig om weer terug te lezen. en al weer meer dan 2 jaar geledenquote:Op zaterdag 8 december 2007 21:02 schreef XL het volgende:
[..]
Hier hadden we een uitje met wat mensen uit dit topic: snowboarden of skiën
De voordelen zijn vooral minder wrijving en meer draagkracht in de poederquote:Op vrijdag 7 december 2007 19:04 schreef NoComment het volgende:
[..]
Het klinkt wel alsof het wat kan zijn eigenlijk.. Waarom je staalkanten in de sneeuw hebben als je toch rechtuit gaat
au.quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:42 schreef WaSTeiL het volgende:
Tering : http://nl.youtube.com/watch?v=i9WNml_JB64
moet je toch beter kijken....quote:Op zondag 9 december 2007 00:25 schreef ForumGek het volgende:
Damn, ik herkende het stukje al. Maar zoals ik las is ie van Technical Difficulties (Mack Dawg) ! The Resistance (ook van Mack Dawg) is toch wel een klassieker die wij allen gezien dienen te hebben.
Met Peter Line die aan het begin in elkaar wordt geslagen op muziek van Orff - Carmina Burana
Ohja ! Dan wordt JP Walker in elkaar geslagen als ie met z'n dikke merc aan het cruisen is bij zijn liquor store ofzoquote:
idd.... zie je zo 2 niggaz chillen, gaatie tof lopen doen, wordt ie in mekaar gemept...quote:Op zondag 9 december 2007 18:51 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Ohja ! Dan wordt JP Walker in elkaar geslagen als ie met z'n dikke merc aan het cruisen is bij zijn liquor store ofzo!
Ik vind hem wel amusantquote:Op zaterdag 8 december 2007 17:59 schreef WaSTeiL het volgende:
Is geloof ik tegen de policy, maar op dit moment wordt IsenSeven - Übermovie gepost op usenet.
Beschrijving is alleen een beetje gay...
[ afbeelding ]
[..]
Ik moet hem nog kijken..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |