Flaccid +1quote:Op zaterdag 1 december 2007 19:42 schreef Flaccid het volgende:
Karl Marx?
Ik dacht al, volgende keer wat een moeilijker vraag bedenkenquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:47 schreef RoofingBurner het volgende:
Heb ik toevallig zelf laatst gevraagd n.a.v. een bezoek aan het muiderslot.Daar zie je ze ook liggen. Vraag komt er aan.
smoesjes, je had hier al een vraag moeten stellen!quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:14 schreef Flaccid het volgende:
Is het goed?
eraquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:54 schreef RoofingBurner het volgende:
Welk botermerk werd in 2000 uit de handel genomen?
nee, dat is er nog gewoon....quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:56 schreef whosvegas het volgende:
Bona?
Dat hoort een Melkboer +1 natuurlijk te weten.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:12 schreef De_Melkboer het volgende:
Zeeuws meisje?
Ja, het is wel wat lastig, je was ook in de buurt en het begint ook met benz.........quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:38 schreef qonmann het volgende:
wel chemisch maar niet benzeen, dus ..geen idee dan
iets moeilijks dat dan afgkort wordt tot benzine..quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:42 schreef De_Melkboer het volgende:
[..]
Ja, het is wel wat lastig, je was ook in de buurt en het begint ook met benz.........
Dank je, ik vrees dat er hier niet zoveel inspiratie is en dan worden de vragen misschien soms wat specifiekquote:
Jaahaa!quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:53 schreef MaJo het volgende:
Heroes!
Neequote:Op zaterdag 1 december 2007 22:17 schreef RoofingBurner het volgende:
Van de Nederlandse emigranten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |