quote:Op zaterdag 1 december 2007 02:05 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
slaapt lieke? bij mij ligt ze gewoon met seline te kletsen...
Daarom zeg ik het ookquote:Op zaterdag 1 december 2007 02:05 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
slaapt lieke? bij mij ligt ze gewoon met seline te kletsen...
kan hij bij naad gaan liggenquote:Op zaterdag 1 december 2007 02:08 schreef miesy het volgende:
als ik huub was dan zou ik haar vragen of lekker bij seleen zou willen slapen als ze dat leuker vind.
gewoon niet meer moeilijk over doen maar lekker laten gaan. een beetje afstand van zijn kant kan echt geen kwaad.
dat nou ook weer niet....dan valt ie van de ene drama in de andere.quote:
klopt......quote:Op zaterdag 1 december 2007 02:09 schreef Ziet het volgende:
nee lieke is echt geen slang.
ze haalt alleen haar echte leven en dgk een beetje door elkaar.
pffff...hij is gewoon ziek in zijn kop.quote:Op zaterdag 1 december 2007 02:10 schreef Lady-night het volgende:
Lieke wil weten dat Brian weer trekkingen had tijdens Rob.....switches noemt Lieke het...
Brian: ja dat kwam door de muziek.....daar gaat hij dan zo diep in...
heb ik even gemist.quote:Op zaterdag 1 december 2007 02:13 schreef Scandalous het volgende:
Na het weekend mogen ze weer zelf bepalen wanneer ze naar bed gaan.
quote:Op zaterdag 1 december 2007 02:12 schreef miesy het volgende:
[..]
dat nou ook weer niet....dan valt ie van de ene drama in de andere.
Ik denk dat je gelijk gaat hebben. Misschien gaat het niet precies zo, maar ze gaat zekern og een keer herhalen dat ze moe is, wil slapen en geen zin heeft om te pratenquote:Op zaterdag 1 december 2007 02:16 schreef schatje het volgende:
Volgens mij wacht Lieke totdat Huub naar bed komt dat ie nog een keer vraagt zullen we slapen en dat ze dan nog een keer snauwend ik wil slapen kan zeggen. Als je echt moe bent ga je ook gewoon slapen.
nah, die gaat echt niet weg.quote:Op zaterdag 1 december 2007 02:15 schreef Ziet het volgende:
[..]
ja maar daar zet ie dan wel makkelijker een punt achter.
en ondertussen is lieke weg
hij moet gewoon niet meer tegen haar praten.quote:Op zaterdag 1 december 2007 02:18 schreef tipsch het volgende:
[..]
Staat ie dan. Opgescheept met een mokkel die geen positief woord voor hem over heeft
Welterustenquote:Op zaterdag 1 december 2007 02:22 schreef Kaleddis het volgende:
Ik trek het niet meer![]()
Lieke gaat nog ff "leuk" praten met Nadia. Lieke gaat zo nog ff ruzie maken met Huub en
dan is het zes uur en zijn ze boos dat het weer zo laat is.
slaap lekkers!quote:Op zaterdag 1 december 2007 02:22 schreef Kaleddis het volgende:
Ik trek het niet meer![]()
Lieke gaat nog ff "leuk" praten met Nadia. Lieke gaat zo nog ff ruzie maken met Huub en
dan is het zes uur en zijn ze boos dat het weer zo laat is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |