abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54968180
Vervolg op: DGK [ COS #2942] Gefrustreerde reality

Het begon zo teder vandaag...

Maar op een gegeven moment sloeg de stemming om.

Huub legt via Jaap aan ons uit waarom het allemaal Liekes probleem is en dat hij er niets aan kan doen.

En zo kunnen we nog wel een tijdje doorgaan met jankfoto's. GI Lieke doet alles vol overgave.

Uiteindelijk nestelt ze zich onder de troostende bescherming van hartsvriendin Amanda. Snapt u het nog?

Tja Huub. Zat er maar zo'n ding aan vrouwen.

[ Bericht 73% gewijzigd door Py op 01-12-2007 15:29:23 ]
pi_54968197
Selena doet goed haar werk eerst Dennix en Nadia,. die waren het makkelijkst.Nu is ze dus bezig om Huub en Lieke uit elkaar te drijven, en zo moeilijk is het niet, geef Lieke en luistered ook, beaam af en toe op wat ze zegt, en Lieke is allang blij.
Amanda en brian zal moeilijker worden, Amanda is erg slaafs wat betreft Brian.
Goedemorgen :W
pi_54968198
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 15:09 schreef itsme het volgende:

[..]

Precies en dat doet ze al tijden. Nu gaat Del iets beter om met Huub maar ze is toch zijn vijand
Oh ja en toen Huub aardig deed tegen Amanda toen was ze daar ook boos over. Moet je haar nu zien de laatste dagen.
Go hard or go home
pi_54968200
pi_54968215
quote:

..........
- AFCA -
pi_54968225
dingen om je op te verheugen vandaag:
- De brief met de uitleg over eventuele veranging dennix
- Nadia die haar 24 uur aanvraagd
pi_54968267
Yo
30-11-2007
te gek
Janice je show was te erg... helemaal top geregeld we werden van het parkeerplaats opgehaald met een limo die ons naar de lokatie bracht daar kregen we een goodies bag en konden we met een drankje gaan zitten... je show was geweldig vooral de opening met dat kindje.......je collectie is geweldig vernieuwend sexy en trendy. ik heb erg genoten ik kom zeker naar je boutique. amanda zag er mooi uit en heeft goed gelopen. ik heb een leuke avond gehad en ben zeker fan. xxxxx i'll call you
Bron site Janice
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
pi_54968278
Ik ben toch niet zo te spreken over het karakter van Lieke hoor. Het feit dat zij Huub gewoon niets gunt en steeds jaloers op hem is, dat doe je niet bij je geliefde! En als je alleen naar het spelelement kijkt dan moet ze juist blij zijn dat Huub informatie van achteren krijgt, ze spelen toch samen.... Ze is echt jaloers, een hele slechte eigenschap. En je naasten iets niet gunnen is echt fout.

Vanaf het moment dat ze samen een relatie kregen vond ik dat fout voor Huub, hij was vanaf dat moment niet meer de Huub die hij vantevoren was. Ben toch benieuwd hoe het anders allemaal gelopen was?
pi_54968282
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 15:20 schreef Rotterdammert het volgende:
pi_54968312
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 15:24 schreef bloodymary het volgende:
Ik ben toch niet zo te spreken over het karakter van Lieke hoor. Het feit dat zij Huub gewoon niets gunt en steeds jaloers op hem is, dat doe je niet bij je geliefde! En als je alleen naar het spelelement kijkt dan moet ze juist blij zijn dat Huub informatie van achteren krijgt, ze spelen toch samen.... Ze is echt jaloers, een hele slechte eigenschap. En je naasten iets niet gunnen is echt fout.

Vanaf het moment dat ze samen een relatie kregen vond ik dat fout voor Huub, hij was vanaf dat moment niet meer de Huub die hij vantevoren was. Ben toch benieuwd hoe het anders allemaal gelopen was?
ik erger mij buitengewoon aan haar geklaag bij anderen en dat vreselijke geklef. Waren we eindelijk van klef&;bef af en nu dit weer
pi_54968316
Huub en Brian is geinig om te zien zo samen, achter de pc
pi_54968323
pi_54968324
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 15:26 schreef Desii het volgende:
Huub en Brian is geinig om te zien zo samen, achter de pc
even verlost van die zeikwijven.
btw waar is japie eigenlijk?
pi_54968338
De veranging van Dennix is dat verhanging? Gaat het echt gebeuren? Eerst met pek en veren de stad uit en dan een verhanging, ik verheug me er al op.
pi_54968344
sinds wanneer hebben ze de wii?
leuk!
ook leuk om te zien dat ze dus wel lol kunnen hebben samen, die twee
Wie nimmer dwaalt, wordt nooit verstandig
  zaterdag 1 december 2007 @ 15:29:06 #16
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_54968368
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 14:56 schreef Rotterdammert het volgende:

[..]

huub is NIET boos vanwege de vervanging maar vanwege bepaalde dingen van het hokje die hem niet verteld zijn. Heeft ie gister nog gezegd.
Dat schreef ik toch. Huub baalt omdat ie denkt dat het in scene is gezet door de febo. Zonder overleg dus.
Overigens is het niet zeer vreemd dat er eigenlijk niemand op de fora heeft bedacht dat Dennis wel eens vervangen zou kunnen worden door een stunt van de febo? Dit geeft voor mij eigenlijk al aan dat iedereeen er eigenlijk van overtuigd was dat het na de 23ste gebeurt zou zijn met toneelhaken en vervangingen. Daarbij vind ik Jaap's overtuiging dat het goed voor de show zou zijn wanneer er een nieuwe inkomt. Wat voor een BS is dat? En de febo heeft er geen hand in? Nou dat gelooft niemand.

Heel erg jammer, want ze was zo sterk in de 6-2 situatie
pi_54968387
nou, laat lieke zich maar lekker bij het BAN groepje voegen, dan kunnen ze gezellig de hele dag roddelen over huub. dan maar tegenspeelster en vooral niet meer tegen hem aan kroelen alsof ze zo gek op hem is. en dan zeggen dat ze het niet aan zou kunnen als ze hem met een ander meisje zou zien, zo houd ze hem gewoon aan het lijntje. ik weet dat huub geen lievertje is en zijn frustraties op haar botviert, maar dan moet ze er mee kappen en afstand nemen, ze is slim genoeg om te weten dat dit niet werkt.

sjesus wat irritant!
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_54968389
pi_54968418
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 15:29 schreef akveor het volgende:

[..]

Dat schreef ik toch. Huub baalt omdat ie denkt dat het in scene is gezet door de febo. Zonder overleg dus.
Overigens is het niet zeer vreemd dat er eigenlijk niemand op de fora heeft bedacht dat Dennis wel eens vervangen zou kunnen worden door een stunt van de febo. Dit geeft voor mij eigenlijk al aan dat iedereeen er eigenlijk van overtuigd was dat het na de 23ste gebeurt zou zijn met toneelhaken en vervangingen. Daarbij vind ik Jaap's overtuiging dat het goed voor de show zou zijn wanneer er een nieuwe inkomt. Wat voor een BS is dat? En de febo heeft er geen hand in? Nou dat gelooft niemand.

Dit geeft al aan dat helemaal geen spel meer is...... de karakters die er in gezet zijn, moet dus hun eigen neerzetten voor een soap en zoveel mogelijk kijkcijfers trekken
pi_54968426
Wordt weer smullen voor Brian als hij via Amanda weer alle details te horen krijgt over de ruzie tussen Huub en Lieke!!
Domme doos is Lieke soms ook!!
  † In Memoriam † zaterdag 1 december 2007 @ 15:32:27 #22
135305 beequeen
Lost.
pi_54968433
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 15:10 schreef Borga het volgende:

[..]

Held Huub is een boertje uut Oldenzaal en daar vragen ze altijd om iets, Amanda komt uit de ''grote'' stad en daar eisen ze gewoon iets. Ies cultuur verschil
Dus jij ziet Huub als een boertje uut Oldenzaal?

Denk even terug aan Theo, zijn vader, die ziet er niet uut als een boer en is wel degene die hem heeft opgevoed. Een zeer onderlegd man en niet de eerste de beste., zowel muziekaal als zakelijk doet deze meneer het prima. Vergeet ook niet dat Huub is de VS veel heeft opgestoken van het leven en hij is daarbij ook zeer belezen........neeee, laat Huubje maar schuiven.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54968440
pi_54968445
pi_54968468
Ah, Lieke is dus weer jaloers en heeft afgunst omdat Huub info van de Febo heeft gekregen. Wat een misselijkmakend wijf is het toch.
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 14:30 schreef ericahysterica het volgende:
lieke neemt huub ook kwalijk dat hij gisteren naar achter heeft gebeld en info daar kreeg. Zij vindt dat zijn afdwinggedrag wordt beloond. Ik ga me steeds meer ergeren aan lieke
  zaterdag 1 december 2007 @ 15:35:49 #26
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_54968492
Ik lees net dat Lieke Amanda en Selene zangles gaan krijgen van Dennix zijn zangleraar Rob. In januari zullen zij in het land gaan optreden met een beperkt repertoire onder de naam : "De Dildo Sisters"
Ik hou van Cossen en de Cossers en hun waardevolle reacties
Mijn liefde voor "de mens" is zo groot dat het soms beter is te negeren
pi_54968499
pi_54968516
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 15:17 schreef Py het volgende:
Vervolg op: DGK [ COS #2942] Gefrustreerde reality

[ afbeelding ]
Tja Huub. Zat er maar zo'n ding aan vrouwen.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_54968546
pi_54968559
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 15:29 schreef Desii het volgende:
Het probleem van Lieke is dat ze haar eigen fouten niet in (wilt) zien en zich nu helemaal in een slachtofferrol plaatst

Heel erg jammer, want ze was zo sterk in de 6-2 situatie
Wordt natuurlijk wel moeilijk als je niet gesteund wordt.
pi_54968604
Nou, zo'n zeikwijf zou ik ook niet steunen....... zucht.
pi_54968623
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 15:39 schreef maril het volgende:

[..]

Wordt natuurlijk wel moeilijk als je niet gesteund wordt.
ze heeft toch steunkousen
  † In Memoriam † zaterdag 1 december 2007 @ 15:42:29 #33
135305 beequeen
Lost.
pi_54968631
BSOL, ik heb het filmpje gevonden waar Jaap de nieuwe regel voorleest over het vervangen van een miljonair ivm fysiek geweld. Er wordt hier met geen woord gesproken over een vrijwillige exit . Het is rond de 4.40 min.

http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=52193&sess=2832
― Mark Twain
pi_54968654
pi_54968664
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 15:20 schreef Rotterdammert het volgende:
die had volgens de 1ste brief gisteren al moeten komen.
denk zelf niet dat die nog komt.
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_54968677
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 15:36 schreef Desii het volgende:
[ afbeelding ]
Die kerels zien spelen is in ieder geval leuker als dat ander gemiep.
pi_54968704
Jaap zei trouwens nog iets tegen Huub

H: zei dat er nog meer "oud" medewerkers zouden vertrekken en dat vind tie heel vervelend
J: ja, maar als we overgaan, komt heel misschien wereldreiziger weer terug
H: dat zou vet zijn.. maar hij had z'n beslissing nog niet genomen of hij blijft of niet

Ik denk dat hij het met zijn vader wil bespreken......... Hoop dat tie niet meer terugkomt..... ben ik van mijn verslaving af
  † In Memoriam † zaterdag 1 december 2007 @ 15:45:51 #38
135305 beequeen
Lost.
pi_54968709
Het viel me trouwens op dat Lieke eerder sprak over het afdwingen van bepaalde zaken van het hokje door Huub, Amanda opvallend stil was.
― Mark Twain
  zaterdag 1 december 2007 @ 15:45:53 #39
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_54968710
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 15:31 schreef Desii het volgende:

[..]

Dit geeft al aan dat helemaal geen spel meer is...... de karakters die er in gezet zijn, moet dus hun eigen neerzetten voor een soap en zoveel mogelijk kijkcijfers trekken
precies.
Ik heb nooit gelooft in een vertrek van Dennis want ik zag het voordeel voor de febo niet. Het wegestemt worden door je enige ultieme backup? Dat klopte gewoon niet. Maar die 'stunt' van Dennis verklaart dus alles. Het is gewoon een toneelhaak.
En 1 dag nadat Nadia Dennis heeft wegestemt wil ze zelf ook weg? Dat klopt toch gewoon niet. Dan had ze hem er net zo goed in kunnen laten. Dan had ie zichzelf maar moeten zien te redden. Waarschijnlijk durfde de febo het niet aan om de oersaaie Dennis weer een kans te geven te bonden met Jaap.
Zou met niets verbazen dat Jaap alles al wist ook met dat bonden van Dennis en hij nu zo voor een nieuwe is omdat die waarschijnlijk voor Jaap is. Dat kijkt me gewoon afgedeeld door Jaap en verklaart dan ook waarom Jaap zo voor een nieuwe wannabee is.
  † In Memoriam † zaterdag 1 december 2007 @ 15:47:26 #41
135305 beequeen
Lost.
pi_54968743
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 15:45 schreef Desii het volgende:

H: zei dat er nog meer "oud" medewerkers zouden vertrekken en dat vind tie heel vervelend
H: dat zou vet zijn
Jaap zei er wel bij dat dat nog wel even kon duren. Ik denk niet dat Flens zit te wachten op Stijn en RTL ook niet.
― Mark Twain
pi_54968749
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 15:42 schreef Ziet het volgende:

[..]

ze heeft toch steunkousen

Ik hoop dat Huub en Jaap beide bereid zijn om Lieke naar huis te sturen. Weg met zure wijf.
pi_54968757
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 15:45 schreef Desii het volgende:

H: dat zou vet zijn.. maar hij had z'n beslissing nog niet genomen of hij blijft of niet

Ik denk dat hij het met zijn vader wil bespreken......... Hoop dat tie niet meer terugkomt..... ben ik van mijn verslaving af

wereldreiziger moet stijn zijn, toch?

en wat betekent 'overgaan'?
zouden ze dan toch in BB overlopen?
pi_54968780
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 15:47 schreef schatje het volgende:

[..]

Ik hoop dat Huub en Jaap beide bereid zijn om Lieke naar huis te sturen. Weg met zure wijf.

ik hoop het ook
weg ermee,
en dan de nieuwe inderdaad aan jaaps kant (en dus ook bij huub dan)
dan laten ze lieke wel gaan denk ik
  zaterdag 1 december 2007 @ 15:50:34 #45
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_54968803
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 15:34 schreef schatje het volgende:
Ah, Lieke is dus weer jaloers en heeft afgunst omdat Huub info van de Febo heeft gekregen. Wat een misselijkmakend wijf is het toch.
[..]
Ik denk niet dat Lieke begrijpt dat je juist zulke situaties moet uitbuiten en je daarmee deals met achter kunt krijgen die in je voordeel werken. Of ze snapt het wel is is gewoon afgunstig op de eventuele deals die Huub gaat maken met achter. Ik denk dat Lieke niet weet hoe zij dat soort deals moet maken. Simpel omdat ze gewoon niet kan schakelen in het spel. Zij ziet haar mogelijkheden niet snel genoeg en de anderen lopen weg met deals. In deze dus weer Huub.

Selene zet zelf ff een extension erin.
Zou ze drukknopjes in haar nek hebben?
  † In Memoriam † zaterdag 1 december 2007 @ 15:53:00 #47
135305 beequeen
Lost.
pi_54968849
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 15:48 schreef Ziet het volgende:

wereldreiziger moet stijn zijn, toch?

en wat betekent 'overgaan'?
zouden ze dan toch in BB overlopen?
Jaap denkt dat er een vervolg komt op DGK, een Part 2 dus, en sommige bewoners uit Part 1 meegaan.

BS verhaal natuurlijk.
― Mark Twain
pi_54968868
Nadia straks weg, en dan mag lieke van mij de volgende zijn.
pi_54968886
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 15:47 schreef schatje het volgende:

[..]

mijn idee!
en dan iemand ervoor in de plaats die wel het spel wilt spelen in plaats van steeds maar met zichzelf bezig te zijn.
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
  † In Memoriam † zaterdag 1 december 2007 @ 15:55:06 #50
135305 beequeen
Lost.
pi_54968892
Naad probeert Ellen ervan te overtuigen dat ze echt weggaat omdat ze buiten gelukkig wil worden met Dennix.

Ze wil graag samen met Dennix komen paardrijden bij Ellen.

Wie wil ze eigenlijk overtuigen, zichzelf of de Lookies?
― Mark Twain
pi_54968900
  † In Memoriam † zaterdag 1 december 2007 @ 15:56:28 #52
135305 beequeen
Lost.
pi_54968915
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 15:51 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]

Selene zet zelf ff een extension erin.
Zou ze drukknopjes in haar nek hebben?
Dat zijn een soort kammetjes die je vastklikt.
― Mark Twain
pi_54968927

Wat is Nadia van plan met die brandblussert?
pi_54968947
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 15:53 schreef beequeen het volgende:

[..]

Jaap denkt dat er een vervolg komt op DGK, een Part 2 dus, en sommige bewoners uit Part 1 meegaan.

BS verhaal natuurlijk.

okee
maar hoe zit het dan met de BB die vanaf maart vanuit de villa wordt uitgezonden?
is dat al bekend?
pi_54968954
Ik zal wel weer ouderwets zijn, maar is dat nou normaal, lopen alle vrouwen tegenwoordig met extensions, haarstukjes of pruiken in en op? Ik heb gelukkig zelf een flinke bos haar, maar als ik dat zo zie lijkt het maar heel normaal te zijn om nephaar te hebben....
pi_54968997
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 15:57 schreef bloodymary het volgende:
Ik zal wel weer ouderwets zijn, maar is dat nou normaal, lopen alle vrouwen tegenwoordig met extensions, haarstukjes of pruiken in en op? Ik heb gelukkig zelf een flinke bos haar, maar als ik dat zo zie lijkt het maar heel normaal te zijn om nephaar te hebben....
nee joh, is alleen als je op tv bent.

Ik ken niemand met extensions e.d, maar ben dan ook uit de Zeeuwse klei getrokken (misschien zijn we hier allemaal wat nuchterder)
  † In Memoriam † zaterdag 1 december 2007 @ 16:01:58 #57
135305 beequeen
Lost.
pi_54969030
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 15:57 schreef Ziet het volgende:

[..]

okee
maar hoe zit het dan met de BB die vanaf maart vanuit de villa wordt uitgezonden?
is dat al bekend?
Dat zijn geruchten, niks meer en niks minder.
― Mark Twain
  zaterdag 1 december 2007 @ 16:02:39 #58
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_54969048
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 15:42 schreef beequeen het volgende:
BSOL, ik heb het filmpje gevonden waar Jaap de nieuwe regel voorleest over het vervangen van een miljonair ivm fysiek geweld. Er wordt hier met geen woord gesproken over een vrijwillige exit . Het is rond de 4.40 min.

Ik kan me ook alleen vervangen nav fysiek geweld herinneren. Het zegt toch ook al genoeg dat niemand op de fora heeft bedacht dat Dennis een toneelhaak zou krijgen? Bijna iedereen is er van overtuigd dat na de 23ste september niemand vervangen kon worden. En dan nu door zg diskwalificatie?
Ik vond de verandering van de regel nav fysiek geweld vertrekken al erg vreemd. Volgens mij was het gewoon de bedoeling dat Dennis iemand op z'n bek sloeg. Alleen was Dennis daar te laf voor of hij vond dat gewoon te ver gaan.
Feit is dat de febo gewoon veel te veel macht heeft. Te veel onduidelijkheden in de regels en te vrije interpretaties.
Wat moet je als wannabee doen als het erop lijkt dat iemand wegstemt word? Maar het risico er is om gediskwalificeert te worden en zo vervangen wordt. Leuke stunt van Dennis? Ik vind het gwoon onsportief.... iedereen heeft geprobeert hem aan de gang te krijgen. Altijd heeft ie het laten afweten en dan in de laatste uren zo'n aktie?
  † In Memoriam † zaterdag 1 december 2007 @ 16:04:01 #59
135305 beequeen
Lost.
pi_54969070
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 16:00 schreef Desii het volgende:

[..]

nee joh, is alleen als je op tv bent.

Ik ken niemand met extensions e.d, maar ben dan ook uit de Zeeuwse klei getrokken (misschien zijn we hier allemaal wat nuchterder)
In het Utrechtse in het heel normaal om extentions te hebben en die dames komen ook niet op TV.
― Mark Twain
pi_54969072
quote:
Vrouwen die niet voldoen aan het ideaalbeeld worden geacht zich afzijdig te houden in onze samenleving, danwel plastische en cosmetische ingrepen te doen waardoor ze mooi genoeg zijn in onze ogen zodat ze zich wel mogen profileren in onze samenleving, die gelukkig niet oppervlakkig en materialistisch is.

http://www.youtube.com/watch?v=gUsKIApTewQ&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=iYhCn0jf46U&feature=related
pi_54969081
waarom huilt lieke niet?
pi_54969087
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 16:01 schreef beequeen het volgende:

[..]

Dat zijn geruchten, niks meer en niks minder.
tnx
pi_54969099
  † In Memoriam † zaterdag 1 december 2007 @ 16:07:33 #64
135305 beequeen
Lost.
pi_54969129
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 16:02 schreef akveor het volgende:

Ik vond de verandering van de regel nav fysiek geweld vertrekken al erg vreemd. Volgens mij was het gewoon de bedoeling dat Dennis iemand op z'n bek sloeg. Alleen was Dennis daar te laf voor of hij vond dat gewoon te ver gaan.
Feit is dat de febo gewoon veel te veel macht heeft. Te veel onduidelijkheden in de regels en te vrije interpretaties.
De discusssie met BSOL kwam op gang door de "nieuwe regels". Hij beweert dat de regels op de site van Tien niet kloppen. Het lijkt me toch stug dat ze daar foutieve regels plaatsen, dat zou wel heel dom zijn. Aan de andere kant zou het me ook weer niet verbazen, wat een zootje daar.
― Mark Twain
pi_54969198
Dat haar kan véééééél strakker, Selene
pi_54969238
  † In Memoriam † zaterdag 1 december 2007 @ 16:15:30 #67
196778 PeterNB
AIVD agent met magnetron...
pi_54969283
quote:
Ik zal wel weer ouderwets zijn, maar is dat nou normaal, lopen alle vrouwen tegenwoordig met extensions, haarstukjes of pruiken in en op?
Toen Amanda en Teringnadia het vorige week over haarstukjes hadden zei Amanda
ineens iets in de trant van "niemand loopt toch nog met zijn eigen haar ?"

Daar sloeg ik toen ook al stijl van achterover (van het lachen)
pi_54969288
pi_54969298
Huub zn openingszin als hij Lieke opzoekt beneden:
'Ik snap niet dat je zo boos bent geworden'
  † In Memoriam † zaterdag 1 december 2007 @ 16:16:28 #70
135305 beequeen
Lost.
pi_54969308
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 16:04 schreef Py het volgende:

[..]

Vrouwen die niet voldoen aan het ideaalbeeld worden geacht zich afzijdig te houden in onze samenleving, danwel plastische en cosmetische ingrepen te doen waardoor ze mooi genoeg zijn in onze ogen zodat ze zich wel mogen profileren in onze samenleving, die gelukkig niet oppervlakkig en materialistisch is.

http://www.youtube.com/watch?v=iYhCn0jf46U&feature=related
Ik vind deze dame zonder make-up ook al mooi .
Een hele leuke werkgever zei eens tegen mij: Schat, je bent nog net zo mooi als vroeger alleen duurt het nu wat langer.
― Mark Twain
pi_54969316
pi_54969360
pi_54969399
Brian Huub: 'wil je dat ik het uitleg of ga je me steeds onderbreken'
pi_54969448
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 16:16 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ik vind deze dame zonder make-up ook al mooi .
Een hele leuke werkgever zei eens tegen mij: Schat, je bent nog net zo mooi als vroeger alleen duurt het nu wat langer.
Gisteravond was daarover een goede serie op tv ,Missing without a trace, daar hadden ze het over een make over, en die vrouw was diep ongelukkig nadat ze het had gedaan, moest aan Nadia denken.
pi_54969473
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 16:20 schreef Py het volgende:
Ik moet er echt vanuit gaan dat dit soort opmerkingen worden gedaan als je een jaar opgesloten zit, en als je partner respectievelijk Lieke of Amanda heten.
pi_54969500
Lieke, niet liegen, je was lol aan het trappen met Selene en doodleuk aan het babbelen met Nadia. Zo moe was je niet.
pi_54969512
pi_54969530
  zaterdag 1 december 2007 @ 16:27:25 #79
130755 Kinga
versier hier
pi_54969534
Huub mocht gisteren niet praten waarom hij zo sjaggo was. Dat de redactie liegt dus.
  Moderator zaterdag 1 december 2007 @ 16:28:02 #80
184769 crew  Deisyy
pi_54969547
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 16:20 schreef Py het volgende:
Het rook zou mij uit de oren komen als mijn partner hiermee komt als hij een ruzie op wilt lossen. Nou weet ik niet wat er nu weer tussen Huub en Lieke is voorgevallen, ik heb geeneens zin om het terug te lezen, wordt een beetje moe van de ruzies tussen die twee. Maar weet wel dat ze allebei stronteigenwijs zijn, allebei constant hun gelijk willen halen en allebei elkaar telkens onderbreken.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  zaterdag 1 december 2007 @ 16:30:20 #81
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_54969586
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 16:07 schreef beequeen het volgende:

[..]

De discusssie met BSOL kwam op gang door de "nieuwe regels". Hij beweert dat de regels op de site van Tien niet kloppen. Het lijkt me toch stug dat ze daar foutieve regels plaatsen, dat zou wel heel dom zijn. Aan de andere kant zou het me ook weer niet verbazen, wat een zootje daar.
Ik denk dat dit allemaal in gang gezet is door achter. Ze hebben alles geprobeerd on Dennis op te starten. Deze maand was de laatste kans voor hem.
Ik denk dat Jaap ook aan het schaken is met achter. Het zou me niets verbazen dat die onverklaarbare 17% eigenlijk voor Jaap was maar met instemming van Jaap aan Dennis zijn gegeven. Jaap is PP gek en was vreemd genoeg nauwelijks aangeslagen. Het zou me niets verbazen dat de deal was en als dat niet lukte ze een manier zouden vinden voor een nieuwe miljonair. Een miljonair waarvan Jaap zei dat Huub er niet bang voor hoefde te zijn. Dus waarschijnlijk op de voorhand voor Jaap zou zijn. Ook die vreemde verandering van regels nav fysiek gweld die wannabee toch weer te vervangen past hierin.
pi_54969648
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 15:42 schreef beequeen het volgende:

Sorry voor m'n late reactie, was even weg. ( PS, ik kan die Clipser filmpjes niet bekijken )

Juist, de brief spreekt geen woord over vrijwillig vertrek. Sinds 23 spetember zou iemand die vrijwillig vertrekt immers niet vervangen worden (Dat is het grote verschil met de periode voor 23 sept).

Op de website staat :
quote:
Bij vrijwillig vertrek van een Miljonair of bij vertrek door het overtreden van de regels (en dus uitzetten door de programmaleiding) kan hij/zij worden vervangen door een nieuwe miljonair. De Miljonair verliest zijn/haar 10.000 euro borg. Deze wordt gestort op de rekening van een, door de Miljonair te bepalen, goed doel.
De website wekt de indruk dat vrijwillig vertrek dus vervanging kan betekenen. Daar zit mijn punt.
Keep the Sunny Side Up
pi_54969685
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 16:28 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Het rook zou mij uit de oren komen als mijn partner hiermee komt als hij een ruzie op wilt lossen.
Maar het is wel zo dat hij het steeds niet kan uitleggen omdat zij maar door blijft tetteren.....
pi_54969694
Lieke weet niet waar ze staat omdat Huub zich in haar ogen heel makkelijk laat sturen door de Febo. Huub vindt dit onzin. Hij laat zich naar mening echt niet makkelijk iets aanpraten.
  Moderator zaterdag 1 december 2007 @ 16:36:20 #87
184769 crew  Deisyy
pi_54969702
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 16:35 schreef bloodymary het volgende:

[..]

Maar het is wel zo dat hij het steeds niet kan uitleggen omdat zij maar door blijft tetteren.....
Daar heb je helemaal gelijk in, maar hij doet in andere gevallen precies hetzelfde.
pi_54969728
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 16:25 schreef schatje het volgende:
Lieke, niet liegen, je was lol aan het trappen met Selene en doodleuk aan het babbelen met Nadia. Zo moe was je niet.
klopt... daar loog ze idd..

Ze zegt dat ze aan het huilen was... en dat was echt niet zo
pi_54969750
  zaterdag 1 december 2007 @ 16:41:10 #90
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_54969794
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 16:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Sorry voor m'n late reactie, was even weg. ( PS, ik kan die Clipser filmpjes niet bekijken )

Juist, de brief spreekt geen woord over vrijwillig vertrek. Sinds 23 spetember zou iemand die vrijwillig vertrekt immers niet vervangen worden (Dat is het grote verschil met de periode voor 23 sept).

Op de website staat :
[..]

De website wekt de indruk dat vrijwillig vertrek dus vervanging kan betekenen. Daar zit mijn punt.
Met andere woorden... Nadia vertrekt vrijwillig en wordt dus vervangen.... Dennis is gediskwalificeerd iov de febo en wordt ook vervangen....?
En idd de wannabees waren toch zo blij na de 23ste dat de laatst overgebleven die kans maakten op de miljoenen bekend waren. Waar iedereen naar toe had geleefd is dus nu weer helemaal anders en dat klopt gewoon niet.
pi_54969865
  zaterdag 1 december 2007 @ 16:44:42 #94
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_54969879
quote:

[..]

Op de website staat :
[..]

In het filmpje iid geen woord over vrijwillig vertrek. Wel dat men een nieuw exemplaar van de regels zouden ontvangen.
De geprekken gehoord te hebben afgelopen donderdag heeft nog niemand die nieuwe regels ondertekend en zouden dus ook niet geldig kunnen zijn. (het blijft de FEBO)
De web-site wordt verder onderhouden door een web-redactie die niet achter bij de Febo zit toch? De VV commentaren tonen regelmatig komplete verdraaiing van feiten. Dus is het heel goed mogelijk dat zij de boel verkeerd op de pagina hebben geplaats.
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_54969886
Ach gut, gaat ze weer janken.
  † In Memoriam † zaterdag 1 december 2007 @ 16:46:26 #96
135305 beequeen
Lost.
pi_54969914
quote:

Dat is mijn punt dus ook en mijn verwarring. Jij zegt dat het de oude regel is terwijl op de Tien site staat dat het de nieuwe regel is.
Weet je, niet alleen Huub wordt gepiepeld maar wij ook, laten we het daar maar op houden.
― Mark Twain
pi_54969922
Lieke neemt het Huub kwalijk dat ie niet weet wat hij wil. Zegt mevrouw die al een paar keer haar 24 uur heeft aangevraagd.
pi_54969937
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 16:41 schreef akveor het volgende:

[..]

Met andere woorden... Nadia vertrekt vrijwillig en wordt dus vervangen....
......
Juist - volgens de website. En BQ toont aan dat daarover niets in de brief stond. Dat is mijn punt.
Keep the Sunny Side Up
pi_54969943
Wordt tijd dat het weer uit gaat tusen die 2
pi_54969945
pi_54969952
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 16:37 schreef Desii het volgende:

[..]

klopt... daar loog ze idd..

Ze zegt dat ze aan het huilen was... en dat was echt niet zo
Maar ze had maar zo wel kunnen janken. 1 maal daags doet ze dat en de rest naar behoefte.
Die jankt wat af de laatste tijd.
Go hard or go home
  Moderator zaterdag 1 december 2007 @ 16:48:08 #102
184769 crew  Deisyy
pi_54969958
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 16:47 schreef maril het volgende:
Wordt tijd dat het weer uit gaat tusen die 2
Dat maakt helemaal geen moer uit
  † In Memoriam † zaterdag 1 december 2007 @ 16:48:59 #103
135305 beequeen
Lost.
pi_54969976
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 16:44 schreef chufi het volgende:

De web-site wordt verder onderhouden door een web-redactie die niet achter bij de Febo zit toch? De VV commentaren tonen regelmatig komplete verdraaiing van feiten. Dus is het heel goed mogelijk dat zij de boel verkeerd op de pagina hebben geplaats.
Je gaat me toch niet vertellen dat ze niet eens in staat zijn de nieuwe regels behoorlijk weer te geven?
Dat zou echt belachelijk zijn.
― Mark Twain
pi_54969984
pi_54969985
Van een emotie naar emotie switcht

Ze jankt zelf de hele dag .
  Moderator zaterdag 1 december 2007 @ 16:50:13 #106
184769 crew  Deisyy
pi_54969998
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 16:48 schreef beequeen het volgende:

[..]

Je gaat me toch niet vertellen dat ze niet eens in staat zijn de nieuwe regels behoorlijk weer te geven?
Je gaat me toch niet vertellen dat je hier echt verbaasd door bent
  † In Memoriam † zaterdag 1 december 2007 @ 16:51:14 #107
135305 beequeen
Lost.
pi_54970017
Wil Lieke het nu niet begrijpen of moeten ze TV maken? Pfffff, wat ontzettend vermoeiend deze gesprekken.
― Mark Twain
pi_54970027
  † In Memoriam † zaterdag 1 december 2007 @ 16:52:34 #109
135305 beequeen
Lost.
pi_54970043
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 16:50 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Je gaat me toch niet vertellen dat je hier echt verbaasd door bent
Van VV trek ik me geen moer aan maar een regelboek niet juist weergeven gaat me echt een stap te ver, capice?
― Mark Twain
pi_54970049
pi_54970066
quote:

[..]

Toch heb ik dat vermoeden al eerder geuit. De tekst (op dit punt) is nog de tekst van voor 23 spetember. De webredactie is wel vaker niet erg nauwkeurig, zie bijvoorbeeld VV.
Keep the Sunny Side Up
  Moderator zaterdag 1 december 2007 @ 16:54:33 #112
184769 crew  Deisyy
pi_54970079
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 16:52 schreef beequeen het volgende:

[..]

Van VV trek ik me geen moer aan maar een regelboek niet juist weergeven gaat me echt een stap te ver, capice?
Als ze er met de VV maar een potje van maken, zijn mijn verwachtigingen m.b.t. de regels ook niet zo hoog. comprendre?
  † In Memoriam † zaterdag 1 december 2007 @ 16:55:37 #113
135305 beequeen
Lost.
pi_54970099
Nee Huub, er waren gisteren geen streamlocks daarom weet ik dat je de waarheid spreekt wat Lieke betreft.

Je hebt het heel duidelijk gemaakt wat je dwarszat maar zeikelino wilde niet luisteren en was boos dat jij meer wist dan zij.
― Mark Twain
  zaterdag 1 december 2007 @ 16:55:38 #114
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_54970103
quote:

[..]

Tot voor kort stond er onder het kopje personeel een hele rij mensen die al maanden niet meer gewerkt hebben in de Kooi. Ik heb me daarover altijd verbaasd. Tot mijn verbazing is nu het lijstje actueel.
Musica Español
Come On
pi_54970114
  † In Memoriam † zaterdag 1 december 2007 @ 16:57:15 #116
135305 beequeen
Lost.
pi_54970136
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 16:54 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Als ze er met de VV maar een potje van maken, zijn mijn verwachtigingen m.b.t. de regels ook niet zo hoog. comprendre?
Si signora, ik zei al eerder, ze piepelen niet alleen Huub maar ook de Lookies.
― Mark Twain
pi_54970153
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 16:47 schreef Dreamboy het volgende:
[ afbeelding ]
pi_54970164
  Moderator zaterdag 1 december 2007 @ 16:59:10 #119
184769 crew  Deisyy
pi_54970184
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 16:57 schreef beequeen het volgende:

[..]

Si signora, ik zei al eerder, ze piepelen niet alleen Huub maar ook de Lookies.
Inderdaad, het is gewoon één grote .... . Ach laat ook maar, het is al zo vaak gezegd en geschreven hier en kijken blijf ik toch wel
pi_54970230
  † In Memoriam † zaterdag 1 december 2007 @ 17:01:39 #121
135305 beequeen
Lost.
pi_54970241
Donkere wolken pakken zich samen boven dat hok.

― Mark Twain
pi_54970282
pi_54970316
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 16:44 schreef Dreamboy het volgende:
[ afbeelding ]
Vind Amanda er mooi uit zien vandaag.
De haarkleur van haar pruik staat haar ook veel beter.
Delivered without an information leaflet
pi_54970336
pi_54970368
pi_54970467
pi_54970529
pi_54970536
begrijp ik huub goed en vindt hij dat nadia er niet uit hoeft omdat ze zoveel show maakt?
  † In Memoriam † zaterdag 1 december 2007 @ 17:15:48 #129
135305 beequeen
Lost.
pi_54970545
Jammer Lieke. Je probeerde te stoken door Selene dingen over Jaap te zeggen die zgn anti Huub zijn maar het backfired. Selene vertelt de waarheid en Huub weet precies hoe het zit tussen hem en Jaap.
― Mark Twain
pi_54970554
huub ik ben zeer gemotiveerd en wil ook graag blijven.......ook al is zijn gevoel anders?

wat mis ik hier?
pi_54970578
lieke megatrut hou er aub mee op en ga naar huis je bent nog erger dan nadia gatverrr stooklieke sintlieke robotlieke zeiklieke kleflieke
  † In Memoriam † zaterdag 1 december 2007 @ 17:17:51 #132
135305 beequeen
Lost.
pi_54970585
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 17:15 schreef ericahysterica het volgende:
begrijp ik huub goed en vindt hij dat nadia er niet uit hoeft omdat ze zoveel show maakt?
Niet dat ze er niet uit hoeft maar wel show maakt. Huub weet de Naad en Dennix heel veel streamtijd hebben gekregen maar nu Dennix weg is liggen de zaken anders.
― Mark Twain
pi_54970598
wat is lieke irritant

ze ziet er ook niet uit in het groen
pi_54970601

pi_54970606
wel ja ga lekker ruzie maken waar selene bijzit.
pi_54970609
Daar begint ze weer. ik kan dat geluid niet horen.
pi_54970620
pi_54970635
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 17:18 schreef blomst het volgende:
Daar begint ze weer. ik kan dat geluid niet horen.
nee ik vergat snerplieke te typen.......ik zit nu te luisteren naar naad en amanda
  † In Memoriam † zaterdag 1 december 2007 @ 17:20:16 #139
135305 beequeen
Lost.
pi_54970640
Naad zegt tegen Huub en Lieke dat ze haar 24 uur aan gaat vragen . Huub en Lieke verlaten de Private maar ik heb niks meegekregen, iemand?
― Mark Twain
pi_54970645
quote:
klopt, show gaat voor het spel..ook bij huub
pi_54970652
pi_54970657
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 17:17 schreef beequeen het volgende:

[..]

Niet dat ze er niet uit hoeft maar wel show maakt. Huub weet de Naad en Dennix heel veel streamtijd hebben gekregen maar nu Dennix weg is liggen de zaken anders.
ja dat is waar het is nu seleenkleefkleflieketvtijd
pi_54970672
  zaterdag 1 december 2007 @ 17:22:21 #144
521 ruby
Hell yeah!
pi_54970697
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 17:18 schreef ricofromrio het volgende:
wat is lieke irritant

ze ziet er ook niet uit in het groen
Groen is de kleur van jaloezie.

Yo iedereen.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_54970711
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 17:22 schreef ruby het volgende:

[..]

Yo iedereen.
yoyo
pi_54970713
Amanda gaat nu dus haar verjaardag gebruiken om Naad te chanteren....je moet er bij zijn. Dus moet je 2 weken blijven..te triest dit. Laat Nadir lekker oprotten!
pi_54970720
quote:

[..]

Yo iedereen.
de kleur van de gifkikker
  † In Memoriam † zaterdag 1 december 2007 @ 17:23:23 #148
135305 beequeen
Lost.
pi_54970721
Aha, ze heeft haar 24 uur dus nog niet aangevraagd, het moest voor 17.00 uur. Mèn wat kan die kuthoer liegen, al doe je om 03.00 uur......24 uur is 24 uur.
― Mark Twain
  † In Memoriam † zaterdag 1 december 2007 @ 17:23:59 #149
135305 beequeen
Lost.
pi_54970731
quote:

[..]

Yo iedereen.
Yo kikkertje.
― Mark Twain
pi_54970738
pffff amanda rot op, steaks verandert ze nog van gedachte
pi_54970739
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 17:23 schreef beequeen het volgende:
Aha, ze heeft haar 24 uur dus nog niet aangevraagd, het moest voor 17.00 uur. Mèn wat kan die kuthoer liegen, al doe je om 03.00 uur......24 uur is 24 uur.
ja en dan poeslief vragen: denk je dat ik dit alleen maar doe om aandacht te krijgen?
pi_54970740
Amanda vraagt Nadia waarom ze zo'n haast heeft en waar ze zo nodig naar toe moet.. 'Naar Dennis?' vraagt ze..
Nadia lult er overheen.
pi_54970762
quote:
Er is Jaap en Huub wijs gemaakt,dat Nadia voor de hoge kijkcijfers heeft gezorgd.
pi_54970766
Amanda: Ik wil.....ik wil.....ik wil.
Weet je wat ik wil...dat die Nadir z'n 24 uur aanvraagt..."stop the drama" was het toch!
pi_54970775
Heerlijk vindt Nadia dit dat Amanda nog moeite doet om haar tegen te houden.
pi_54970782
amanda: we gaan zo idols kijken en eenl euke meidenavond houden;

owwwwww en waar blijft die brief dan????????????
pi_54970787
pi_54970811
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 17:25 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Er is Jaap en Huub wijs gemaakt,dat Nadia voor de hoge kijkcijfers heeft gezorgd.
Palma had verteld dat Nadia en Dennix aan een stuk op TV kwamen. Een van de kapsters had dat ook gezegd.
Keep the Sunny Side Up
pi_54970814
naad kan haar 24 uur niet aanvragen omdat de telefoon het niet doet.............nou naad loop je toch even naar de febo toe en meld je het even....
pi_54970820
nou die 24-uur word dus weer uitgesteld

bedankt amanda
pi_54970824
  † In Memoriam † zaterdag 1 december 2007 @ 17:29:09 #162
135305 beequeen
Lost.
pi_54970829
De telefoon in de Private doet het niet, nu kan Naad geen 24 uur aanvragen.......ik geloof mijn oren niet.
― Mark Twain
pi_54970838
het is stil op de cos en dat begrijp ik want eigenlijk is er geen zak aan
pi_54970845
pi_54970849
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 17:26 schreef ericahysterica het volgende:
amanda: we gaan zo idols kijken en eenl euke meidenavond houden;

owwwwww en waar blijft die brief dan????????????
Die brief komt 5 minuten voordat de drie mannen naar het optreden vertrekken. Dan kunnen ze samen met de chauffeur/redacteur onderweg anderhalf uur erover praten.
Keep the Sunny Side Up
pi_54970856
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 17:29 schreef beequeen het volgende:
De telefoon in de Private doet het niet, nu kan Naad geen 24 uur aanvragen.......ik geloof mijn oren niet.
het hokje haalt alle trucjes uit nu
  zaterdag 1 december 2007 @ 17:30:45 #167
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_54970873
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 17:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Palma had verteld dat Nadia en Dennix aan een stuk op TV kwamen. Een van de kapsters had dat ook gezegd.
Nou dat valt echt wel mee hoor de laatste tijd ! Gisteren 315.000, donderdag 397.000, woensdag 357.000.
Zie ook : http://www.kijkonderzoek.nl/
Musica Español
Come On
  zaterdag 1 december 2007 @ 17:30:50 #168
521 ruby
Hell yeah!
pi_54970879
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 17:23 schreef beequeen het volgende:

[..]

Yo kikkertje.
Kwaaaaaaaaaaaaaak.

Wat voor shit zijn ze nu weer aan het kijken? Lijkt verdulleme wel een speelhal in m'n oren.
pi_54970895
Dat is Nadia haar nieuwe verhaallijn, vraagt ze wel of niet haar 24uur aan, dit word over drie maanden verspreidt.
pi_54970921
Die brief komt 5 minuten voordat de drie mannen naar het optreden vertrekken. Dan kunnen ze samen met de chauffeur/redacteur onderweg anderhalf uur erover praten.

het hokje haalt alle trucjes uit nu

denken ze bij de febo dat de loekies debiel zijn ofzo?

btw amanda gaat EISEN dat nadia nog bij haar verjaardag is
  † In Memoriam † zaterdag 1 december 2007 @ 17:33:08 #171
135305 beequeen
Lost.
pi_54970928
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 17:30 schreef ruby het volgende:

[..]

Kwaaaaaaaaaaaaaak. [ afbeelding ]

Wat voor shit zijn ze nu weer aan het kijken? Lijkt verdulleme wel een speelhal in m'n oren.
Een Nintendospel...spannend hè?
― Mark Twain
  zaterdag 1 december 2007 @ 17:33:12 #172
521 ruby
Hell yeah!
pi_54970931
Gelukkig, er is weer een gesprek tussen Amanda en Brian.
Brian zal zo wel weer hard gaan hijgen.
pi_54970936
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 17:31 schreef blomst het volgende:
Dat is Nadia haar nieuwe verhaallijn, vraagt ze wel of niet haar 24uur aan, dit word over drie maanden verspreidt.
  zaterdag 1 december 2007 @ 17:34:19 #174
521 ruby
Hell yeah!
pi_54970951
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 17:33 schreef beequeen het volgende:

[..]

Een Nintendospel...spannend hè?
Nou...lekker boeiend. Tssssk.
  zaterdag 1 december 2007 @ 17:34:48 #175
521 ruby
Hell yeah!
pi_54970963
Amanda klinkt erg verontwaardigd.
  † In Memoriam † zaterdag 1 december 2007 @ 17:34:58 #176
135305 beequeen
Lost.
pi_54970966
Oh jee, Brian en Amanda in gesprek over Naad.....pammetjestijd.
― Mark Twain
  † In Memoriam † zaterdag 1 december 2007 @ 17:36:52 #177
196778 PeterNB
AIVD agent met magnetron...
pi_54970994
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 17:34 schreef ruby het volgende:
Vind je het gek ? Die blijft straks alleen over met de wifebeater.......
De rest moet haar al niet meer.
pi_54971000
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 17:30 schreef chufi het volgende:

[..]

Nou dat valt echt wel mee hoor de laatste tijd ! Gisteren 315.000, donderdag 397.000, woensdag 357.000.
Deze week gemiddeld 409.400 regulier + 215.200 herhaling = 624.600 totaal. Daarmee staat deze week in de top 10-weken op de vierde plaats. (De hele top 5 wordt gevormd door de laatste 5 weken !)
Keep the Sunny Side Up
pi_54971010
amanda vindt dat nadia niet direct achter dennis aan moet rennen.hahahahahahah
  zaterdag 1 december 2007 @ 17:38:09 #180
521 ruby
Hell yeah!
pi_54971030
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 17:36 schreef PeterNB het volgende:

[..]

Vind je het gek ? Die blijft straks alleen over met de wifebeater.......
De rest moet haar al niet meer.
Nou....Lieke is toch close met 'r de laatste dagen?
pi_54971042
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 17:38 schreef ruby het volgende:

[..]

Nou....Lieke is toch close met 'r de laatste dagen?
ja heel close ze vertelt alle lelijke dingen die huub tegen haar doet en ligt dan in de armen van amanda lekker in bed
pi_54971049
  † In Memoriam † zaterdag 1 december 2007 @ 17:40:31 #183
135305 beequeen
Lost.
pi_54971073
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 17:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Deze week gemiddeld 409.400 regulier + 215.200 herhaling = 624.600 totaal. Daarmee staat deze week in de top 10-weken op de vierde plaats. (De hele top 5 wordt gevormd door de laatste 5 weken !)
En waar komt dat door? Alle ruzie's van de laatste weken, tv kijkers hopen op meer en de aankomende ontslagronde ( nog niet uitgezonden maar een hoop speculaties in de reguliere over het wegstemmen van Dennix) Tadaaaaa.
― Mark Twain
  zaterdag 1 december 2007 @ 17:42:38 #184
521 ruby
Hell yeah!
pi_54971109
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 17:38 schreef ericahysterica het volgende:

[..]

ja heel close ze vertelt alle lelijke dingen die huub tegen haar doet en ligt dan in de armen van amanda lekker in bed
Heel dubieus, maar het zal allemaal wel.

Vrouwen.......
pi_54971114
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 17:34 schreef ruby het volgende:
Ja natuurlijk.. want dat haar 'beste vriendin' het in haar hoofd haalt om niet te blijven tot haar verjaardag.. dat gaat er bij Amanda niet in.
pi_54971120
Nee hoor, dat komt door de vermeende zwangerschap van Nadia...... (aldus het hokje).
pi_54971126
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 17:30 schreef chufi het volgende:

[..]

huh? Dat verklaart waarom Nennix en Dania zo veel op televee waren
pi_54971133
Brian : we hebben elkaar schatje

nadia wil zichzelf terugvinden en daarom wil ze eruit.
  zaterdag 1 december 2007 @ 17:44:14 #189
168813 Marieke_B
hoe blijven we bij elkaar?
pi_54971139
smiddags tezaam

Amanda en Brian zijn van mening dat Nadia telkens van me ing verandert over het aanvragen van d'r 24 uur maar volgens mij was Nadia gisteren tegen Amanda net zo duidelijk als nu..

ze wil gewoon weg maar Amanda wil niet luisteren

Nadia had trouwens gisteren supermooie oorbellen in vond ik..
De cursus "Omgaan met teleurstellingen" gaat helaas niet door.
pi_54971146
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 17:31 schreef blomst het volgende:
lieve help.... alsjeblieft niet

Alleen geloof ik pas dat mokkel weg gaat, totdat ik zelf zie dat ze met alle drie der navels aan de andere kant van de poort staat
pi_54971159
amanda blijft bij haar standpunt en vindt dat ze dat in de kooi ook wel kan en er dan sterker uitkomt. amanda gaat uit van haar eigen ervaringen. Zij zegt ook dat nadia aandacht en een man nodig heeft (wil amanda brian uitlenen ofzo ?)
  zaterdag 1 december 2007 @ 17:45:55 #192
521 ruby
Hell yeah!
pi_54971168
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 17:43 schreef Clank het volgende:

[..]

Ja natuurlijk.. want dat haar 'beste vriendin' het in haar hoofd haalt om niet te blijven tot haar verjaardag.. dat gaat er bij Amanda niet in.
2 weken kan verdomd lang duren als je erg graag weg wil, dat beseft Amanda niet zo.

Maar ja, eerst zien en dan geloven wat Nadia betreft.
pi_54971176
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 17:40 schreef beequeen het volgende:

[..]

En waar komt dat door? Alle ruzie's van de laatste weken, tv kijkers hopen op meer en de aankomende ontslagronde ( nog niet uitgezonden maar een hoop speculaties in de reguliere over het wegstemmen van Dennix) Tadaaaaa.
De glazen deur (Brian) en het onder de douche rammen (Brian) gaven die week gemiddeld 125.000 kijkers per dag extra (met piek 250.000 kijkers extra). Een deel van die nieuwe kijkers is 'blijven hangen' en daardoor blijft DGK goed scoren.

[ Bericht 0% gewijzigd door bright_side_of_life_ op 01-12-2007 17:52:14 ]
Keep the Sunny Side Up
pi_54971180
brian vindt dat nadia haar problemen in de kooi niet kan oplossen en dat hij snapt dat haar toyboy niet meer in haar bed slaapt en zij hem mist
  zaterdag 1 december 2007 @ 17:47:10 #195
168813 Marieke_B
pi_54971186
Lieke gaat chinees bestellen..

Brian spreekt over de liefdesbreuk van Nadia waardoor haar hoofd afdwaalt..
pi_54971197
amanda: kom je er zelf als vrouw uit en vlucht je dan?( ik wil het, ik wil het nadia MOET op mijn verjaardag komen !)
pi_54971207
Dennix is out ...finally..pffff.... Nu Naadje nog.....het konijn op stelten..wat een verschrikkelijk w**f. Ze wil haar 24 uur aanvragen lees ik...yessss..*klein vreugdedansje.....slik*

't zal hem wel nie worde wel...
Eis veel van jezelf, verwacht weinig van anderen, dat bespaart je veel ergernis. ♥
************http://blondt1967.hyves.nl/***********
  zaterdag 1 december 2007 @ 17:49:28 #198
168813 Marieke_B
pi_54971208
Amanda zegt dat Nadia een aandachtsding heeft en nu ze geen toyboy meer heeft, is er voor haar niks meer aan in de kooi.
pi_54971213
wat zou dennix nu doen
misschien leest hij nu wel mee

pi_54971214
Volgens brian is dennis niet meer de hoofdreden voor haar vertrek. Amanda vindt het zooooo slap dat nadia nu al weg wil en brian beaamt dat
pi_54971225
Brian : "Ik weet echt niet wat ik moet aantrekken .... "

Zit hij te lang opgesloten met Nadia en Amanda ???
Keep the Sunny Side Up
pi_54971226
NNIS
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 17:49 schreef ricofromrio het volgende:
wat zou dennix nu doen

YO DENNIX
  † In Memoriam † zaterdag 1 december 2007 @ 17:51:20 #203
135305 beequeen
Lost.
pi_54971240
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 17:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

De glazen deur (Brian) en het onder de douche rammen (Brian) gaven die week gemiddeld 125.000 kijkers per dag extra (met piek 250.000 kijkers extra). Een deel van die nieuwe kijkers is 'blijven hangen' en daardoor blijft DGK goed scorem.
Dat zeg ik en je vergeet de H in dit woord.
― Mark Twain
  zaterdag 1 december 2007 @ 17:52:00 #204
168813 Marieke_B
pi_54971253
Ik zit effe te denken..

Als de exits zich na het vertrek van Nadia in dezelfde frequentie doorzetten, zijn we rond kerst wel uit de lucht..
pi_54971273
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 17:50 schreef ericahysterica het volgende:
NNIS
[..]

YO DENNIX
kusjes aan je zus
pi_54971274
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 17:51 schreef beequeen het volgende:

[..]

Dat zeg ik en je vergeet de H in dit woord.
Bedankt voor de hint, tikfout aangepast.
Keep the Sunny Side Up
  zaterdag 1 december 2007 @ 17:52:57 #207
521 ruby
Hell yeah!
pi_54971275
quote:
wat zou dennix nu doen

Wat zou z'n FOK-naam zijn? Il Divo?
pi_54971279
Amanda: als je hem op de knop houdt houd je hem op die knop en sta je niet open voor iets anders hahahhahahahhaha
pi_54971300
amanda krijgt een brief van zusje danielle
  zaterdag 1 december 2007 @ 17:54:11 #210
521 ruby
Hell yeah!
pi_54971301
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 17:53 schreef ericahysterica het volgende:
Amanda: als je hem op de knop houdt houd je hem op die knop en sta je niet open voor iets anders hahahhahahahhaha
Heeft Anita zeker bedacht?
  zaterdag 1 december 2007 @ 17:55:26 #211
521 ruby
Hell yeah!
pi_54971325
Brian moet de brief lezen van Amanda.
Ze had al tegen Nadia gezegd dat ze een hele erge nachtmerrie had over 'r zus.
pi_54971328
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 17:52 schreef ruby het volgende:

[..]

denk dat hij nu wat quality-time aan het inhalen is met zijn zus
  zaterdag 1 december 2007 @ 17:56:59 #213
521 ruby
Hell yeah!
pi_54971357
Brian over de brief van zusje naar Amanda: kutzooi.

Staat zeker weer in hoe heftig het er weer aan toe gaat daar.
pi_54971360
Huub en Selene spelen Mario
  zaterdag 1 december 2007 @ 17:57:34 #215
521 ruby
Hell yeah!
pi_54971367
Gaat over "Deb 'r eigen keuzes en dat ze niet wil luisteren"...
pi_54971369
Amanda wilde niets zeggen over de brief, Brian moest maar lezen. "Kutzooi" is zijn enige commentaar. Het gaat over haar oudste zus die bij het oude vriendje terug is.
Keep the Sunny Side Up
pi_54971372
het gaat om de eigen keus van Deb (zusje met hersenbloeding die nu weer leeft met de veroorzaker daarvan)
  † In Memoriam † zaterdag 1 december 2007 @ 17:58:04 #218
135305 beequeen
Lost.
pi_54971377
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 17:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Bedankt voor de hint, tikfout aangepast.
Graag gedaan, ik ben blij dat je er om kunt lachen.
― Mark Twain
  zaterdag 1 december 2007 @ 17:58:28 #219
168813 Marieke_B
pi_54971384
Deborah is kennelijk officieel weer terug bij d'r ex.

Die ene
  † In Memoriam † zaterdag 1 december 2007 @ 18:00:22 #220
135305 beequeen
Lost.
pi_54971420
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 17:58 schreef Marieke_B het volgende:

Die ene
Ik had niet anders verwacht, dat weet Amanda al weken maar nu is er dus zekerheid.

Ik hoop dat dat wijffie geen douchecabine heeft .
― Mark Twain
  zaterdag 1 december 2007 @ 18:00:28 #221
168813 Marieke_B
pi_54971424
Eigenwijze stijfkoppigheid zit kennelijk in de familie.
  zaterdag 1 december 2007 @ 18:00:32 #222
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_54971425
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 17:50 schreef ericahysterica het volgende:
NNIS
[..]

YO DENNIX
Niet zo hard! Dan wordt die bang
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_54971426
pi_54971427
amanda net of ik het voelde..........als ik aan die foto s denk. zou ze met mamaamanda gebroken hebben?
pi_54971437
Het lijkt er dus op dat het tijdelijk 3 + gastspeelster tegen 2 gaat worden als Nadia opstapt.
Dan is het wel duidelijk welke richting de nieuwe opgaat anders zou Brian wel wat meer in paniek zijn
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_54971447
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 18:00 schreef Marieke_B het volgende:
Eigenwijze stijfkoppigheid zit kennelijk in de familie.
en vooral oeverloze domheid en het gebrek aan zelfrespect kijk naar amanda, kijk naar haar zus.
pi_54971453
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 17:52 schreef ruby het volgende:

[..]

Darkside denk ik.
  zaterdag 1 december 2007 @ 18:02:24 #228
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_54971460
even bijgelezen en gekeken

Wat valt die Lieke me tegen zeg, ik kan me op het moment nog meer aan haar ergeren dan aan een naat
Ik vind dat Huub verder met Jaap moet spelen, volgens mij laat Lieke Huub vallen als een blok als het haar beter uitkomt :

en goeiemiddag
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_54971469
quote:
wat zou dennix nu doen

met bord op schoot
pi_54971475
pi_54971477
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 17:58 schreef Marieke_B het volgende:

Die ene
Haar moeder zei dat dat ze met hem bezig was toen ze Amanda in de villa bezocht.
pi_54971482
Lieke zeurt nu tegen Jaap.
pi_54971484
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 18:02 schreef blomst het volgende:

[..]

Darkside denk ik.
In ieder geval niet Brightside
Keep the Sunny Side Up
  zaterdag 1 december 2007 @ 18:03:15 #234
38396 mazaru
pi_54971486
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 18:01 schreef pullup het volgende:
Het lijkt er dus op dat het tijdelijk 3 + gastspeelster tegen 2 gaat worden als Nadia opstapt.
Dan is het wel duidelijk welke richting de nieuwe opgaat anders zou Brian wel wat meer in paniek zijn
Ik zou er niet eens raar van opkijken als Lieke zich bij Brian en Amanda zou aansluiten.
Dan wordt het dus Jaap en Huub tegen de rest van het huis.
Die twee kunnen dan nooit meer stuk, ik zet mijn geld op Jaap en Huub al zetten ze de hele familie van Brr en Amandel er in
pi_54971492
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 18:02 schreef avonne het volgende:

[..]

met bord op schoot
op de bank met zijn zusje heel dicht tegen zich aan
pi_54971504
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 18:03 schreef mazaru het volgende:

[..]

Ik zou er niet eens raar van opkijken als Lieke zich bij Brian en Amanda zou aansluiten.
Dan wordt het dus Jaap en Huub tegen de rest van het huis.
Die twee kunnen dan nooit meer stuk, ik zet mijn geld op Jaap en Huub al zetten ze de hele familie van Brr en Amandel er in
  zaterdag 1 december 2007 @ 18:04:01 #237
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_54971505
vrouwen die blijven bij hun gewelddadige sukkels

[ Bericht 0% gewijzigd door Marietje_34 op 01-12-2007 18:10:13 ]
  zaterdag 1 december 2007 @ 18:06:12 #238
521 ruby
Hell yeah!
pi_54971547
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 18:02 schreef blomst het volgende:

[..]

Darkside denk ik.
Of Carrot.
pi_54971548
pi_54971560
Heel goed Jaap.
Tegen Lieke: 'ik wil jou wel een tijdje op de voorgrond. Dat is heel belangrijk nu.'
Dat zal Huub goed trekken idd, bij Lieke in de schaduw staan.

Lieke vermoedt nu dat Jaap niet helemaal zuiver is in zijn bedoelingen naar Huub en Lieke. En dat hij doorgaat op dingen waarvan hij merkt dat Lieke ze niet trekt.

(met een vriend als Jaap, ...)
  zaterdag 1 december 2007 @ 18:07:38 #241
521 ruby
Hell yeah!
pi_54971565
Triest verhaal dat van Deborah.
pi_54971572
Jaap zei gisteren tegen Lieke dat Selena knapper is dan haar en 'face it' zei hij er ook nog bij.
  zaterdag 1 december 2007 @ 18:07:55 #243
168951 STAP01
body and brain
pi_54971573
Als ik Amanda was zou ik 12 stemming voorstellen. Om haar bij die crimineel weg te halen met alle camera's erop!
Why don't you just use that thing inside your head....
  zaterdag 1 december 2007 @ 18:08:53 #244
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_54971587
kijk eerst maar es naar je eigen hypocriete gezeik, Lieke

dat stoort me zo aan haar, al dat verongelijkte gedoe van haar. Het ligt aan iedereen, en zij is slechts een slachtoffer. Maar een beetje zelfreflectie ho maar
pi_54971594
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 18:07 schreef STAP01 het volgende:
Als ik Amanda was zou ik 12 stemming voorstellen. Om haar bij die crimineel weg te halen met alle camera's erop!
ja en dan met brian de wifebeater van de gouden kooi aan haar zijde
  zaterdag 1 december 2007 @ 18:09:45 #246
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_54971604
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 18:07 schreef STAP01 het volgende:
Heb de indruk dat Amanda niet eens denkt aan die 12 uur?
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_54971607
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 18:08 schreef Marietje_34 het volgende:
kijk eerst maar es naar je eigen hypocriete gezeik, Lieke

dat stoort me zo aan haar, al dat verongelijkte gedoe van haar. Het ligt aan iedereen, en zij is slechts een slachtoffer. Maar een beetje zelfreflectie ho maar
ik trek die stem van lieke echt niet meer zij staat bij mij te vaak op mute maar wel fijn dat jij er verslag van doet!
  zaterdag 1 december 2007 @ 18:10:13 #248
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_54971610
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 18:07 schreef ruby het volgende:
Triest verhaal dat van Deborah.
Een typisch verhaal voor een totaal verknipte familie. Moeders geeft geen flikker om de kids Moeder en de kids acteren solitair dus ieder naait zijn eigen naat er is totaal geen onderlinge familieband
  zaterdag 1 december 2007 @ 18:11:17 #249
521 ruby
Hell yeah!
pi_54971628
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 18:10 schreef ericahysterica het volgende:

[..]

ik trek die stem van lieke echt niet meer zij staat bij mij te vaak op mute maar wel fijn dat jij er verslag van doet!
Iemand geinteresseerd in Lieke haar preekstem als ringtone?
pi_54971640
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 18:09 schreef ericahysterica het volgende:

[..]

ja en dan met brian de wifebeater van de gouden kooi aan haar zijde
Zielig voor de moeder van Amanda. Een tweede beater als schoonzoon ....... (nummer 3 heeft nog geen vriendje omdat ze in de bajes zat)
Keep the Sunny Side Up
  zaterdag 1 december 2007 @ 18:12:27 #251
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_54971643
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 18:10 schreef ericahysterica het volgende:

[..]

ik trek Lieke bijna in haar geheel niet meer, maar ben toch nieuwsgierig
  zaterdag 1 december 2007 @ 18:12:46 #252
168951 STAP01
body and brain
pi_54971649
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 18:09 schreef Dark het volgende:

[..]

Heb de indruk dat Amanda niet eens denkt aan die 12 uur?
Nee, denk het ook niet. Hokje wel denk ik.
Why don't you just use that thing inside your head....
pi_54971654
pi_54971663
Shit dan kan die Bitch nog 2 uur lang aandacht trekken.
pi_54971666
we mogen niet horen waarom Nadia haar 24uur niet aan kan vragen.
  zaterdag 1 december 2007 @ 18:13:51 #256
521 ruby
Hell yeah!
pi_54971669
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 18:10 schreef DrsH het volgende:

[..]

Een typisch verhaal voor een totaal verknipte familie. Moeders geeft geen flikker om de kids en de kids acteren solitair dus ieder naait zijn eigen naat er is totaal geen onderlinge familieband
Bizar ja.
En die moeder......tssssk..die geeft blijkbaar alleen om zichzelf.

Jammer voor Nadia, er is storing met de telefoon. Ze kan haar 24 uur niet aanvragen.
pi_54971679
Lieke gaat geen ruzie zoeken met Huub
Ze doet niet anders.
  zaterdag 1 december 2007 @ 18:14:40 #258
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_54971682
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 18:13 schreef blomst het volgende:
Storing hoorde ik of zo, nu pas om 20:00 !! BS verhaal
Musica Español
Come On
pi_54971687
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 18:13 schreef blomst het volgende:
VW een storing, en misschien om 20.00
  zaterdag 1 december 2007 @ 18:15:19 #260
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_54971692
Lieke: als ik ruzie krijg met Huub, dan krijg ik ruzie, maar ik ga het niet zoeken
Jaap: en je conclusie nu is?
Lieke: ik laat me niet coachen om ruzie te zoeken, maar ik word wel gecoacht.
pi_54971707
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 18:14 schreef chufi het volgende:

[..]

Storing hoorde ik of zo, nu pas om 20:00 !! BS verhaal
Ze willen de exit pas morgenavond in plaats van morgenmiddag .......
Keep the Sunny Side Up
pi_54971709
wat is er met Debora, is ze weer inelkaar geslagen ?
  zaterdag 1 december 2007 @ 18:16:26 #263
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_54971710
Lieke: als ik even met selene praat, voelt Huub zich gepasseerd.
pi_54971722
Lieke laat zich coachen door Jaap. Jaap coacht dat ze vooral moet zeggen tegen Huub wat haar stoort aan hem.
Goed bezig Jaap.
  zaterdag 1 december 2007 @ 18:17:17 #265
521 ruby
Hell yeah!
pi_54971729
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 18:16 schreef blomst het volgende:
Dat heb ik niet gehoord, maar het komt er wel op neer dat ze gekozen heeft voor die psychopaat en dat ze niet naar de anderen wil luisteren.
  zaterdag 1 december 2007 @ 18:17:19 #266
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_54971730
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 18:12 schreef STAP01 het volgende:

[..]

Nee, denk het ook niet. Hokje wel denk ik.
Dat hoop ik oprecht, voor Amanda.

Misschien krijgt ze de kans om met haar zus te praten, maar als ik alles zo tussen de regels door hoor, denk ik dat die ex niet echt veel ruimte zal geven voor een gesprek met 2 zussen.
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  zaterdag 1 december 2007 @ 18:17:25 #267
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_54971731
en ze liegt keihard over haar eigen gedrag van gister. Gadver de gadver, wat een naar meisje
pi_54971733
Ik ga toch maar naar Amanda en Nadia luisteren, die stem van Lieke kan ik ook niet meer aanhoren.
  zaterdag 1 december 2007 @ 18:17:54 #269
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_54971736
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 18:17 schreef Py het volgende:
Lieke laat zich coachen door Jaap. Jaap coacht dat ze vooral moet zeggen tegen Huub wat haar stoort aan hem.
Goed bezig Jaap.
doet ie slim ja!
pi_54971737
pi_54971738
quote:
Debora is terug bij haar oude vriendje (die haar in elkaar had gemept, hersenbloeding tot gevolg)
Keep the Sunny Side Up
pi_54971740
Tjonge... wat is Lieke waardeloos bezig..........

Momenteel vind k het een trut
pi_54971749
Lieke: Klaag klaag klaag klaag...
pi_54971753
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 18:07 schreef Py het volgende:
Heel goed Jaap.
Tegen Lieke: 'ik wil jou wel een tijdje op de voorgrond. Dat is heel belangrijk nu.'
Dat zal Huub goed trekken idd, bij Lieke in de schaduw staan. >:)

Lieke vermoedt nu dat Jaap niet helemaal zuiver is in zijn bedoelingen naar Huub en Lieke. En dat hij doorgaat op dingen waarvan hij merkt dat Lieke ze niet trekt.

(met een vriend als Jaap, ...)
Krijg ook het idee dat er een toneelhaak voor Lieke is gereserveerd en dat Huub en Jaap daarom ook plannen voor haar wilden bedenken waar zij een 'hoofdrol' in zou hebben. Tis maar een vermoeden
  zaterdag 1 december 2007 @ 18:18:57 #275
38396 mazaru
pi_54971762
quote:
Ze is terug bij die vriend die haar een hersenbloeding heeft geslagen
pi_54971770
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 18:18 schreef mazaru het volgende:

[..]

Dat is toch erg genoeg...... waarom dat jubelpoppetje
  zaterdag 1 december 2007 @ 18:19:56 #277
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_54971775
Waarom zitten een aantal hier gelijk aan de 12 uur te denken bij Amanda/Debora? Misschien een idee dat Amanda eerst eventjes gaat bellen naar Debora? Het is maar een optie...
  zaterdag 1 december 2007 @ 18:20:01 #278
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_54971780
Lieke vindt dat Jaap geen olie op het vuur moet gooien als zij ruzie heeft (gehad) met Huub.

Jaap: is er nog meer? L: nee.
Jaap: nou, als dat het enige is, daar kan ik mee leven.

Maw: het interesseert hem geen reet
pi_54971787
Lieke: en ik ben helemaal niet moeilijk

wake up girl........ je bent kei-moelijk
pi_54971795
Lieke : Ik ben helemáál niet moeilijk als ik maar duidelijkheid heb.
  zaterdag 1 december 2007 @ 18:20:41 #281
521 ruby
Hell yeah!
pi_54971802
Amanda zegt: het lijkt wel of ik de laatste tijd helderziend aan het worden ben.
Brian zegt daarop: ik denk wel dat je bepaalde gaven hebt.
  zaterdag 1 december 2007 @ 18:21:22 #282
521 ruby
Hell yeah!
pi_54971813
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 18:20 schreef Clank het volgende:
Ze bedoelt zeker als ze maar alles onder controle heeft.
pi_54971816
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 18:18 schreef KimiK het volgende:

[..]

Krijg ook het idee dat er een toneelhaak voor Lieke is gereserveerd en dat Huub en Jaap daarom ook plannen voor haar wilden bedenken waar zij een 'hoofdrol' in zou hebben. Tis maar een vermoeden
Denk niet dat er op dit moment voor iemand een toneelhaak klaarligt, muv Nadia.
Ik denk dat dit echt is. Jaap is het Trojaanse paard in de relatie van Huub en Lieke. Alle shit die al sluimerde is naar buiten gekomen op het moment dat Jaap zich bij hen aansloot.

Want met een vriend als Jaap,...
  zaterdag 1 december 2007 @ 18:21:36 #284
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_54971820
Wat een onzin dat er niet gebeld kan worden voor die 24 uur...
Waarom checken de overige wannabees dat niet? Het lijkt me toch erg belangrijk nu er een kans is dat er weer iemand gaat de febo daar, zoals jet hoort, gewoon meewerkt en de telefoon aannneemt.
Ze hebben daar vast een probleem.... Dennis moet misschien op een dubieuze manier vervangen worden maar weten nog niet hoe ze dat tot tevredenheid van de andere wannabees legitiem in de regels moeten proppen. En dan ook nog een Nadia die op wil stappen.
  zaterdag 1 december 2007 @ 18:21:51 #285
521 ruby
Hell yeah!
pi_54971822
Brian mag niet knakken met zijn vingers van Amanda.
pi_54971824
L: gestoord huis is dit ook hé.
Nee L, de mensen erin zijn gestoord
pi_54971829
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 18:20 schreef ruby het volgende:
Amanda zegt: het lijkt wel of ik de laatste tijd helderziend aan het worden ben.
Brian zegt daarop: ik denk wel dat je bepaalde gaven hebt.
Mss dat ze ook een diploma koffiedik kijken kan halen
pi_54971831
  zaterdag 1 december 2007 @ 18:23:19 #289
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_54971841
Lieke is dommer dan ik dacht, op sociaal vlak mn. Ze is echt heel makkelijk te bespelen.
  zaterdag 1 december 2007 @ 18:23:22 #290
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_54971843
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 18:20 schreef Clank het volgende:
Het spel gaat veel te snel voor haar... heeft ze duidelijkheid is het spel al weer een dag verder en dan heeft ze weer onduidelijkheid over wat er die dag gebeurt is. Het blijft gewoon een zwakke speler. Eeen vastbijter maar een slechte speler.
Op zaterdag 1 december 2007 18:21 schreef ruby het volgende:
Brian mag niet knakken met zijn vingers van Amanda.
Die handjes heeft ze liever niet te los
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  † In Memoriam † zaterdag 1 december 2007 @ 18:24:10 #292
135305 beequeen
Lost.
pi_54971868
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 18:17 schreef Py het volgende:
Goed bezig Jaap.
Nope. Lieke wordt wel gecoachd door het hokje maar laat zich niet coachen in dingen die ze niet wil doen.

Wel goed luisteren.
― Mark Twain
  zaterdag 1 december 2007 @ 18:24:16 #293
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_54971871
quote:

[..]

Een keuze die op zich niet zo vreemd is voor personen zonder eigenwaarde "weet je" en vergeet niet dat Amanda geen haar beter is "weet je". Dit soort vrouwen "weet je" gaat iedere keer weer terug naar hun foute vriendjes "weet je". Dit soort typetjes bewerkstelligen hun eigen ondergang "weet je"
pi_54971885
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 18:21 schreef akveor het volgende:
Wat een onzin dat er niet gebeld kan worden voor die 24 uur...
Waarom checken de overige wannabees dat niet? Het lijkt me toch erg belangrijk nu er een kans is dat er weer iemand gaat de febo daar, zoals jet hoort, gewoon meewerkt en de telefoon aannneemt.
Ze hebben daar vast een probleem.... Dennis moet misschien op een dubieuze manier vervangen worden maar weten nog niet hoe ze dat tot tevredenheid van de andere wannabees legitiem in de regels moeten proppen. En dan ook nog een Nadia die op wil stappen.
Of het hokje heeft een paar dagen tijd nodig. De vervanger moet worden ingelicht, paar dagen voorbereidingstijd ..... Nadia moet gewoon enkele dagen blijven en verzint smoesjes, zoals telefoon kapot.
Keep the Sunny Side Up
pi_54971891
Amanda: "Solans wi eh uehjk z ook almall mummelmumell"

Soms moet er echt onderschrift op streams met Amanda
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_54971898
  zaterdag 1 december 2007 @ 18:25:35 #297
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_54971901
quote:

[..]

zaterdag 1 december 2007 @ 18:26:14 #298
521 ruby
Hell yeah!
pi_54971915
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 18:23 schreef pullup het volgende:

[..]

Die handjes heeft ze liever niet te los
Oh is dat het waarom Brian zo flexibel is met z'n handen?

Jaap vraagt of er een streamstoring is.
Nee hoor Jaap, wij horen/zien jullie luid en duidelijk.
  zaterdag 1 december 2007 @ 18:26:21 #299
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_54971917
Jaap kan wel bellen
  † In Memoriam † zaterdag 1 december 2007 @ 18:26:33 #300
135305 beequeen
Lost.
pi_54971925
Jaap kan dus wel bellen.
― Mark Twain
pi_54971933
Jaap tegen naad:ik denk dat de telefoon het voor jou niet doet ( nadat hij de tel even uitgeprobeerd heeft)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')