Nobody122 kende hem al van toen hij underground wasquote:Op donderdag 10 juli 2008 01:34 schreef NoBody122 het volgende:
3 jaar na dato wordt hij pas populair in NL
Oh daar hebben we er zo éénquote:Op donderdag 10 juli 2008 01:34 schreef NoBody122 het volgende:
3 jaar na dato wordt hij pas populair in NL
quote:Op zaterdag 1 december 2007 13:10 schreef El_Thijs het volgende:
Doe het hem maar eens na dan.
quote:Op donderdag 10 juli 2008 01:37 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Nobody122 kende hem al van toen hij underground wasAchmed is een sell-out
quote:
Daar kan ik me wel in vinden.quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:49 schreef Blue Thunder het volgende:
en daarbij, jamba gebruikt em nu ook (of 1 of andere ringtone-oplichter) dus is het officieel NIET leuk meer
Wtf, die mensen in het publiek. 10% of nog meer kunnen bijna de plas niet inhouden als ze 'bitch' horen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:42 schreef Fakkan het volgende:
Ik vind het een beetje goedkope ( lees: domme) humor. Een beetje in dezelfde categorie als dit:
Ik ben het eens met de_bosw8ter. Ik keek het het filmpje zonder glimlach, enkel bij de grappen over die jood en priesters gingen mijn mondhoeken omhoog, maar voor de rest vond ik het gewoon kut en niet grappig.quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:14 schreef de_boswachter het volgende:
Ik vind het ontzettend flauw eigenlijk en slecht bovendien.
Wat is dr leuk aan ?
Oh die. En zelfs die was al niet zo leukquote:Op donderdag 31 juli 2008 22:04 schreef Saak het volgende:
Ik vond het geweldig totdat ze er ringtone-reclames en banners van gingen maken![]()
Net als die crazy frog, ik kende het al ja-ren voordat ze er een kikker voor op je mobiel van maakte. Het was vroeger gewoon een doorstuurmailtje wat ging over een crash van jos-verstappe
Sweet Daddy D is ook wel grappig..quote:Op maandag 24 december 2007 11:37 schreef paultjuhhh het volgende:
ik heb laatst die hele dvd gezien , hij doet nog iets van 5 poppen
quote:
mee eens met de klacht, je argumenten zijn alleen wel erg slecht hoorquote:Op zaterdag 1 december 2007 12:42 schreef cucemodre het volgende:
Vrij unfunny intrappen van open deuren en saaie achterhaalde stereotypering van mensen uit het midden oosten. Hi-laaaa-risch, ge-weeel-dig![]()
Rot op.
Of kijk ik ben een kutkuikentje.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 01:08 schreef mrcool het volgende:
Die Dead Terrorist zuigt grote tijd maar lang niet zo hard als de Crazy Frog!![]()
Het is altijd min als je geconfronteerd wordt met je kut humor.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:40 schreef -Strawberry- het volgende:
Al die reclamefilmpjes voor die ringtone of whatever hebben het voor mij echt verpest.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:56 schreef cucemodre het volgende:
[..]
Het is altijd min als je geconfronteerd wordt met je kut humor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |