http://www.thialf.nl/quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:56 schreef Boze_Appel het volgende:
Is er al een plaats bepaald dan?
Niet in Doekle-land.quote:
Ik zeg verbanning.quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:22 schreef Zwaardvisch het volgende:
Schaatsen is achterlijk.
Dank je. kLowJow zal een ander lintje om mijn nek willen hangen. Eentje dat je strak aan kunt trekken.quote:
Lijkt me een toepasselijke straf voor cultuurverraad.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:04 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Dank je. kLowJow zal een ander lintje om mijn nek willen hangen. Eentje dat je strak aan kunt trekken.
Boeren en cultuurquote:Op zaterdag 8 december 2007 17:05 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Lijkt me een toepasselijke straf voor cultuurverraad.
Leiden verwelkomt u met open armen.quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:56 schreef Boze_Appel het volgende:
Is er al een plaats bepaald dan?
Het zijn wat dat betreft net Fransen...quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:11 schreef Apropos het volgende:
[..]
Leiden verwelkomt u met open armen.
Ik blaas het graag op.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:11 schreef Apropos het volgende:
Leiden verwelkomt u met open armen.
Dat kan ik me voorstellen, we kunnen niet allemaal heldhaftig de Spanjaarden het hoofd bieden.quote:
Die exotische? Doet ze Rechten?quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:23 schreef Zwaardvisch het volgende:
M'n ex woont daar.
Twee van mij ook.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:23 schreef Zwaardvisch het volgende:
M'n ex woont daar.
Nederlands.quote:
Zodat ze leren spellen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:29 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Een Marokkaan die Nederlands studeert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |