Morgen ga ik mezelf wel voor de bol slaan denk ik.quote:
Meneer Morretje is nie hier..quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Morgen ga ik mezelf wel voor de bol slaan denk ik.
Dus help ff snel vol lullen (oh jeetje...ik denk direct weer door)
Nachtkastje?quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:34 schreef Morretje het volgende:
[..]
Meneer Morretje is nie hier..Geen voor mij dus
En voor mijquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
*proest* Die TT
Morgen een foto van mijn freggels voor Greys. Nu eerst
Ik heb er idd lang over zitten filosoferen, maar dit is um uiteindelijk geworden.quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:37 schreef nokwanda het volgende:
Goeie TT
Voor mij ook.. Zag hier vanmiddag nog iemand in het centrum met een fret... aan een tuigje..quote:
o, noem je dat zo?quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb er idd lang over zitten filosoferen, maar dit is um uiteindelijk geworden.
* Ingetje79 is trots
Trusten Morretjequote:Op vrijdag 30 november 2007 23:48 schreef Morretje het volgende:
Dames, Morretje gaat ook bedje op zoeken.. Morgen om 7 uur gaat de wekker weer..![]()
Neu, ik zat te lezen en vergat fok. Inmiddels kind thuis en ik nu naar bedquote:Op zaterdag 1 december 2007 00:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Nok ligt al om geloof ik![]()
Ik ga es kijken of ik m'n bedje nog kan vinden![]()
Trusten
Jij beseft ook wel dat je een aparte postgeschiedenis achterlaat?quote:Op zaterdag 1 december 2007 12:08 schreef Greys het volgende:
Ing, je beseft wel dat dit topic met die TT nu voor eeuwig en eeuwig in je geopende topics staat?
quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Net zo zeer als 42 cm in je strakke sterretje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |