Oh ja en toen Huub aardig deed tegen Amanda toen was ze daar ook boos over. Moet je haar nu zien de laatste dagen.quote:Op zaterdag 1 december 2007 15:09 schreef itsme het volgende:
[..]
Precies en dat doet ze al tijden. Nu gaat Del iets beter om met Huub maar ze is toch zijn vijand
quote:Op zaterdag 1 december 2007 15:20 schreef Rotterdammert het volgende:
dingen om je op te verheugen vandaag:
- De brief met de uitleg over eventuele veranging dennix
- Nadia die haar 24 uur aanvraagd
ik erger mij buitengewoon aan haar geklaag bij anderen en dat vreselijke geklef. Waren we eindelijk van klef&;bef af en nu dit weerquote:Op zaterdag 1 december 2007 15:24 schreef bloodymary het volgende:
Ik ben toch niet zo te spreken over het karakter van Lieke hoor. Het feit dat zij Huub gewoon niets gunt en steeds jaloers op hem is, dat doe je niet bij je geliefde! En als je alleen naar het spelelement kijkt dan moet ze juist blij zijn dat Huub informatie van achteren krijgt, ze spelen toch samen.... Ze is echt jaloers, een hele slechte eigenschap. En je naasten iets niet gunnen is echt fout.
Vanaf het moment dat ze samen een relatie kregen vond ik dat fout voor Huub, hij was vanaf dat moment niet meer de Huub die hij vantevoren was. Ben toch benieuwd hoe het anders allemaal gelopen was?
quote:Op zaterdag 1 december 2007 15:26 schreef Desii het volgende:
Huub en Brian is geinig om te zien zo samen, achter de pc
Dat schreef ik toch. Huub baalt omdat ie denkt dat het in scene is gezet door de febo. Zonder overleg dus.quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:56 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
huub is NIET boos vanwege de vervanging maar vanwege bepaalde dingen van het hokje die hem niet verteld zijn. Heeft ie gister nog gezegd.
quote:Op zaterdag 1 december 2007 15:29 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat schreef ik toch. Huub baalt omdat ie denkt dat het in scene is gezet door de febo. Zonder overleg dus.
Overigens is het niet zeer vreemd dat er eigenlijk niemand op de fora heeft bedacht dat Dennis wel eens vervangen zou kunnen worden door een stunt van de febo. Dit geeft voor mij eigenlijk al aan dat iedereeen er eigenlijk van overtuigd was dat het na de 23ste gebeurt zou zijn met toneelhaken en vervangingen. Daarbij vind ik Jaap's overtuiging dat het goed voor de show zou zijn wanneer er een nieuwe inkomt. Wat voor een BS is dat? En de febo heeft er geen hand in? Nou dat gelooft niemand.
Dus jij ziet Huub als een boertje uut Oldenzaal?quote:Op zaterdag 1 december 2007 15:10 schreef Borga het volgende:
[..]
Held Huub is een boertje uut Oldenzaal en daar vragen ze altijd om iets, Amanda komt uit de ''grote'' stad en daar eisen ze gewoon iets. Ies cultuur verschil
quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:30 schreef ericahysterica het volgende:
lieke neemt huub ook kwalijk dat hij gisteren naar achter heeft gebeld en info daar kreeg. Zij vindt dat zijn afdwinggedrag wordt beloond. Ik ga me steeds meer ergeren aan lieke
quote:Op zaterdag 1 december 2007 15:17 schreef Py het volgende:
Vervolg op: DGK [ COS #2942] Gefrustreerde reality
[ afbeelding ]
Tja Huub. Zat er maar zo'n ding aan vrouwen.![]()
Wordt natuurlijk wel moeilijk als je niet gesteund wordt.quote:Op zaterdag 1 december 2007 15:29 schreef Desii het volgende:
Het probleem van Lieke is dat ze haar eigen fouten niet in (wilt) zien en zich nu helemaal in een slachtofferrol plaatst
Heel erg jammer, want ze was zo sterk in de 6-2 situatie
ze heeft toch steunkousenquote:Op zaterdag 1 december 2007 15:39 schreef maril het volgende:
[..]
Wordt natuurlijk wel moeilijk als je niet gesteund wordt.
die had volgens de 1ste brief gisteren al moeten komen.quote:Op zaterdag 1 december 2007 15:20 schreef Rotterdammert het volgende:
dingen om je op te verheugen vandaag:
- De brief met de uitleg over eventuele veranging dennix
- Nadia die haar 24 uur aanvraagd
Die kerels zien spelen is in ieder geval leuker als dat ander gemiep.quote:
precies.quote:Op zaterdag 1 december 2007 15:31 schreef Desii het volgende:
[..]
Dit geeft al aan dat helemaal geen spel meer is...... de karakters die er in gezet zijn, moet dus hun eigen neerzetten voor een soap en zoveel mogelijk kijkcijfers trekken
Jaap zei er wel bij dat dat nog wel even kon duren. Ik denk niet dat Flens zit te wachten op Stijn en RTL ook niet.quote:Op zaterdag 1 december 2007 15:45 schreef Desii het volgende:
Jaap zei trouwens nog iets tegen Huub
H: zei dat er nog meer "oud" medewerkers zouden vertrekken en dat vind tie heel vervelend
J: ja, maar als we overgaan, komt heel misschien wereldreiziger weer terug
H: dat zou vet zijn
quote:Op zaterdag 1 december 2007 15:45 schreef Desii het volgende:
Jaap zei trouwens nog iets tegen Huub
H: zei dat er nog meer "oud" medewerkers zouden vertrekken en dat vind tie heel vervelend
J: ja, maar als we overgaan, komt heel misschien wereldreiziger weer terug
H: dat zou vet zijn.. maar hij had z'n beslissing nog niet genomen of hij blijft of niet
Ik denk dat hij het met zijn vader wil bespreken......... Hoop dat tie niet meer terugkomt..... ben ik van mijn verslaving af
quote:Op zaterdag 1 december 2007 15:47 schreef schatje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik hoop dat Huub en Jaap beide bereid zijn om Lieke naar huis te sturen. Weg met zure wijf.
Ik denk niet dat Lieke begrijpt dat je juist zulke situaties moet uitbuiten en je daarmee deals met achter kunt krijgen die in je voordeel werken. Of ze snapt het wel is is gewoon afgunstig op de eventuele deals die Huub gaat maken met achter. Ik denk dat Lieke niet weet hoe zij dat soort deals moet maken. Simpel omdat ze gewoon niet kan schakelen in het spel. Zij ziet haar mogelijkheden niet snel genoeg en de anderen lopen weg met deals. In deze dus weer Huub.quote:Op zaterdag 1 december 2007 15:34 schreef schatje het volgende:
Ah, Lieke is dus weer jaloers en heeft afgunst omdat Huub info van de Febo heeft gekregen. Wat een misselijkmakend wijf is het toch.
[..]
Jaap denkt dat er een vervolg komt op DGK, een Part 2 dus, en sommige bewoners uit Part 1 meegaan.quote:Op zaterdag 1 december 2007 15:48 schreef Ziet het volgende:
wereldreiziger moet stijn zijn, toch?
en wat betekent 'overgaan'?
zouden ze dan toch in BB overlopen?
mijn idee!quote:Op zaterdag 1 december 2007 15:47 schreef schatje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik hoop dat Huub en Jaap beide bereid zijn om Lieke naar huis te sturen. Weg met zure wijf.
Dat zijn een soort kammetjes die je vastklikt.quote:Op zaterdag 1 december 2007 15:51 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
Selene zet zelf ff een extension erin.
Zou ze drukknopjes in haar nek hebben?
quote:Op zaterdag 1 december 2007 15:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jaap denkt dat er een vervolg komt op DGK, een Part 2 dus, en sommige bewoners uit Part 1 meegaan.
BS verhaal natuurlijk.
nee joh, is alleen als je op tv bent.quote:Op zaterdag 1 december 2007 15:57 schreef bloodymary het volgende:
Ik zal wel weer ouderwets zijn, maar is dat nou normaal, lopen alle vrouwen tegenwoordig met extensions, haarstukjes of pruiken in en op? Ik heb gelukkig zelf een flinke bos haar, maar als ik dat zo zie lijkt het maar heel normaal te zijn om nephaar te hebben....
Dat zijn geruchten, niks meer en niks minder.quote:Op zaterdag 1 december 2007 15:57 schreef Ziet het volgende:
[..]
okee
maar hoe zit het dan met de BB die vanaf maart vanuit de villa wordt uitgezonden?
is dat al bekend?
Ik kan me ook alleen vervangen nav fysiek geweld herinneren. Het zegt toch ook al genoeg dat niemand op de fora heeft bedacht dat Dennis een toneelhaak zou krijgen? Bijna iedereen is er van overtuigd dat na de 23ste september niemand vervangen kon worden. En dan nu door zg diskwalificatie?quote:Op zaterdag 1 december 2007 15:42 schreef beequeen het volgende:
BSOL, ik heb het filmpje gevonden waar Jaap de nieuwe regel voorleest over het vervangen van een miljonair ivm fysiek geweld. Er wordt hier met geen woord gesproken over een vrijwillige exit . Het is rond de 4.40 min.
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=52193&sess=2832
In het Utrechtse in het heel normaal om extentions te hebben en die dames komen ook niet op TV.quote:Op zaterdag 1 december 2007 16:00 schreef Desii het volgende:
[..]
nee joh, is alleen als je op tv bent.
Ik ken niemand met extensions e.d, maar ben dan ook uit de Zeeuwse klei getrokken (misschien zijn we hier allemaal wat nuchterder)
Vrouwen die niet voldoen aan het ideaalbeeld worden geacht zich afzijdig te houden in onze samenleving, danwel plastische en cosmetische ingrepen te doen waardoor ze mooi genoeg zijn in onze ogen zodat ze zich wel mogen profileren in onze samenleving, die gelukkig niet oppervlakkig en materialistisch is.quote:Op zaterdag 1 december 2007 15:57 schreef bloodymary het volgende:
Ik zal wel weer ouderwets zijn, maar is dat nou normaal, lopen alle vrouwen tegenwoordig met extensions, haarstukjes of pruiken in en op? Ik heb gelukkig zelf een flinke bos haar, maar als ik dat zo zie lijkt het maar heel normaal te zijn om nephaar te hebben....
tnxquote:Op zaterdag 1 december 2007 16:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zijn geruchten, niks meer en niks minder.
De discusssie met BSOL kwam op gang door de "nieuwe regels". Hij beweert dat de regels op de site van Tien niet kloppen. Het lijkt me toch stug dat ze daar foutieve regels plaatsen, dat zou wel heel dom zijn. Aan de andere kant zou het me ook weer niet verbazen, wat een zootje daar.quote:Op zaterdag 1 december 2007 16:02 schreef akveor het volgende:
Ik vond de verandering van de regel nav fysiek geweld vertrekken al erg vreemd. Volgens mij was het gewoon de bedoeling dat Dennis iemand op z'n bek sloeg. Alleen was Dennis daar te laf voor of hij vond dat gewoon te ver gaan.
Feit is dat de febo gewoon veel te veel macht heeft. Te veel onduidelijkheden in de regels en te vrije interpretaties.
Toen Amanda en Teringnadia het vorige week over haarstukjes hadden zei Amandaquote:Op zaterdag 1 december 2007 15:57 schreef bloodymary het volgende:
Ik zal wel weer ouderwets zijn, maar is dat nou normaal, lopen alle vrouwen tegenwoordig met extensions, haarstukjes of pruiken in en op?
Ik vind deze dame zonder make-up ook al mooi .quote:Op zaterdag 1 december 2007 16:04 schreef Py het volgende:
[..]
Vrouwen die niet voldoen aan het ideaalbeeld worden geacht zich afzijdig te houden in onze samenleving, danwel plastische en cosmetische ingrepen te doen waardoor ze mooi genoeg zijn in onze ogen zodat ze zich wel mogen profileren in onze samenleving, die gelukkig niet oppervlakkig en materialistisch is.
http://www.youtube.com/watch?v=iYhCn0jf46U&feature=related
Gisteravond was daarover een goede serie op tv ,Missing without a trace, daar hadden ze het over een make over, en die vrouw was diep ongelukkig nadat ze het had gedaan, moest aan Nadia denken.quote:Op zaterdag 1 december 2007 16:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vind deze dame zonder make-up ook al mooi .
Een hele leuke werkgever zei eens tegen mij: Schat, je bent nog net zo mooi als vroeger alleen duurt het nu wat langer.
Ik moet er echt vanuit gaan dat dit soort opmerkingen worden gedaan als je een jaar opgesloten zit, en als je partner respectievelijk Lieke of Amanda heten.quote:Op zaterdag 1 december 2007 16:20 schreef Py het volgende:
Brian Huub: 'wil je dat ik het uitleg of ga je me steeds onderbreken'
Het rook zou mij uit de oren komen als mijn partner hiermee komt als hij een ruzie op wilt lossen. Nou weet ik niet wat er nu weer tussen Huub en Lieke is voorgevallen, ik heb geeneens zin om het terug te lezen, wordt een beetje moe van de ruzies tussen die twee. Maar weet wel dat ze allebei stronteigenwijs zijn, allebei constant hun gelijk willen halen en allebei elkaar telkens onderbreken.quote:Op zaterdag 1 december 2007 16:20 schreef Py het volgende:
Brian Huub: 'wil je dat ik het uitleg of ga je me steeds onderbreken'
Ik denk dat dit allemaal in gang gezet is door achter. Ze hebben alles geprobeerd on Dennis op te starten. Deze maand was de laatste kans voor hem.quote:Op zaterdag 1 december 2007 16:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
De discusssie met BSOL kwam op gang door de "nieuwe regels". Hij beweert dat de regels op de site van Tien niet kloppen. Het lijkt me toch stug dat ze daar foutieve regels plaatsen, dat zou wel heel dom zijn. Aan de andere kant zou het me ook weer niet verbazen, wat een zootje daar.
Sorry voor m'n late reactie, was even weg. ( PS, ik kan die Clipser filmpjes niet bekijken )quote:Op zaterdag 1 december 2007 15:42 schreef beequeen het volgende:
BSOL, ik heb het filmpje gevonden waar Jaap de nieuwe regel voorleest over het vervangen van een miljonair ivm fysiek geweld. Er wordt hier met geen woord gesproken over een vrijwillige exit . Het is rond de 4.40 min.
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=52193&sess=2832
De website wekt de indruk dat vrijwillig vertrek dus vervanging kan betekenen. Daar zit mijn punt.quote:Bij vrijwillig vertrek van een Miljonair of bij vertrek door het overtreden van de regels (en dus uitzetten door de programmaleiding) kan hij/zij worden vervangen door een nieuwe miljonair. De Miljonair verliest zijn/haar 10.000 euro borg. Deze wordt gestort op de rekening van een, door de Miljonair te bepalen, goed doel.
Maar het is wel zo dat hij het steeds niet kan uitleggen omdat zij maar door blijft tetteren.....quote:Op zaterdag 1 december 2007 16:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het rook zou mij uit de oren komen als mijn partner hiermee komt als hij een ruzie op wilt lossen.
Daar heb je helemaal gelijk in, maar hij doet in andere gevallen precies hetzelfde.quote:Op zaterdag 1 december 2007 16:35 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Maar het is wel zo dat hij het steeds niet kan uitleggen omdat zij maar door blijft tetteren.....
klopt... daar loog ze idd..quote:Op zaterdag 1 december 2007 16:25 schreef schatje het volgende:
Lieke, niet liegen, je was lol aan het trappen met Selene en doodleuk aan het babbelen met Nadia. Zo moe was je niet.
Met andere woorden... Nadia vertrekt vrijwillig en wordt dus vervangen.... Dennis is gediskwalificeerd iov de febo en wordt ook vervangen....?quote:Op zaterdag 1 december 2007 16:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Sorry voor m'n late reactie, was even weg. ( PS, ik kan die Clipser filmpjes niet bekijken )
Juist, de brief spreekt geen woord over vrijwillig vertrek. Sinds 23 spetember zou iemand die vrijwillig vertrekt immers niet vervangen worden (Dat is het grote verschil met de periode voor 23 sept).
Op de website staat :
[..]
De website wekt de indruk dat vrijwillig vertrek dus vervanging kan betekenen. Daar zit mijn punt.
In het filmpje iid geen woord over vrijwillig vertrek. Wel dat men een nieuw exemplaar van de regels zouden ontvangen.quote:Op zaterdag 1 december 2007 16:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Sorry voor m'n late reactie, was even weg. ( PS, ik kan die Clipser filmpjes niet bekijken )
Juist, de brief spreekt geen woord over vrijwillig vertrek. Sinds 23 spetember zou iemand die vrijwillig vertrekt immers niet vervangen worden (Dat is het grote verschil met de periode voor 23 sept).
Op de website staat :
[..]
De website wekt de indruk dat vrijwillig vertrek dus vervanging kan betekenen. Daar zit mijn punt.
Dat is mijn punt dus ook en mijn verwarring. Jij zegt dat het de oude regel is terwijl op de Tien site staat dat het de nieuwe regel is.quote:Op zaterdag 1 december 2007 16:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Juist - volgens de website. En BQ toont aan dat daarover niets in de brief stond. Dat is mijn punt.quote:Op zaterdag 1 december 2007 16:41 schreef akveor het volgende:
[..]
Met andere woorden... Nadia vertrekt vrijwillig en wordt dus vervangen....
......
Maar ze had maar zo wel kunnen janken. 1 maal daags doet ze dat en de rest naar behoefte.quote:Op zaterdag 1 december 2007 16:37 schreef Desii het volgende:
[..]
klopt... daar loog ze idd..
Ze zegt dat ze aan het huilen was... en dat was echt niet zo
Dat maakt helemaal geen moer uitquote:Op zaterdag 1 december 2007 16:47 schreef maril het volgende:
Wordt tijd dat het weer uit gaat tusen die 2
Je gaat me toch niet vertellen dat ze niet eens in staat zijn de nieuwe regels behoorlijk weer te geven?quote:Op zaterdag 1 december 2007 16:44 schreef chufi het volgende:
De web-site wordt verder onderhouden door een web-redactie die niet achter bij de Febo zit toch? De VV commentaren tonen regelmatig komplete verdraaiing van feiten. Dus is het heel goed mogelijk dat zij de boel verkeerd op de pagina hebben geplaats.
Je gaat me toch niet vertellen dat je hier echt verbaasd door bentquote:Op zaterdag 1 december 2007 16:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat ze niet eens in staat zijn de nieuwe regels behoorlijk weer te geven?
Dat zou echt belachelijk zijn.
Van VV trek ik me geen moer aan maar een regelboek niet juist weergeven gaat me echt een stap te ver, capice?quote:Op zaterdag 1 december 2007 16:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je hier echt verbaasd door bent
Toch heb ik dat vermoeden al eerder geuit. De tekst (op dit punt) is nog de tekst van voor 23 spetember. De webredactie is wel vaker niet erg nauwkeurig, zie bijvoorbeeld VV.quote:Op zaterdag 1 december 2007 16:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat ze niet eens in staat zijn de nieuwe regels behoorlijk weer te geven?
Als ze er met de VV maar een potje van maken, zijn mijn verwachtigingen m.b.t. de regels ook niet zo hoog. comprendre?quote:Op zaterdag 1 december 2007 16:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Van VV trek ik me geen moer aan maar een regelboek niet juist weergeven gaat me echt een stap te ver, capice?
Tot voor kort stond er onder het kopje personeel een hele rij mensen die al maanden niet meer gewerkt hebben in de Kooi. Ik heb me daarover altijd verbaasd. Tot mijn verbazing is nu het lijstje actueel.quote:Op zaterdag 1 december 2007 16:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Si signora, ik zei al eerder, ze piepelen niet alleen Huub maar ook de Lookies.quote:Op zaterdag 1 december 2007 16:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ze er met de VV maar een potje van maken, zijn mijn verwachtigingen m.b.t. de regels ook niet zo hoog. comprendre?
Inderdaad, het is gewoon één grote .... . Ach laat ook maar, het is al zo vaak gezegd en geschreven hier en kijken blijf ik toch welquote:Op zaterdag 1 december 2007 16:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Si signora, ik zei al eerder, ze piepelen niet alleen Huub maar ook de Lookies.
Vind Amanda er mooi uit zien vandaag.quote:
Niet dat ze er niet uit hoeft maar wel show maakt. Huub weet de Naad en Dennix heel veel streamtijd hebben gekregen maar nu Dennix weg is liggen de zaken anders.quote:Op zaterdag 1 december 2007 17:15 schreef ericahysterica het volgende:
begrijp ik huub goed en vindt hij dat nadia er niet uit hoeft omdat ze zoveel show maakt?
nee ik vergat snerplieke te typen.......ik zit nu te luisteren naar naad en amandaquote:Op zaterdag 1 december 2007 17:18 schreef blomst het volgende:
Daar begint ze weer. ik kan dat geluid niet horen.
klopt, show gaat voor het spel..ook bij huubquote:Op zaterdag 1 december 2007 17:15 schreef ericahysterica het volgende:
begrijp ik huub goed en vindt hij dat nadia er niet uit hoeft omdat ze zoveel show maakt?
ja dat is waar het is nu seleenkleefkleflieketvtijdquote:Op zaterdag 1 december 2007 17:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niet dat ze er niet uit hoeft maar wel show maakt. Huub weet de Naad en Dennix heel veel streamtijd hebben gekregen maar nu Dennix weg is liggen de zaken anders.
Groen is de kleur van jaloezie.quote:Op zaterdag 1 december 2007 17:18 schreef ricofromrio het volgende:
wat is lieke irritant
ze ziet er ook niet uit in het groen
yoyoquote:Op zaterdag 1 december 2007 17:22 schreef ruby het volgende:
[..]
Groen is de kleur van jaloezie.
Yo iedereen.
de kleur van de gifkikkerquote:Op zaterdag 1 december 2007 17:22 schreef ruby het volgende:
[..]
Yo iedereen.
Yo kikkertje.quote:Op zaterdag 1 december 2007 17:22 schreef ruby het volgende:
[..]
Yo iedereen.
ja en dan poeslief vragen: denk je dat ik dit alleen maar doe om aandacht te krijgen?quote:Op zaterdag 1 december 2007 17:23 schreef beequeen het volgende:
Aha, ze heeft haar 24 uur dus nog niet aangevraagd, het moest voor 17.00 uur. Mèn wat kan die kuthoer liegen, al doe je om 03.00 uur......24 uur is 24 uur.
Er is Jaap en Huub wijs gemaakt,dat Nadia voor de hoge kijkcijfers heeft gezorgd.quote:Op zaterdag 1 december 2007 17:15 schreef ericahysterica het volgende:
Palma had verteld dat Nadia en Dennix aan een stuk op TV kwamen. Een van de kapsters had dat ook gezegd.quote:Op zaterdag 1 december 2007 17:25 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Er is Jaap en Huub wijs gemaakt,dat Nadia voor de hoge kijkcijfers heeft gezorgd.
Die brief komt 5 minuten voordat de drie mannen naar het optreden vertrekken. Dan kunnen ze samen met de chauffeur/redacteur onderweg anderhalf uur erover praten.quote:Op zaterdag 1 december 2007 17:26 schreef ericahysterica het volgende:
amanda: we gaan zo idols kijken en eenl euke meidenavond houden;
owwwwww en waar blijft die brief dan????????????
het hokje haalt alle trucjes uit nuquote:Op zaterdag 1 december 2007 17:29 schreef beequeen het volgende:
De telefoon in de Private doet het niet, nu kan Naad geen 24 uur aanvragen.......ik geloof mijn oren niet.
Nou dat valt echt wel mee hoor de laatste tijd ! Gisteren 315.000, donderdag 397.000, woensdag 357.000.quote:Op zaterdag 1 december 2007 17:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Palma had verteld dat Nadia en Dennix aan een stuk op TV kwamen. Een van de kapsters had dat ook gezegd.
Kwaaaaaaaaaaaaaak.quote:
Een Nintendospel...spannend hè?quote:Op zaterdag 1 december 2007 17:30 schreef ruby het volgende:
[..]
Kwaaaaaaaaaaaaaak. [ afbeelding ]
Wat voor shit zijn ze nu weer aan het kijken? Lijkt verdulleme wel een speelhal in m'n oren.
quote:Op zaterdag 1 december 2007 17:31 schreef blomst het volgende:
Dat is Nadia haar nieuwe verhaallijn, vraagt ze wel of niet haar 24uur aan, dit word over drie maanden verspreidt.
Vind je het gek ? Die blijft straks alleen over met de wifebeater.......quote:Op zaterdag 1 december 2007 17:34 schreef ruby het volgende:
Amanda klinkt erg verontwaardigd.
Deze week gemiddeld 409.400 regulier + 215.200 herhaling = 624.600 totaal. Daarmee staat deze week in de top 10-weken op de vierde plaats. (De hele top 5 wordt gevormd door de laatste 5 weken !)quote:Op zaterdag 1 december 2007 17:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou dat valt echt wel mee hoor de laatste tijd ! Gisteren 315.000, donderdag 397.000, woensdag 357.000.
Zie ook : http://www.kijkonderzoek.nl/
Nou....Lieke is toch close met 'r de laatste dagen?quote:Op zaterdag 1 december 2007 17:36 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Vind je het gek ? Die blijft straks alleen over met de wifebeater.......
De rest moet haar al niet meer.
ja heel close ze vertelt alle lelijke dingen die huub tegen haar doet en ligt dan in de armen van amanda lekker in bedquote:Op zaterdag 1 december 2007 17:38 schreef ruby het volgende:
[..]
Nou....Lieke is toch close met 'r de laatste dagen?
En waar komt dat door? Alle ruzie's van de laatste weken, tv kijkers hopen op meer en de aankomende ontslagronde ( nog niet uitgezonden maar een hoop speculaties in de reguliere over het wegstemmen van Dennix) Tadaaaaa.quote:Op zaterdag 1 december 2007 17:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Deze week gemiddeld 409.400 regulier + 215.200 herhaling = 624.600 totaal. Daarmee staat deze week in de top 10-weken op de vierde plaats. (De hele top 5 wordt gevormd door de laatste 5 weken !)
Heel dubieus, maar het zal allemaal wel.quote:Op zaterdag 1 december 2007 17:38 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja heel close ze vertelt alle lelijke dingen die huub tegen haar doet en ligt dan in de armen van amanda lekker in bed
Ja natuurlijk.. want dat haar 'beste vriendin' het in haar hoofd haalt om niet te blijven tot haar verjaardag.. dat gaat er bij Amanda niet in.quote:Op zaterdag 1 december 2007 17:34 schreef ruby het volgende:
Amanda klinkt erg verontwaardigd.
huh? Dat verklaart waarom Nennix en Dania zo veel op televee warenquote:Op zaterdag 1 december 2007 17:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou dat valt echt wel mee hoor de laatste tijd ! Gisteren 315.000, donderdag 397.000, woensdag 357.000.
Zie ook : http://www.kijkonderzoek.nl/
lieve help.... alsjeblieft nietquote:Op zaterdag 1 december 2007 17:31 schreef blomst het volgende:
Dat is Nadia haar nieuwe verhaallijn, vraagt ze wel of niet haar 24uur aan, dit word over drie maanden verspreidt.
2 weken kan verdomd lang duren als je erg graag weg wil, dat beseft Amanda niet zo.quote:Op zaterdag 1 december 2007 17:43 schreef Clank het volgende:
[..]
Ja natuurlijk.. want dat haar 'beste vriendin' het in haar hoofd haalt om niet te blijven tot haar verjaardag.. dat gaat er bij Amanda niet in.
De glazen deur (Brian) en het onder de douche rammen (Brian) gaven die week gemiddeld 125.000 kijkers per dag extra (met piek 250.000 kijkers extra). Een deel van die nieuwe kijkers is 'blijven hangen' en daardoor blijft DGK goed scoren.quote:Op zaterdag 1 december 2007 17:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
En waar komt dat door? Alle ruzie's van de laatste weken, tv kijkers hopen op meer en de aankomende ontslagronde ( nog niet uitgezonden maar een hoop speculaties in de reguliere over het wegstemmen van Dennix) Tadaaaaa.
YO DENNIXquote:Op zaterdag 1 december 2007 17:49 schreef ricofromrio het volgende:
wat zou dennix nu doen
misschien leest hij nu wel mee
![]()
![]()
Dat zeg ik en je vergeet de H in dit woord.quote:Op zaterdag 1 december 2007 17:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De glazen deur (Brian) en het onder de douche rammen (Brian) gaven die week gemiddeld 125.000 kijkers per dag extra (met piek 250.000 kijkers extra). Een deel van die nieuwe kijkers is 'blijven hangen' en daardoor blijft DGK goed scorem.
Bedankt voor de hint, tikfout aangepast.quote:Op zaterdag 1 december 2007 17:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zeg ik en je vergeet de H in dit woord.
Wat zou z'n FOK-naam zijn? Il Divo?quote:Op zaterdag 1 december 2007 17:49 schreef ricofromrio het volgende:
wat zou dennix nu doen
![]()
![]()
Heeft Anita zeker bedacht?quote:Op zaterdag 1 december 2007 17:53 schreef ericahysterica het volgende:
Amanda: als je hem op de knop houdt houd je hem op die knop en sta je niet open voor iets anders hahahhahahahhaha
Graag gedaan, ik ben blij dat je er om kunt lachen.quote:Op zaterdag 1 december 2007 17:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Bedankt voor de hint, tikfout aangepast.
Ik had niet anders verwacht, dat weet Amanda al weken maar nu is er dus zekerheid.quote:Op zaterdag 1 december 2007 17:58 schreef Marieke_B het volgende:
Deborah is kennelijk officieel weer terug bij d'r ex.
Die ene
en vooral oeverloze domheid en het gebrek aan zelfrespect kijk naar amanda, kijk naar haar zus.quote:Op zaterdag 1 december 2007 18:00 schreef Marieke_B het volgende:
Eigenwijze stijfkoppigheid zit kennelijk in de familie.
met bord op schootquote:Op zaterdag 1 december 2007 17:49 schreef ricofromrio het volgende:
wat zou dennix nu doen
![]()
![]()
Haar moeder zei dat dat ze met hem bezig was toen ze Amanda in de villa bezocht.quote:Op zaterdag 1 december 2007 17:58 schreef Marieke_B het volgende:
Deborah is kennelijk officieel weer terug bij d'r ex.
Die ene
Ik zou er niet eens raar van opkijken als Lieke zich bij Brian en Amanda zou aansluiten.quote:Op zaterdag 1 december 2007 18:01 schreef pullup het volgende:
Het lijkt er dus op dat het tijdelijk 3 + gastspeelster tegen 2 gaat worden als Nadia opstapt.
Dan is het wel duidelijk welke richting de nieuwe opgaat anders zou Brian wel wat meer in paniek zijn
op de bank met zijn zusje heel dicht tegen zich aanquote:
quote:Op zaterdag 1 december 2007 18:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zou er niet eens raar van opkijken als Lieke zich bij Brian en Amanda zou aansluiten.
Dan wordt het dus Jaap en Huub tegen de rest van het huis.
Die twee kunnen dan nooit meer stuk, ik zet mijn geld op Jaap en Huub al zetten ze de hele familie van Brr en Amandel er in
ja en dan met brian de wifebeater van de gouden kooi aan haar zijdequote:Op zaterdag 1 december 2007 18:07 schreef STAP01 het volgende:
Als ik Amanda was zou ik 12 stemming voorstellen. Om haar bij die crimineel weg te halen met alle camera's erop!
Heb de indruk dat Amanda niet eens denkt aan die 12 uur?quote:Op zaterdag 1 december 2007 18:07 schreef STAP01 het volgende:
Als ik Amanda was zou ik 12 stemming voorstellen. Om haar bij die crimineel weg te halen met alle camera's erop!
ik trek die stem van lieke echt niet meer zij staat bij mij te vaak op mute maar wel fijn dat jij er verslag van doet!quote:Op zaterdag 1 december 2007 18:08 schreef Marietje_34 het volgende:
kijk eerst maar es naar je eigen hypocriete gezeik, Lieke![]()
dat stoort me zo aan haar, al dat verongelijkte gedoe van haar. Het ligt aan iedereen, en zij is slechts een slachtoffer. Maar een beetje zelfreflectie ho maar
Een typisch verhaal voor een totaal verknipte familie. Moeders geeft geen flikker om de kids Moeder en de kids acteren solitair dus ieder naait zijn eigen naat er is totaal geen onderlinge familiebandquote:
Iemand geinteresseerd in Lieke haar preekstem als ringtone?quote:Op zaterdag 1 december 2007 18:10 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik trek die stem van lieke echt niet meer zij staat bij mij te vaak op mute maar wel fijn dat jij er verslag van doet!
Zielig voor de moeder van Amanda. Een tweede beater als schoonzoon .......quote:Op zaterdag 1 december 2007 18:09 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja en dan met brian de wifebeater van de gouden kooi aan haar zijde
ik trek Lieke bijna in haar geheel niet meer, maar ben toch nieuwsgierigquote:Op zaterdag 1 december 2007 18:10 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik trek die stem van lieke echt niet meer zij staat bij mij te vaak op mute maar wel fijn dat jij er verslag van doet!
Nee, denk het ook niet. Hokje wel denk ik.quote:Op zaterdag 1 december 2007 18:09 schreef Dark het volgende:
[..]
Heb de indruk dat Amanda niet eens denkt aan die 12 uur?
Bizar ja.quote:Op zaterdag 1 december 2007 18:10 schreef DrsH het volgende:
[..]
Een typisch verhaal voor een totaal verknipte familie. Moeders geeft geen flikker om de kids en de kids acteren solitair dus ieder naait zijn eigen naat er is totaal geen onderlinge familieband
Storing hoorde ik of zo, nu pas om 20:00 !! BS verhaalquote:Op zaterdag 1 december 2007 18:13 schreef blomst het volgende:
we mogen niet horen waarom Nadia haar 24uur niet aan kan vragen.
VW een storing, en misschien om 20.00quote:Op zaterdag 1 december 2007 18:13 schreef blomst het volgende:
we mogen niet horen waarom Nadia haar 24uur niet aan kan vragen.
Ze willen de exit pas morgenavond in plaats van morgenmiddag .......quote:Op zaterdag 1 december 2007 18:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Storing hoorde ik of zo, nu pas om 20:00 !! BS verhaal
Dat heb ik niet gehoord, maar het komt er wel op neer dat ze gekozen heeft voor die psychopaat en dat ze niet naar de anderen wil luisteren.quote:Op zaterdag 1 december 2007 18:16 schreef blomst het volgende:
wat is er met Debora, is ze weer inelkaar geslagen ?
Dat hoop ik oprecht, voor Amanda.quote:Op zaterdag 1 december 2007 18:12 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Nee, denk het ook niet. Hokje wel denk ik.
doet ie slim ja!quote:Op zaterdag 1 december 2007 18:17 schreef Py het volgende:
Lieke laat zich coachen door Jaap. Jaap coacht dat ze vooral moet zeggen tegen Huub wat haar stoort aan hem.
Goed bezig Jaap.
Debora is terug bij haar oude vriendje (die haar in elkaar had gemept, hersenbloeding tot gevolg)quote:Op zaterdag 1 december 2007 18:16 schreef blomst het volgende:
Krijg ook het idee dat er een toneelhaak voor Lieke is gereserveerd en dat Huub en Jaap daarom ook plannen voor haar wilden bedenken waar zij een 'hoofdrol' in zou hebben. Tis maar een vermoedenquote:Op zaterdag 1 december 2007 18:07 schreef Py het volgende:
Heel goed Jaap.![]()
Tegen Lieke: 'ik wil jou wel een tijdje op de voorgrond. Dat is heel belangrijk nu.'![]()
Dat zal Huub goed trekken idd, bij Lieke in de schaduw staan. >:)
Lieke vermoedt nu dat Jaap niet helemaal zuiver is in zijn bedoelingen naar Huub en Lieke. En dat hij doorgaat op dingen waarvan hij merkt dat Lieke ze niet trekt.
(met een vriend als Jaap, ...)
Ze is terug bij die vriend die haar een hersenbloeding heeft geslagenquote:Op zaterdag 1 december 2007 18:16 schreef blomst het volgende:
Dat is toch erg genoeg...... waarom dat jubelpoppetjequote:Op zaterdag 1 december 2007 18:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze is terug bij die vriend die haar een hersenbloeding heeft geslagen
Ze bedoelt zeker als ze maar alles onder controle heeft.quote:Op zaterdag 1 december 2007 18:20 schreef Clank het volgende:
Lieke : Ik ben helemáál niet moeilijk als ik maar duidelijkheid heb.
Denk niet dat er op dit moment voor iemand een toneelhaak klaarligt, muv Nadia.quote:Op zaterdag 1 december 2007 18:18 schreef KimiK het volgende:
[..]
Krijg ook het idee dat er een toneelhaak voor Lieke is gereserveerd en dat Huub en Jaap daarom ook plannen voor haar wilden bedenken waar zij een 'hoofdrol' in zou hebben. Tis maar een vermoeden
Mss dat ze ook een diploma koffiedik kijken kan halenquote:Op zaterdag 1 december 2007 18:20 schreef ruby het volgende:
Amanda zegt: het lijkt wel of ik de laatste tijd helderziend aan het worden ben.
Brian zegt daarop: ik denk wel dat je bepaalde gaven hebt.
Het spel gaat veel te snel voor haar... heeft ze duidelijkheid is het spel al weer een dag verder en dan heeft ze weer onduidelijkheid over wat er die dag gebeurt is. Het blijft gewoon een zwakke speler. Eeen vastbijter maar een slechte speler.quote:Op zaterdag 1 december 2007 18:20 schreef Clank het volgende:
Lieke : Ik ben helemáál niet moeilijk als ik maar duidelijkheid heb.
Die handjes heeft ze liever niet te losquote:Op zaterdag 1 december 2007 18:21 schreef ruby het volgende:
Brian mag niet knakken met zijn vingers van Amanda.
Nope. Lieke wordt wel gecoachd door het hokje maar laat zich niet coachen in dingen die ze niet wil doen.quote:Op zaterdag 1 december 2007 18:17 schreef Py het volgende:
Lieke laat zich coachen door Jaap. Jaap coacht dat ze vooral moet zeggen tegen Huub wat haar stoort aan hem.
Goed bezig Jaap.
Een keuze die op zich niet zo vreemd is voor personen zonder eigenwaarde "weet je" en vergeet niet dat Amanda geen haar beter is "weet je". Dit soort vrouwen "weet je" gaat iedere keer weer terug naar hun foute vriendjes "weet je". Dit soort typetjes bewerkstelligen hun eigen ondergang "weet je"quote:Op zaterdag 1 december 2007 18:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of het hokje heeft een paar dagen tijd nodig. De vervanger moet worden ingelicht, paar dagen voorbereidingstijd ..... Nadia moet gewoon enkele dagen blijven en verzint smoesjes, zoals telefoon kapot.quote:Op zaterdag 1 december 2007 18:21 schreef akveor het volgende:
Wat een onzin dat er niet gebeld kan worden voor die 24 uur...
Waarom checken de overige wannabees dat niet? Het lijkt me toch erg belangrijk nu er een kans is dat er weer iemand gaat de febo daar, zoals jet hoort, gewoon meewerkt en de telefoon aannneemt.
Ze hebben daar vast een probleem.... Dennis moet misschien op een dubieuze manier vervangen worden maar weten nog niet hoe ze dat tot tevredenheid van de andere wannabees legitiem in de regels moeten proppen. En dan ook nog een Nadia die op wil stappen.
quote:Op zaterdag 1 december 2007 18:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh is dat het waarom Brian zo flexibel is met z'n handen?quote:Op zaterdag 1 december 2007 18:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Die handjes heeft ze liever niet te los
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |