Flaccid +1quote:Op zaterdag 1 december 2007 19:42 schreef Flaccid het volgende:
Karl Marx?
Ik dacht al, volgende keer wat een moeilijker vraag bedenkenquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:47 schreef RoofingBurner het volgende:
Heb ik toevallig zelf laatst gevraagd n.a.v. een bezoek aan het muiderslot.Daar zie je ze ook liggen. Vraag komt er aan.
smoesjes, je had hier al een vraag moeten stellen!quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:14 schreef Flaccid het volgende:
Is het goed?
eraquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:54 schreef RoofingBurner het volgende:
Welk botermerk werd in 2000 uit de handel genomen?
nee, dat is er nog gewoon....quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:56 schreef whosvegas het volgende:
Bona?
Dat hoort een Melkboer +1 natuurlijk te weten.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:12 schreef De_Melkboer het volgende:
Zeeuws meisje?
Ja, het is wel wat lastig, je was ook in de buurt en het begint ook met benz.........quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:38 schreef qonmann het volgende:
wel chemisch maar niet benzeen, dus ..geen idee dan
iets moeilijks dat dan afgkort wordt tot benzine..quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:42 schreef De_Melkboer het volgende:
[..]
Ja, het is wel wat lastig, je was ook in de buurt en het begint ook met benz.........
Dank je, ik vrees dat er hier niet zoveel inspiratie is en dan worden de vragen misschien soms wat specifiekquote:
Jaahaa!quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:53 schreef MaJo het volgende:
Heroes!
Neequote:Op zaterdag 1 december 2007 22:17 schreef RoofingBurner het volgende:
Van de Nederlandse emigranten?
quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:23 schreef Nembrionic het volgende:
Van de berg bloemen die wij ieder jaar sturen als bedanken voor het helpen in de 2e WO
quote:In 1945, the Dutch royal family sent 100,000 tulip bulbs to Ottawa in gratitude for Canadians having sheltered Princess Juliana and her daughters for the preceding three years during the Nazi occupation of the Netherlands, in the Second World War.
was niet persoonlijk bedoeld hoor, vond het wel een grappige sequentiequote:Op zaterdag 1 december 2007 22:55 schreef Nembrionic het volgende:
Ho ho, ik was het gewoon compleet vergeten man
Vraag onderweg
Nee.quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:00 schreef RoofingBurner het volgende:
Schedelkraker?
quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:07 schreef RoofingBurner het volgende:
Lijkt me wel een martelwerktuig.
quote:De naam van dit werktuig is afgeleid van zijn vorm. Het apparaat had een schroefmechanisme waardoor men de twee of drie 'schillen' vanlangzaam tot een maximum kon spreiden. zie afbeelding.
werd in de mond, het rectum of bij vrouwen in de vagina ingebracht. Meestal als straf voor seksuele uitspattingen maar werd ook gebruikt voor godslasteraars en afvallige geestelijken. De achterliggende gedachte was zondaars te straffen op de plek waar de zonde begaan was.
Nee..en bedanktquote:Op zaterdag 1 december 2007 23:08 schreef qonmann het volgende:
notenkraker ?
De peer!quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:17 schreef tomtomaat het volgende:
Peer?
quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:27 schreef qonmann het volgende:
China
quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:31 schreef tomtomaat het volgende:
Sablikova?
quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:37 schreef Berkery het volgende:
Ramones
Inderdaad jammer. Ze was een stuk sneller dan Sablikova.quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:33 schreef qonmann het volgende:
[..]
jammer dat Smit in de B-groep zat ..
Jawel, hier verkleed als redneckquote:Op zondag 2 december 2007 00:13 schreef tomtomaat het volgende:
Aha, van Halen - David Lee Roth?
quote:Op zondag 2 december 2007 00:23 schreef Yurithemaster het volgende:
kazachstan?
Die foto van david lee roth heb ik iig al vaker gebruikt in rjpvd of muziek triviaquote:Op zondag 2 december 2007 00:24 schreef tong80 het volgende:
Shit die laatste muziek en sportvraghenm had ik geweten
Yuri +1quote:Op zondag 2 december 2007 16:06 schreef Yurithemaster het volgende:
star wars
Jeejquote:Op zondag 2 december 2007 16:08 schreef Houtspeer het volgende:
Yuri +1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |