Nope, gebruik ik niet. Ik wil bij aankomst bij de Stube gewoon zo uit m'n board kunnen springen nadat ik tijdens het laatste stukje glijden mijn bindingen al los heb gemaaktquote:Op dinsdag 11 december 2007 16:16 schreef ForumGek het volgende:
Hier ook geen pad, heb het nog neit nodig gehad. Gewoon voet tegen binding aandrukken, en gewicht lekker op beide voetjes. Komt alles goed.
Ik gebruik wel een Safety Leash, jullie ook? Dat is echt mega handig voor als je je board aan het vastdoen bent midden op de piste, want daar is dat het fijnst. Als je je board aan het vastmaken bent en hij glijdt weg is dat vet kut. Dan gaat ie als een ongeleid projectiel naar beneden. Of erger nog, hij gaat de rotsen af en je bent hem kwijt ! Zo eentje is dat:
[ afbeelding ]
Ik ben dat niet van plan.quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:12 schreef WaSTeiL het volgende:
Gooien jullie nog eigenlijk een slot op je board als je hem ergens neerpleurt?
precies, vooral die bumpers. als je goed mikt met je boor kan je precies de gaatjes tussen de honingraat door boren in je T6 .. ideaal!quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:06 schreef XL het volgende:
Pads en Bumpers zijn voor echte mannen. Alleen de mietjes boarden zonder.
Auw!quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:33 schreef NoComment het volgende:
Hmm nooit een slot nodig gehad eigenlijk. Of we blijven bij de boards (of toch iig iemand) of we zetten ze gewoon nergens neer, want je bent toch de hele dag aan het boarden. 's Ochtends het appartement uit, 's avonds het appartement weer in..
Overigens is het kopen van een nieuw board even in de ijskast gezet, even er vanuit gaande dat ik geen financiele meevaller krijg binnenkort. Gisteren heeft de drukgroep van m'n auto het opgegeven.. kosten tegen de 1000e...
Autch
quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:35 schreef FlowDesign het volgende:
deze pads zijn wel relaxed, verneuken je graphics niet![]()
[ afbeelding ]
Ik heb bovenstaande pad op de plank van die maat van me geplakt en je ziet 'm nauwelijks.quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:14 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ze verkloten de graphics op je board. Hoe je er ook tegen aan kijkt.
Truequote:Ik doe het al jaren zonder en bevalt prima. Je hebt er wel iets meer grip mee maar ik vind het ook wel weer te verwaarlozen. Als je een beetje oefent kun je prima zonder
Er staat Booster op. Dat is sowieso al klotequote:Op woensdag 12 december 2007 00:34 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik heb bovenstaande pad op de plank van die maat van me geplakt en je ziet 'm nauwelijks.
[..]
TrueIk doe het ook zonder hoor
Ik heb van volgens mij booster geen pad maar kleine losse halfronde doorzichtige bolletjes.. Ik had er nogal mijn twijfels bij of dat zou blijven zitten, mar het 3M plakspul wat eronder zit is best sterkquote:Op woensdag 12 december 2007 09:02 schreef Komakie het volgende:
[..]
Er staat Booster op. Dat is sowieso al klote
Booster is helemaal niet slecht hoor voor het geld dat je er voor betaald. Ik bedoel meer dat er toch een tekst op staat.
Ik ben gewoon een beetje een zeikerd denk ik. Ik moet zo'n ding gewoon niet op me board hebben omdat je hem altijd wel een beetje ziet. Daarnaast heb ik hem niet nodig dus tja. Als ik nou nog niet met 1 voet vast uit een lift kan stappen dan doe ik toch iets fout. Ik heb 3 jaar lang les gegeven en bij beginners is het 1 van de eerste oefeningen die we doen. heb het denk ik al een keer of 100 gedaan. Dus als ik het nu nog niet zou kunnen, zou ik het nooit leren
haha ik wist dat je dat ging zeggen dat je niks vind.quote:Op woensdag 12 december 2007 12:21 schreef Komakie het volgende:
Die trick op die foto ziet er trouwens wel vet uit.
Dat heb ik nog nooit iemand zien doen maar wel echt gaaf.
Verder vind ik Jib Battles met rails maar lame...
weet ikquote:Op woensdag 12 december 2007 13:41 schreef Basje_B het volgende:
[..]
haha ik wist dat je dat ging zeggen dat je niks vind.
ahha bijna. jas ziet er mooi uit. kleur van de broek vind ik minder. goggle is gaaf. anon zeker?quote:Op woensdag 12 december 2007 13:52 schreef Komakie het volgende:
[..]
weet ik
Maar toch.... ik kan het niet laten om alsnog te zeggen. Krijg je als Big Mountain boarder
btw ik heb 3 fotootjes van me nieuwe gear. Nouja nieuw.... de handschoenen zijn van 2 jaar terug (had oude mee genomen) en de schoenen en de plank van vorig jaar (met bindingen van 2 jaar terug)
hopelijk werkt het goed want picserver is soms wat gaar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
check de belachelijk grote bol op me muts. Net een echte freestyler he
ohw en Renj... jep ik heb idd een stukkie langer haar dan vorig jaar. Voor het geval het je opvalt
Jepquote:Op woensdag 12 december 2007 15:49 schreef Basje_B het volgende:
[..]
ahha bijna. jas ziet er mooi uit. kleur van de broek vind ik minder. goggle is gaaf. anon zeker?
quote:deed je die poederrun gewoon zonder board?![]()
quote:was jij niet degene die vond dat je geen board moest kopen van een skimerk?
Geruild voor Triadsquote:
wat heb je met die bindigen gedaan met EST?
je mag ook gewoon zeggen dat je verhaal over skimerken gelul wasquote:Op woensdag 12 december 2007 16:32 schreef Komakie het volgende:
Maar het blijft van een skimerk daar heb je gelijk in.
Hoewel ik stiekem ook een beetje van mening ben dat skimerken ook goede freerideplanken zoals deze kunnen maken...
gast, ik herkende je nie eensquote:Op woensdag 12 december 2007 13:52 schreef Komakie het volgende:
[..]
weet ik
Maar toch.... ik kan het niet laten om alsnog te zeggen. Krijg je als Big Mountain boarder
btw ik heb 3 fotootjes van me nieuwe gear. Nouja nieuw.... de handschoenen zijn van 2 jaar terug (had oude mee genomen) en de schoenen en de plank van vorig jaar (met bindingen van 2 jaar terug)
hopelijk werkt het goed want picserver is soms wat gaar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
check de belachelijk grote bol op me muts. Net een echte freestyler he
ohw en Renj... jep ik heb idd een stukkie langer haar dan vorig jaar. Voor het geval het je opvalt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |