abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55193766
ik heb er geen op mn board zitten en ik mis het ook niet echt. plant me boot tegen achterste binding aan en no problemo als ik al in een sleeplift ga met stoeltjeslift is de afstand dermate kort dat ik het ook niet echt mis
pi_55194442
Hier ook geen pad, heb het nog neit nodig gehad. Gewoon voet tegen binding aandrukken, en gewicht lekker op beide voetjes. Komt alles goed.

Ik gebruik wel een Safety Leash, jullie ook? Dat is echt mega handig voor als je je board aan het vastdoen bent midden op de piste, want daar is dat het fijnst. Als je je board aan het vastmaken bent en hij glijdt weg is dat vet kut. Dan gaat ie als een ongeleid projectiel naar beneden. Of erger nog, hij gaat de rotsen af en je bent hem kwijt ! Zo eentje is dat:

Fingerspitzgefühl
  dinsdag 11 december 2007 @ 16:42:53 #273
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_55195031
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 16:16 schreef ForumGek het volgende:
Hier ook geen pad, heb het nog neit nodig gehad. Gewoon voet tegen binding aandrukken, en gewicht lekker op beide voetjes. Komt alles goed.

Ik gebruik wel een Safety Leash, jullie ook? Dat is echt mega handig voor als je je board aan het vastdoen bent midden op de piste, want daar is dat het fijnst. Als je je board aan het vastmaken bent en hij glijdt weg is dat vet kut. Dan gaat ie als een ongeleid projectiel naar beneden. Of erger nog, hij gaat de rotsen af en je bent hem kwijt ! Zo eentje is dat:

[ afbeelding ]
Nope, gebruik ik niet. Ik wil bij aankomst bij de Stube gewoon zo uit m'n board kunnen springen nadat ik tijdens het laatste stukje glijden mijn bindingen al los heb gemaakt
Age of fruity enlightenment!
  dinsdag 11 december 2007 @ 17:32:36 #274
154880 Bolter
Awesomeness
pi_55196208
Heb er ook eentje. Dacht dat 't ook wel verplicht was. Ach tis een kleine moeite om 'm vast te maken.
Daarnet een helm met een audio systeem gescoord . Nog 17 dagen...
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
  dinsdag 11 december 2007 @ 17:34:41 #275
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_55196277
Nog 3 dagen
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_55196337
Iemand nieuws van Komakie? Hij is vorige week donderdag vertrokken maar we hebben niks van hem gehoord sindsdien ! Zou die nog aan het boemsen zijn ? Of is ie een gletscher van de zijkant aan het bekijken? Of heeft ie zijn huidige vriendin gedumpt en is ie met een Heidi aan de stok gegaan (hihi, dat lijkt ook op boemsen !) !

Tell us !
Fingerspitzgefühl
pi_55196402
Nog 25
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_55197119
Vandaag een helm en een backprotector gekocht

Benieuwd hoe dat gaat voelen, vooral die backprotector lijkt me op den duur irritant worden al zat ie wel lekker toen ik m aanhad. Ook nog een dvd'tje mee genomen, In Short dacht ik, is wel lache.

Hoop dat ik me nu in ieder geval wat zekerder voel als ik bezig ben, doordat je meer durf hebt board t ook relaxter denk ik.
  dinsdag 11 december 2007 @ 18:12:44 #279
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_55197121
Gooien jullie nog eigenlijk een slot op je board als je hem ergens neerpleurt?

Vannacht overigens de meest waardeloze droom gehad van allemaal. Droomde dat ik met mijn nieuwe board meteen na 5 meter een steen te pakken had waardoor mijn hele board onbruikbaar was en niet meer gerepareerd kon worden.
Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
pi_55197851
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 18:12 schreef WaSTeiL het volgende:
Gooien jullie nog eigenlijk een slot op je board als je hem ergens neerpleurt?
Ik ben dat niet van plan.

Als ze m echt willen jatten doen ze t toch wel en ik heb geen zin om met dat slot te gaan sjouwen. Zeker als je in je eentje of met z'n tweeen bent heeft t weinig zin volgens mij. Kan me voorstellen dat als je met een groep bent dat je dat je boards met z'n alle aan elkaar legt.

Maar ik ga uit van het goede in een mens, dus leg m lekker neer zonder slot
pi_55198402
ik heb afgelopen jaar wel een slot gekocht. Maar ik weet neit meer waar die is. Destijds aangeschaft omdat ik naar Val Thorens toe ging, en het daar ongetwijfeld crimineler is dan het familiedorpje Mallnitz waar ik al 11 jaar kom. Maar heb hem helemaal niet gebruikt, gingen gewoon vanuit de piste in het appartement.

Mijn visie erachter was dat een board dat op slot staat altijd nog meer moeite kost dan een board dat niet op slot staat.
Fingerspitzgefühl
  dinsdag 11 december 2007 @ 19:32:28 #282
71115 Rnej
I walk the line
pi_55199011
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 14:06 schreef XL het volgende:
Pads en Bumpers zijn voor echte mannen. Alleen de mietjes boarden zonder.
precies, vooral die bumpers. als je goed mikt met je boor kan je precies de gaatjes tussen de honingraat door boren in je T6 .. ideaal!
  dinsdag 11 december 2007 @ 19:33:12 #283
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_55199034
Hmm nooit een slot nodig gehad eigenlijk. Of we blijven bij de boards (of toch iig iemand) of we zetten ze gewoon nergens neer, want je bent toch de hele dag aan het boarden. 's Ochtends het appartement uit, 's avonds het appartement weer in..

Overigens is het kopen van een nieuw board even in de ijskast gezet, even er vanuit gaande dat ik geen financiele meevaller krijg binnenkort. Gisteren heeft de drukgroep van m'n auto het opgegeven.. kosten tegen de 1000e...

Autch
Life's like music, get the rhythm..
  dinsdag 11 december 2007 @ 22:28:17 #284
72282 360sjors
King of the Hill
pi_55204152
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 19:33 schreef NoComment het volgende:
Hmm nooit een slot nodig gehad eigenlijk. Of we blijven bij de boards (of toch iig iemand) of we zetten ze gewoon nergens neer, want je bent toch de hele dag aan het boarden. 's Ochtends het appartement uit, 's avonds het appartement weer in..

Overigens is het kopen van een nieuw board even in de ijskast gezet, even er vanuit gaande dat ik geen financiele meevaller krijg binnenkort. Gisteren heeft de drukgroep van m'n auto het opgegeven.. kosten tegen de 1000e...

Autch
Auw!

Ik heb wel een slot gebruikt enige tijd, toch wel fijn als je in een restaurantje/schneebar zit! Echter na enige tijd ging het slot niet meer open, toen moest er gereedschap bij worden gehaald om het open te breken. Gelukkig hadden ze dat bij het betreffende restaurantje... En met een simpele nijptang is zo'n slot zonder moeite te slopen. Maar iets beveiliging is beter dan helemaal niets. Laat ze het board van de buurman (dat niet op slot staat) maar meenemen.
  dinsdag 11 december 2007 @ 23:14:57 #285
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_55205526
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 13:35 schreef FlowDesign het volgende:
deze pads zijn wel relaxed, verneuken je graphics niet

[ afbeelding ]

Ze verkloten de graphics op je board. Hoe je er ook tegen aan kijkt.
Ik doe het al jaren zonder en bevalt prima. Je hebt er wel iets meer grip mee maar ik vind het ook wel weer te verwaarlozen. Als je een beetje oefent kun je prima zonder

ohwja... ik ben weer terug in NL

Ik heb wat foto's van mezelf in me nieuwe outfit dus zal ze ff een keer posten
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 11 december 2007 @ 23:20:37 #286
124107 King_of_Kool
Hail to the King
pi_55205737
Kan overmorgen eindelijk weer snowboarden. Kan eigenlijk de hele winter snowboarden want ik loop stage in Oostenrijk Helaas bak ik er nog niet veel van maar kheb nog 2 maanden om dat te leren.
De ene doodgraver tegen de andere: Ik heb zo'n drukke week gehad, ik heb er 2 moeten laten lopen!
pi_55207347
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 23:14 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ze verkloten de graphics op je board. Hoe je er ook tegen aan kijkt.
Ik heb bovenstaande pad op de plank van die maat van me geplakt en je ziet 'm nauwelijks.
quote:
Ik doe het al jaren zonder en bevalt prima. Je hebt er wel iets meer grip mee maar ik vind het ook wel weer te verwaarlozen. Als je een beetje oefent kun je prima zonder
True Ik doe het ook zonder hoor
Age of fruity enlightenment!
pi_55209269
Me zus zit vandaag in HongKong, heb haar de opdracht gegeven aan zwart Ipod Classic 80gig mee te nemen. Die heb je daar voor ¤170 ipv. ¤249 in nederland !
Fingerspitzgefühl
  woensdag 12 december 2007 @ 09:02:03 #289
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_55209568
quote:
Op woensdag 12 december 2007 00:34 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

Ik heb bovenstaande pad op de plank van die maat van me geplakt en je ziet 'm nauwelijks.
[..]

True Ik doe het ook zonder hoor
Er staat Booster op. Dat is sowieso al klote
Booster is helemaal niet slecht hoor voor het geld dat je er voor betaald. Ik bedoel meer dat er toch een tekst op staat.

Ik ben gewoon een beetje een zeikerd denk ik. Ik moet zo'n ding gewoon niet op me board hebben omdat je hem altijd wel een beetje ziet. Daarnaast heb ik hem niet nodig dus tja. Als ik nou nog niet met 1 voet vast uit een lift kan stappen dan doe ik toch iets fout. Ik heb 3 jaar lang les gegeven en bij beginners is het 1 van de eerste oefeningen die we doen. heb het denk ik al een keer of 100 gedaan. Dus als ik het nu nog niet zou kunnen, zou ik het nooit leren
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  woensdag 12 december 2007 @ 11:19:16 #290
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_55212317
Nederland is 3de geworden bij de Tacky Rail Battle

Nederland is 8-12-2007 derde geworden tijdens de Jib Battle die gehouden werd in de Noorse hoofdstad Oslo. Ijsland was de beste van de zeven verschillende landenteams.

In het centrum van Oslo was het vanmiddag volop snowboard actie. De zeven landen teams die het op een street unit tegen elkaar opnamen deden amper voor elkaar onder.

Ijsland werd de verrassende winnaar van deze Jib Battle aflevering. Noorwegen werd vooraf als torenhoge favoriet gezien en eindigde ook in de finale.

Nederland stond ook zeker zijn mannetje. Het Nederlandse team dat bestaat uit; David van Gessel, Gerben Verweij, Britte van der Pouw, Roy Lansbergen en Cees Wille, won in de eerste ronde van Zweden. Dit team werd geleid door Kareem El Rafie. In de halve finale was het team van Ijsland onder leiding van Gulli Gudmundsson sterker dan de Nederlanders.

Ijsland versloeg later in de finale ook het favoriet thuisteam van de Noren, en werd zo voor het eerst in de geschiedenis winnaar van de Jib Battle.

www.tacky.nl
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
  woensdag 12 december 2007 @ 12:21:31 #291
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_55213948
Die trick op die foto ziet er trouwens wel vet uit.
Dat heb ik nog nooit iemand zien doen maar wel echt gaaf.

Verder vind ik Jib Battles met rails maar lame...
  woensdag 12 december 2007 @ 13:31:02 #292
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_55215952
quote:
Op woensdag 12 december 2007 09:02 schreef Komakie het volgende:

[..]

Er staat Booster op. Dat is sowieso al klote
Booster is helemaal niet slecht hoor voor het geld dat je er voor betaald. Ik bedoel meer dat er toch een tekst op staat.

Ik ben gewoon een beetje een zeikerd denk ik. Ik moet zo'n ding gewoon niet op me board hebben omdat je hem altijd wel een beetje ziet. Daarnaast heb ik hem niet nodig dus tja. Als ik nou nog niet met 1 voet vast uit een lift kan stappen dan doe ik toch iets fout. Ik heb 3 jaar lang les gegeven en bij beginners is het 1 van de eerste oefeningen die we doen. heb het denk ik al een keer of 100 gedaan. Dus als ik het nu nog niet zou kunnen, zou ik het nooit leren
Ik heb van volgens mij booster geen pad maar kleine losse halfronde doorzichtige bolletjes.. Ik had er nogal mijn twijfels bij of dat zou blijven zitten, mar het 3M plakspul wat eronder zit is best sterk En het verneukt je graphics niet
Life's like music, get the rhythm..
  woensdag 12 december 2007 @ 13:41:37 #293
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_55216154
quote:
Op woensdag 12 december 2007 12:21 schreef Komakie het volgende:
Die trick op die foto ziet er trouwens wel vet uit.
Dat heb ik nog nooit iemand zien doen maar wel echt gaaf.

Verder vind ik Jib Battles met rails maar lame...
haha ik wist dat je dat ging zeggen dat je niks vind.

David van Gessel is wel de beste hoor met zijn onefooters. dit was 5050 to frontside tucknee (tacky.nl)
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
  woensdag 12 december 2007 @ 13:52:03 #294
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_55216409
quote:
Op woensdag 12 december 2007 13:41 schreef Basje_B het volgende:

[..]

haha ik wist dat je dat ging zeggen dat je niks vind.
weet ik
Maar toch.... ik kan het niet laten om alsnog te zeggen. Krijg je als Big Mountain boarder

btw ik heb 3 fotootjes van me nieuwe gear. Nouja nieuw.... de handschoenen zijn van 2 jaar terug (had oude mee genomen) en de schoenen en de plank van vorig jaar (met bindingen van 2 jaar terug)
hopelijk werkt het goed want picserver is soms wat gaar.

check de belachelijk grote bol op me muts. Net een echte freestyler he

ohw en Renj... jep ik heb idd een stukkie langer haar dan vorig jaar. Voor het geval het je opvalt
pi_55218663
met pluim
  woensdag 12 december 2007 @ 15:49:42 #296
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_55219296
quote:
Op woensdag 12 december 2007 13:52 schreef Komakie het volgende:

[..]

weet ik
Maar toch.... ik kan het niet laten om alsnog te zeggen. Krijg je als Big Mountain boarder

btw ik heb 3 fotootjes van me nieuwe gear. Nouja nieuw.... de handschoenen zijn van 2 jaar terug (had oude mee genomen) en de schoenen en de plank van vorig jaar (met bindingen van 2 jaar terug)

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

ohw en Renj... jep ik heb idd een stukkie langer haar dan vorig jaar. Voor het geval het je opvalt
ahha bijna. jas ziet er mooi uit. kleur van de broek vind ik minder. goggle is gaaf. anon zeker?
deed je die poederrun gewoon zonder board?

was jij niet degene die vond dat je geen board moest kopen van een skimerk?
wat heb je met die bindigen gedaan met EST?
  woensdag 12 december 2007 @ 16:18:31 #297
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_55220030
quote:
Op woensdag 12 december 2007 15:49 schreef Basje_B het volgende:

[..]

ahha bijna. jas ziet er mooi uit. kleur van de broek vind ik minder. goggle is gaaf. anon zeker?
Jep
quote:
deed je die poederrun gewoon zonder board?
quote:
was jij niet degene die vond dat je geen board moest kopen van een skimerk?
quote:

wat heb je met die bindigen gedaan met EST?
Geruild voor Triads
  woensdag 12 december 2007 @ 16:32:14 #298
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_55220397
Maar ff serieus.
Ik sta nog steeds achter mijn standpunt dat een snowboardmerk me snowboard moet maken. Echter (!!!!) er zijn uitzonderingen. en ik kan je zeggen dat de Selecta boards als de Fish en de Malolo er uit knalt.

Het is iets wat ik niet met iets anders kan vergelijken. Hij rijdt heel strak en heel rustig of je nou hard gaat of langzaam. Bochten rijden is echt geniaal met dat ding.
Staat wel tegenover dat je er niet mee kunt freestylen. Ik denk dat een freestyler ook helemaal niets moet hebben van dit board. Als eerste is switch rijden als ruk en dan heeft hij ook nog eens een flex waar je als freestyler niets mee kunt.

Op de piste rijdt hij strak en rustig maar daardoor soms ook wat saai voor mijn gevoel. Maaaaaaaarrrrr!!!! dan komt de poeder
Is iets meer getallieerd dan de Malolo waardoor hij een nog beter drijfvermogen heeft, maar niet zo extreem tapared als de fish waardoor hij wat makkelijker op de piste en hardere stukken rijdt.

Maar het blijft van een skimerk daar heb je gelijk in.
Hoewel ik stiekem ook een beetje van mening ben dat skimerken ook goede freerideplanken zoals deze kunnen maken...
  woensdag 12 december 2007 @ 17:12:27 #299
72282 360sjors
King of the Hill
pi_55221471
quote:
Op woensdag 12 december 2007 16:32 schreef Komakie het volgende:

Maar het blijft van een skimerk daar heb je gelijk in.
Hoewel ik stiekem ook een beetje van mening ben dat skimerken ook goede freerideplanken zoals deze kunnen maken...
je mag ook gewoon zeggen dat je verhaal over skimerken gelul was
  woensdag 12 december 2007 @ 17:13:54 #300
71115 Rnej
I walk the line
pi_55221515
quote:
Op woensdag 12 december 2007 13:52 schreef Komakie het volgende:

[..]

weet ik

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

gast, ik herkende je nie eens

fucking hell

mooi restaurantje waar je voor staat, heb ik ook ooit nog ns gegeten

schnitzel.. en die andere dude met die Rome had chickenwings
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')