quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:23 schreef Nembrionic het volgende:
Van de berg bloemen die wij ieder jaar sturen als bedanken voor het helpen in de 2e WO
quote:In 1945, the Dutch royal family sent 100,000 tulip bulbs to Ottawa in gratitude for Canadians having sheltered Princess Juliana and her daughters for the preceding three years during the Nazi occupation of the Netherlands, in the Second World War.
was niet persoonlijk bedoeld hoor, vond het wel een grappige sequentiequote:Op zaterdag 1 december 2007 22:55 schreef Nembrionic het volgende:
Ho ho, ik was het gewoon compleet vergeten man
Vraag onderweg
Nee.quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:00 schreef RoofingBurner het volgende:
Schedelkraker?
quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:07 schreef RoofingBurner het volgende:
Lijkt me wel een martelwerktuig.
quote:De naam van dit werktuig is afgeleid van zijn vorm. Het apparaat had een schroefmechanisme waardoor men de twee of drie 'schillen' vanlangzaam tot een maximum kon spreiden. zie afbeelding.
werd in de mond, het rectum of bij vrouwen in de vagina ingebracht. Meestal als straf voor seksuele uitspattingen maar werd ook gebruikt voor godslasteraars en afvallige geestelijken. De achterliggende gedachte was zondaars te straffen op de plek waar de zonde begaan was.
Nee..en bedanktquote:Op zaterdag 1 december 2007 23:08 schreef qonmann het volgende:
notenkraker ?
De peer!quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:17 schreef tomtomaat het volgende:
Peer?
quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:27 schreef qonmann het volgende:
China
quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:31 schreef tomtomaat het volgende:
Sablikova?
quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:37 schreef Berkery het volgende:
Ramones
Inderdaad jammer. Ze was een stuk sneller dan Sablikova.quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:33 schreef qonmann het volgende:
[..]
jammer dat Smit in de B-groep zat ..
Jawel, hier verkleed als redneckquote:Op zondag 2 december 2007 00:13 schreef tomtomaat het volgende:
Aha, van Halen - David Lee Roth?
quote:Op zondag 2 december 2007 00:23 schreef Yurithemaster het volgende:
kazachstan?
Die foto van david lee roth heb ik iig al vaker gebruikt in rjpvd of muziek triviaquote:Op zondag 2 december 2007 00:24 schreef tong80 het volgende:
Shit die laatste muziek en sportvraghenm had ik geweten
Yuri +1quote:Op zondag 2 december 2007 16:06 schreef Yurithemaster het volgende:
star wars
Jeejquote:Op zondag 2 december 2007 16:08 schreef Houtspeer het volgende:
Yuri +1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |