Had Dennis haar niet kunnen mee nemen.Vind Lieke ook een zeikwijf .quote:Op zaterdag 1 december 2007 01:45 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik lach inderdaad. Ik ben zelf niet zo gediend van types die anderen niet op een effectieve manier kunnen duidelijk maken dat ze niet willen praten. Lieke is zo'n type. Alphens slap geleuter. Dennis had daar ook een handje van, Ja.
quote:Op zaterdag 1 december 2007 01:43 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Girltalk met Nadia of Amanda?![]()
Lieke heeft nu eindelijk iemand waar ze normaal mee kan praten, dus geef haar maar eens ongelijk. En 6 maanden met Huub gaan natuurlijk ook vervevelen. In het dagelijkse leven kan je elkaar ontlopen en omgaan met vrienden, maar in DGk zijn H&L tot elkaar veroordeeld...
Er is geen lol meer te beleven.Denk echt niet dat het goed is om zo lang in die kooi te zitten.quote:Op zaterdag 1 december 2007 01:47 schreef miesy het volgende:
[..]
en begrijpelijk hoor,
het is ook 1 grote puinhoop daar.
Dennis en Lieke hadden denk ik echt een ideaal koppel gevormd.quote:Op zaterdag 1 december 2007 01:47 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Had Dennis haar niet kunnen mee nemen.Vind Lieke ook een zeikwijf .
Misschien heeft Selene wel een geheime opdrachtquote:Op zaterdag 1 december 2007 01:49 schreef Desii het volgende:
Huub naar beneden, gaat z'n tanden poetsen en zegt tegen Lieke zullen we praten
L: nee, nu niet ik wil gaan slapen
H: oke dan niet en gooit, zijn tandenborstel in de wasbak
Lieke gaat weer in slachtoffermodus tegenover Selene
Jammer dat Selene niet even zegt, dat het haar idee was
Ik hoop dat ze morgen gaan fietsen.quote:Op zaterdag 1 december 2007 01:52 schreef tipsch het volgende:
[..]
Misschien heeft Selene wel een geheime opdracht >:)
Bovendien praten ? Ik hoor haar alleen maar klagen over Huub...quote:Op zaterdag 1 december 2007 01:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar je kan ook overdrijven.
Ik zie met toch niet met een vriendin, halfnaakt, in een intieme houding, uren op bed liggen strelen
Selene loopt een dezer dagen gillend naar Amanda.quote:Op zaterdag 1 december 2007 01:53 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Bovendien praten ? Ik hoor haar alleen maar klagen over Huub...
Nu ook weer.quote:Op zaterdag 1 december 2007 01:53 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Bovendien praten ? Ik hoor haar alleen maar klagen over Huub...
als het voor ons al frustrerend is.. kun je nagaan hoe erg het moet zijn om daarin te zitten.quote:Op zaterdag 1 december 2007 01:49 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Er is geen lol meer te beleven.Denk echt niet dat het goed is om zo lang in die kooi te zitten.
Ze trekt het gewoon niet meer, maar is te trots om naar huis te gaan.quote:Op zaterdag 1 december 2007 01:58 schreef schatje het volgende:
Lieke is een grotere slang dan Nadia.
Dat is helaas niet mogelijk.........quote:Op zaterdag 1 december 2007 01:58 schreef schatje het volgende:
Lieke is een grotere slang dan Nadia.
Oh jawel hoor, Lieke is dat echtquote:Op zaterdag 1 december 2007 01:59 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Dat is helaas niet mogelijk.........
slaapt lieke? bij mij ligt ze gewoon met seline te kletsen...quote:Op zaterdag 1 december 2007 02:02 schreef schatje het volgende:
Wat is Lieke moe zeg. Ze is zo in slaap gevallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |